×

آموزش مبانی دکوراسیون منزل را ببینید.

  • کد نوشته: 13321
  • ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
  • دیدگاه‌ها برای آموزش مبانی دکوراسیون منزل را ببینید. بسته هستند
  • مبانی دکوراسیون منزل به گزارش ساخت منزل : مبانی دکوراسیون منزل، اصول دکوراسیون منزل قوانینی اساسیش برای طراحی داخلی  است که به شما کمک می کند ظاهر داخلی شیک برای ویلا ایجاد کنید. بین طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی تفاوت وجود دارد. هر طراح داخلی یک دکوراتور داخلی است ، اما هر یک از دکوراتورهای داخلی […]

    آموزش مبانی دکوراسیون منزل را ببینید.

    مبانی دکوراسیون منزل

    به گزارش ساخت منزل : مبانی دکوراسیون منزل، اصول دکوراسیون منزل قوانینی اساسیش برای طراحی داخلی  است که به شما کمک می کند ظاهر داخلی شیک برای ویلا ایجاد کنید. بین طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی تفاوت وجود دارد. هر طراح داخلی یک دکوراتور داخلی است ، اما هر یک از دکوراتورهای داخلی یک طراح داخلی نیستند – زیرا طراحی داخلی شامل چیدمان فضا و کارهای اصلی سازه ای است که با تیم معمار و پیمانکاران هماهنگ می شوند ، در حالی که دکوراسیون داخلی به پایان می رسد ، فضای خانه شما را ایجاد می کند و شخصیت خاصی ایجاد می کند.

    تزئین خانه خود از کجا شروع کنید؟

    ۱. سبک اصلی را تعریف کنید

    هنگام شروع به تزئین ویلا اولین چیزی که باید شروع کنید این است که سبک اصلی را که می خواهید دکوراسیون شما باشد تعریف کنید. طراحی ویلا امکان ترکیب سبک های مختلف وجود دارد ، اما باید یک سبک اصلی به عنوان پایه وجود داشته باشد که ممکن است با سبک دیگر ترکیب شود در صورت ترجیح عناصر.

    ۲. رنگها

    پس از تعریف سبک اصلی ، مرحله بعدی آسانتر خواهد بود زیرا سبکهای خاصی دارای رنگهای مشخص هستند. همه افراد رنگ های مختلفی دارند و در اینجا به راحتی می توان طراحی شیک را از بین برد ، مبانی دکوراسیون منزل اگر از اصول اصلی تطابق رنگ برای هماهنگی پیروی نکنید. کنار هم قرار دادن برخی از رنگ ها فقط به این دلیل که آنها را دوست داریم می تواند برای چشم خسته کننده و منعکس کننده روحیه باشد. رنگهای زیر نظریه رنگها در سه دسته اصلی ، ثانویه و سوم گروه بندی می شوند و باید متناسب با آنها مخلوط و مطابقت داده شوند تا به هماهنگی چشم و ذهن برسند.

    ۳. بافت

    مخلوط کردن بافت ها یکی دیگر از قوانین مهم دکوراسیون برای ایجاد بعد در فضا است. امکان ایجاد فضای داخلی جالب توجه ، که به عمق میدان در اتاق می بخشد. بافت نه تنها بصری بلکه علاقه لمسی را ایجاد می کند که احساس عاطفی را برانگیخته است. حتی یک رنگ نیز ممکن است بسته به بافت مواد انتخاب شده متفاوت باشد. بافت جامد ، شفاف ، بازتابنده یا شفاف رابطه مستقیمی با نور و آنچه با آن انجام می دهد دارد.

    ۴. روشنایی

    دو نوع نور وجود دارد – طبیعی و مصنوعی. و اگر در طراحی داخلی و معماری اولیه نور طبیعی در نظر گرفته شده باشد ، بازسازی ساختمان نور مصنوعی است که می توانید هنگام تزئین خانه از آن استفاده کنید. سه نوع نور مصنوعی که در دکوراسیون داخلی استفاده می شود ، نورهای عمومی ، Accent و Task است. Accent و Task light مواردی هستند که برای زیر خط زدن به دکوراسیون منزل تعیین می شوند. با ایجاد نورهای برجسته و سایه ، فضای خالی نیز دنجتر می شود.

    ۵. لوازم جانبی

    کوسن لوازم جانبی دکوراسیون منزل ، گلدان ، سینی ، شمع و پایه شمع ، آثار هنری ، آینه ، فرش ، پرده و تنظیمات میز ، قاب عکس ، فانوس ، ساعت ، گیاهان – مواردی که به لیست خانه شما می دهند بی پایان است. لوازم جانبی منحصر به فرد دکوراسیون منزل می تواند داستانی در مورد شما و شخصیت شما ایجاد کند مبانی دکوراسیون منزل و همچنین موضوعی را برای بحث با مهمانانی که از خانه شما بازدید می کنند ارائه دهد.

    ۶. سبک زندگی

    یکی از اصول مهم دکوراسیون منزل که اغلب نادیده گرفته می شود ، در نظر گرفتن سبک زندگی شماست. طراح داخلی متخصص و دکوراتور داخلی این جنبه را از طریق مختصر طراحی شناسایی می کند و قادر است آن را با وسایل دکوراسیون منزل پیاده سازی کند. هنگام انتخاب لوازم دکوراسیون باید عملکرد را نیز در نظر گرفت. اگر خودتان قصد تزئین خانه خود را دارید عجله نکنید و برای نهایی شدن ظاهر کامل وقت بگذارید. پتینه ساختمان بدون کمک طراح داخلی یا دکوراتور داخلی ، پیدا کردن تمام قطعاتی که به طور هم زمان مکمل یکدیگر باشند دشوار است. دکوراتور داخلی شخصی است که به طور مداوم در جستجوی لوازم منحصر به فرد دکوراسیون منزل است و در لیست گسترده ای از اقلام مختلف از همه قادر به انتخاب مورد مناسب است.

    در اینجا چند ایده برای دکوراسیون منزل آورده شده است

     ۱. دکوراسیون اتاق خواب

    مبانی دکوراسیون منزل

    مبانی دکوراسیون منزل

    در نظر گرفتن اتاق خواب دنج ترین مکان در خانه برای استراحت ذهن و روح شماست که بهتر است آن را با وسایل تزئینی شلوغ نکنید و به حداقل نکشید ، بلکه از بافت و رنگ به عنوان عناصر اصلی تزئین استفاده کنید. در یک اتاق خواب لوکس ، مبانی دکوراسیون منزل لهجه اصلی را می توان بر روی طراحی سر تخت ساخت ، که بسته به سبک داخلی انتخاب شده ، ممکن است در اشکال و مواد مورد استفاده متفاوت باشد.

     ۲. دکوراسیون آشپزخانه

    اصول دکوراسیون آشپزخانه

    اصول دکوراسیون آشپزخانه

     آشپزخانه منطقه ای از خانه است که باید عملکرد آن در اولویت قرار گیرد ، ال اس اف با توجه به ذخیره سازی ، ایمنی و راحتی جابجایی هنگام پخت و پز. دکوراسیون آشپزخانه ممکن است با کمد سفارشی و کف و دیوارهای منحصر به فرد ، مبانی دکوراسیون منزل تا حد ممکن ساده باشد. یا وسایلی که در طراحی کلی نیز به عنوان جزئیات تزئینی مناسب هستند ، جایی که حتی از ظروف و شیشه های ادویه یا ظروف نیز برای تزئینات استفاده می شود.

    ۳. دکوراسیون ورودی سالن

    اصول دکوراسیون نشیمن

    اصول دکوراسیون نشیمن

     ورودی سالن اولین برداشت بعد از نمای بیرونی خانه است. ایده های ورودی سالن ممکن است از جزئیات حداقلی تا حداکثر گرایی اسراف متفاوت باشد. چشمگیرترین روش برای تزئین سالن ورودی شما واترجت با تزئینات منحصر به فرد در کف است که آن را به یک نقطه مرکزی برای قسمت ورودی تبدیل می کند و جلب توجه جزئیات باعث ایجاد تصور کلی از طراحی داخلی می شود.

     ۴. دکوراسیون حمام

    اصول دکوراسیون حمام

    اصول دکوراسیون حمام

    حمام قطعاً اولین منطقه خانه نیست که هنگام فکر کردن در مورد لوازم دکوراسیون منزل به ذهن شما خطور می کند. طراحی تالار جای تعجب است که چگونه می تواند فضای حمام را از حمام معمولی به واحه آبگرم تبدیل کند شگفت آور است. مبانی دکوراسیون منزل پیشخوان مجلل لوکس ، آینه ها ، قفسه های شیک برای امکانات رفاهی ، فرش دنج ، گیاهان سبز ، شمع های معطر و حمام شما تجربه آبگرم پرسونا است.

     ۵. دکوراسیون اتاق نشیمن

    مبانی دکوراسیون منزل

    مبانی دکوراسیون منزل

     دکوراسیون اتاق نشیمن حد و مرزی ندارد. اغلب اوقات بودن در خانه ای که خانواده بیشتر اوقات را در آن می گذرانند ، باید مورد پسند همه اعضای خانواده باشد و دستیابی به آن کاری دشوار است. طراحی آپارتمان مبانی دکوراسیون منزل اتاق باید دارای یک نقطه کانونی در دکوراسیون داخلی باشد. کانون اصلی ترین ویژگی اتاق است که توجه بقیه دکوراسیون را به خود جلب می کند ، از این دست می تواند یک شومینه برای جمع شدن خانواده یا صفحه تلویزیون بزرگ روی دیوار باشد.

     ۶. دکوراسیون اتاق خواب کودکان

    اصول دکوراسیون کودک

    اصول دکوراسیون کودک

    بدیهی است که دکوراسیون اتاق خواب کودکان به سن بستگی دارد. انتخاب رنگ بسته به جنسیت نوزادان بسیار رایج است. دور شدن از دکوراسیون اتاق خواب اصلی بچه ها می تواند بسیار پیچیده باشد و باعث پیشرفت و خلاقیت در شخصیت بچه ها شود.

     ۷. دکور مجلس

    اصول دکوراسیون پذیرائی

    اصول دکوراسیون پذیرائی

     یکی از مهمترین جزئیات تزئینات مجلسی البته کوسن برای نشستن راحت برای لذت بردن از مکالمات طولانی هنگام نوشیدن قهوه یا چای. سایر جزئیات تزئینات عالی ، سینی هایی برای سرو نوشیدنی است که مجموعه قهوه و ست چای گفته می شود. فانوس و هنر روی دیوارها. ساخت ویلا دکوراسیون داخلی نه تنها فضاسازی و شخصیت بخشیدن است بلکه راه خوبی برای تازه سازی فضای داخلی خود با روندهای جدید هر ساله است. در حالی که کارهای داخلی و طراحی Fitout باید هر ۵ سال یکبار انجام شود ، مبانی دکوراسیون منزل دکوراسیون داخلی این امکان را به شما می دهد تا خانه خود را مد روز و شیک نگه دارید و گاه و بیگاه وسایل تزئینی را از مجموعه های جدید تغییر دهید.

    مقالات پیشنهادی برای مطالعه بیشتر :
    نقاشی ساختمان حسن زاده

    طراحی ویلا چوبی

    طراحی مدرسه سبز در جهان

    طراحی کارخانه صنایع غذایی

    طراحی در رستوران

    جواز ساخت چند درصد زمین است

    قیمت ساخت و ساز ویلا

    طراحی دکوراسیون داخلی

    ساخت سوله در بندرعباس

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.