×
×

مقایسه هزینه بازسازی منزل با خرید خانه در سال ۲۰۲۲

  • کد نوشته: 38127
  • ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
  • دیدگاه‌ها برای مقایسه هزینه بازسازی منزل با خرید خانه در سال ۲۰۲۲ بسته هستند
  •  مقایسه هزینه بازسازی منزل با خرید خانه در سال ۲۰۲۲ به گزارش بازسازی ساختمان : ممکن است شما هم با این دو راهی رو به رو شده باشید که قصد خرید یک خانه را دارید اما نمی‌دانید بازسازی منزل فعلی از نظر اقتصادی به‌ صرفه تر است یا خرید یک خانه جدید. پس با استودیو […]

    مقایسه هزینه بازسازی منزل با خرید خانه در سال ۲۰۲۲

     مقایسه هزینه بازسازی منزل با خرید خانه در سال ۲۰۲۲

    به گزارش بازسازی ساختمان : ممکن است شما هم با این دو راهی رو به رو شده باشید که قصد خرید یک خانه را دارید اما نمی‌دانید بازسازی منزل فعلی از نظر اقتصادی به‌ صرفه تر است یا خرید یک خانه جدید. پس با استودیو معماری فراز همراه باشید تا به طور خلاصه به مقایسه هزینه بازسازی منزل با خرید خانه در سال ۲۰۲۲ بپردازیم.

    هزینه بازسازی خانه در سال ۱۴۰۱

    همانطور که می‌دانید، عوامل زیادی در تعیین هزینه بازسازی منزل نقش دارند و نمی‌توان به طور کلی قیمت دقیقی برای آن متصور شد. هزینه بازسازی یک منزل می‌تواند شامل عواملی همچون هزینه تخریب، هزینه مصالح، هزینه دکوراسیون داخلی، دستمزد نیروهای پیمانکاری و همچنین هزینه مجوز شود. اما طبق آخرین گزارش می‌ توان به طور تقریببی گفت که بازسازی ساختمان در سال ۱۴۰۱ یا ۲۰۲۲ متری ۲.۵ الی ۶ میلیون تومان هزینه دارد.

    چگونه به طور دقیق هزینه بازسازی را به دست آوردم؟

    اگر قصد بازسازی منزل را داشته باشید، باید لیست کارهای بازسازی را آماده کنید. این لیست مجموعه‌ای از مراحلی است که برای بازسازی خانه باید انجام شود. به عنوان مثال لیست محیط‌هایی که نیاز به بازسازی دارد یا لیستی از هزینه بازسازی کابینت، هزینه مصالح و… به طور کلی باید در لیست هزینه‌ها مواردی همچون قیمت تخریب سقف و دیوار، قیمت بازسازی آشپزخانه، قیمت بازسازی کابینت آشپزخانه، قیمت بازسازی دیوار و سقف آشپزخانه، قیمت سینک و شیرآلات، قیمت بازسازی سرویس بهداشتی، قیمت بازسازی کف و دیوار سرویس بهداشتی، قیمت بازسازی حمام، قیمت کف و هزینه درب و پنجره را مد نظر داشته باشید.

    تفاوت قیمت خانه بازسازی شده با خرید خانه جدید؟

    همانطور که گفتیم قیمت تقریبی بازسازی یک منزل بین ۲.۵ الی ۶ میلیون هزینه دارد که البته قیمت دقیق پس از انجام تمامی محاسبات صورت می‌گیرد. اما در حال حاضر قیمت خرید یک خانه در شهر تهران که پایتخت مخصوص می‌شود، در پایین ترین ناحیه شهر از متری تقریبا ۱۰ میلیون تومان شروع می‌شود. بنابراین کاملا طبیعی است که هزینه بازسازی منزل نسبت به خرید یک خانه جدید بسیار به صرفه تر تمام می‌شود.

    بازسازی آپارتمان با کمترین هزینه

    اگر قصد دارید با کمترین هزینه یک آپارتمان را بازسازی کنید، لازم نیست همه چیز را تخریب و از نو بسازید. انجام کارهایی سبک‌تر مانند تعویض کف زمین‌ها، رنگ دیوارها، تعویض دکوراسیون داخلی می‌تواند با صرف هزینه بسیار کمتر ظاهر و نمای خانه را به طور کامل تغییر دهد. در باز سازی آپارتمان به خاطر انشعابات طبقاتی تغییرات اساسی زیادی نمی توان ایجاد کرد. اما ایده های خلاقانه یک سازمان مجرب کار بلد، می تواند فراتر از جابجایی مکانهای اصلی در روح و روان شما تاثیر گذار باشد.

    مزایای بازسازی خانه چیست؟

    • صرف هزینه کمتر
    • ضریب امنیت بالا
    • ایجاد تنوع و حس خوب
    • استفاده بهتر از فضا
    • سرمایه گذاری امن

    هزینه بازسازی خانه های قدیمی

    خانه‌های کلنگی، خانه‌های قدیمی هستند که در اثر گذر زمان لوله‌ها و سیستم زیرسازی منزل دچار فرسودگی شده است. برای بازسازی خانه های قدیمی باید مواردی همچون لوله کشی، برق کشی و دیگر مواردی که مربوط به زیرساخت خانه است را در هزینه‌ها مد نظر داشته باشید.

    جمع بندی

    در این مقاله هزینه بازسازی منزل با خرید خانه را در سال ۲۰۲۲ مورد بررسی قرار دادیم. همانطور که اشاره کردیم قیمت خرید یک خانه بسیار بیشتر از بازسازی منزل هزینه دارد و اگر واقعا قصد ایجاد تنوع در نمای خانه را دارید می ‌توانید با صرف هزینه بسیار کمتر خانه فعلی را بازسازی کنید. هزینه بازسازی در حال حاضر به طور تقریبی متری ۲.۵ الی ۶ میلیون است؛ در حالی که ارزان‌ترین خانه در تهران از متری ۱۰ میلیون تومان شروع می‌شود. جهت هماهنگی بیشتر می توانید از کارشناسان متبحر ما در استودیو معماری فراز کمک بگیرید تا مناسبترین پیشنهاد کارشناسی در این زمینه را برای شما داشته باشند.

    توجه : این مطلب آگهی تبلیغات، یک تبلیغ رپورتاژ بوده و اویم شاهانه در محتوا و محصولات آن هیچگونه نظری و مسئولیتی ندارد.

    جهت هماهنگی با تلفن های مجموعه در واحد پشتیبانی در تماس باشید.

    • وبسایت
      WWW.DPFARAZ.COM
    • تلفن همراه
      ۰۹۱۲۸۱۱۲۷۸۵
    • شماره تماس
      ۰۲۱-۲۸۴۲۲۷۳۲
    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.