×
×

عکس طراحی منظر | عکس محوطه سازی

  • کد نوشته: 13095
  • ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
  • دیدگاه‌ها برای عکس طراحی منظر | عکس محوطه سازی بسته هستند
  • عکس طراحی منظر به گزارش ساخت منزل : عکس طراحی منظر برای قرن ها طراحی منظر و معماری در سراسر جهان ویژگی کاخ های لوکس بود ، زیرا خانواده سلطنتی وقت خود را در باغها با چای یا قدم زدن برای پیاده روی به تماشای گلهای شکوفا می گذراندند. طراحی ویلا داشتن طراحی زیبا و چشم انداز […]

    عکس طراحی منظر | عکس محوطه سازی

    عکس طراحی منظر

    به گزارش ساخت منزل : عکس طراحی منظر برای قرن ها طراحی منظر و معماری در سراسر جهان ویژگی کاخ های لوکس بود ، زیرا خانواده سلطنتی وقت خود را در باغها با چای یا قدم زدن برای پیاده روی به تماشای گلهای شکوفا می گذراندند. طراحی ویلا داشتن طراحی زیبا و چشم انداز همچنان دارای اعتبار و ثروت است ، همچنین ضرورت زندگی مسالمت آمیز احاطه شده از زیبایی شناسی طبیعت و حتی می تواند برای خود خانه شما نیز مفید باشد. هنگامی که قطعه ویلا شما شامل محوطه ای برای حیاط می شود ، بهتر است مدتی را با هوشمندی برای طراحی منظره خود صرف کنید. ایده ها و موارد مهمی را که باید برای طراحی فضای بیرونی شما در نظر داشته باشد به اشتراک می گذارد. چشم انداز یک باغبانی معمولی نیست – این یک هنر تنظیم در ترکیب هماهنگ 6 عنصر است:

    عکس طراحی منظر

    عکس طراحی منظر

    • شکل زمین
    • اب
    • اقلیم
    • زندگی گیاهی
    • ساختارهای افقی
    • ساختارهای عمودی

    از کجا شروع کنیم و چگونه منظره خود را برنامه ریزی کنیم

    بسته به اندازه قطعه ویلا در فضای باز ممکن است ایده های مختلفی را کشف کنید. ژورنال نقاشی ساختمان اگر ساخت خانه خود را از یک زمین خالی شروع کرده اید بهتر است با در نظر گرفتن هر شش عنصر ، همزمان طراحی منظر و معماری خود را انجام دهید.

    با تعیین اهداف شروع کنید.

    استفاده از محوطه بیرونی را در نظر بگیرید – آیا می خواهید این مکان یک مکان آرامش بخش ، زمین بازی برای بچه ها ، باربیکیو با دوستانتان ، فقط زمین چمن باز یا باغ Zen فضای سبک ژاپنی باشد. شاید شما بخواهید همه را در یک ترکیب کنید؟ عکس طراحی منظر دستیابی به این امر با تخصص طراح امکان پذیر است ، که به برنامه ریزی منظر شما کمک می کند.

    عکس طراحی منظر

    عکس طراحی منظر

    در اینجا چند ایده برای کشف شما آورده شده است

    بسته به منطقه خانه شما ، ممکن است بخواهید برای حفظ حریم خصوصی ، طراحی منظره را در نظر بگیرید. در اطراف دیوار سبز خانه شما از چشم غریبه ها پنهان خواهد شد. طراحی منظره با گیاهانی که دیوار مرزی را می پوشانند ، کاهش هزینه ساخت و ساز فضای ویلا شما را از داخل خصوصی و دنجتر نشان می دهد. طراحی منظره حیاط جلو اولین چیزی است که هر کس قبل از ورود به خانه می بیند و به اندازه نمای بیرونی خانه شما دارای اهمیت است. بنابراین ، مهم است که به سبک فضای باز متناسب با سبک معماری خانه باشد. عکس طراحی منظر مسیر ورودی باید مشخص باشد و می تواند به صورت منحصر به فرد طراحی شود. افزودن برخی از ویژگی های آب در اینجا باعث افزایش جلوه می شود. طراحی منظره با درختان نخل با توجه به آب و هوا در دبی و خاورمیانه بسیار محبوب است. و در واقع ، یک درخت نخل جز of اصلی هر ویلا لوکس است. اما چیزهای بیشتری برای اضافه کردن وجود دارد. ایده خوبی است که فضای اتاق نشیمن در خارج از باغ خود را اضافه کنید. نشستن در فضای بیرون در آلاچیق به شما امکان می دهد از هوای تازه در یک روز گرم در سایه لذت ببرید. اگر منظره شما شامل استخر نیست ، به عنوان گزینه دیگر ، می توانید آبنماهای کوچک اضافه کنید.

    چرا طراحی منظر مهم است و چرا باید وقت خود را صرف طراحی آن کنید؟

    طراحی منظر برای خانه ها به دلایل زیادی مهم است. عکس طراحی منظر نه تنها می تواند از فرسایش خانه شما جلوگیری کند ، بلکه می تواند تأثیر مثبتی بر میکرو آب و هوای اطراف بگذارد. جدا از اینکه خانه شما از بیرون زیبا به نظر برسد ، به اموال شما نیز ارزش می بخشد. با برخی از خلاقیت های طراح ، شما می توانید واحه ای منحصر به فرد در اطراف خانه خود ایجاد کنید ، اسکلت فلزی تبریز که زندگی شما را بهبود می بخشد و هر زمان که آن را مشاهده می کنید چشم را خوشحال می کند. با الهام از باغ های معروف جهان با طراحی منظره و معماری جذاب ، آن را به سطح دیگری برسانید.

    عکس طراحی منظر

    عکس طراحی منظر

    کلاسیک باغهای کاخ ورسای اشرافی گری فرانسه.

    پر از الهام از کاخ مدرن یا منظره ویلا به سبک کلاسیک.

    خلاقیت جادویی جاردینس دی اترات

    مثال عالی استفاده از قطعات هنری در باغ شما.

    زیور آلات قلعه باروک دانمارک

    چمن های زینتی برای سطح وسیع و فضای باز درجه یک.

    عکس طراحی منظر

    عکس طراحی منظر

    هماهنگی رنگها قلعه دراموند در اسکاتلند

    برای پر جنب و جوش ، رنگ ها و گیاهان و گل های مختلف را اضافه کنید

    آرامش قلعه باغ ذن Himeji در هیوگو ژاپن

    حداقل گرایی در باغ های ژاپنی که باعث ایجاد صلح می شود. ال اس اف

     

    مقالات پیشنهادی برای مطالعه بیشتر :
    نقاشی ساختمان چگونه است

    طراحی ویلاهای جدید

    طراحی مدرسه راهنمایی

    ساخت کارخانه بتن

    طراحی رستوران و کافه

    مجوز ساخت چند طبقه

    هزینه ساخت و ساز

    طراحی داخلی دفتر کار

    ساخت سوله فضایی

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.