×

قیمت رنگ روغنی در سال ۱۴۰۲

  • کد نوشته: 41377
  • ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
  • دیدگاه‌ها برای قیمت رنگ روغنی در سال ۱۴۰۲ بسته هستند
  • قیمت رنگ روغنی در سال ۱۴۰۲ همانطور که می دانید رنگ ساختمانی از دسته مصالح پر مصرف و کاربردی می باشد که جهت تکمیل و همچنین زیبایی بخشیدن به نما داخلی و یا بیرونی ساختمان از آن استفاده می کنند. رنگ های ساختمانی دارای انواع  گوناگونی می باشند که هرکدام ویژگی های خاص خود را […]

    قیمت رنگ روغنی در سال ۱۴۰۲

    قیمت رنگ روغنی در سال ۱۴۰۲ همانطور که می دانید رنگ ساختمانی از دسته مصالح پر مصرف و کاربردی می باشد که جهت تکمیل و همچنین زیبایی بخشیدن به نما داخلی و یا بیرونی ساختمان از آن استفاده می کنند.

    رنگ های ساختمانی دارای انواع  گوناگونی می باشند که هرکدام ویژگی های خاص خود را داشته و با قیمت های متفاوت در بازار مصالح ساختمانی عرضه می گردند.

    ساخت ویلا در زمین ۲۰۰ متری

    از نمونه رنگ های پرمصرف ساختمانی می توان به رنگ روغنی اشاره کرد.

    قیمت رنگ روغنی در سال 1402

    قیمت رنگ روغنی در سال ۱۴۰۲

    رنگ روغنی بنا به ویژگی های بسیار خود گزینه مناسبی برای رنگ آمیزی برخی از قسمت های ساختمان بوده و از همین رو توانسته در طی سال های اخیر توجه افراد  را به خود جلب کند.

    در ادامه این مطلب بیشتر به شناخت و آشنایی رنگ روغنی و همچنین مبحث قیمت رنگ روغنی در سال ۱۴۰۲ خواهیم پرداخت.

    قیمت انواع مختلف رنگ های روغنی

    رنگ ساختمانی روغنی تنها در یک نوع خلاصه نشده و انواع گوناگونی را به خود اختصاص می دهد. رنگ های روغنی به طور کلی به سه دسته براق، نیمه براق و مات تقسیم می شوند که هر کدام دارای قیمت های متفاوتی می باشند.

    قیمت رنگ روغنی

    قیمت رنگ روغنی

    طرح ویلای ۱۲۰ متری

    قیمت رنگ روغنی براق

    همانطور که از نام این نوع رنگ روغنی نیز پیداست از سطح کاملا براقی برخوردار بوده و پوشش بسیار بالایی را به خود اختصاص می دهد. یعنی به نوبه ای با مقدار کمی از این نوع رنگ روغنی می توان سطح نسبتا بزرگی را مورد رنگ آمیزی قرار داد‌. این رنگ علاوه بر رنگ آمیزی قسمت های مختلف ساختمان هم چون درب، چهارچوب، نرده و اجسام فلزی دیگر برای ساخت بتونه نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

    رنگ روغنی براق با بسته بندی های یک کیلویی در بازار امروز با قیمت ۱۲۰/۰۰۰ الی ۲۰۰/۰۰۰ تومان به فروش می رسد.

    قیمت رنگ روغنی براق

    قیمت رنگ روغنی براق

    همچنین در سال ۱۴۰۲ نرخ رنگ ساختمان توسط نقاش ساختمانی ۵۰/۰۰۰ الی ۸۰/۰۰۰ تومان در هر متر مربع می باشد.

    رنگ روغنی نیمه براق

    رنگ روغنی نیمه براق، براقی کمتری نسبت به رنگ روغنی براق داشته و از همین جهت افراد می توانند با توجه به نوع سلیقه ای که دارند مقدار درخشندگی مورد نظر خود را ایجاد نموده و برای رنگ آمیزی دیوار و همچنین سقف ساختمان از آن استفاده کنند.

    در رابطه با قیمت این نوع رنگ روغنی نیز باید عارض شویم که امروزه می توان رنگ روغنی نیمه براق یک کیلو گرمی را با بازه قیمتی ۱۰۰/۰۰۰ الی ۲۰۰/۰۰۰ هزار تومان تهیه کرد.

    هزینه رنگ آمیزی رنگ نیمه براق توسط نقاش ساختمان نیز ۴۰/۰۰۰ الی ۸۰/۰۰۰ هزار تومان برای هر متر مربع می باشد.

    رنگ روغنی نیمه براق

    رنگ روغنی نیمه براق

    رنگ روغنی مات

    رنگ روغنی مات داره سطح کاملا مات بوده و از همین رو مانند دیگر رنگ های روغنی موجب انعکاس نور نمی شود.

    ماتی این رنگ دید ناهمواری ها و ایرادات دیوار را کاهش داده و از همین رو گزینه بسیار مناسبی برای رنگ آمیزی سقف و دیوار به شمار می رود.

    اگرچه لازم به ذکر است که شست و شو رنگ روغنی مات مانند رنگ روغنی براق کار آسانی نبوده و به همین دلیل استفاده از آن در مکان هایی که بیش از دیگر محیط ها در معرض کثیفی و آلودگی قرار می گیرند توصیه نمی شود.

    رنگ روغنی مات نیز همانند دیگر رنگ های روغنی با بسته بندی و وزن های مختلف در بازار موجود می باشد که بسته بندی یک کیلو گرمی آن با قیمت ۹۰/۰۰۰ الی ۱۵۰/۰۰۰ تومان به فروش می رسد.

    همچنین اگر قصد رنگ آمیزی ساختمان توسط نقاش ساختمان با این نوع رنگ را دارید باید بدانید که هزینه رنگ آمیزی هر متر مربع از ساختمان با استفاده از این رنگ ۴۵/۰۰۰ الی ۸۰/۰۰۰ تومان می باشد.

    سازه ال اس اف

    ویژگی های مثبت رنگ روغنی

    رنگ های روغنی ویژگی های مثبت بسیاری را به خود اختصاص می دهند. برای مثال نمونه از ای نکات مثبت رنگ روغنی شست و شو راحت آن می باشد. همانطور که اشاره کردیم افراد می توانند به راحتی آلودگی و کثیفی ها را از روی رنگ روغنی براق و نیمه براق کنار بزنند.

    همچنین ضد آب بودن و پوشش بسیار بالا این رنگ از دیگر نکاتی می باشد که نمره قبولی را به رنگ ساختمانی روغنی می دهد.

    رنگ روغنی

    رنگ روغنی

    کلام آخر

    معمولا قیمت و ارزش مادی رنگ روغنی از نکات بسیار مهم و قابل توجه خرید این محصول می باشد.

    امروزه وضعیت اقتصادی و تورم های حاکم بر کشور موجب وجود یک‌ سری نا به سامانی ها در ارزش مادی رنگ روغنی شده و از ثابت ماندن قیمت این نوع رنگ جلوگیری می کند.

    از همین رو بهتر است جهت اطلاع از قیمت رنگ روغنی در سال ۱۴۰۲ با کارشناسان تماس حاصل کرده و از ارزش مادی دقیق این محصول مطلع شوید.

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.