×

نقشه ویلا دو طبقه + نقشه خانه دو طبقه

  • کد نوشته: 10032
  • ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
  • دیدگاه‌ها برای نقشه ویلا دو طبقه + نقشه خانه دو طبقه بسته هستند
  • نقشه ویلا دو طبقه به گزارش ساخت ویلا ارزان : ترسیم نقشه ویلا دو طبقه یکی از طراحی های پر چالش است. ویلا های دو طبقه یکی از زیباترین طرح های معماری برای ویلا می باشند. در طراحی و نقشه کشی این ویلاها، نقشه ویلا باید به شکلی رسم شود که در هر دو طبقه تمامی […]

    نقشه ویلا دو طبقه + نقشه خانه دو طبقه

    نقشه ویلا دو طبقه

    به گزارش ساخت ویلا ارزان : ترسیم نقشه ویلا دو طبقه یکی از طراحی های پر چالش است.

    ویلا های دو طبقه یکی از زیباترین طرح های معماری برای ویلا می باشند. در طراحی و نقشه کشی این ویلاها، نقشه ویلا باید به شکلی رسم شود که در هر دو طبقه تمامی امکانات تفریحی و فراغت برای ساکنین فراهم باشد.

    پلان ویلا دو طبقه

    پلان ویلا دو طبقه

    ویلا چیست؟

    ویلا به ساختمانی گفته می شود که از چهار طرف نما داشته باشد و معمولا در حاشیه شهر ها دیده می شود از این جهت نمای ویلا ها از اهمیت زیادی بر خوردار است.

    سازه ساختمانی ویلا دو طبقه

    مهمترین و زیبایی بخش ترین قسمت برای ترسیم نقشه ویلا دو طبقه، راه ورودی و  ارتباطی دو طبقه به یکدیگر است. سعی کنید هنگام طراحی این بخش از سازه، محل قرار گیری پله ها را طوری طرح کنید که جلوی نور را نگیرد و فضای اضافی اشغال نکند.

     معمولا طبقه اول سالن نشیمن و آشپزخانه قرار دارد و در طبقه دوم اتاق ها و حمام و سرویس بهداشتی تعبیه می شود. طبقه اول این ویلا باید نور گیر مناسبی داشته باشد. پلان ویلا دو طبقه بنابراین بهترین مکان برای ساخت ویلا در شمالی ترین نقطه زمین است. استفاده از دیوار های شیشه ای می تواند هم به زیبایی و هم به داشتن نور کافی و آرام بخش به ویلای شما کمک کند.

    پلان ویلا دو طبقه

    پلان ویلا دو طبقه

    طراحی داخلی ویلا دوبلکس

    یکی از مزیت های ویلا دوبلکس، انتخاب اندازه قضاها به مقدار دلخواه است.  شما می توانید هنگام ترسیم ، به جای رسم یک سالن بزرگ، آن را به دو یا سه قسمت تقسیم کنید. پلان ویلا دو طبقه آشپزخانه معمولا در طراحی داخلی نقش به سزایی دارد. برای راحتی آشپزی و پذیرایی درست از مهمان ها، می توان از یک سالن ناهار خوری نیز بهره گرفت.

    پلان ویلا دو طبقه

    پلان ویلا دو طبقه

    نمای ویلا دو طبقه

    یک نمای جذاب باعث می شود ارزش هر ساختمانی بیشتر باشد. معمولا افراد برای ساخت ویلای خود از نمای کلاسیک استفاده می کنند. پلان ویلا دو طبقه این نما برای ویلا های دو طبقه و چند طبقه نیز استفاده می شود.

    طراحی شهرک ویلایی

    همچنین در ساخت بعضی از ویلاها، استفاده از سقف شیروانی و نمای چوبی کاربرد زیادی دارد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.