×
×

بخاری تابشی گرماتاب

  • کد نوشته: 45988
  • ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
  • دیدگاه‌ها برای بخاری تابشی گرماتاب بسته هستند
  • جهت تامین گرمایش فضای باز در رستوران و ویلا میتوان از بخاری تابشی استفاده نمود. قدیمی ترین برند بخاری تابشی در ایران، برند گرماتاب میباشد که عموما کارشناسان تاسیسات این نوع بخاری ها را با این برند میشناسند. کلیه گرماتاب ها از سری تولیدات شرکت ایران مشعل میباشد که ارایه خدمات پس از فروش مطلوب […]

    بخاری تابشی گرماتاب

    جهت تامین گرمایش فضای باز در رستوران و ویلا میتوان از بخاری تابشی استفاده نمود. قدیمی ترین برند بخاری تابشی در ایران، برند گرماتاب میباشد که عموما کارشناسان تاسیسات این نوع بخاری ها را با این برند میشناسند. کلیه گرماتاب ها از سری تولیدات شرکت ایران مشعل میباشد که ارایه خدمات پس از فروش مطلوب و همچنین استفاده از قطعات با کیفیت، این نوع بخاری را از سایر تولیدات مشابه متمایز ساخته است.

    گرماتاب بر مبنای انتقال حرارت تابشی، گرمایش محیط را تامین نمایند. استفاده از این روش میتواند فضای باز ویلاها و رستورانها را در فصل سرد سال قابل استفاده نماید. لازم به ذکر است استفاده از تجهیزات گرمایشی تابشی در بسیاری از کشورها متداول میباشد. چرا که بسیاری از رستوران‌ها و کافه ها، سرو غذا را در فضای باز انجام میدهند و مشتریان نیز تمایل دارند غذای خود را در این گونه محیط ها میل نمایند. مصرف انرژی بخاری تابشی گرماتاب، گاز شهری با فشار گاز خانگی میباشد.

    مشخصات فنی گرماتاب

    ظرفیت حرارتی دستگاه گرماتاب از ۱۵ هزار کیلوکالری گرمایش بر ساعت با طول سه متر شروع میشود و تا ۶۵ هزار کیلو کالری گرمایش بر ساعت با طول نزدیک به ده متر نیز تولید میگردد. نکته اساسی آن است که هر یک از مدلهای گرماتاب برای یک کاربری مناسب میباشد که میتوان ازکارشناسان ما در این رابطه به صورت رایگان مشاوره گرفت. کاربری هایی همچون آلاچیق ویلا، تراس منازل و فضای باز رستوران از دستگاههای مدل یو شکل یا دکوراتیو گرماتاب استفاده مینمایند. از ویزگی های مهم بخاری تابشی لوله ای آن است که بر روی سقف یا دیوار نصب شده و فضای فیزیکی اشغال نمیکند. استفاده از قطعات اصلی و از تامین کنندگان اروپایی موجب افزایش طول عمر دستگاه گرماتاب نسبت به سایر محصولات گردیده است. ۵ سال گارانتی مشعل و فن و ۱۰ سال گارانتی کلیه لوله ها به همراه ۱۵ سال تضمین خدمات پس از فروش موجب گردیده برند گرماتاب مورد تایید عموم کارشناسان تاسیسات قرار گیرد. در زمان خرید بخاری تابشی گاز سوز میبایست به کیفیت و ارایه خدمات پس از فروش آن توجه کافی نمود. در مناطقی که گاز شهری وجود ندارد میتوان از بخاری برقی فضای باز که آن هم مکانیزمی بر اساس انتقال حرارت تابشی دارد استفاده نمود.

    مزایای گرماتاب برقی

    گرماتاب برقی را میتوان بر روی پایه، دیوار و یا سقف نصب و استفاده نمود. همچنین امکان تامین گرمایش به صورت موضعی در این نوع سامانه های گرمایش نیز وجود دارد. مصرف انرژی در بخاری برقی تابشی به صورت برق تکفاز بوده و پس از برخورد امواج تابشی به سطح اجسام، دمای آنها را افزایش میدهد. بازدهی راندمان حرارتی هیتر تابشی برقی بالا بوده و با وجود ترموستات در آن. میتوان میزان گرمایش را تنظیم نمود.

    پنکه مه پاش در فضای باز

    پنکه مه پاش دستگاهی است که موجب ایجاد جریان هوا در محیط شده و ضمن انتشار رطوبت، دمای هوا را مطلوب میسازد. در فصل تابستان جهت تعدیل و کاهش دمای هوا، میتوان از پنکه مه پاش صنعتی استفاده نمود.

    پنکه مه پاش علاوه بر خنک نمودن محیط، موجب افزایش زیبایی و جلوه های بصری میگردد. که این موضوع اهمیتی دو چندان برای صاحبان رستوران ها و کافه ها که فضای باز دارند میشود. پنکه مه پاش ضمن افزایش رطوبت موجب کاهش حشرات موذی میشود. آب پس از خروج از نازلهایی که بر روی پروانه فن پنکه تعبیه گردیده به صورت پودر درآمده و در هوا منتشر میگردد. ذرات ریز آب که در هوا منتشر میگردد جهت تبخیر شدن به گرما نیاز دارند که با جذب گرمای محیط، دمای هوای محیط را کاهش میدهد.

    کولر صنعتی آکسیال

    از کولر صنعتی جهت تامین سرمایش سوله های بزرگ مانند سالنهای صنعتی و ورزشی استفاده میشود. قدرت بالای الکترو موتور، قطر پروانه های بزرگ و استفاده از پدهای سلولزی از مهمترین مزایای کولر های صنعتی میباشد. هزینه نگهداری و تعمیرات در کولرهای صنعتی که الکتروموتور آکسیال دارند بر خلاف کولرهای صنعتی با الکتروموتور سانتریفیوژ بسیار پایین تر بوده و ضمن درارا بودن قدرت بالای پرتاب باد، یاز به کانال کشی ندارند.

    نحوه کارکرد کولر صنعتی

    کولر صنعتی بر اساس تامین سرمایش بر اساس مدل تبخیری کار میکند و بهره مندی از پد سلولزی به جای پوشال راندمان بهتری را دارا میباشند. در کولر صنعتی ۴۰۰۰۰ آب توسط پمپ بر روی سطح پد سلولزی منتشر میگردد و سطح آن را مرطوب مینمایند. عبور جریان هوا از مقابل پد سلولزی، جریان هوای خنک را به داخل سالنها منتقل مینماید.

    مزایای کولر صنعتی آکسیال

    مهمترین تفاوت کولر آکسیال صنعتی با سایر کولرها، استفاده از الکتروموتور آکسیال به جای سانتریفوژ میباشد. برخی از مهمترین مزایایی کولر صنعتی آکسیال به شرح زیر میباشد.

    • پایین بودن قیمت کولر صنعتی آکسیال
    • راندمان بالاتر
    • کاهش مصرف آب
    • وجود پد سلولزی به جای پوشال
    • پایین بودن هزینه نگهداری و تعمیرات
    • عدم نیاز به کانال کشی در محیط سالن

    کاربری کولر صنعتی آکسیال ۲۴۰۰۰

    • فروشگاه ها و مغازه های بزرگ
    • سوله های صنعتی
    • سالن ورزشی
    • سالن گلخانه
    • سالنهای عمومی مانند مساجد و مصلی

    تماس با ما

    جهت اخذ اطلاعات فنی در خصوص نحوه عملکرد و خدمات مر بوط به بخاری گرمایش تابشی گرماتاب، میتوانید از طریق تلفن ۰۹۱۲۳۶۳۹۳۴۲ و یا مراجعه به سایت www.garmataaban.com با ما در ارتباط باشید.

    توجه : این مطلب آگهی تبلیغات، یک تبلیغ رپورتاژ بوده و اویم شاهانه در محتوا و محصولات آن هیچگونه نظری و مسئولیتی ندارد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.