×
×

سایت دانلود رایگان نقشه

  • کد نوشته: 18509
  • ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
  • دیدگاه‌ها برای سایت دانلود رایگان نقشه بسته هستند
  • سایت دانلود رایگان نقشه به گزارش ساخت ویلا : سایت دانلود رایگان نقشه، وقتی نوبت به طراحی معماری می رسد ، سایت های بلوک CAD ، autoCAD و DWG با درجه دوم و بلاک قالب بندی شده وجود دارد و به ویژه آنهایی که بلوک های رایگان ارائه می دهند. ما خودمان از بسیاری از سایت […]

    سایت دانلود رایگان نقشه

    سایت دانلود رایگان نقشه

    به گزارش ساخت ویلا : سایت دانلود رایگان نقشه، وقتی نوبت به طراحی معماری می رسد ، سایت های بلوک CAD ، autoCAD و DWG با درجه دوم و بلاک قالب بندی شده وجود دارد و به ویژه آنهایی که بلوک های رایگان ارائه می دهند. ما خودمان از بسیاری از سایت های دارای رتبه برتر برای حمام ، مبلمان ، درخت ، آشپزخانه ، نمادها ، صندلی ها و بلوک های CAD برای افراد استفاده کرده ایم (به چند مورد! ما ۲۰ نتیجه برتر را الک کرده و موشکافی کرده ایم و می توانیم نتیجه بگیریم که واقعاً فقط ۵ نتیجه قابل بررسی است.

    … به شما فرصت بیشتری می دهد تا روی آنچه مهم است تمرکز کنید … نقشه واقعی شما.

    دانلود رایگان نقشه چیست؟

    اولاً از طریق و برای کسانی که نمی دانند ، سایت دانلود رایگان نقشه یک بلوک CAD یا اتوکد را می توان به عنوان یک گروه از خطوط ۲D یا ۳D و / یا عناصری تعریف کرد که برای تشکیل یک شی در قالب فایل DWG با هم گروه شده اند. در مورد این مقاله و در واقع برای استفاده عمومی در معماری ، آنها معمولاً برای پر کردن نقشه های CAD 2D استفاده می شوند و می توانند از درخت ، شخص ، مبلمان ، نماد الکتریکی و هر چیز دیگری باشند! با این حال ، با افزایش تعداد معماران و شیوه های معماری که اکنون از BIM استفاده می شود ، گفته شد و بسیاری از کتابخانه های موجود نیز وجود دارند که بلوک های CAD سه بعدی را متناسب با این برنامه های مرتبط مانند Revit ، Vectorworks و ArchiCAD ارائه می دهند.

    سیمان رنگی یا ملات رنگی

    چرا از سایت دانلود رایگان نقشه استفاده میکنید؟

    بلوک های CAD در نهایت نوعی نمایش است که با تهیه نقشه ها با مقیاس ، زمینه و خوانایی ، از طریق استفاده از مبلمان ، پوشش گیاهی و افراد ، عمق و معنی را به نقشه های ۲D و ۳D می افزاید همچنین می توان از آنها برای تهیه نقشه با اطلاعات اضافی مانند نورپردازی یا طرح الکتریکی استفاده کرد.

    CAD و اتوکد به چه معناست؟

    اصطلاح CAD مخفف Computer Aided Design است ، و در آنجا می توانید “خودکار” را ببینید که در جلوی آن قرار گرفته است (ساخت اتوکد). این به سادگی در ارتباط با برنامه CAD Autodesk ” AutoCAD ” است ، که همچنین اتفاق می افتد استاندارد صنعت برای نقشه ۲D و در نتیجه محبوب ترین باشد.

    از کجا می توانم فایل های رایگان CAD را بارگیری کنم؟ Best بهترین کتابخانه های بلوک رایگان CAD 

    پیش از نوشتن این مقاله ، ما در صدد ارائه ۱۰ لیست برتر از بهترین و مرتبط ترین کتابخانه های بلوک CAD رایگان در دسترس هستیم. با این حال فقط ۱۰ سایت بلوک CAD وجود ندارد که قابل ذکر است خیلی از افراد رابط دست و پا چلفتی و قدیمی دارند و نمی توانند به طور کلی پیش نمایش فایل CAD ، یک بلوک قابل استفاده یا یک فایل DWG رایگان را ارائه دهند. سایت دانلود رایگان نقشه بنابراین در اینجا ما تنها ۵ سایت رایگان بلوک CAD را که همیشه به آنها نیاز خواهید داشت ارائه می دهیم: طراحی حیاط ویلا


    www.cad-blocks.net

    سایت دانلود معماری

    سایت دانلود معماری

    برای ما این یکی در بالای رتبه بندی Google قرار گرفته است ، و در حالی که رابط کاربری آن بسیار قدیمی است ، یک مجموعه کامل از حمام ۲D CAD اساسی ، مبلمان ، درخت ، آشپزخانه ، صندلی ها و بلوک های مردم را فراهم می کند ، که هر دو معمار و دانشجو می توانند نیاز به به صورت رایگان این یک وب سایت بدون هیجان است و طیف گسترده ای (نه به اندازه سایت های رایگان و رایگان) وجود دارد اما برای دستیابی به موفقیت شما بیش از حد کافی است ، سایت دانلود رایگان نقشه البته به شرطی که خیلی متخصص نباشید. بلوک ها برای ناوبری آسان به چند دسته تقسیم می شوند و از نظر سازگاری به اتوکد ۲۰۰۴ یا بالاتر نیاز دارید که برای اکثر آنها مشکلی ایجاد نمی کند.طراحی ویلا شیبدار


    www.dwgmodels.com

    سایت اتوکد رایگان

    سایت اتوکد رایگان

    این سایت بلوک های رایگان عرضه می کند ، اما در واقع ترکیبی از مدل های رایگان و پولی است. بدیهی است که مدل ها / بلوک های پرداخت شده از کیفیت بالاتری برخوردار هستند و اینها با بلوک های آزاد مخلوط می شوند ، سایت دانلود رایگان نقشه اما برای جلوگیری از سردرگمی برچسب واضحی دارند. بنابراین اگر صبر دارید که برای پیدا کردن موارد رایگان موجود ، پیمایش کنید ، این سایت می تواند بسیار مفید باشد. رابط کاربری و شکل ظاهری بسیار بهتر از اکثر وب سایت های دیگر است ، دارای یک نوار دسته بندی بسیار مفید در سمت چپ است. ویلا دوبلکس کوچک


    سایت پلان رایگان

    سایت پلان رایگان

    این وب سایت سایت دیگری است که بلوک های CAD با هزینه (در اینجا Premium نامیده می شود) و رایگان ارائه می دهد و برای ما بهترین کیفیت بلوک و تجربه کاربری را هنگام پیمایش و بارگیری ارائه می دهد. سایت دانلود رایگان نقشه این سایت دارای خط مشی منابع باز است که در آن اعضا می توانند بلوک های خود را برای بارگیری و استفاده از سایر کاربران ارسال و منتشر کنند. این بلوک ها توسط مدیران وب سایت ها بررسی می شوند ، مراقب باشید که هنگام استفاده از مقیاس در نقش های خود ، مقیاس درست باشد. سایت دانلود رایگان نقشه یکی از ویژگی های مورد علاقه ما در سایت ، نحوه انتخاب و نمایش بلوک های CAD مشابه با بلاکی است که در حال حاضر مشاهده می کنید ، یافتن خواسته های شما بسیار آسان است. این سایت برای جلوگیری از هرگونه مشکل سازگاری ، نیاز به حداقل اتوکد ۲۰۰۷ کاربران دارد.


    www.freecads.com

    سایت نقشه رایگان

    سایت نقشه رایگان

    این سایت بلوک CAD طیف گسترده و بسیار ساده ای از بلوک های DWG CAD رایگان را از طریق رابط کاربری بسیار خوب و کاربرپسند خود فراهم می کند. متوجه خواهید شد که این سایت تقریباً تمام موارد مورد نیاز یک معمار و / یا دانشجو را شامل می شود ، از جمله افراد ، مبلمان ، درختان ، حمام و بلوک های آشپزخانه اما اگر بلوک مناسب را کاملاً پیدا نکنید ، freecads همچنین یک سرویس رایگان بلوک CAD را ارائه می دهد ، که باید اعتراف کنیم ، ما هنوز آزمایش نکرده ایم ، اما ایده خوبی است. سایت دانلود رایگان نقشه بنابراین اگر در تلاش برای یافتن خواسته های خود هستید ، فقط از آنها بخواهید تا آن را برای شما درست کنند.

    طراحی شهرک ویلایی و ساخت شهرک ویلایی


    www.pimpmydrawing.com

    سایت نقشه رایگان

    سایت نقشه رایگان

    نقشه Pimp my چیزی کمی متفاوت را در نحوه نمایش گرافیکی و با ارائه انتخاب محدودی از افراد ، بلوک های CAD درخت و ماشین ارائه می دهد. این وب سایت های بلوک CAD که شاید بیشتر مورد توجه دانشجویان و به ویژه افراد رایگان باشد ، کمی متفاوت و بازیگوش تر از وب سایت استاندارد بلوک CAD است. سایت دانلود رایگان نقشه این یک رابط کاربری بسیار زیبا و کاربرپسند دارد و حرکت در وب سایت را برای شما بسیار آسان می کند.


    www.firstinarchitecture.com (جایزه!) گچ گیپتون

    سایت رایگان نقشه

    سایت رایگان نقشه

    ما ابتدا در معماری به عنوان ورودی جایزه در پایان اینجا اضافه می کنیم ، اگرچه این یک وب سایت و منبع اختصاصی بلوک CAD نیست ، اما مقدار نسبتاً خوبی از بلوک های CAD رایگان برای ارائه دارد. آنها علاوه بر تهیه بلوک های CAD خود ، بلوک هایی را از وب سایت های دیگر (برخی از موارد ذکر شده در بالا) تبلیغ می کنند که به نظر آنها برای خوانندگان آنها مفید خواهد بود. سایت دانلود رایگان نقشه بلوک های CAD می توانند با دسته بندی های اختصاصی شامل دستگاه های قهوه ، زمین های فوتبال ، روشنایی خیابان و غیره کاملاً مشخص شوند. بنابراین چیزی برای همه در اینجا وجود دارد. سایت دانلود رایگان نقشه این لیست به طور مرتب به روز می شود و به دو شکل متریک و امپریال در دسترس است و حتی می گویند اگر نتوانید آنچه را که می خواهید پیدا کنید ، تمام تلاش خود را می کنند تا آن را برای شما تهیه کنند.

    مراحل ساخت ساختمان


    استفاده از بلوک های CAD رایگان

    در نهایت هیچ چیز به صورت رایگان عرضه نمی شود ، و در بسیاری از موارد هنگام استفاده از بلوک های CAD رایگان ، همیشه چیزی کمی وجود دارد که نیاز به اصلاح دارد. به همین دلیل ما اکیداً توصیه می کنیم قبل از وارد کردن بلوک در نقشه ها ، هر بلوکی را که بارگیری می کنید بررسی کنید ما می خواهیم یک پرونده جدید و خالی باز کنیم و ابتدا بلوک CAD را به این قسمت وارد کنیم ، بنابراین این بلوک تنها عنصر در طراحی است که تشخیص و رفع ناهنجاری ها را بسیار آسان می کند.

    شما باید بررسی کنید:

    با این کار اطمینان حاصل می کنید که بلوک در اندازه و مقیاس صحیح (۱: ۱) وارد نقشه شما می شود و هیچ ویژگی ناخواسته ای با آن به همراه نخواهد داشت. بیشتر اوقات ، وقتی یک بلوک CAD وارد می شود یا خیلی بزرگ یا خیلی کوچک به نظر می رسد ، معمولاً برای طراحی نقشه متریک (متریک یا امپریال) اشتباه است.

    پرداخت برای بلوک های CAD

    مزیت پرداخت هزینه بلوک های CAD شما این است که شما تا حدی تضمین می کنید که (بیشتر اوقات) زمان بیشتری برای محصول گذاشته شده است و سرمایه گذار فروشنده در اطمینان از رضایت شما از این محصول سرمایه گذاری خواهد کرد. سایت دانلود رایگان نقشه طبق تجربه ما ، این همیشه موفق ترین بوده است. بنابراین به همین دلیل ما فکر می کنیم که بهترین راه برای استفاده از بلوک های CAD خرید چند بسته با کیفیت عالی است که با استفاده از آنها بارها و بارها احساس راحتی خواهید کرد و شروع به ساخت کتابخانه شخصی خود می کنید.

    این یک تعادل بین کیفیت رایگان و پرداخت شده نسبت به کمیت است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.