×
×

دستمزد سنگ کاری تراورتن در سال ۱۴۰۲

  • کد نوشته: 41407
  • ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
  • دیدگاه‌ها برای دستمزد سنگ کاری تراورتن در سال ۱۴۰۲ بسته هستند
  • دستمزد سنگ کاری تراورتن در سال ۱۴۰۲ امروزه برای انواع سنگ کاری هایی که در محیط ساختمان انجام می‌ شود، یک قیمت مصوبی در نظر گرفته شده است. بدین ترتیب باید بیان کنیم که میزان اجرت و دستمزد سنگ کاری تراورتن در طی سال ۱۴۰۲ به معیارهای خاصی بستگی دارد. یکی از اصلی ترین معیار […]

    دستمزد سنگ کاری تراورتن در سال ۱۴۰۲

    دستمزد سنگ کاری تراورتن در سال ۱۴۰۲ امروزه برای انواع سنگ کاری هایی که در محیط ساختمان انجام می‌ شود، یک قیمت مصوبی در نظر گرفته شده است.

    بدین ترتیب باید بیان کنیم که میزان اجرت و دستمزد سنگ کاری تراورتن در طی سال ۱۴۰۲ به معیارهای خاصی بستگی دارد.

    یکی از اصلی ترین معیار هایی که تاثیر مستقیمی بر روی دستمزد سنگ کاری تراورتن می گذارد، نوع کیفیت سنگ و البته ابعاد آن می باشد.

    به صورتی که افراد متخصص در این حیطه بر اساس ابعاد کلی سنگ تراورتن دستمزدی معادل 75 الی 90 هزار تومان را به ازای هر یک متر مربع دریافت می کنند.

    دستمزد سنگ کاری تراورتن در سال ۱۴۰۲

    دستمزد سنگ کاری تراورتن در سال ۱۴۰۲

    طرح ویلای 80 متری

    البته اگر شما بخواهید از سنگ های ظریف تری در رابطه با ظاهر سازی دیوار استفاده نمایید، در این باره باید بیان کنیم که میزان اجرت دریافتی توسط یک شخص متخصص تغییر پیدا می ‌کند و مقدار آن در حیطه 90 الی 110 هزار تومان قرار می گیرد.

    به طور کلی میزان دستمزد تمامی اشخاص در حوزه سنگ کاری تراورتن بر اساس یک متراژ معین می باشد که میزان استاندارد آن بر حسب یک متر مربع بیان می شود.

    البته در برخی از شرایط، افراد سنگ های تراورتن را برای قسمت های خاصی مانند پلکان و نرده های سنگی نیز مورد استفاده قرار می دهند که در این باره باید بیان کنیم که اجرت در نظر گرفته شده برای این دسته از پروژه ها بر اساس سختی کار بیان می شوند.

    به طور مثال اگر میزان سختی کار در این وضعیت به مراتب بالاتر باشد، میزان مبلغی که به عنوان دستمزد برای افراد مطالبه می ‌گردد، در حدود 65 الی 80 هزار تومان می‌ باشد.

    به طور کلی اصلی ترین معیار جهت تعیین دستمزد و اجرت افراد در حوزه سنگ کاری تراورتن بر حسب میزان فعالیت و ظرافتی است که اشخاص باید جهت سنگ کاری، به آن دقت داشته باشند.

    البته تقسیم بندی دیگری بر حسب دستمزد سنگ کاری تراورتن وجود دارد که به سه گروه بدنه تراس، کف و راه پله قابل تقسیم است.

    دستمزد سنگ کاری تراورتن

    دستمزد سنگ کاری تراورتن

    عموماً اشخاصی که جهت سنگ کاری بدنه تراس و پاسیو این سنگ را انتخاب می‌ کنند، میزان دستمزد این فعالیت در بازده 65 الی 77 هزار تومان قرار می ‌گیرد.

    خانه های ال اس اف

    اما به دلیل اینکه قسمت های کف یک ساختمان و یا پروژه عمرانی از ظرافت و جزئیات بیشتری برخوردار می باشد، میزان هزینه سنگ کاری به مراتب در رنج های بالاتری قرار می گیرد که در طی یک سال گذشته این میزان هزینه به طور میانگین برابر با 119 هزار تومان است.

    جهت نصب سنگ های تراورتن در قسمت ‌های زیر پله و یا قسمت های جانبی آن باید بیان کنیم که اشخاص حرفه ای و متخصص در این باره جدا از سنگ کاری قسمت های اصلی راه پله، یک اجرت دیگری در نظر می گیرند که در سال ۱۴۰۲ این میزان هزینه در حدود 50 هزار تومان می باشد.

    در کنار تمامی مباحثی که در رابطه با هزینه سنگ کاری تراورتن شرح دادیم، باید بیان کنیم که در برخی از مواقع این سنگ در یک سری از طرح های خاصی برای نماکاری ساختمان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد که در این باره میزان هزینه های نصب آن کاملا متفاوت است.

    سنگ کاری تراورتن

    سنگ کاری تراورتن

    به طور مثال اگر از سنگ های تراورتن کلاسیک و ساده جهت زیبا سازی نمای ساختمان استفاده کنیم، میزان هزینه نصب آن در حدود 250 الی 280 هزار تومان می باشد.

    البته اگر شما بخواهید برای قسمت‌ های بالایی ساختمان و یا نماکاری های جزئی از سنگ های تراورتن رومی استفاده نمایید، یک فرد متخصص به دلیل ظرافت و دقتی که در جهت نصب باید رعایت کند، میزان هزینه ای را که در نظر می ‌گیرد، در حدود 250 الی 480 هزار تومان به ازای یک متر مربع می باشد.

    دستمزد سنگ کاری تراورتن

    دستمزد سنگ کاری تراورتن

    قیمت ساخت ویلا

    همچنین در طی اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ به دلیل تنوع های گسترده ای که در جهت نصب سنگ های تراورتن وجود دارد، به طور میانگین میزان اجرت دریافتی جهت نصب آن برای نماکاری ساختمان های ویلایی در حدود200 هزار تومان است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.