×
×

معماری و دکوراسیون هتل اسپیناس پالاس تهران

  • کد نوشته: 45309
  • ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
  • دیدگاه‌ها برای معماری و دکوراسیون هتل اسپیناس پالاس تهران بسته هستند
  • معماری و دکوراسیون هتل اسپیناس پالاس تهران یکی از عناصر مهم و اصلی در زمینه طراحی داخلی، دکوراسیون و معماری هتل­هاست. بی­شک بهترین نمونه­های معماری در صنعت گردشگری ایران را می­توانید در هتل اسپیناس پالاس جست­وجو کنید. در ساخت این هتل از عناصر فرهنگی و هنری مدرن استفاده شده تا فضایی خلق کند که با […]

    معماری و دکوراسیون هتل اسپیناس پالاس تهران

    معماری و دکوراسیون هتل اسپیناس پالاس تهران

    یکی از عناصر مهم و اصلی در زمینه طراحی داخلی، دکوراسیون و معماری هتل­هاست. بی­شک بهترین نمونه­های معماری در صنعت گردشگری ایران را می­توانید در هتل اسپیناس پالاس جست­وجو کنید. در ساخت این هتل از عناصر فرهنگی و هنری مدرن استفاده شده تا فضایی خلق کند که با فرهنگ و تاریخ ایران و نیازهای مردم مطابقت داشته باشد.

    هتل اسپیناس پالاس تهران، یکی از هتل­های مدرن این شهر است که در سال ۱۳۹۴ در ۲۱ طبقه و ۴۰۰ واحد اقامتی تأسیس شد. اگر شما هم علاقه­مند به سبک­های جدید و مدرن هستید و می­خواهید در هتلی شیک اقامت کنید، هتل اسپیناس، بهترین گزینه برای شما خواهد بود. در ادامه این مقاله با معماری هتل اسپیناس پالاس بیشتر آشنا می­شوید.

    معماری فضاهای داخلی هتل اسپیناس پالاس

    آیا شما هم با من هم عقیده هستید که دکوراسیون و معماری داخل هتل، نقش مهمی در جذب گردشگر ایفا می­کند؟ چرا که با ورود به هتل، اولین چیزی که نگاه شما را جلب می­کند، دکور داخلی آن است؛ به عبارتی هر اندازه که دکور داخلی هتل زیباتر و شیک­تر باشد، به همان میزان تأثیر قابل توجهی در جذب گردشگر دارد.

    معماری هتل اسپیناس پالاس نیز از این قاعده مستثنی نیست. در این بخش می­خواهیم معماری بخش­های مختلف هتل را برای شما شرح دهیم. با خواندن این مقاله به این نکته پی خواهید برد که معماری و دکوراسیون فضاهای داخلی هتل در عین شباهت، تفاوت­هایی نیز با هم دارند.

    دکوراسیون لابی هتل

    دکوراسیون لابی هتل اسپیناس پالاس

    دکوراسیون لابی هتل اسپیناس پالاس

    اولین قسمتی که مسافران هتل به آن مراجعه می­کنند، لابی است. خلاقیت در دکوراسیون لابی هتل­ها را می­توانید در هتل اسپیناس پالاس تهران، به عینه مشاهده کنید. این قسمت، از نمونه­های بی­نظیر معماری هتل اسپیناس پالاس است که با لوسترهای بزرگ، نورپردازی­های حرفه­ای و هنرمندانه، لوازم دکوراتیو شیک و از همه مهم­تر، متریال مناسب تزیین شده است.

    فضای باز، روشن و جذاب لابی هتل اسپیناس، شما را مبهوت خود می­کند. مطمئناً اگر وارد این بخش از هتل شوید، شکوه و جلال کاخ­های سلطنتی برای شما تداعی می­شود. صندلی­های راحت و مبلمان مجللی که در لابی هتل به چشم­ می­خورد، خستگی را از تن شما می­زدایند.

    معماری رستوران­های هتل اسپیناس پالاس

    معماری رستوران­های هتل اسپیناس پالاس تهران، از طراحی منحصر به فردی برخوردار هستند. در این هتل، ۴ رستوران برتر وجود دارد که می­توانید طعم­های مختلفی از غذاهای ایرانی و فرنگی را امتحان کنید. هر کدام از این رستوران­ها، طرح­های سنتی و مدرن را در خود ادغام کرده­اند.

    خوب است بدانید که برای ورود به رستوران هتل، نیازی به رزرو اتاق ندارید؛ بنابراین با خیالی آسوده و بدون هیچ مشکلی، می­توانید در هتل اقامت کنید. در ادامه با این رستوران­ها بیشتر آشنا می­شوید.

    رستوران لاتون

    برای دیدن نمونه­های استثنایی از معماری هتل اسپیناس پالاس، به رستوران لاتون بروید. نورپردازی­های مناسب با دکوراسیون شیک، تجربه لذت­بخش و جدیدی از هتل اسپیناس را به شما ارئه می­دهد. این رستوران در طبقه سوم هتل قرار گرفته و تمام انتظارات غذایی شما را برآورده می­کند.

    در رستوران لاتون با سرو غذا در فضایی پانورامایی و با چشم­اندازی بی­نظیر از شهر تهران، اوقات خوشی را خواهید گذراند. منوی غذایی این رستوران بسیار متنوع است و هر سه وعده غذایی را ارائه می­دهد. از جوجه کباب با استخوان گرفته تا سالادبار و بوفه سرد و گرم را می­توانید در این رستوران نوش جان نمایید.

    رستوران دیبا

    یکی دیگر از رستوران­های هتل اسپیناس پالاس، رستوران سنتی دیبا است که شما را به دنیای هنری و آرامبخش معماری هتل اسپیناس پالاس می­برد. این رستوران با ظرفیت ۵۰ نفر در طبقه همکف هتل واقع شده است. بهترین کیفیت و طعم غذاهای ایرانی را در این رستوران تجربه می­کنید.

    باید به رستوران لاتون رفت و از نزدیک معماری خوش­رنگ و لعاب و رومانتیک آن را دید که به مسافران خود، خلاقیت و تاریخ ایران را نمایش می­دهد. تمام پنجره­های رستوران، چشم­اندازی به حیاط هتل دارند. صرف غذا در این رستوران همراه با دیدی به منظره بیرون، بی­شک بسیار لذت­بخش و به یادماندنی خواهد بود.

    رستوران اسکای لانژ

    رستوران اسکای لانژ هتل اسپیناس پالاس

    رستوران اسکای لانژ هتل اسپیناس پالاس

    می­خواهیم در این بخش شما را با معروف­ترین رستوران هتل اسپیناس پالاس تهران، آشنا کنیم که در طبقه ۲۱ هتل قرار گرفته است. معماری هتل اسپیناس پالاس؛ همچنین شامل دکوراسیون شیک و مدرن، آیینه­کاری­های زیبا و لوسترهای بزرگ در رستوران اسکای لانژ می­شود.

    این رستوران دو طبقه دارد و چشم­اندازی از تهران بزرگ را به شما هدیه می­دهد. در طبقه اول این رستوران می­توانید غذاهای مختلف را سرو کنید. غذاهایی مانند فیله کباب، کباب شیشلیک و ماهی سالمون را در این رستوران سفارش دهید و از طعم آن­ها لذت ببرید. طبقه دوم نیز برای استعمال قلیان و سیگار تدبیر شده است.

    چیدمان و طراحی اتاق­ها و سوئیت­های هتل اسپیناس پالاس

    چیدمان و دکوراسیون متفاوت اتاق­های هتل اسپیناس پالاس به گونه­ای است که سلایق مختلف مسافران را پوشش می­دهد. واحدهای اقامتی این هتل مدرن و باشکوه شامل اتاق توئین استاندارد، اتاق دبل استاندارد، اتاق خانوادگی رویال، سوئیت جونیور، سوئیت رویال، سوئیت پرزیدنت پالاس و سوئیت اسکای می­شوند.

    امکانات و طراحی داخلی هر کدام از این واحدهای اقامتی نیز تفاوت­های جزیی با هم دارند. آرامش و راحتی را در واحدهای اقامتی هتل اسپیناس پالاس تهران تجربه می­کنید. در این اتاق­ها، از رنگ­های گرم و طبیعی، پارچه­های لطیف، تخت خواب­های بزرگ و لوکس، تلویزیون، مینی­بار و حمام­های بزرگ و مجهز استفاده شده است.

    اتاق دبل استاندارد

    با ورود به اتاق دبل استاندارد که یک اتاق ساده ولی زیبا است، شکل دیگری از معماری هتل اسپیناس پالاس را خواهید دید. این اتاق­ها برای دو نفر طراحی شده و امکاناتی در سطح معمولی به مسافران ارائه می­­دهد. این اتاق­ها با ۳۵ مترمربع، دارای یک تخت دو نفره، تهویه مطبوع، میز کار، سرویس بهداشتی، صندوق امانات الکترونیک و حمام است. خدمات روم سرویس ۲۴ ساعته در این اتاق وجود دارد.

    در تمامی فضاهای اتاق دبل، دکوراسیون سنتی را مشاهده می­کنید. چشم­انداز زیبایی از شهر و کوه را با اقامت در این اتاق­ها، می­توانید به نظاره بنشینید. آرامش و راحتی با انتخاب این اتاق­ها در انتظار شماست.

    اتاق رویال خانوادگی

    اگر به همراه خانواده به هتل اسپیناس پالاس رفته­اید، نگران نباشید! این هتل برای اقامت­های خانوادگی شما، تدابیر ارزشمندی اندیشیده است. شما می­توانید از امکانات عالی این اتاق­ها لذت برده؛ همچنین از منظره دیدنی رشته کوه­های البرز نیز بهره­مند شوید. اینترنت بیسیم، میز چمدان، تخت دو نفره و صندوق امانات از امکانات عمومی اتاق­های رویال هستند.

    اتاق­های رویال خانوادگی در هتل اسپیناس پالاس، دارای یک بالکن ۵ مترمربعی است که با بازکردن پنجره­ها، شما را به طبیعت نزدیک­تر می­کند. فضای داخلی اتاق­ها، ۴۵ مترمربع است. با توجه به بزرگی اتاق، می­توانید به راحتی در آن اقامت گزینید. معماری هتل اسپیناس پالاس با اقامت در اتاق­های رویال خانوادگی به طور قابل توجهی، آشکار می­شود.

    سوئیت جونیور

    یک سوئیت ۶۰ متری با تمام امکانات که به سبک مدرن طراحی شده، خستگی را از تنتان می­زداید. این­جا همان سویئیت جونیور است که زیباترین معماری هتل اسپیناس پالاس را برای شما به نمایش می­گذارد. این اقامتگاه، دو چشم­انداز متفاوت به شما ارائه می­دهد. یکی به کوه­های زیبای پایتخت و دیگری به شهر پرجنب­وجوش تهران.

    شما می­توانید در اتاق پذیرایی با دوستان و خانواده خود وقت بگذرانید و در اتاق خواب مستر هم به استراحت بپردازید. با انتخاب این واحدها که دارای یک تخت دو نفره کینگ سایز و یک تخت یک نفره کوچک است، راحت و آسوده خواهید بود.

    سوئیت اسکای

    یکی از مرتفع­ترین سوئیت­های هتل اسپیناس پالاس، سوئیت اسکای است که ۲۵۰ مترمربع مساحت دارد. انتخاب این واحدها، نوید اقامتی رویایی در قلب تهران را به شما می­دهد. واحدهای اسکای، یک اتاق خواب و یک اتاق کار دارد که به سالن بزرگی راه دارند.

    یکی از نکات جالب سوئیت­های اسکای، وجود پنجره­های مرتفع است که به شما امکان می­دهد تا از تماشای فضای خارج از سوئیت حتی در حین حمام، لذت ببرید. از بالکن سوئیت اسکای نیز می­توانید منظره بی­نظیری از کوه­های البرز را به تماشا بنشینید.

    میز غذاخوری لوکس ۱۲ نفره، دوش جداگانه، مینی­بار، میزکار، اینترنت بیسیم، جکوزی و تلویزیون ۶۵ اینچ از جمله امکانات موجود در سوئیت اسکای هتل هستند.

    سوئیت پرزیدنت پالاس

    اگر می­خواهید متفاوت­ترین و لوکس­ترین قسمت از معماری هتل اسپیناس پالاس را ببینید، سوئیت پرزیدنت پالاس هتل را انتخاب کنید. این سوئیت در طبقه ۲۱ هتل قرار گرفته و دارای چشم­اندازی زیبا به شهر تهران و کوه­های البرز است. این سوئیت دو اتاق خواب، یک اتاق نشیمن، یک آشپزخانه کاملاً مجهز، یک حمام با جکوزی و یک بالکن بزرگ دارد.

    دکوراسیون شیک اتاق با مبلمان مجلل و تجهیزات لوکس دیگر، چیده شده است. برخی از خدماتی که سوئیت پرزیدنت پالاس ارائه می­دهد، شامل استفاده رایگان از سالن ورزشی، استخر و سونا، خدمات روم سرویس ۲۴ ساعته، خدمات ماساژ در سوئیت، خدمات نگهداری از کودک و خدمات تور گردشگری در تهران می­شوند.

    سوئیت پرزیدنت پالاس

    سوئیت پرزیدنت پالاس

    طراحی داخلی تالارها و سالن­های هتل اسپیناس پالاس

    طراحی داخلی تالارها و سالن های هتل اسپیناس، بسیار جذاب و فراتر از حد تصور است. این سالن­ها، شامل سالن­های کنفرانس، تالارهای مخصوص جشن عروسی، سالن همایش، تالار پالاس، سالن برنا، تالار پارسه، سالن پارسا، تالار ایوان، تالار امیران و تالار بزرگ می شوند. هرکدام از این سالن­ها و تالارها دارای معماری و دکوراسیونی جذاب هستند.

    تالارها و سالن­های هتل اسپیناس پالاس طوری طراحی شده که هر نظر و سلیقه­ای را در نظر گرفته است. در ادامه این بخش، با انواع سالن­ها و تالارهای هتل اسپیناس پالاس آشنا خواهید شد.

    تالار سالن گراد

    یک سالن چند منظوره با تمامی امکانات که مساحت زیادی دارد و می­تواند به عنوان سالن چندمنظوره عمل کند، تنها؛ سالن گراد می­تواند باشد. این سالن بزرگ و مجهز، مکان بسیار عالی برای برگزاری کنفرانس­ها و نمایشگاه­ها است. با توجه به دو در ورودی و ظرفیت زیاد سالن می­توانید به راحتی مراسم­های مختلف خود را در این مکان برگزار کنید.

    با قراردادن ۸۰ میز گرد در چیدمان کنفرانسی، می­توانید ۵۰۰ تا ۸۰۰ نفر را میزبانی کنید. با توجه به موارد گفته شده، می­توانید روی هتل اسپیناس پالاس برای انعقاد مراسم­های مختلف حساب جداگانه­ای باز کنید. مراسم­های قابل برگزاری در این سالن­ها عبارتند از جشن تولد، جشن عروسی، کارگاه آموزشی، میهمانی شرکت­ها و ضیافت شام.

    تالار امیران

    یکی از تالارهای هتل اسپیناس پالاس که بسیار شیک و باسلیقه طراحی شده است، تالار امیران است که در منطقه سعادت­آباد واقع شده و ظرفیتی بیش از ۸۰۰ نفر را پذیرایی می­کند. این تالار برای برگزاری رویدادهای بزرگ و مناسبت­های شرکتی با ابعاد خیلی بزرگ، ایده­آل و مناسب است.

    امکانات رفاهی و فناوری پیشرفته در تالار امیران هتل، بسیار متنوع است و بهترین خدمات را به مسافران ارائه می­دهد. برخی از امکانات تالار عبارتند از اینترنت وای فای، سرو غذا و میان وعده، میکروفون بیسیم، عکاسی و فیلمبرداری، میز رجیستر، تخته وایت برد، فیلیپ چارت و گل آرایی.

    سالن جلسات

    سالن کنفرانس هتل اسپیناس پالاس برای برگزاری رویدادهای اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی بسیار مناسب هستند. در میان جلسات هتل می­توانید به کافه غروب خورشید که در سالن جلسات وجود دارد، بروید و لحظاتی را در آرامش و استراحت بگذرانید.

    وجود تجهیزات مدرن و به­ روز از جمله تجهیزات صوتی، تصویری و نورپردازی­های شیک موجب می­شود تا تمامی نیازهای شما برای ایجاد جلسات باکیفیت و حرفه­ای برطرف شود. پرسنل آگاه و با تجربه هتل اسپیناس پالاس، آماده کمک به شما در هر مرحله از برگزاری جلسات هستند.

    معماری بیرونی هتل اسپیناس پالاس

    معماری هتل اسپیناس پالاس تنها شامل فضاهای داخلی هتل نمی­شود. در ساخت نمای بیرونی هتل سعی شده ازاشکال هندسی ساده و منظم؛ همچنین رنگ­های سفید و خاکستری استفاده شود تا حسی از آرامش به شما منتقل شود. برخی از ویژگی­های معماری بیرونی این هتل شامل نمای شیشه­ای می­شود که به رنگ آبی است و نور خورشید را در ساختمان هتل منعکس می­کند.

    سقف هتل که پوشیده از سولار پنل­ها است؛ علاوه بر تولید انرژی خورشیدی، باعث کاهش مصرف برق برای ایجیاد تهویه مطبوع می­شود. وجود استخر روبازدر طبقه ۱۹ هتل که قابلیت دید ۳۶۰ درجه به مناظر زیبای اطراف را دارد، از دیگر مشخصات معماری بیرونی هتل اسپیناس هستند.

    جمع­بندی

    در مجموع می­توان گفت که معماری هتل اسپیناس پالاس، ترکیبی عالی از سبک مدرن و سنتی، نورپردازی­های هوشمند و طراحی بی­نطیر داخلی است. این سبک از معماری، مسافران را به تجربه­ای استثنایی از اقامت در قلب پایتخت دعوت می­کند. اگر شما هم تا این جای مطلب، شیفته معماری و دکوراسیون جذاب این هتل شده­اید؛ بار سفر بسته و خود را برای تجربه­های شگفت­انگیز آماده کنید.

    توجه : این مطلب آگهی ساختمان، یک تبلیغ رپورتاژ بوده و اویم شاهانه در محتوا و محصولات آن هیچگونه نظری و مسئولیتی ندارد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.