×
×

نقاشی آشپزخانه و رنگ آمیزی آشپزخانه با ما (با عکس و توضیحات)

  • کد نوشته: 33951
  • ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
  • دیدگاه‌ها برای نقاشی آشپزخانه و رنگ آمیزی آشپزخانه با ما (با عکس و توضیحات) بسته هستند
  • نقاشی آشپزخانه نقاشی ساختمان نقاشی آشپزخانه خیلی از خانواده ها برای صرف وعده های غذایی دور میز ناهارخوری ای که در آشپزخانه قرار دارد جمع می شوند. صرف غذا در آشپزخانه ای زیبا و آرام که به بهترین نحو رنگ آمیزی و نقاشی شده باشد لذت بیشتری خواهد داشت. همچنین آشپزخانه‌ای که به طور حرفه‌ای […]

    نقاشی آشپزخانه و رنگ آمیزی آشپزخانه با ما (با عکس و توضیحات)

    نقاشی آشپزخانه

    نقاشی ساختمان نقاشی آشپزخانه خیلی از خانواده ها برای صرف وعده های غذایی دور میز ناهارخوری ای که در آشپزخانه قرار دارد جمع می شوند. صرف غذا در آشپزخانه ای زیبا و آرام که به بهترین نحو رنگ آمیزی و نقاشی شده باشد لذت بیشتری خواهد داشت. همچنین آشپزخانه‌ای که به طور حرفه‌ای نقاشی شده باشد تاثیر زیادی در بهتر شدن دیزاین‌خانه خواهد داشت. با اویم شاهانه همراه باشید تا شما را با نکات کاربردی در نقاشی و رنگ آمیزی آشپزخانه آشنا کنیم.

    تماس با ما : ۰۹۱۲۲۲۳۶۹۷۴

    نقاشی آشپزخانه

    نقاشی آشپزخانه

    نکات کاربردی در رنگ آمیزی آشپزخانه

    در زمان نقاشی آشپزخانه باید به رنگ کابینت ها نیز توجه کنید. کابینت ها یکی از اجزای جدایی ناپذیر و ضروری هر طراحی آشپزخانه هستند که در رنگ ها و طرح های مختلف وجود دارند. هنگام رنگ آمیزی آشپزخانه سعی کنید شبیه ترین رنگ به کابینت ها و دیگر لوازم آشپزخانه را انتخاب کنید تا یک ترکیب و هارمونی زیبا در آشپزخانه ی خود ایجاد کنید.

    رنگ آمیزی آشپزخانه

    رنگ آمیزی آشپزخانه

    بهتر است در نقاشی آشپزخانه به رنگ مبلمان و اعضای دیگر پذیرایی هم توجه کنید. بازسازی آشپزخانه ویلا چون امروزه آشپزخانه ها اپن هستند و از داخل پذیرایی فضای درون آشپزخانه دیده می‌شود. به همین علت بهتر است به رنگ اجزای پذیرایی هم توجه کنید. با این کار می توانید یک هارمونی و ترکیب زیبا بین پذیرایی و آشپزخانه ایجاد کنید.

    تماس با ما : ۰۹۱۲۲۲۳۶۹۷۴

    آشپزخانه

    آشپزخانه

    ترکیب رنگی پیشنهادی برای آشپزخانه :

    • نقاشی آشپزخانه نارنجی، نقاشی آشپزخانه زیتونی پررنگ و بژ: رنگ نارنجی بر اساس علم روانشناسی سبب افزایش اشتها در انسان ها می شود. به کار بردن این رنگ در کنار زیتونی و بژ ( پوست پیازی) فضای آشپزخانه را بسیار گرم و دلچسب می کند. بنا به سلیقه خود می توانید یکی از رنگ های موجود در این دسته را برای دیوار و رنگ دیگر را برای کابینت و کفپوش ها انتخاب کنید.
    • نقاشی آشپزخانه مرجانی و نقاشی آشپزخانه خاکستری: رنگ مرجانی به تنهایی بسیار گیرا است و جلب توجه می کند. در نتیجه باید در کنار آن از یک رنگ خنثی و کم رنگ استفاده نمود. خاکستری روشن بهترین گزینه برای استفاده در کنار مرجانی است.
    • نقاشی آشپزخانه قرمز جگری و نقاشی آشپزخانه قهوه ای روشن: گرچه در کنار هم قرار گرفتن رنگ های گرم و تیره، ریسک بزرگی به حساب می آید. اما قرمز جگری در کنار قهوه ای روشن ترکیب جذاب و زیبایی خلق می کنند. می توانید دیوار های آشپزخانه را قهوه ای روشن رنگ آمیزی کنید و از کابین های جگری رنگ استفاده نمایید.
    • نقاشی آشپزخانه سبز و نقاشی آشپزخانه زرد: اگر طرفدار آشپزخانه های فانتزی و رنگارنگ هستید، این ترکیب رنگی مناسب شماست. رنگ آمیزی آشپزخانه با رنگ های زرد و سبز، تضاد زیبا و جالبی ایجاد می کند. همچنین این رنگ ها در نقاشی آشپزخانه، فضا را دلباز و شاد می کند.
    انتخاب رنگ مناسب برای آشپزخانه

    انتخاب رنگ مناسب برای آشپزخانه

    انتخاب رنگ مناسب برای آشپزخانه

    شاید شما علاقه مند باشید برای نقاشی آشپزخانه خود ازرنگ‌های تیره مانند مشکی، سرمه ای و طوسی استفاده کنید. اگر بازسازی آشپزخانه خانه شما بزرگ است استفاده از رنگ‌های تیره مانعی ندارد ولی اگر آشپزخانه شما کوچک است از این کار اجتناب کنید چون باعث می شود آشپزخانه شما کوچک تر جلوه کند. در آشپزخانه های کوچک باید از رنگ های روشن و لایت مانند سفید، شیری و کرمی که باعث دل باز تر شدن فضا می شوند استفاده کنید.

    تماس با ما : ۰۹۱۲۲۲۳۶۹۷۴

    رنگ آشپزخانه

    رنگ آشپزخانه

    اصول رنگ آمیزی آشپزخانه :

    در رنگ آمیزی آشپزخانه، اغلب با رنگ های سفید و خاکستری مواجه می شویم. اما در معماری مدرن، آشپزخانه هایی با رنگ های شاد و گرم نیز طراحی می شود. افراد متخصص نه تنها از یک رنگ بلکه از یک ترکیب رنگی زیبا و هماهنگ برای رنگ آمیزی آَشپزخانه استفاده می کنند. استفاده از این ترکیب رنگ ها توسط افراد ناشی و بی تجربه می تواند نتیجه عکس بدهد. در ادامه چند ترکیب رنگی جذاب و پرطرفدار برای دیوار های آشپزخانه، کابینت و کفپوش ها را شرح داده ایم.

    نقاشی آشپزخانه مدرن

    نقاشی آشپزخانه مدرن

    چطور نقاشی آشپزخانه را به بهترین نحو انجام دهیم؟

    در این مطلب شما را با اهمیت رنگ آمیزی و نقاشی آشپزخانه آشنا کردیم. همانطور که می دانید حرفه ای ترین و ماهرترین طراحان و نقاشان ساختمان مسلما بهترین طرح ها را برای رنگ آمیزی و نقاشی ساختمان شما خواهند داشت. اگر می خواهید با یک رنگ آمیزی ویژه و خاص از آشپزخانه خود لذت ببرید می توانید با مشاورین و مهندسین گروه اویم شاهانه مشورت کنید و رنگ آمیزی و نقاشی آشپزخانه خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهید.

    تماس با ما : ۰۹۱۲۲۲۳۶۹۷۴

    رنگ خوب برای آشپزخانه

    رنگ خوب برای آشپزخانه

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.