×
×

خوش نشین؛ خرید بهترین سرویس خواب بزگسال

  • کد نوشته: 50229
  • ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
  • دیدگاه‌ها برای خوش نشین؛ خرید بهترین سرویس خواب بزگسال بسته هستند
  • آیا با استانداردهای خرید سرویس خواب بزرگسال آشنا هستید؟ امروزه اهمیت داشتن یک سرویس خواب استاندارد بر کسی پوشیده نیست و اهمیت بسیاری در حفظ سلامت و بهبود کیفیت خواب افراد دارد. برای آشنایی و کسب اطلاعات بیشتر درباره خرید سرویس خواب بزرگسال با ادامه مقاله خوش نشین همراه باشید. نکات بسیار مهمی در خرید […]

    خوش نشین؛ خرید بهترین سرویس خواب بزگسال

    آیا با استانداردهای خرید سرویس خواب بزرگسال آشنا هستید؟ امروزه اهمیت داشتن یک سرویس خواب استاندارد بر کسی پوشیده نیست و اهمیت بسیاری در حفظ سلامت و بهبود کیفیت خواب افراد دارد. برای آشنایی و کسب اطلاعات بیشتر درباره خرید سرویس خواب بزرگسال با ادامه مقاله خوش نشین همراه باشید.

    نکات بسیار مهمی در خرید سرویس خواب بزرگسال و توجه به استانداردهای رایج وجود دارد که توجه به آن ها در خرید بهترین سرویس خواب بزرگسال ما را یاری می دهد. برخی از مهم ترین نکات خرید سرویس خواب بزرگسال به شرح زیر می باشد:

    ۱.کیفیت و دوام محصول

    در بالا اشاره کردیم که قیمت سرویس خواب بزرگسال وابسته به جنس کالا است. در هنگام خرید به کیفیت تمام ملزومات سرویس خواب توجه کنید و فقط ذهنتان را معطوف تختخواب نکنید چون مابقی وسایل نیز قرار است مدت ‌ها استفاده شوند. اگر سرویس خواب چوبی انتخاب می‌کنید درباره نوع چوب به ‌کار رفته سؤال کنید و از کیفیت آن مطمئن شوید.

    ۲.ابعاد و ارتفاع تخت

    نکته مهم بعدی ابعاد و ارتفاع تخت از زمین است. در برخی اتاق ‌ها فضای کافی برای خرید تخت‌ های با ابعاد استاندارد وجود ندارد از این رو لازم است تختی متناسب با فضای موجود سفارش داده شود.

    ارتفاع تخت نیز لازم است استاندارد باشد. استاندارد ارتفاعی برای تختخواب بزرگسال ۴۰ سانتی متر است. این مقدار در حدی است که به راحتی می‌توان از تخت پایین آمد و همچنین در بخش زیرین تخت جریان هوا وجود دارد که رعایت این مسئله باعث می‌شود خواب راحتی‌ را تجربه کنید.

    ۳.رنگ سرویس خواب

    در هنگام خرید سرویس خواب بهتر است از میان کالیته ‌های رنگی، رنگ‌ چوب یا رنگ ‌های خنثی را انتخاب کنید. زیرا این طیف رنگ‌ ها همواره با مد روز همخوانی دارند و به زودی باعث دلزدگی نمی‌شوند. اگر سرویس خوابی که انتخاب می‌کنید رنگ غالبی داشته باشد ممکن است ست کردن مابقی لوازم اتاق با آن کار دشواری باشد. همچنین دقت کنید که هرچه رنگ سرویس خواب بزرگسال تیره ‌تر باشد فضای اتاق را کوچک‌تر نشان می‌دهد.

    در مجموعه خوش نشین می توانید بهترین قیمت سرویس خواب بزرگسال با بالاترین کیفیت تجربه نمایید.

    اجزای سرویس خواب بزرگسال

    معمولا سرویس‌ های خواب علاوه ‌بر تخت، وسایل جانبی دیگری نیز دارند که وجود برخی از آن‌ ها برای اتاق خواب الزامی است و برخی دیگر را می‌توان به راحتی حذف کرد. لوازم جانبی سرویس خواب بزرگسال عبارتند از:

    اجزای سرویس خواب بزرگسال

    پاتختی

    پاتختی به کمدی دو طبقه گفته می‌شود که آن را در کنار تخت قرار می‌دهند. در صورتی که تختخواب یک نفره باشد یک پاتختی و اگر دو نفره باشد دو پاتختی در دو طرف تخت می‌گذارند.

    آینه و میز آرایش

    از جمله وسایل دیگر سرویس خواب میز آرایش و آینه روی آن است که هم برای سرویس ‌های بزرگسال عرضه می ‌شود. میز آرایش معمولا چند کشوی کوچک و بزرگ دارد تا افراد بتوانند وسایلشان را در آن‌ ها بگذارند.

    صندلی

    برای میز آرایش و آینه معمولا یک صندلی نیز قرار می‌دهند که نوع و رنگ آن به سفارش افراد قابل تغییر و سفارش می باشد.

    کمد

    یکی از وسایل بسیار کاربردی در هر اتاقی کمد می باشد که هر چه کمد جادار و دارای فضای بیشتری باشد می تواند حامل وسایل بیشتری در هر اتاق خوابی باشد.

    پاف

    مبلی بدون تکیه گاه که در پایین تخت قرار می‌گیرد را پاف می‌گویند. در گذشته پاف در میان ملزومات سرویس خواب نبود اما امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است. کاربرد خاصی ندارد اما دارای زیبایی ظاهری است. معمولا برای اتاق ‌های کوچک پاف را حذف می‌کنند.

    پرطرفدارترین سرویس خواب بزرگسال مجموعه خوش نشین

    سرویس خواب لاوین

    در سرویس خواب لاوین از روکش چوب طبیعی گردو استفاده شده تا حس طبیعت را در منزل شما تداعی کند همچنین پایه هایی از جنس چوب گردو با منبت کاری بسیار زیبا استحکام این سرویس را بسیار بالا برده و زیبا کرده است. جنس این کار تمام ام دی اف با یراق آلات وارداتی می باشد. رگه های طلایی که در این سرویس خواب کار شده است حس لوکس بودن خاصی را به هر فضایی می ‌بخشد.

    سرویس خواب بزرگسال لاوین شامل: تخت ۱۶۰ و ۱۸۰، پاتختی، میز آرایش می باشد. جنس این سرویس خواب  MDF روکش چوب می باشد و از مقاومت و استحکام بسیار زیادی برخوردار می باشد.

    مجموعه خوش نشین ارائه دهنده با کیفیت ترین و بهترین قیمت سرویس خواب لاوین در اصفهان می باشد.

    سرویس خواب لاوین

    سرویس خواب صوفیا

    سرویس خواب صوفیا به دلیل تمام چوب بودن محصولات از نظر جنس از استحکام بالایی برخوردار است. استفاده از رنگ پلی یورتان در کار که از کیفیت بسیار عالی برخوردار است و به دلیل داشتن ابعاد مناسب ارتفاع تخت نسبت به زمین هنگام نشستن و برخاستن فشار به زانو وارد نمی شود. پروفیل های منحنی کلگی بالا و پایین در لبه آن ها و روی صفحه میز آرایش و پاتختی و همچنین کرو شدن لبه محصولات، ایمنی محصولات را دوچندان کرده است.

    رگه های طلایی که در این سرویس خواب کار شده است حس لوکس بودن خاصی را به هر فضایی می‌بخشد. به دلیل تمام mdf بودن مقاومت و استحکام بیشتر شده است. به دلیل وجود پروفیل منحنی در لبه های محصولات ایمنی محصول را دو چندان کرده و از ضربه سر کودک در قسمت کلگی پایین جلوگیری می ‌شود.

    سرویس خواب بزرگسال صوفیا شامل: تخت ۱۶۰ و ۱۸۰، پاتختی و میز آرایش می باشد. جنس این سرویس خواب  MDF روکش چوب می باشد و از مقاومت و استحکام بسیار زیادی برخوردار می باشد.

    مجموعه خوش نشین ارائه زیباترین و بهترین قیمت سرویس خواب صوفیا در اصفهان می باشد.

    سرویس خواب صوفیا

    ما در مجموعه خوش نشین، اهمیت خواب آرام و تأثیر آن بر سلامت کلی شما را درک می کنیم. ما مفتخریم که مجموعه گسترده ‌ای از سرویس‌های خواب مجلل بزرگسالان را ارائه می‌کنیم که به گونه ‌ای طراحی شده ‌اند که نهایت راحتی را برای شما فراهم کنند و زیبایی اتاق خواب شما را افزایش دهند.

    1. راحتی بی عیب و نقص: تخت خواب های بزرگسال ما با مواد با کیفیت ساخته شده اند و این اطمینان را به شما می دهند که هر شب در بستری از آرامش فرو می روید. از تشک های مخملی گرفته تا ملحفه های نرم و مجلل، هر یک از عناصر با دقت انتخاب شده اند تا یک تجربه خواب ترمیم کننده و جوان کننده را تضمین کنند.
    2. پشتیبانی برتر: خواب خوب شبانه به حمایت مناسب بستگی دارد. تخت خواب های بزرگسال ما به گونه ‌ای طراحی شده ‌اند که هم ترازی ستون فقرات را ارائه می‌دهند، نقاط فشار و ناراحتی را کاهش می ‌دهند، و این اطمینان را می‌ دهند که سرحال و آماده از خواب بیدار شوید.
    3. دوام استثنایی: سرمایه گذاری روی سرویس خواب بزرگسالان ما سرمایه گذاری در کیفیت و طول عمر است. هر جزء به گونه ‌ای ساخته شده است که در آزمون زمان مقاومت کند و اطمینان حاصل کند که پناهگاه خواب شما برای سال ‌های آینده مکانی برای راحتی و آرامش خواهد بود.
    4. سلامتی و تندرستی: خواب خوب شبانه برای سلامت و تندرستی کلی شما ضروری است. سرویس خواب بزرگسالان ما برای بهینه سازی کیفیت خواب شما طراحی شده است و انرژی و نشاط را در اختیار شما قرار می دهد تا هر روز با اشتیاق رو به رو شوید.

    خوش نشین؛ بزرگ ترین مرکز خرید سرویس خواب بزرگسال در اصفهان

    پس اگر به دنبال خرید سرویس خواب بزرگسال با کیفیت با شرایط اقساطی هستید، مجموعه خوش نشین بهترین گزینه برای شماست. ما با یک نمایشگاه بزرگ ۶۰۰۰ متر مربعی، طیف گسترده ای از مبلمان را در سبک های استیل، مینیمال، کلاسیک و راحتی که از باکیفیت ترین متریال ساخته شده ‌اند ارائه می دهیم. طیف گسترده مبل ‌های ما، انتخاب ‌های متنوعی را برای پاسخگویی به سبک ‌ها و ترجیحات مختلف ارائه می‌دهد. ما این اطمینان را می‌دهیم که قطعه مناسبی را پیدا می‌کنید که مطابق با سلیقه شما و تکمیل کننده دکوراسیون منزل شما باشد. اگر در شهر دیگری به جز اصفهان زندگی می‌کنید می‌توانید سرویس خواب مورد نظر خود را سفارش دهید و ما آن را برای شما ارسال می‌کنیم.

    توجه : این مطلب آگهی تبلیغات، یک تبلیغ رپورتاژ بوده و اویم شاهانه در محتوا و محصولات آن هیچگونه نظری و مسئولیتی ندارد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.