×

قیمت کابینت فلزی گالوانیزه در سال ۱۴۰۲

  • کد نوشته: 41450
  • ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
  • دیدگاه‌ها برای قیمت کابینت فلزی گالوانیزه در سال ۱۴۰۲ بسته هستند
  • قیمت کابینت فلزی گالوانیزه در سال ۱۴۰۲ قیمت کابینت فلزی گالوانیزه عضو ثابت در هر آشپزخانه است که نوع فلزی آن به ویژه ورق گالوانیزه، شاید از قدیمی ترین و پر کاربرد ترین انواع این محصولات تا چند سال پیش به شمار می آمد. هرچند با روی کار آمدن محصولات جدید، این گروه با استقبال […]

    قیمت کابینت فلزی گالوانیزه در سال ۱۴۰۲

    قیمت کابینت فلزی گالوانیزه در سال ۱۴۰۲

    قیمت کابینت فلزی گالوانیزه عضو ثابت در هر آشپزخانه است که نوع فلزی آن به ویژه ورق گالوانیزه، شاید از قدیمی ترین و پر کاربرد ترین انواع این محصولات تا چند سال پیش به شمار می آمد. هرچند با روی کار آمدن محصولات جدید، این گروه با استقبال کمتری مواجه شدند، اما کماکان در برخی منازل مورد استفاده قرار می گیرند. در ادامه با ویژگی های این نوع کابینت بیشتر آشنا می شویم.

    هزینه ساخت ویلا سوئیسی

    مشخصات کابینت فلزی گالوانیزه

    همانگونه که می دانید کابینت های فلزی انواع مختلفی دارند و مدل های ساخته شده از ورقه گالوانیزه، یکی از معمول ترین این محصولات محسوب می شوند. در این ابزار بدنه و درب ها از جنس ورقه های فولاد آبکاری شده با فلز روی هستند که به روش های مختلف به هم جوش خورده اند.

    این ابزار نسبت به قیمت مناسبی که دارند، دارای کارایی و کیفیت قابل قبولی هستند و اگر رنگ روی صفحات جدا نشود، حتی می توانند تا سال ها مورد استفاده قرار بگیرند. از این رو بهتر است با روش های مختلف و جدید همچون تکنیک های کوره ای یا استاتیک رنگ آمیزی شوند تا در برابر رطوبت و زنگ زدگی مقاوم باشند.

    قیمت کابینت فلزی استیل در سال ۱۴۰۲

    قیمت کابینت فلزی گالوانیزه در سال ۱۴۰۲

    قیمت کابینت فلزی گالوانیزه در سال ۱۴۰۲

    انواع کابینت فلزی گالوانیزه

    شاید تصوری که اکثر افراد از محصولات گالوانیزه دارند، کابینت های سه تایی قدیمی است که تقریباً همگی هم شکل و اندازه بودند. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی این ابزار نیز از فرم سنتی خود خارج شده و با طراحی های مدرن و امروزی خود، برای هر فضا و دکوراسیونی مناسب هستند.

    این کابینت ها را نیز همانند سایر محصولات مشابه می توان از جنس فلز خالص یا به صورت ترکیب با ام دی اف و چوب های دیگر ساخت که این کار باعث دوام بیشتر کابینت و همچنین ظاهر بهتر آن ها می شود.

    طراحی ویلای ۸۰ متری

    مزایا و معایب کابینت فلزی گالوانیزه

    محصولات فوق دارای مزیت های بسیاری هستند که از جمله آن ها می توان به پایداری بالا در برابر ضربه و فشار و همچنین طول عمر زیاد اشاره کرد؛ همچنین این محصولات به راحتی تعمیر و بازسازی می شوند. از طرفی وزن کم این ابزار جابجایی و نصب آن ها را حتی برای دیوار های قدیمی ممکن می سازد؛ زیرا فشار چندانی را بر دیوار متحمل نمی کنند. اما شاید بتوان گفت که مهم ترین ویژگی ابزار مذکور که باعث شده هنوز محبوبیت داشته باشند، قیمت مناسب آن ها در مقایسه با سایر جنس ها است.

    با وجود این ویژگی های مثبت، ورقه های گالوانیزه دارای معایبی نیز هستند؛ برای مثال این محصولات در مقابل آب پایداری کمی دارند و رطوبت موجب پوسیدگی و خوردگی فلز می شود. همچنین با وجود اینکه قابلیت رنگ پذیری دارند، اما از نظر مدل و رنگ بسیار محدود بوده و اغلب سفید هستند. البته گاهی این ابزار را به صورت طرح چوب یا ام دی اف نیز طراحی می کنند که به علت ظرافت بالای کار، تشخیص آن به راحتی امکان پذیر نیست.

    قیمت کابینت فلزی گالوانیزه در سال ۱۴۰۲

    قیمت کابینت فلزی گالوانیزه در سال ۱۴۰۲

    ساخت ویلا lsf

    قیمت کابینت فلزی گالوانیزه در سال ۱۴۰۲

    گفتیم که این نوع ورقه را می توان با ابزار دیگری همچون ام دی اف به کار برد که علاوه بر ایجاد یک ترکیب زیبا و جالب، باعث افزایش دوام محصول و در نتیجه صرفه جویی در هزینه ها می شود. محصولات فوق از نظر قیمت مناسب تر از فلزات دیگر و همچنین چوب و سنگ هستند و به طور میانگین قیمتی در حدود ۴ تا ۴٫۵ میلیون تومان به ازای هر متر مربع دارند.

    از سوی دیگر می توان این ابزار را از مدل های پیش ساخته یا حتی دست دوم خریداری نمود که باعث کاهش قیمت تا حد زیادی می شوند؛ به طوری که قیمت هر متر مربع از آن در حدود ۲٫۵ تا ۳ میلیون تومان و حتی کمتر می باشد.

    قیمت شیشه در سال ۱۴۰۲

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.