×
×

نقاشی راه پله و رنگ آمیزی راه پله ( ایده و توضیحات)

  • کد نوشته: 34046
  • ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
  • دیدگاه‌ها برای نقاشی راه پله و رنگ آمیزی راه پله ( ایده و توضیحات) بسته هستند
  • برای نقاشی راه پله چه ویژگی­ها و نکاتی را باید در نظر بگیریم؟ نقاشی ساختمان وجود راه پله در تمامی ساختمان­ها مشاهده می­شود. نقاشی راه پله یکی از موارد رنگ آمیزی ساختمان­ها می­باشد که در زیبایی آن فضا تاثیر بسزایی می­گذارد. در این نوع رنگ آمیزی باید به ویژگی­ها و نکاتی توجه داشته باشیم و […]

    نقاشی راه پله و رنگ آمیزی راه پله ( ایده و توضیحات)

    برای نقاشی راه پله چه ویژگی­ها و نکاتی را باید در نظر بگیریم؟

    نقاشی ساختمان وجود راه پله در تمامی ساختمان­ها مشاهده می­شود. نقاشی راه پله یکی از موارد رنگ آمیزی ساختمان­ها می­باشد که در زیبایی آن فضا تاثیر بسزایی می­گذارد. در این نوع رنگ آمیزی باید به ویژگی­ها و نکاتی توجه داشته باشیم و آن­ها را رعایت کنیم تا کیفیت رنگ بالا برود. در ادامه قصد داریم تا نقاشی این بخش از ساختمان و نکات آن را برای شما بیان کنیم. با ما همراه باشید.

    نقاشی راه پله

    نقاشی راه پله

    نقاشی راه پله چگونه انجام می­شود؟

    نقاشی راه پله نیز مانند دیگر رنگ آمیزی­ها شامل مراحلی می­باشد. در ابتدا باید اطراف پله را با نوار پوشاند تا رنگ به آن قسمت­ها نفوذ نکند. سپس استفاده از لایه آستر یا پرایمر رنگ برای راه پله است. این پرایمر رنگ باعث می­شود تا رنگ اصلی روی سطح مورد نظر بهتر بنشیند.

    نقاشی راه پله

    نقاشی راه پله

    بازسازی ویلا در مرحله­ی بعد زمانی که لایه آستر به طور کامل خشک شد، رنگ آمیزی اصلی آغاز می­شود. در این مرحله هنگامی که از خشک شدن رنگ اطمینان حاصل کردید، دور دوم و سوم رنگ زدن را انجام دهید. این کار باعث می­شود تا پوشش دهی رنگ روی راه پله بهتر و با کیفیت بیشتر انجام شود.

    رنگ آمیزی راه پله

    رنگ آمیزی راه پله

    چه نکاتی برای نقاشی کردن راه پله وجود دارد؟

    برای رنگ آمیزی راه پله­ ها بهتر است از قلمو استفاده شود تا نقاشی راحت تر صورت گیرد. نکته­ی دیگری که باید به آن توجه کرد این است که تعداد دفعات رنگ زدن تا جایی ادامه پیدا می­کند که لایه آستر مشخص نباشد.

    رنگ راه پله

    رنگ راه پله

    توجه کنید که در راه پله ­ها از رنگ­های تیره استفاده نشود، زیرا باعث تاریک شدن فضا می­شود و جذابیت فضا را از بین می­برد. معمولا باید دقت کرد که برای رنگ‌آمیزی پله­ها از رنگ­هایی استفاده شود که قابل شستشو باشند و در برابر هرگونه مواد شوینده و بهداشتی مقاوم باشند.

    نقاشی پله

    نقاشی پله

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.