×
×

طراحی هلال احمر و ساخت هلال احمر

  • کد نوشته: 30625
  • ۱۴۰۲/۰۳/۱۶
  • دیدگاه‌ها برای طراحی هلال احمر و ساخت هلال احمر بسته هستند
  • طراحی هلال احمر به گزارش دیزاین ویلا : طراحی هلال احمر به عنوان یک پایگاه امداد و نجات از طراحی‎های پیشرفته و ایمن در مهندسی است. در ایران بیش از 600 پایگاه هلال احمر وجود دارد ولی با توجه به توسعۀ روزافزون جاده‎ها و همچنین جمعیت کشور بایستی روز بروز بر تعداد پایگاه‎های هلال احمر […]

    طراحی هلال احمر و ساخت هلال احمر

    طراحی هلال احمر

    به گزارش دیزاین ویلا : طراحی هلال احمر به عنوان یک پایگاه امداد و نجات از طراحی‎های پیشرفته و ایمن در مهندسی است. در ایران بیش از 600 پایگاه هلال احمر وجود دارد ولی با توجه به توسعۀ روزافزون جاده‎ها و همچنین جمعیت کشور بایستی روز بروز بر تعداد پایگاه‎های هلال احمر افزوده شود. این پایگاه‎ها در شهرها، روستاها، جاده‎ها و حتی مناطق صعب العبور کوهنوردی وجود دارند و به شهروندان خدمات ارائه می‎دهند.

    جهت طراحی و ساخت هلال احمر با مهندسین ما در ارتباط باشید.

    طراحی هلال احمر

    طراحی هلال احمر

    وظایفی چون امداد و نجات، کمک به زلزله زدگان و آسیب دیدگان از بالای طبیعی باعث می‎شود تا در طراحی هلال احمر به مقاومت سازۀ پایگاه، وجود فضاهایی برای انبار تجهیزات پزشکی و امدادی، پارکینگ و حتی محلی برای فرود هلی‎کوپتر نظر داشته باشیم. یکی از مشکلاتی که در ساخت هلال احمر وجود دارد، تنوع زیستی – طبیعی محیطی است که با آن روبرو هستیم. جغرافیای متنوع ایران تنوع در ساخت هلال احمر را می‎طلبد.

    طراحی هلال احمر

    طراحی هلال احمر

    طراحی هلال احمر برای جاده‎ها، شهرها و روستاها

    هزینه ساخت ویلا با توجه به آیین‎نامه جهانی هلال احمر و صلیب سرخ، این پایگاه‎ها وظایف متنوعی را در شرایط مختلف بر عهده دارند و امدادگران آن آموزش‎های لازم را در قالب پروتکل‎های جهانی دریافت می‎کنند. همین امر باعث می‎شود تا پایگاه هلال احمر به شکل پیش فرض و استاندارد از برخی فضاها برخوردار باشد. در کنار این فضاهای از پیش تعیین شده در ساخت هلال احمر باید به وظایف امدادگران در محیط نیز توجه داشت.

    طراحی هلال احمر

    طراحی هلال احمر

    ساخت هلال احمر

    به عنوان مثال در هلال احمر جاده‎ای معمولاً مواجهه با حوادث جاده‎ای وجود دارد که نوع خاصی از خدمات را می‎طلبد. این خدمات ضرورت وجود فضاهایی برای تجهیزات تخصصی امداد و نجات، ماشین‎های یدک کش و آمبولانس را در پی دارد. یا اینکه در پایگاه‎های کوهستانی هلال احمر، کوران و بهمن، گم شدن افراد در کوه‎ها و یا حوادثی چون سقوط، ضرورت فضایی برای تجهیزات مخابراتی و انبار تجهیزات کوهنوردی را می‎خواهد. در کنار این فضاهای خاص، فضاهایی چون اتاق شیفت برای استراحت امدادگران، درمانگاه و یا سردخانه برای انبار دارو باید در طراحی هلال احمر برای همۀ پایگاه‎ها در نظر گرفته شود.

    طراحی هلال احمر

    طراحی هلال احمر

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.