×

قیمت کابینت فلزی استیل در سال ۱۴۰۳

  • کد نوشته: 41449
  • ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
  • دیدگاه‌ها برای قیمت کابینت فلزی استیل در سال ۱۴۰۳ بسته هستند
  • هزینه ساخت ویلا یکی از ضروری ترین وسایل موجود در هر آشپزخانه، کابینت است که نوع استیل آن، از زیبایی و مقاومت بالایی برخوردار می باشد؛ ولی به واسطه قیمت نسبتاً زیادی که دارد، این روز ها کمتر مورد توجه قرار گرفته است. در این مطلب علاوه بر اشاره به این موضوع، به ویژگی های […]

    قیمت کابینت فلزی استیل در سال ۱۴۰۳

    هزینه ساخت ویلا یکی از ضروری ترین وسایل موجود در هر آشپزخانه، کابینت است که نوع استیل آن، از زیبایی و مقاومت بالایی برخوردار می باشد؛ ولی به واسطه قیمت نسبتاً زیادی که دارد، این روز ها کمتر مورد توجه قرار گرفته است. در این مطلب علاوه بر اشاره به این موضوع، به ویژگی های محصول، قیمت و مشخصات آن بیشتر می پردازیم.

    قیمت کابینت فلزی استیل در سال ۱۴۰۲

    قیمت کابینت فلزی استیل در سال ۱۴۰۳

    مشخصات کابینت فلزی استیل

    همانطور که از نام این محصول مشخص است، ساختار این نوع کابینت از ورقه های محکم و با دوام استیل ضد زنگ ساخته شده که این ویژگی از مقادیر زیاد کروم و نیکل موجود در آن ناشی می شود. کابینت استیل در ابعاد و انواع مختلفی موجود است که پر استفاده ترین آن دارای ضخامتی در حدود ۶ میلی متر و از نوع استنلیس استیل می باشد.

    طراحی ویلا مدرن دوبلکس محصول فوق برای سبک های مدرن و امروزی و همچنین محیط های مختلف از جمله منازل مسکونی، آشپزخانه رستوران ها و بیمارستان ها قابل استفاده است و با آن می توان مدل های مختلف کابینت را اجرا کرد.

    انواع کابینت فلزی استیل

    برای ساخت کابینت می توان ورقه های استیل را به صورت خالص یا روکش و آبکاری استیل به کار برد که هر یک بنا به سفارش مشتری قابل تولید و عرضه می باشد. از طرفی استفاده از ترکیب فلز و شیشه یا فلز و چوب، مدل دیگری از این محصولات است که در این مورد بدنه کابینت استیل و درب آن شیشه ای یا چوبی است؛ البته درب شیشه ای بیشتر در کابینت های هوایی یا دکور ها استفاده می شود که اغلب جنبه تزیینی داشته و برای نمایش وسایل و ابزار های دکوری به کار می رود.

    کابینت فلزی استیل

    کابینت فلزی استیل

    مزایا و معایب کابینت فلزی استیل

    مشخصه اصلی کابینت های استیل دوام و استحکام بالای آن هاست که در صورت استفاده صحیح، تا سال ها قابل استفاده هستند. این محصولات در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی بسیار مقاومند و به واسطه پایداری بالا در مقابل آب و رطوبت، به راحتی قابل شستشو و تمیز کردن هستند؛ همچنین این ورقه ها فاقد هرگونه روکش و پوشش هستند و به واسطه قابلیت بازیافت مجدد، دوستدار محیط زیست نیز محسوب می شوند. امکان تعمیر و بازسازی، ضد ضربه بودن، مقاومت در برابر حشرات و در نتیجه استاندارد بودن از نظر بهداشت و کیفیت برخی دیگر از مزایای این محصولات است.

    از سویی دیگر این محصول مانند هر کالای دیگری دارای معایب و مشکلاتی است؛ برای مثال ابزار فوق قابلیت رنگ پذیری ندارند و به صورت تک رنگ نقره ای موجودند که این رنگ خنثی و ساده ممکن است با برخی سلیقه ها مطابقت نداشته باشد. همچنین مقاومت پایین در برابر خط و خش و وسایل نوک تیز از دیگر نقاط ضعف محصول فوق است که مراقبت و نگهداری خاصی را می طلبد.

    قیمت کابینت فلزی استیل در سال ۱۴۰۳

    معایب سازه ال اس اف همانطور که می دانید کابینت های فلزی استیل قیمت نسبتاً زیادی نسبت به انواع ورقه های فلزی دیگر و همچنین محصولات چوبی دارند که این مورد می تواند به عنوان یکی از معایب ابزار فوق به شمار آید. البته مقاومت و طول عمر بسیار بالای این کابینت ها مسئله قیمت را تا حد زیادی توجیه می کند.

    کابینت استیل

    کابینت استیل

    به طور کلی قیمت این محصول به مواردی مانند نوع آلیاژ موجود در فلز، درصد خلوص آن، ضخامت و کیفیت ورقه و صنعتی یا خانگی بودن کابینت استیل بستگی دارد. در مجموع می توان گفت که هر متر از محصول فوق در حدود ۵٫۲ تا ۸ میلیون تومان خرید و فروش می شود. البته تهیه کابینت های آماده و پیش ساخته می تواند در کاهش قیمت ها تا حد زیادی موثر باشد. به طوری که بیش از ۲۵ تا ۵۰٪ از هزینه ها را با این روش می توان حذف کرد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.