×
×

100 تا از بهترین وب سایت معماری

  • کد نوشته: 18177
  • ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
  • دیدگاه‌ها برای 100 تا از بهترین وب سایت معماری بسته هستند
  • وب سایت معماری به گزارش ساخت کارخانه : وب سایت معماری من حدود 1 ماه است که وب سایتهای خاص را برای شما جستجو کرده ام. وب سایت معماری نتایج خوبی ارائه شده است پر از محتوای با کیفیت هستند می دانید که اکثر آنها به زبان انگلیسی هستند ، اما معماری یک زبان ملی است. […]

    100 تا از بهترین وب سایت معماری

    وب سایت معماری

    به گزارش ساخت کارخانه : وب سایت معماری من حدود 1 ماه است که وب سایتهای خاص را برای شما جستجو کرده ام. وب سایت معماری نتایج خوبی ارائه شده است پر از محتوای با کیفیت هستند می دانید که اکثر آنها به زبان انگلیسی هستند ، اما معماری یک زبان ملی است. از تصاویر لذت ببرید. اتفاقاً ، برای کسانی که نمی دانند ، اگر ویژگی ترجمه Google Chrome را فعال کنید ، به یک معنی خوب تبدیل می شود ، می تواند برای شما مفید باشد.

    تجسم معماری به بخش بزرگی از صنعت ما تبدیل شده است ، وب سایت معماری بسیاری از دانشجویان معماری و معماری به همان اندازه مهارت و علاقه به هر دو رشته را دارند. ارائه و نمایش معماری هرگز مهمتر نبوده و اغلب تفاوت بین برد و باخت یک پروژه است.

    استفاده از فناوری اکنون با توانایی در نشان دادن و تقسیم نه تنها توده ، فرم و ماده اصلی ساختمان بلکه به دلیل ایجاد جو و احساس معماری ، تبدیل به روش ارائه معماری شده است.

    پیشرفت در فن آوری ها و قابلیت دسترسی به آنها نیز منجر به پیشرفت ارائه های معماری شده است ، جایی که فقط داشتن یک سری تصاویر زیبا دیگر کافی نیست ، ارائه ها اغلب در حال حاضر شامل انیمیشن ها و گرافیکی بسیار دقیق است که به کاربر کنترل نهایی بر آنچه را که از طریق هدست VR و کنترل کننده مشاهده می کنند.

    ژانرهای مختلفی برای تجسم معماری وجود دارد ، برخی کاملاً واقع گرایانه هستند و سعی در تقلید از عکس دارند و برخی دیگر جوی هستند و بر محیطی که ساختمان ایجاد می کند تمرکز می کنند – فروش بیشتر جو.

    در لیست زیر منابع و آموزشهای مختلفی وجود دارد که بر روی این سبکهای متنوع تمرکز دارد ، همراه با چند شرکت نمونه که استاندارد بالایی از نمایش و ارائه معماری را نشان می دهند.

    به روز بودن در مورد آنچه در دنیای معماری و طراحی اتفاق می افتد بخش مهمی از پیشرفت حرفه ای ماست و بنابراین در اینجا ما مجموعه ای از وبلاگ ها و وب سایت های مورد بازدید (و بهترین) پر بازدید را داریم.

    اینها طیف وسیعی از پروژه ها و بررسی های مشابه ، انتشارات مبتنی بر تصویر ، اخبار و به روزرسانی های روزانه ، انجمن های معماری ، روایت های معماری و آخرین روندها ، فناوری ها و مقررات را ارائه می دهند.

    ما اعتقاد راسخ داریم که حداقل هر روز نباید از آنها بازدید کرد! … بنابراین خود را در جریان این انتخاب از بهترین وبلاگ های معماری و طراحی قرار دهید:

    Dezeen –  www.dezeen.com

    Dezeen یکی از محبوب ترین وبلاگ های معماری و طراحی به صورت آنلاین است و وب سایت معماری همیشه یکی از اولین وبلاگ هایی است که پروژه های جدید را به نمایش می گذارد.

    Archdaily –  www.archdaily.com

    Archdaily الهام ، ابزار و دانش را به میلیون ها معمار می رساند و دقیقاً مانند Dezeen یکی از بزرگترین وبلاگ های معماری موجود است … و بنابراین نباید آن را از دست داد.

    طراحی شهرک ویلایی و ساخت شهرک ویلایی

    Divisare – www.divisare.com

    Divisare (به معنای تخیل ، طراحی با ذهن) که در ابتدا Europaconcorsi نامیده می شود ، از سال 1998 یک وبلاگ معماری آنلاین بوده است. بر خلاف سایر وبلاگ ها ، Divisare فقط کارهای نمونه ای از بهترین و پیشرفته ترین معماران منتشر می کند که بیشتر توسط یک پایگاه داده بزرگ پشتیبانی می شود نوع شناسی و عناصر معماری

    مجله معماران –  www.architectsjournal.co.uk

    “AJ” اخبار روزانه و تجزیه و تحلیل مسائل مربوط به صنعت ما ، مطالعات جامع ساختمان را با جزئیات فنی و نقشه ها ، مشخصات مشتری ، به روزرسانی های رقابت و همچنین به شما اطلاع می دهد که چه کسی و چرا برنده شده است. … بنابراین ارزش بررسی منظم را دارد

    دقت –  www.subtilitas.site

    Subtilitas توسط Jeff kaplon (طراح مستقر در لس آنجلس) راه اندازی شده است و شباهت زیادی به Divisare دارد به گونه ای که پروژه های معماری و طراحی کمتری دارد اما فقط نمونه های سطح بالایی از طراحی را نشان می دهد.

    معمار –  www.architizer.com/blog

    Architizer در سال 2009 تاسیس شد و هدف آن ارائه اطلاعات به وب سایت معماری در مورد چگونگی ساخت بناهای بهتر است ، آنها در بخش وبلاگ خود دارای اطلاعات بسیار مفیدی هستند ، با نکات ، ترفندها و اطلاعات زیادی برای دانشجویان معماری و متخصصان جوان.

    طراحی رونق –  www.designboom.com

    رونق طراحی که در سال 1999 تاسیس شده است ، خود را به عنوان یکی از اولین مجلات آنلاین طراحی و معماری تاسیس می کند و آخرین اخبار و موضوعات اصلی را در تمام جنبه های طراحی ، معماری و هنر منتشر می کند. با به روزرسانی های روزانه آنها ، ارزش چک کردن منظم را دارد.

    آفاسیا  –  www.afasiaarchzine.com

    Afraisia ​​یک ژورنال معماری آنلاین اسپانیایی است که به نوعی معمولاً اولین کسانی هستند که پروژه های جدید و جدید را از معماران قدیمی و جدید از سراسر جهان منتشر می کنند

    بررسی معماری  –  www.architectural-review.com

    The Architectural Review یک مجله جهانی معماری است که انتقادها و تفکر انتقادی در پشت ساختمانهای شکل دهنده گفتمان معماری را ارائه می دهد. کمی آکادمیک تر از آن است که مانند Dezeen ، Archdaily و Design Boom اما ارزش کمی دارد که کمی بیشتر وقت بگذارید.

    وبلاگ BLDG –  www.bldgblog.com

    BLDGBLOG (“وبلاگ ساختمانی”) در سال 2004 توسط جف ماناگوآ راه اندازی شد و با ارائه یک سری روایت ها و تحقیقات در پست های خود ، جایگزینی برای معماری و وبلاگ طراحی “معمولی” ارائه می دهد. این یک منبع خارق العاده برای توسعه مختصر طراحی خود یا جستجوی منطقه ای برای تحقیق است.

    معماری Reddit –  www.reddit.com/r/architecture

    بخش معماری Reddit یکی از معدود انجمن های فعال معماری در اینترنت است که با به روزرسانی های مداوم و مکالمه کاربر پر جنب و جوش ، از اطلاعات مفیدی برخوردار است. آنها همچنین دارای یک مجمع اختصاص داده شده به دانش آموزان به نام دانشجویان جوان هستند.

    زندگی یک معمار –  www.lifeofanarchitect.com

    این یک وبلاگ در مورد است معماری و آنچه در آن است به عنوان یک معمار غالباً مباحث توضیح می دهد که معمار  برای امرار معاش چه می کند    

    Archinect –  www.archinect.com

    معمار قصد دارد با گردآوری طراحان و معماران از سراسر جهان برای معرفی ایده های جدید از همه رشته ها ، معماری را بیشتر متصل و آزاد ذهن کند. مشابه Reddit ، اگر یکی از چند انجمن فعال معماری در وب را داشته باشد.

    مجله معمار –  www.architectmagazine.com

    در سال 2006 تاسیس شد مجله معمار سایت برتر موسسه معماران آمریکا ، با ارائه اخبار منظم و به روز صنعت و منابع ساختمانی برای معماران و متخصصان صنعت معماری

    Bustler –  www.bustler.net

    سایت خواهر Archinect فوق الذکر ، باستلر یک نشریه برتر آنلاین است که با “پیگیری و الهام” کردن جامعه طراحی ، از طریق فعالیت های ردیابی از سراسر جهان ، با انتشار داستان های مختلف در مورد مسابقات و مسابقات برجسته ، تمرکز می کند.

    Arcspace –  www.arcspace.com

    arcspace در سال 1999 تاسیس شده و توسط مرکز معماری دانمارک اداره و اداره می شود ، یک وب سایت معماری است که دارای جدیدترین و خلاقانه ترین پروژه های امروزی از معماران برجسته جهان و همچنین با نفوذترین پروژه های گذشته است.

    World Architecture New s –  www.worldarchitecturenews.com

    اخبار معماری جهانی ، شامل اخبار جهانی داخلی ، تحریریه برنامه های WAN (The World Architecture News Awards) و WIN است. با به نمایش گذاشتن بهترین پروژه ها و اقدامات در سرتاسر جهان ، این اولین جایی است که برای الهام گرفتن و بینش عملی به دست می آید.

    معماران جهان –  www.world-architects.com/fa

    World-Architects شبکه ای مبتنی بر عضویت از معماران معاصر و متخصصان ساختمان است که از کیفیت در معماری حمایت می کند. انتخاب آنها از پروژه ها به دقت توسط گروه بسیار متبحری از منتقدان از سراسر جهان تنظیم شده است.

    معمار الکترونیکی –  www.e-architect.co.uk

    e-Architect با 22000 صفحه اطلاعات معماری اختصاصی ادعا می کند که یکی از بزرگترین وب سایت های معماری جهان است. برخلاف سایر مجلات آنلاین معماری ، e-Architecture همچنین یک پایگاه داده ساختمان ارائه می دهد که می تواند براساس کشور ، شهر ، نوع یا معمار جستجو شود.

    “به عنوان مثال می توانید از طریق صفحات انگلیس ، لندن ، استادیوم فوتبال یا Foster + Partners اطلاعاتی در مورد ورزشگاه ومبلی پیدا کنید.”

    در کنار این معمار الکترونیکی ، همه ویژگی های معمول آنلاین مانند اخبار ساختمان ، رویدادها ، مسابقات ، وب سایت معماری عکس ها ، مشاغل ، جوایز و محصولات را فراهم می کند.

    بررسی معماری –  www.architectural-review.com

    در سال 1896 تاسیس شد Architectural Review یکی از قدیمی ترین و گسترده ترین مجلات معماری در جهان است که خوانده می شود.

    این مجله جهانی معماری ، پوشش متنوع و گسترده ای را شامل می شود که در تمام نقاط جهان قرار دارد. این روزنامه با داشتن سابقه 120 ساله به عنوان انتشارات معماری مورد علاقه جهان ، پیشرو در بحث ها و مجالس معماری و طراحی در سرتاسر جهان است.

    معماری امروز –  www.architecturetoday.co.uk

    در سال 1989 تاسیس شد،  معماری امروز  به طور مستقل منتشر شده مجله معماری بریتانیا است. این مطالعه که عمدتاً شامل مطالعات عمیق ساختمانی است ، سالانه ده بار منتشر می شود و به طور رایگان در اختیار معماران ثبت شده در هیئت ثبت  معماران است ، اما برای کسانی که ثبت نشده اند ، هنوز هم اطلاعات زیادی از طریق سایت اینترنتی.

    روزنامه معماران –  www.archpaper.com

    روزنامه معمار اخبار و گزارش های داخلی را به جامعه ای متشکل از معماران ، طراحان ، وب سایت معماری مهندسان و معماران منظر ارائه می دهد تا چند مورد را نام برد. ارائه اخبار و گزارش های فرهنگی با کیفیت از طریق چاپ ، وب و خبرنامه.

    بیشتر با کمتر –  www.morewithlessdesign.com

    وب سایت معماری نشریه “بیشتر با کمتر” یک نشریه طراحی و معماری آنلاین بسیار مدرن و تمیز است که بهترین پروژه های معماران و طراحان از سراسر جهان را به نمایش می گذارد ، بنابراین هر ذهن خلاق می تواند الهام بخش باشد.

    معماری مطالعه –  www.studyarchitecture.com

    وب سایت معماری Study Architecture یک منبع آنلاین برای دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد است که علاقه مند به پیوستن به حرفه معماری هستند. آنها کالج ها و دانشگاه ها ، دانشجویان و متخصصان معماری فعال را گرد هم می آورند تا یک محفل برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات و ایده ها ایجاد کنند.

    رونن بکرمن –  www.ronenbekerman.com

    وب سایت معماری Ronen Bekerman یکی از بهترین و بزرگترین وبلاگ های تجسم و ارائه معماری در وب است. وب سایت معماری این مجموعه طیف وسیعی از منابع ، نکات و آموزش ها را شامل می شود که تمام جنبه های جهان تجسم معماری را پوشش می دهد.

    تجسم معماری –  www. visualisingarchitecture.com

    وب سایت معماری این وب سایت توسط دانشجو هنگام کار در مقطع کارشناسی ارشد معماری ایجاد شده است ، و یک منبع عالی با آموزش گام به گام برای ارائه معماری و نمایش های ایجاد شده به طور معمول با فتوشاپ ، منبع خوبی ارائه می دهد.

    Arqui9 – www.arqui9.com

    وب سایت معماری Arqui9 Visualization هر دو یک استودیوی برنده جایزه است که دارای بسیاری از نمونه های خارق العاده تجسم معماری است که به دنبال سبک و احساسی جوی تر است و همچنین یک منبع و ابزار یادگیری بسیار مفید است که نشان می دهد چگونه آنها تجسم خود را از طریق یوتیوب تولید می کنند.

    Forbes Massie – www.forbesmassie.com

    وب سایت معماری این شرکت هیچکدام از نکات یا رازهای مربوط به نحوه تولید تصاویر خود را به شما ارائه نمی دهد ، اما آنها خود را بعنوان شرکت در ارائه یک سبک نمایشی نقاشانه معرفی کرده اند ، آنها نمونه بسیار خوبی از استاندارد بالای استودیوهای تصویر سازی هستند. تولید. آنها همچنین مجموعه ای از کارها را از طریق سه کتاب خود منتشر شده ارائه می دهند که هنگام جستجوی الهام ، یک مرجع سریع مفید را ارائه می دهند.

    وبلاگ Vizpeople – www.blog.viz-people.com

    وب سایت معماری Vizpeople یک شرکت دیرینه در فروش دارایی های تجسم سه بعدی بوده و اکنون وبلاگی دارد که با آموزش و نکات مفید در مورد همه جنبه های تجسم سه بعدی ، موتورهای ارائه Vray و Corona در حال رشد است. آنها همچنین دارای مجموعه ای از افراد ، وب سایت معماری درختان و حیوانات جدا شده رایگان و مجموعه ای از مدل های سه بعدی هستند.

    وب سایت معماری

    وب سایت معماری

    مرز – www.the-boundary.com

    وب سایت معماری مرزها با تمرکز شدید بر انیمیشن و واقعیت مجازی در صنعت تجسم معماری پیشتاز هستند. وب سایت معماری آنها آموزش ها و نکاتی را از طریق وبلاگ خود همراه با یک فروشگاه آنلاین برای فروش دارایی ها و صحنه های سه بعدی خود جهت استفاده و یادگیری ارائه می دهند.

    CG Architect – www.cgarchitect.com

    وب سایت معماری CGarchitect یک وبلاگ مشهور تجسم معماری و جامعه کاربران نهایی برای تجسم معماران و متخصصان طراحی است. این انجمن هنگامی که درگیر مشکلی می شوید ، یک منبع عالی تولید می کند و مانند رونن بیرکرمن ، تهیه و آموزش از رشته های مختلف را نیز فراهم می کند.

    Evermotion –  www. evermotion.org

    وب سایت معماری Evermotion یکی از بزرگترین انجمن های تجسم معماری آنلاین را ایجاد کرده است ، و بسیاری از آموزش ها ، وب سایت معماری نکات و ترفندها و ساخت بیشتر نرم افزارهای سه بعدی و رندر را ارائه می دهد. آنها همچنین دارای یک بستر بزرگ فروم و فروشگاه آنلاین گسترده ای هستند که تقریباً هر مدل 3D ، صحنه های داخلی و خارجی را به همراه بسیاری از دارایی های 2 بعدی می فروشند.

    VWArtclub –  www. vwartclub.com

    وب سایت معماری VWArt club شباهت زیادی به Evermotion دارد اما طیف گسترده ای از مدلهای 3 بعدی رایگان (عمدتا در قالب vray) را ارائه می دهد و بیشتر روی رندرهای اصلی مانند vray و corona render متمرکز هستند. آنها به طور مرتب کارهای اعضای خود را منتشر می کنند و جوایز می دهند.

    Pixel Flakes – www.pixelflakes.com

    وب سایت معماری Pixel flakes یک استودیوی مستقر در لندن است که مجموعه ای از آموزش ها و کارهای نمونه را برای مراجعه به آنها ارائه می دهد. آنها همچنین دارای مجموعه ای از پرونده های فتوشاپ هستند که آنها را به صورت رایگان هدیه می دهند ، وب سایت معماری و نشان دهنده تجزیه و تحلیل روند کار و نحوه دستیابی به تصاویرشان است.

    MIR – www.mir.no

    وب سایت معماری میر در جهان به عنوان یکی از بهترین استودیوهای تجسم معماری شناخته می شود ، به دلیل داشتن تصاویر جوی واضحی که عکس واقعی را به جایی می رساند که به نظر می رسد هیچ استودیوی دیگری قادر به رفتن نیست. تصاویر آنها با همکاری با بهترین معماران جهان ، منبع الهام بسیار خوبی است.

    BBB3Viz –  www. bertrand-benoit.com

    سرانجام BBB3viz مدتهاست که در خط مقدم عکاسی واقعاً پیش قدم است و به خاطر جزئیات بسیار زیاد و توجه به نور طبیعی به خود می بالد. او یک فروشگاه آنلاین با فروش مدل های سه بعدی خاص خود ، ساخت چندین مورد و بسیاری از نکات و ترفندها ارائه می دهد.

    لیست وب سایت معماری

    1. archinect.com
    2. archinews.ru
    3. archinnovations.com
    4. Architmagazine.com
    5. architectural-review.com
    6. architecturalvideos.net
    7. architecture.about.com
    8. architecturefoundation.org.uk
    9. Architlablab.net
    10. architecturephoto.net
    11. Architweek.com
    12. Archituul.com/
    13. architexts.us
    14. Architizer.com
    15. Architonic.com
    16. archpaper.com
    17. arcspace.com
    18. arcinetia.com
    19. arkitera.com
    20. bdonline.co.uk
    21. coffeewithanarchitect.com
    22. contemporist.com
    23. deathbyarchitecture.com
    24. designboom.com
    25. dexigner.com
    26. dezeen.com
    27. e-architect.co.uk
    28. ilikearchitecture.net
    29. kolokyum.com
    30. lifeofanarchitect.com
    31. ArchitectureGallery.com
    32. mimdap.org
    33. nikiomahe.com
    34. stuckinstudio.com
    35. worldarchitecturenews.com
    36. www.architectsjournal.co.uk
    37. ضوابط شهرداری در طراحی معماری

     

     

    مقالات پیشنهادی برای مطالعه :

    ضوابط پارکینگ خیابانی

    آموزش رنگ آمیزی ساختمان با غلطک
    عکس طراحی باغ عروس

    آموزش پرسپکتیو ساده

    ساخت سازه ال اس اف شیراز

    پتینه ی دیوار
    هزینه ساخت باغ ویلا در مشهد

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.