×
×

طراحی ویلا روستایی

ساخت ویلا روستایی در مناطقی بیشتر ساخته می شود که دارای مناظر طبیعی و بکر باشد. طراحی ویلا روستایی یعنی یک مکان کاملا خاص و ایده آل که در تمامی جهات ویلا، فقط مناظر طبیعی قابل رویت باشد. برای ساخت و طراحی ویلا ییلاقی باید طراحی های ویژه با برنامه ریزی خاصی صورت بگیرد.

زیرا ساخت اینگونه ویلاها نسبت به طراحی و ساخت عمارت، خانه های مسکونی و … تفاوت های زیادی دارد که بایستی توسط اشخاص مجرب و کارآزموده ساخته و طراحی شود. شرکت بزرگ و معتبر اویم شاهانه با بکارگیری افرادی با هوش، نخبه بهترین ویلا ییلاقی را با در نظر گرفتن تمامی نکات لازم برای افزایش و استقامت ویلا و همچنین زیباسازی آن در دل طبیعت بکار گرفته است. در ادامه قصد داریم چندین نکته مهم را در ارتباط با این گونه ساخت و سازها باز گو کنیم، پس با ما همراه باشید.

سقف های شیب دار ساختمان بدون دخالت میزبانان در زمستان ، برف را یکنواخت تحویل می دهند. سایبان های بیرون زده سایه پنجره ها ، ورودی ها و بالکن ها را در فصل گرما ایجاد می کند.

خانه های کوچک و روستایی معمولا بی شباهت به دیگر سبک ها نیستند. این خانه ها از یک ردیف پنجره ساده ، و تیرچه های نیمه کاره برخوردار هستند. اگر به دنبال طراحی و ساخت خانه یا کلبه روستایی و مدرن هستید، باید اصالت و زیبایی قدیمی آن را حفظ کنید و با استفاده از رنگ آمیزی و جزئیاتی مانند چراغ، به آن ظاهر مدرن بدهید. به طور مثال، یک خانه روستایی مشکی به طور حتم از خانه های همسایه خود متمایز خواهد شد. اگر به دنبال طراحی ویلا به سبک روستایی هستید تیرک های چوبی گزینه بسیار مناسبی می تواند باشد

جهت ساخت و طراحی ویلا با ما در ارتباط باشید.

طراحی ویلا روستایی

طراحی ویلا روستایی

ساخت ویلا روستایی

ساخت ویلا روستایی همانطور که گفتیم ساخت و طراحی ویلا ییلاقی عموما در ییلاق های شهرهای مختلف ساخته می شود. هر شهر با توجه به نوع خاک و جنس زمین آن بایستی پی و اسکلت بندی خاصی داشته باشد ساخت ویلا روستایی تا در برابر شرایط جوی مختلف و همچنین رانش زمین مقاومت و استحکام بالایی داشته باشد. استفاده و بکارگیری از افرادی که جنس زمین و مقاومت های آن را به خوبی شناسایی کنند در ساخت ویلا ییلاقی می توانند بیشترین بازدهی را داشته باشند.

ساخت ویلا ییلاقی در شهرهای شمالی

طراحی ویلا روستایی شهرهای شمالی بهترین مناطق برای ساخت ویلاهای ییلاقی می باشند، زیرا تمامی جاذبه های طبیعی و سرسبز گردشگری را دارا بوده و بهترین انتخاب برای افرادی است که علاقه خاصی به طبیعت سبز دارند. اما ساخت ویلا روستایی در شهرهای نظیر نور، چالوس، لاهیجان و … نیازمند تخصص می باشد و دارای یک سری نکاتی است که باید حتما مورد توجه قرار گیرد.

طراحی ویلا روستایی

طراحی ویلا روستایی

  • استفاده از سقف های زیبا و شیک با طرح شیب دار به منظور جلوگیری از نم و رطوبت دیوارها و سقف ساختمان و انتقال آب باران به زمین های کنار ویلا به منظور آب رسانی به درختان و رشد آنها
  • استفاده از نقشه های کاملا مهندسی شده و ساخت ویلا در شیب کوه ها و تپه ها با رعایت استانداردهای ساختمانی به منظور افزایش استحکام ساختمان
  • استفاده از طرح های خاص و ویژه در ساخت ویلا ییلاقی در دل طبیعت با بهره گیری از الگوهای طبیعی و ایجاد پلان های زیبا با ابعاد هندسی ویژه که ویلا شما را به مانند نگینی زیبا در طبیعت نمایش دهد.
  • انتخاب بهترین نقطه برای ساخت و طراحی ویلا به منظور داشتن ویو از تمامی جهات ساختمان، از جمله: دارا بودن رودخانه، درختان سر سبز و بزرگ همچون سرو، تپه ها سر سبز، گل های رنگارنگ، کوه و …
  • استفاده از سیستم های روشنایی مختلف به منظور روشن ساختن محیط طراحی ویلا روستایی با استفاده از وسایل روشنایی مختلف، نظیر: فانوس، ال ای دی، لامپ های فلورسنت و … در تمامی جهات ساختمان
  • ساخت حیاط زیبا با دارا بودن استخر، آبنما، مجسمه های زیبا و همچنین ساخت انواع کفی شیک در ویلا
  • استفاده از دکوراسیون های ویژه با توجه به خلق و خوی افراد در تمامی اتاق های ساخت ویلا روستایی که می تواند به صورت کاملا سنتی با استفاده از چوب های جنگلی و شیشه های رنگی باشد و یا کاملا مدرن و برمبنای تکنولوژی های روز انتخاب شود.
  • اگر ساخت ویلا ییلاقی دارای متراژ بالایی باشد می توان بخش های مختلفی را به آن اضافه کرد که یکی از مهمترین آنها ایجاد خانه ای کوچک برای سرایدار می باشد تا پاکسازی محیط ویلا و همچنین پاکیزگی و عدم ورود افراد را به داخل ویلا برعهده بگیرد. همچنین ساخت مکان های ورزشی نظیر سالن فوتبال، بدنسازی، تنیس روی میز میتواند انتخاب بسیار عالی و بهینه ای برای تفریح و سرگرمی افراد باشد.
  • ایجاد طرح های خاص و ساخت نماهای داخلی ویلا از جمله: ساخت ویلا روستایی ساخت پلکان با استفاد از چوب های جنگلی، ساخت میزهای چوبی طرح دار، مبلمان های چوبی با طرح های سلطنتی، ایجاد دکورهای چوبی و …
طراحی ویلا ییلاقی

طراحی ویلا ییلاقی

از مهمترین شهرهای شمالی و سرسبز ایران که می توانید طراحی ویلا روستایی آن را با تمامی امکانات با ایجاد پلان و نقشه تا ساخت کامل آن به شرکت ما بسپارید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • منطقه ییلاقی و بسیار سرسبز آغوزحال تنکابن مازندران: دارای مناطقی پوشیده از درختان و سبزه های زیبا و بکر بوده و بهترین منطقه برای گذراندن زندگی در فصل های گرم سال یعنی بهار و تابستان می باشد.
  • منطقه ییلاقی ازره واقع در رامسر مازندران: این منطقه نزدیک به رودخانه بوده و برای کسانی که علاقه خاصی به رودخانه و شنا در آب های سرد و پاکیزه آن هستند برای ساخت ویلا ییلاقی می تواند گزینه خوبی باشد.
  • منطقه اسبومار تالش گیلان: یکی از مناسب ترین گزینه های برای ساخت ویلاهای مختلف با دارا بودن دمای محیطی بسیار مطلوب و خنک در فصل تابستان
  • منطقه ییلاقی آق اولر تالش: از مهمترین جاذبه های طبیعی موجود در این ییلاق، قرار گرفتن آن در بین کوه های بلند می باشد. همچنین درختان برگ ریز بسیار زیبا و بلندی نیز در اطراف آن وجود دارد که حس بسیار روح انگیزی را برای زندگی و ساخت ویلا ییلاقی به وجود می آورد.
  • و بسیاری از موارد دیگر را می توان اشاره کرد که همگی آنها فقط به انتخاب شما بستگی دارد.
طراحی ویلا روستایی

طراحی ویلا روستایی

جهت ساخت و طراحی ویلا با ما در ارتباط باشید.

طراحی ویلا ییلاقی

طراحی ویلا روستایی ساخت ویلا روستایی طراحی ویلا روستایی عموما بافت زمین های کوهستانی تفاوت های زیادی با زمین های جنگلی و گلی دارد. استفاده از اسکلت های ساختمانی خاص و همچنین استحکامات بالای آن به دلیل قرارگیری در مناطق سخت و سنگی آن نیازمند تخصص خاصی می باشد تا بتوان یک ویلا ییلاقی زیبا با مقاومت بالا در برابر سیل، زلزله و … ایجاد کرد.

چون که عموما مناطق سردسیر و کوهستانی غرب کشور دارای سنگلاخ های فراوانی بوده و نیازمند به بررسی های میدانی زیادی می باشد. اما وجود کوهستان های زیبا و سرسبز در سوادکوه مازندران دارای بافت متفاوتی با کوهستان های غرب کشور داشته و ساخت ویلاهای ییلاقی در این مناطق دقیقا شبیه به دیگر مناطق شمالی کشور می باشد.

هر آنچه در ارتباط با ساخت خانه های ویلایی در ییلاق های شمالی گفته شده است، در ساخت ویلا در مناطق کوهستانی صادق خواهد بود. تنها تفاوت موجود در ساخت ویلاهای ییلاقی در مناطق کوهستانی، باز بودن دست ما در ساخت انواع سقف های زیبا و متفاوت می باشد. یعنی از نظر ظاهری تفاوت زیادی با دیگر ویلاهای ییلاقی وجود ندارد و فقط پی و سیمان آن برای ساخت ساختمان متفاوت خواهد بود.

طراحی ویلا روستایی

طراحی ویلا روستایی

از مهمترین شهرهای کوهستانی زیبا و بکر ایران برای طراحی داخلی طراحی ویلا روستایی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • منطقه ویلایی و کوهستانی بهورد سمنان: این منطقه در شهر گرمسار واقع شده است و بین دو منطقه زیبا یعنی دشت های سرسبز و کوهستان قرار گرفته است. دارای جاذبه های طبیعی بسیار زیبا و شگرف بوده و بهترین منطقه برای ساخت خانه ویلایی با آب و هوای مطلوب و خنک در تابستان می باشد.
  • منطقه ییلاقی تخت سادات واقع در کرهرود: این منطقه زیبا و سرسبز در مرکزی واقع شده است. که تمامی اطراف ان از کوه پوشیده شده است و یک مکان بسیار زیبا برای ساخت و طراحی منظر طراحی ویلا روستایی به شمار می رود.
  • منطقه ییلاقی کهک قم: این منطقه یکی از بهترین مناطق برای ساخت ویلا به حساب می آید. زیرا دارای ویژگی های مثبت بسیار زیادی می باشد که می توان به دارا بودن آب گوارا و شیرین، وجود رودخانه، درختان سرسبز، زیبا و بزرگ، دارا بودن کوه ها بسیار بلند زیبا با دارا بودن آب و هوای بسیارخنک و مطلوب کوهستانی می باشد.
  • منطقه ییلاقی بوژان: این منطقه در نیشابور واقع شده است و جز شهرهای تاریخی ایران به حساب می آید. دارای جاذبه های گردشی زیادی بوده و بهترین انتخاب برای طراحی ویلا روستایی در شهر خشک و کوهستانی نیشابور به حساب می آید.

ویلا روستایی

ساخت ویلا روستایی علاوه بر این مناطق، منطقه های بسیار زیبا و زیاد دیگری در مناطق جنوبی کشور از جمله: باغرود در نیشابور، خلجستان در قم، شالمال در سیستان و … وجود دارد که می توانید با توجه به نوع امکانات ارائه شده برای ساخت ویلا از شرکت بزرگ و با اندیشه اویم شاهانه درخواست کنید. هر فردی با توجه به بودجه ای که دارد می تواند صاحب یک ویلای خاص ویلایی در هر شهری که مد نظر دارد شود. برای داشتن آگاهی در مورد هزینه های لازم در مورد طرح، نقشه، ساخت و اجرایی شدن ویلا می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

طراحی ویلا روستایی

طراحی ویلا روستایی

جهت ساخت و طراحی ویلا با ما در ارتباط باشید.

طراحی ویلا روستایی بسیاری از صاحبان خانه های واقع در حومه شهر در تلاشند محل اقامت خود را با حداکثر نزدیکی به طبیعت ترتیب دهند. استفاده از مواد طبیعی مانند چوب و سنگ برای دستیابی به این اثر بسیار مساعد است. انتخاب سبک کشور برای اجرای نمای ساختمان و دکوراسیون داخلی خانه غالباً مبنای طراحی و پروژه در این مورد قرار می گیرد.

سبک کشور گرم و دنج ، تمیز و راحت است. با این حال ، بسیاری از صاحبان خانه های مسکن حومه دوست دارند خانه هایشان نه تنها راحت ، کاربردی ، سازگار با محیط زیست ، بلکه مدرن نیز باشند. ما یک پروژه طراحی از یک خانه روستایی به سبک کشور مدرن ارائه می دهیم که قادر بود به طور ارگانیک تمام ویژگی های دکوراسیون آپارتمان های خصوصی را ترکیب کند طراحی ویلا روستایی این ساختمان دو طبقه که در زیر سایبان درختان فرو رفته است ، علی رغم معماری تجربی ، کاملاً ارگانیک در منظره اطراف جای گرفته است. طراحان بهمراه معمار طرحی را برای ساختمانی غیرمعمول ، با اتاقهایی با اشکال ، ارتفاع و ویژگیهای مختلف طراحی ، تهیه کرده اند.

پنجره های پانوراما با پنجره های کوچک جایگزین می شوند ، سطوح چوبی به صورت سنگی در می آیند و اشکال مستطیلی با خطوط گرد ترکیب می شوند. بالکن های باز ، تراس ها و یک منطقه کوچک در زیر قله ها به طور مساوی در اطراف محیط ساختمان توزیع شده است طراحی ویلا روستایی این خانه چندین خروجی دارد – به بالکن های محصور شده اما لعاب دار ، تراس های کوچک و درست بیرون. در هر یک از این مکان ها می توان فضای مناسبی را برای فعالیت در فضای باز ترتیب داد.

شما فقط باید یک صندلی راحت یا یک صندلی باغ و یک میز کوچک قرار دهید. طراحی ویلا روستایی طراحی چشم انداز قلمرو با حداکثر سازگاری با ویژگی های موجود از طبیعت محلی ایجاد شده است. وظیفه طراح این بود که بتواند با کمترین نفوذ به منظره محلی ، تصویری زیبا ، کاربردی و واضح از سطح زمین نفوذ کند.

یک پاسخ به “طراحی ویلا روستایی و ساخت ویلا روستایی”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *