×
×

معرفی بهترین پمپ آب کشاورزی + فروشگاه سولار مکانیکال

  • کد نوشته: 32725
  • ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
  • دیدگاه‌ها برای معرفی بهترین پمپ آب کشاورزی + فروشگاه سولار مکانیکال بسته هستند
  • معرفی بهترین پمپ آب کشاورزی + فروشگاه سولار مکانیکال به گزارش محوطه سازی پمپ آب کشاورزی :  پمپ آب  یکی از تجهیزات قدیمی برای انتقال آب بوده است و به همین دلیل وجود این دستگاه بسیار مهم می‌باشد. از این دستگاه برای آبیاری زمین‌های کشاورزی، انتقال آب در ساختمان‌ها و غیره استفاده می‌کردند و در صورت نبود، مشکلاتی […]

    معرفی بهترین پمپ آب کشاورزی + فروشگاه سولار مکانیکال

    معرفی بهترین پمپ آب کشاورزی + فروشگاه سولار مکانیکال

    به گزارش محوطه سازی پمپ آب کشاورزی :  پمپ آب  یکی از تجهیزات قدیمی برای انتقال آب بوده است و به همین دلیل وجود این دستگاه بسیار مهم می‌باشد. از این دستگاه برای آبیاری زمین‌های کشاورزی، انتقال آب در ساختمان‌ها و غیره استفاده می‌کردند و در صورت نبود، مشکلاتی از قبیل کاهش فشار آب، فیلتر نشدن آب و غیره به وجود می‌آمد. خرید پمپ آب مناسب کار راحتی نبوده به خصوص خرید پمپ آب کشاورزی، به دلیل وجود تنوع بسیار زیاد در برند و مدل‌های پمپ شما نمی‌توانید پمپ آب مورد نیاز خود را به همین راحتی‌ها خریداری کنید.

    انواع پمپ آب کشاورزی

    پمپ آب کشاورزی انواع مختلفی مثل سانتریفیوژ، توربینی، غوطه ور، پروانه‌ای و غیره دارد. البته پمپ آب از نظر سوخت موتور نیز با یکدیگر تفاوت دارند، خلاصه انتخاب بهترین پمپ آب کشاورزی کار اصلاً راحتی نخواهد بود و شما باید تمامی موارد انتخاب بهترین پمپ آب کشاورزی را رعایت کنید تا بتونید با توجه به بودجه، موقعیت جغرافیایی و مکان بهترین نوع آن را انتخاب و خریداری کنید. در ادامه به طور خلاصه به انواع پمپ آب‌ها می‌پردازیم.

    البته در این مقاله قصد نداریم تا به برندهای مختلف بپردازیم و بهترین برند را به شما معرفی کنیم چون واقعاً تمامی برندها ویژگی مخصوص به خود را دارند و نمی‌توان از بین آن‌ها فقط به یک نوع پرداخت اگر هرکسی این کار را انجام داد و فقط به شرح دادن یک برند پرداخت، مطمئن باشید فقط و فقط در حال تبلیغ است.

    پمپ آب کشاورزی

    پمپ آب کشاورزی

    پمپ آب سانتریفیوژ

    از این نوع پمپ‌ها برای تقویت فشار خطوط آبیاری استفاده می‌کنند و منابع زیر زمینی کم عمق و سطحی مورد استفاده قرار می‌گیرد. پمپ‌های سانتریفیوژ باید قبل از شروع کار با آب پر شده و خالی از هوا باشد. بنابراین باید تمامی اتصالات این پمپ درست انجام شد و هوابندی به صورت کامل انجام شود در غیر این صورت این پمپ به درستی کار نخواهد کرد.

    از معروف‌ترین پمپ آب سانتریفیوژ کشاورزی به مدل‌های  پنتاکسCS می‌توان اشاره کرد. این نوع پمپ در دسته پمپ‌های حلزونی شناخته می‌شود. پنتاکس به دلیل آبدهی بالا در این نوع معروف است. به طور کلی پمپ‌های سانتریفیوژ برای کشاورزی مناسب نیست اما مدل‌های حلزونی برای کشاورزی به دلیل آبدهی بسیار بالا، مناسب است.

    پمپ آب توربینی برای چاه‌های عمیق

    این پمپ در چاه‌های دارای جداره که پایین‌تر از سطح معمول هستند؛ بسیار مناسب است. این نوع پمپ‌ها در زیر سطح آب قرار گرفته و نیازی به غوطه وری در آب ندارند اما شاید برایتان جالب باشد که این نوع پمپ‌ها حتی می‌توانند به صورت شناور در آب نیز قرار بگیرند. یکی از ویژگی‌های که این نوع پمپ‌ها را محبوب کرده این است که خوشبختانه این پمپ‌ها به دلیل راه اندازی خودکار در مناطقی که قعطی برق بسیار زیادی دارند، مناسب است.

    متاسفانه هزینه نگهداری پمپ‌های توربینی به دلیل زیر آب بودن مداوم یاتاقان‌ها بسیار بیشتر از پمپ‌های دیگر است.

    پمپ آب شناور کشاورزی

    پمپ آب شناور کشاورزی

    پمپ آب شناور کشاورزی

    پمپ آب شناور نیز یک پمپ توربینی بوده که دارای موتور الکتریکی ضد آب بوده است در نتیجه دیگر نیازی به شفت بلند بلبرینگ در چاه‌های عمیق نخواهد بود. این نوع پمپ‌ها بالای موتور قرار گرفته آب از قسمت میانی وارد می‌شود. اما یک نکته که باید در این نوع پمپ‌ها به آن توجه کنید این است که این پمپ‌ها در زمین‌های کم آب و خشک بلافاصله می‌سوزند.

    درنتیجه برای زمین‌های پر آب کشاورزی مثل زمین‌های شمال کشور می‌توانید از این نوع پمپ استفاده کنید. اما قبل از خرید بهتر است با یک کارشناس با تجربه و خبره مشورت کنید تا بتوانید از هزاران برند و مدل بهترین نوع آن را با توجه به نوع منطقه، کیفیت آب و غیره انتخاب و سپس خریداری کنید.

    پمپ پروانه ای

    پمپ آب پروانه‌ای نسبت به مدل‌های قبلی ضعیف‌تر بوده و فقط می‌تواند مقداری آب را تا ارتفاع مشخصی بالا بیاورد. پمپ‌های پروانه‌ای معمولاً به صورت عمودی نصب می‌شوند اما در کشاورزی باید به صورت افقی نصب شود تا در تریلرها به درستی کار کند. این حالت باعث می‌شود تا پمپ به راحتی کار کرده و آب را به لوله‌ها پمپاژ کند.

    در مزارع از این نوع پمپ برای پمپاژ آب هدر رفته در تالاب‌ها استفاده می‌کنند. قدرت این پمپ‌ها توسط تراکتورهای کشاورزی و مزارع تامین می‌شود. یک نکته که باید به آن توجه کنید این است که این پمپ‌ها برای بالا آوردن آب مناسب نیستند؛ زیرا باید در آب شناور بوده تا بتواند به خوبی عمل کند. هر چه قطر این نوع پمپ‌ها بیشتر باشد باید عمق بیشتری در آب فرو بود.

    پمپ آب کشاورزی

    پمپ آب کشاورزی

    خرید بهترین پمپ آب کشاورزی

    در بالا به انواع پمپ آب کشاورزی پرداختیم اما حتماً برایتان سؤال شده که کدام یک برای کشاورزی مناسب است؟ در جواب این سؤال باز هم تکرار می‌کنیم ما به طور کلی به انواع آن‌ها پرداختیم و خرید یک پمپ آب کشاورزی به پارامترهای بسیار مختلفی بستگی دارد و بین تمامی مدل‌های هم مدل خوب برای کشاورزی وجود دارد و هم مدل نامناسب، در نتیجه شما باید برای خرید بهترین پمپ کشاورزی یا حتی خرید پمپ آب خانگی  از یک کارشناس کمک بگیرید.

    معمولاً پمپ‌های سانتریفیوژ برای کشاورزی بسیار پیشنهاد می‌شوند اما شما باید بر اساس نیاز خود به بررسی دبی، هد، ارتفاع آب مورد نیاز و غیره بهترین نوع آن را خریداری کنید. امروزه ایرانیان با کمک تایوان به ساخت و طراحی پمپ‌های آب بی‌نظیری پرداخته‌اند. در نتیجه اگر فردی به خرید پمپ آب ایرانی و تولید ملی پرداخت بهتر است به حرف او خوب گوش کنید.

    قبل از خرید پمپ آب کشاورزی مناسب بهتر است از قبل یک فروشگاه معتبر را انتخاب کنید تا بتوانید با راهنمایی و کمک کارشناسان فروش بهترین نوع پمپ آب را خریداری کنید. سولار مکانیکال با ضمانت و گارانتی های ۶ تا ۱ ساله به شما تضمین اورجینال بودن محصولات خود را می‌دهد.

    کلام آخر

    قیمت پمپ‌های آب بستگی به نوع کاربرد، مدل و برند آن دارد. یک نکته که باید قبل از خرید به آن بپردازید این است که باید حواستان را جمع کنید تا گیر افراد کلاه‌بردار و سودجو نیفتید. این افراد بی‌کیفیت‌ترین مدل پمپ آب را با قیمت بسیار بالا به شما می‌فروشد. در نتیجه قبل از خرید بهتر است کمی درباره محصول مورد نظر تحقیق کرده و آن را با مد‌ل‌های مختلف بررسی کنید.

    توجه : این مطلب آگهی تبلیغات، یک تبلیغ رپورتاژ بوده و اویم شاهانه در محتوا و محصولات آن هیچگونه نظری و مسئولیتی ندارد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.