×

طراحی ویلا بومی و ساخت ویلا بومی

  • کد نوشته: 20566
  • ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
  • دیدگاه‌ها برای طراحی ویلا بومی و ساخت ویلا بومی بسته هستند
  • طراحی ویلا بومی سقف طراحی ویلا بومی معمولا به طور سنتی از سفال چوب شال ساخته شده است اما استفاده از این متریال چندین جنبه منفی دارد. ساخت ویلا بومی این متریال ها به راحتی در اثر باد و آب باران آسیب می بیند بنابراین می توان از سقف ورق فلزی کالوانیزه استفاده کرد. یکی […]

    طراحی ویلا بومی و ساخت ویلا بومی

    طراحی ویلا بومی

    سقف طراحی ویلا بومی معمولا به طور سنتی از سفال چوب شال ساخته شده است اما استفاده از این متریال چندین جنبه منفی دارد. ساخت ویلا بومی این متریال ها به راحتی در اثر باد و آب باران آسیب می بیند بنابراین می توان از سقف ورق فلزی کالوانیزه استفاده کرد.

    طراحی ویلا بومی

    طراحی ویلا بومی

    یکی از خانه های بومی شمال با اندکی نوسازی. (البته تخریب کنید ساخت ویلا بومی بسازید بهتره ) در روستای سنتی از پنجره های شیشه ای مدرن استفاده نمی شود ، معمولاً از پنجره هایی با کشش گسترده استفاده می شود. ساخت ویلا بومی بالا از پنجره های شیشه ای استفاده می کند اما بیشتر مصالح ساخته شده از درخت است. این احساس طراوت و خانه نشینی دارد.

    با کارشناسان ما در ارتباط باشید .

    ساخت ویلا بومی

    بشتر مشتریان در زمینه ساخت ویلا بومی برای استراحتگاههای روستایی استفاده میکنند و معمولا لذت بخشترین کار ممکن رو انجام میدهند و ما هم در طراحی ویلا بومی در مه های شمال دیوانه وار عمل میکنیم حتما از تجربیات طراحی ویلا ما استفاده کنید.

    طراحی داخلی بومی و معمولا بیشتر استراحتگاه های شمال به عنوان کلبه ای برای گردشگران استفاده می کنند. چرا؟ این در شهر واقعا معمول نیست و همیشه برای خوابیدن در یک استراحتگاه ویلا چوبی ساخته شده است. بیدار شدن از خواب در یک ویلا بومی شما را به بهشت خواهد برد واقعا حس ناب جهانی هست امیدوارم تست کنید.

    ویلا بومی

    ویلا بومی

    این یک خانه سنتی مدرن است که برای کف سازی از مواد بتونی ساخته شده در حالی که دیوارها از چوب سخت ساخته شده اند تا امنیت و امنیت ساکنان را تأمین کنند. البته ، در شمال به خاطر رطوبت تا ۳ متر عایق کاری میکنند و دایم به تعمیر و نگهداری احتیاج دارد ، ساخت ویلا بومی بنابراین بیشتر اوقات دوستداران خانه های سنتی ، دیگر از متریال مدرن به عنوان ویلا استفاده نمی کنند ، آنها برای نگهداری راحت تر و مستحکم تر ویلا سالانه یکبار مرمت و استفاده می کنند.

    این خانه سنتی و چوبی کاملاً سنت و فرهنگ بسیاری از شمالی ها را در هم آمیخته است.

    اقلیم ویلا بومی

    خانه های قدیمی معمولاً برای جلوگیری از سیل از پایه های چوبی ساخته می شوند. از فضای سایه دار زیر خانه می توان برای کار یا ذخیره استفاده کرد بومی (اگر روی آب نباشد). جریان هوای بیشتر در آب و هوای گرم. هم جریان هوا را از زیر تخته کف افزایش داد و هم باد را از ارتفاع ملایم افزایش داد.

    فرهنگ ، سنت ها و زبان ما پایه و اساس ماست که هویت خود را بر اساس آن بنا می کنیم.

    اقلیم ویلا بومی

    اقلیم ویلا بومی

    کلبه های نمادی زنده از زندگی روستایی در شمال ایران است. ساخت ویلا بومی این خانه دیروز است که تغییر کرده و حتی تا امروز زنده مانده است.

    با توجه به شرایط و شرایط منطقه به طور متفاوتی در مناطق مختلف ساخته می شوند. ساخت ویلا چوبی در شمال زنده است. در حالی که کلبه های مدرن خیلی تغییر کرده اند ، طراحی ویلا بومی اساساً همان شکل باقی مانده است.

    نشیمن روستایی

    نشیمن روستایی

    دیوارها اغلب با میله های چوبی یا حصیر ساخته می شوند تا خانه در تابستانهای گرم خنک و در فصل باران گرم باشد. آنها هنوز به شکل مربع ساخته شده اند و برای نور و خنک بودن باز مانده اند. پنجره ها برای کمک به نور زیاد هستند و اغلب با یک میله چوبی بلند باز می شوند تا جریان هوا فراهم شود.

    تلفیق طراحی بومی با طراحی مدرن

    این روزها معماران یکی از پرچالش ترین زندگی خود را تجربه میکنند به دلیل اینکه طراحان دغدغه طرح های متفاوت و به روز با سبک های قدیمی تا پست مدرن ارائه میدهند و با متریال های نوین ساختمان به طور کلاسیکال میپردازند و امروزه بیشتر کارفرمایان دغدغه ای که دارن در حین مشاوره با ما از ما درخواست دارند که طراحی ویلا بومی با تلفیق مصالح های مدرن ساختمانی برایشان ساخت ویلا بومی انجام دهیم و امروزه واقعا کارفرماها به سنت ومدرنتیه اهمیت خاصی قائل هستند.

    ایده طراحی ویلا بومی

    در ادامه دوست داریم یک نمونه ایده طراحی ویلا بومی مدرن Bahay Kubo که توسط معمار Carby Osorio از Cebu طراحی شده است ، شامل مصالح بومی و لوازم ساختمانی مدرن برای طراحی ویلا بومی خیره کننده بود گفتیم با شما به اشتراگ بگذاریم.

    طراحی ویلا بومی

    طراحی ویلا بومی

    به جای سقف چوبی، یک سقف فلت مدرن از ورقهای آهن گالوانیزه خانه را در برابر آفتاب و باران محافظت می کند. در همین حال ، طراحی داخلی بومی ترکیبی از مبلمان بومی و مدرن است که کاملاً مضمون کلی موضوع این خانه است.

    معماری بومی

    معماری بومی

    این طرح مدرن Bahay kubo کاملاً مناسب در یک محیط گرمسیری ، با تعداد زیادی گیاه سبز در اطراف مناسب است. اما در نزدیکی ساحل نیز بسیار مناسب خواهد بود ، خصوصاً به این دلیل که بیشتر قسمتها در برابر نسیم خورنده دریا مقاوم هستند.

    معماری بومی

    این خانه که در دو طبقه بلند طراحی شده است ، ساخت ویلا بومی دارای یک پایه محکم بتونی و یک طبقه فوقانی با دیوارهای خنک آماکان (چوب بافته شده) است. شیشه با طراحی بومی amakan ترکیب شده و جلوه ای دوست داشتنی ایجاد می کند که حتی از دور خیره کننده به نظر می رسد.

    معماری بومی

    معماری بومی

    قسمت بتونی سایبان های مسطح بتونی را بر روی درب و پنجره ها فراهم می کند. طراحی داخلی بومی در واقع چشمگیرتر از فضای داخلی است. ساخت ویلا بومی ورود به داخل این خانه احساس می کند پا به یک نمایشگاه مبلمان با وسایل بومی از طراحان معروف می گذارید. کفپوش ها از چوب هایی به شکل استخوان شاه ماهی ساخته شده اند در حالی که از فرش ها برای تعیین لکه های خانه استفاده می شود.

    طراحی اتاق خواب بومی

    طراحی اتاق خواب بومی

    طراحی داخلی بومی فضای غذاخوری دارای یک میز شیشه ای معاصر با مبلمان بومی با قاب های استیل است. ساخت ویلا بومی اتاق نشیمن دارای دیوارهای بزرگ شیشه ای و یک کاناپه نرم است که می توانید هنگام تماشای فیلم از تلویزیون عظیم صفحه تخت در آن آرام باشید.

    پذیرایی بومی

    پذیرایی بومی

    طراحی داخلی بومی

    طراحی داخلی بومی این طرح مدرن Bahay Kubo دارای یک اتاق خواب متحرک با پنجره های بزرگ شیشه ای و بدون دیوار از قسمت داخلی است. طراحی ویلا بومی تا از یادم نرفته خدمتتان عرض کنم قرار شده به زودی ساخت ویلا بومی این پروژه اتفاق بیوفتد در عوض ، مدل آن مانند بالکن است که به کف پایین نگاه می کند.

    طراحی داخلی بومی

    طراحی داخلی بومی

    ایستگاه کاری نیز عالی است ، طراحی ویلا بومی یک میز با الهام از بامبو که با یک صندلی کم پشت جذاب ساخته شده است. ساخت ویلا بومی این اتاق در داخل یک اتاق خواب کوچک قرار دارد که دارای پنجره های شیشه ای عظیم است که به باغ سرسبز خارج از خانه نگاه می کند.

    اتاق خواب روستایی

    اتاق خواب روستایی

    حتی طراحی داخلی بومی سرویس بهداشتی نیز از این طرح مدرن Bahay Kubo حال و هوای بومی دارد.

    سرویس بهداشتی روستایی

    سرویس بهداشتی روستایی

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.