×
×

بهترین برند جاروبرقی مرکزی را از کسری بخرید

  • کد نوشته: 45435
  • ۱۴۰۲/۰۷/۱۲
  • دیدگاه‌ها برای بهترین برند جاروبرقی مرکزی را از کسری بخرید بسته هستند
  • جارو برقی مرکزی، جدیدترین تکنولوژی امروزی است که نظافت منازل را سهولت می‌بخشد. این دستگاه‌های نظافتی بدون جابجایی مخزن طراحی شده‌اند و برای اتصال به آن‌ها از یک پریز استفاده می‌شود. ویژگی‌های جادویی این جاروبرقی‌ها، آن‌ها را به دستگاه‌های نظافتی خارق‌العاده‌ای تبدیل کرده است. شرکت کسری، اولین تولید کننده و بهترین برند جاروبرقی مرکزی در […]

    بهترین برند جاروبرقی مرکزی را از کسری بخرید

    جارو برقی مرکزی، جدیدترین تکنولوژی امروزی است که نظافت منازل را سهولت می‌بخشد. این دستگاه‌های نظافتی بدون جابجایی مخزن طراحی شده‌اند و برای اتصال به آن‌ها از یک پریز استفاده می‌شود. ویژگی‌های جادویی این جاروبرقی‌ها، آن‌ها را به دستگاه‌های نظافتی خارق‌العاده‌ای تبدیل کرده است. شرکت کسری، اولین تولید کننده و بهترین برند جاروبرقی مرکزی در ایران به حساب می‌آید که با ارائه محصول بی‌نظیر، هر مصرف کننده‌ای را مدهوش می‌سازد. با خرید این جاروبرقی‌ها، از داشتن جدیدترین تکنولوژی دنیا در منازل خود، لذت ببرید.

    چرا جاروبرقی مرکزی بخریم؟

    امروزه محبوبیت جاروبرقی‌های مرکزی، سر به فلک کشیده است. به گونه‌ای که بسیاری افراد در آپارتمان‌ها و مجتمع‌های مسکونی مدرن، از آن‌ها برای نظافت استفاده می‌کنند. این مدل از جاروبرقی‌ها دارای یک هسته مرکزی هستند و در محیط بیرونی واحدهای مسکونی نصب می‌شوند. محل اتصال جاروبرقی مرکزی در واحدهای مسکونی با یک پریز انحصاری مشخص شده و برای استفاده از آن، تنها کافیست تا لوله خرطومی را به پریز متصل کنید. اما لزوم خرید جاروبرقی‌های مرکزی چیست و چرا خرید آن‌ها مقرون به صرفه‌تر است؟ پاسخ کارشناسان تخصصی شرکت کسری :

    •جاروبرقی‌های مرکزی آلودگی صوتی ایجاد نمی‌کنند. از این جهت می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز با خیال راحت از آن استفاده کنید.

    •از جاروبرقی‌های مرکزی می‌توان به صورت اشتراکی با چند واحد آپارتمانی استفاده کرد. در واقع نیازی نیست که هر واحد یک جاروبرقی اختصاصی داشته باشد.

    •فناوری بکار رفته در این مدل از جاروبرقی‌ها موجب شده تا راندمان کاری آن‌ها بیشتر از مدل‌های معمولی باشد. این امر موجب افزایش طول عمر جاروبرقی نیز شده است.

    •قدرت مکش جاروبرقی‌های مرکزی بسیار زیاد است و در هنگام استفاده همزمان چند واحد مسکونی، دچار افت مکش نمی‌شود.

    •مصرف انرژی اندک این جاروبرقی‌ها را می توان از دیگر دلایل خرید آن‌ها دانست. این امر موجب کاهش هزینه مصرف برق شما می‌شود.

     بهترین برند جاروبرقی مرکزی کدام است؟

    فراموش نکنید که هیچ محصولی بدون عیب و نقص نیست. جاروبرقی‌های مرکزی علاوه بر مزایای ویژه، معایبی هم دارند. برندهای متعددی اقدام به تولید این جاروبرقی‌ها کرده‌اند که هر کدام از آن‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند. با این حال جاروبرقی‌های مرکزی بسیاری از برندهای خارجی، همچنان با مشکلات و معایب خاصی دست و پنجه نرم می‌کنند. یک جاروبرقی مرکزی در صورتی ارزش خرید دارد که برند تولید کننده آن، کیفیتش را تضمین کند.

    برند کسری، نامی آشنا و قدیمی برای ما ایرانیان است. این برند باسابقه از زمان تاسیس تاکنون به صورت اختصاصی بر تولید انواع جاروبرقی تمرکز داشته است. خبر خوب این است که در حال حاضر تیم حرفه‌ای کسری، توانسته است بهترین جاروبرقی مرکزی را وارد بازار کند. علاوه بر واردات، شرکت کسری جاروبرقی‌های انحصاری خود را نیز تولید می‌کند. بی شک با خرید جاروبرقی از این شرکت، متوجه تفاوت آن با سایر فروشنده‌ها خواهید شد.

    آنچه جاروبرقی‌های شرکت کسری را از سایر برندها متمایز می‌کند، کاهش معایب گسترده آن است. در جاروبرقی‌های مرکزی این برند، خبری از کم و زیاد شدن قدرت در هنگام استفاده، نیست. همچنین شرکت کسری سعی کرده تا با طراحی انحصاری پریزهای مخصوص، بی نظمی ظاهری آن‌ها را از بین ببرد. جاروبرقی‌های کسری به صورت ثابت طراحی شده‌اند و نیازی به جابجایی مخزن ندارند. با خرید جاروبرقی‌های کسری، امنیت و آرامش وصف نشدنی را در هنگام نظافت منزل، تجربه خواهید کرد.

     شرکت کسری: تولید کننده بهترین برند جاروبرقی مرکزی

    شرکت کسری در سال ۱۳۷۹ با شعار دستیابی به بهترین کیفیت ملی تاسیس شد. در حال حاضر، این برند معتبر ایرانی بیش از دو دهه است که در صنعت تولید انواع جاروبرقی فعالیت می‌کند. محصولات انحصاری این برند تنها به جاروبرقی‌های مرکزی محدود نمی‌شود؛ بلکه در تولید جاروبرقی‌های صنعتی، تجاری، خانگی، کارواشی، هتلی و … نیز پیشگام است. در حال حاضر این برند نا‌م‌آور، ۳۵ نمایندگی انحصاری در سراسر ایران دارد. اما چرا شرکت کسری به بهترین برند جاروبرقی مرکزی تبدیل شده است؟ دانستن دلایل تمایز این برند با سایر تولید کننده‌ها، خالی از لطف نیست.

    اطمینان مصرف کننده از کیفیت کالا

    برند کسری، کیفیت تمام محصولات خود را تضمین می‌کند. از این جهت به منظور اطمینان خاطر مشتریان، کارت گارانتی ۲۴ ماهه و خدمات پس از فروش را در هنگام خرید ارائه می‌دهد. در حال حاضر این شرکت، ۱۱۵ دفتر نمایندگی و خدمات پس از فروش در سراسر ایران دارد. بدین منظور در هنگام نصب جاروبرقی‌های مرکزی با هیچ مشکلی مواجه نخواهید شد. زیرا که تکنسین‌های این برند، همواره در دسترس شما هستند.

    قیمت مقرون به صرفه و خرید اقتصادی

    برند کسری، تولید کننده اصلی جاروبرقی‌های مرکزی در ایران است. از این جهت هنگام خرید این محصول، با تولید کننده اصلی در ارتباط هستید. حذف واسطه‌ها منجر به کاهش قیمت خرید جاروبرقی‌های مرکزی می‌شود. از سوی دیگر کیفیت محصولات این برند با تولید کنندگان خارجی هیچ تفاوتی ندارد. از این جهت شما می توانید با پرداخت نصف هزینه جاروبرقی‌های خارجی، از داشتن محصولی مشابه، لذت ببرید.

    مشاوره رایگان و انتخاب بهترین جاروبرقی مرکزی متناسب با نیاز شما

    مشاورین باتجربه برند کسری، همواره یاری رسان شما در مسیر انتخاب و خرید جاروبرقی‌های مرکزی هستند. این جاروبرقی‌ها تنوع بسیار زیادی دارند. از این جهت برای انتخاب بهترین مدل آن، نیاز به یک راهنمای حرفه‌ای دارید. مشاورین شرکت کسری با در نظر گرفتن نیازها، بودجه مالی و … بهترین مدل جاروبرقی مرکزی را به شما پیشنهاد می‌دهند.

    چند مدل جاروبرقی مرکزی در کسری داریم؟

    تنوع جاروبرقی‌های برند کسری بی‌نظیر است. شرکت کسری با توجه به پارامترهای متعدد، انواع مختلفی از این جاروبرقی‌های جادویی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. تنوع منحصر به فرد این محصولات، موجب شده تا هر مشتری متناسب با نیاز و معیار خود، مدل ویژه‌ای را خریداری کند.

    از این جهت پاسخ به نیاز طیف گسترده مشتریان را می توان از دیگر ویژگی‌های برتر این برند دانست. در حال حاضر شرکت کسری ۱۱ مدل انحصاری از جاروبرقی مرکزی را به بازار روانه کرده است که در ادامه آن‌ها را معرفی می‌کنیم. علاوه بر این انواع پک‌های نظافتی، پریزهای مکنده و سایر تاسیسات انحصاری نیز توسط این برند ارائه شده‌اند. مدل های جاروبرقی مرکزی شامل:

    •مدل رست

    •مدل ریما

    •مدل هور

    •مدل ریما پلاس

    •مدل هور دوآل

    •مدل KC2480

    •مدل KC2480P

    •مدل KC1860

    •مدل KC1860P

    کیفیت و کارایی جاروبرقی‌های مرکزی به برند تولید کننده آن‌ها بستگی دارد. شرکت کسری، برندی افتخارآفرین در صنعت تولید جاروبرقی است که در حال حاضر بهترین جاروبرقی‌های مرکزی را به مشتریان ارائه می‌دهد. تنوع و راندمان کاری بالا، قیمت اقتصادی، نصب آسان و … از ویژگی‌های متمایز کننده این برند هستند. بهترین برند جاروبرقی مرکزی را از کسری بخرید و از خدمات پس از فروش و گارانتی ۲۴ ماهه بهره‌مند شوید.

    توجه : این مطلب آگهی ساختمان، یک تبلیغ رپورتاژ بوده و اویم شاهانه در محتوا و محصولات آن هیچگونه نظری و مسئولیتی ندارد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.