×
×

درباره رنگ آمیزی آشپزخانه چه میدانید به همراه نمونه

  • کد نوشته: 23078
  • ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
  • دیدگاه‌ها برای درباره رنگ آمیزی آشپزخانه چه میدانید به همراه نمونه بسته هستند
  • رنگ آمیزی آشپزخانه به گزارش  چک لیست نظارت معماری : ۷ ایده رنگ آمیزی آشپزخانه که ظاهر شیک به آشپزخانه شما می بخشد رنگ آمیزی آشپزخانه قلب خانه شماست. از صبحانه سریع گرفته تا پختن یک وعده غذای مجلل برای یک ناهار خانوادگی ، یک شام عاشقانه برای شب ملاقات یا صرف خوردن غذای نیمه شب ، […]

    درباره رنگ آمیزی آشپزخانه چه میدانید به همراه نمونه

    رنگ آمیزی آشپزخانه

    به گزارش  چک لیست نظارت معماری : ۷ ایده رنگ آمیزی آشپزخانه که ظاهر شیک به آشپزخانه شما می بخشد

    رنگ آمیزی آشپزخانه قلب خانه شماست. از صبحانه سریع گرفته تا پختن یک وعده غذای مجلل برای یک ناهار خانوادگی ، یک شام عاشقانه برای شب ملاقات یا صرف خوردن غذای نیمه شب ، همه چیز با آشپزخانه شروع می شود. خوب ، با تهویه مناسب ، ترشی با لمس شخصی شما دستور عالی برای یک آشپزخانه شیک است. از بین آثار کلاسیک بی انتها انتخاب کنید یا ترکیب رنگ آشپزخانه خود را بسازید ، با رنگ های نیلی ، همه چیز ممکن است. فرقی نمی کند که شما خانه خود را می سازید یا فقط به دنبال بازسازی آشپزخانه موجود هستید ، ما چند ایده رنگ آشپزخانه DIY را برای شما آورده ایم تا دیوارها را به شیوه خود نقاشی کنید!

    مواد مورد نیاز – طراحی مزون

    انتخاب رنگ آشپزخانه برای دیوارها و رنگ آمیزی آشپزخانه آنها می تواند ترسناک باشد ، اما ما شما را در تمام مراحل راهنمایی می کنیم. در اینجا مواد مورد نیاز برای آماده سازی کار وجود دارد. می توانید آنها را در وب سایت ما پیدا کنید.

    برس های رنگ

    رنگ مینای کابینت (از مجموعه ما از مینای اپوکسی ساتن ، فوق العاده براق و خود چسبناک انتخاب کنید)

    رنگ لمینت (از مجموعه لمینت اکریلیک یا سایر امولسیون های داخلی ما انتخاب کنید)

    • آغازگر (از مجموعه پرایمرهای ما یا پرایمر اپوکسی تک بسته انتخاب کنید)
    • clean پاک کننده همه منظوره
    • . غلطک رنگ
    • ساینده
    • پارچه
    • روزنامه ها

    چگونه رنگ، رنگ آمیزی آشپزخانه را انتخاب کنیم؟

    در هنگام انتخاب رنگ مناسب دیوار آشپزخانه ، فضای و روحیه ای را که می خواهید آشپزخانه شما نشان دهد ، در نظر بگیرید. میزان نور آشپزخانه نیز نقش اساسی در انتخاب رنگهای جذاب آشپزخانه دارد. به خاطر داشته باشید که چگونه رنگها را به طور متناسب توزیع کنید ، ترکیب رنگهای آشپزخانه ای ظریف ایجاد کنید تا ظاهر دیوارها را ساده تر نشان دهید. دو یا سه سایه اصلی را انتخاب کنید تا از آشفتگی رنگ آشپزخانه جلوگیری کرده و دیوارها را نامرتب جلوه دهید.

    طراحی شهرک ویلایی و ساخت شهرک ویلایی

    ۷ ایده رنگ آمیزی آشپزخانه

    1. سفید روشن ، قهوه ای چرمی و آبی سرمه ای

    بدون توجه به اندازه آشپزخانه ، می توانید از رنگ های تیره استفاده کنید. برای جلوگیری از شلوغی آشپزخانه خود ، می توانید از رنگ های آبی تیره در مقایسه با رنگهای سفید روشن ، کم استفاده کنید. برای تأکید بر ترکیب رنگ دیوار آشپزخانه ، می توانید کاشی یا وسایل سفید را با یک میز یا صندلی چرم قهوه ای چرمی اضافه کنید.

    1. چوب به همراه سبز زیتونی و سفید گرم به پایان می رسد
    رنگ آمیزی آشپزخانه

    رنگ آمیزی آشپزخانه

    رنگهای خاکی را انتخاب کنید تا جلوه ملایمی به رنگ آمیزی آشپزخانه شما بخشد. شما می توانید رنگ سفید را به عنوان یک پایه گرم با افزودن تن های چوبی ارگانیک خنثی انتخاب کنید. رنگ زیتون ریتمی زیبا به ترکیب رنگ آشپزخانه می بخشد و به آن حالت طبیعی می بخشد. این رنگ های ارگانیک در کنار کنتراست خاکی و سفید ، جلوه ای هیجان انگیز می دهند و جلوه ای تیره به دیوارهای آشپزخانه نمی دهند.

    1. چوب طبیعی با سفید و سفید مات می شود

    یکی از بهترین ترکیبات رنگ آشپزخانه انتخاب پالت سفید سفید بر روی رنگ های سفید ، سفید یا کرم سفید ، رنگ سفید سفید و خاکستری است. این پالت ظاهری یکپارچه به رنگ های داخلی آشپزخانه می بخشد و آن را باکلاس و بزرگ جلوه می دهد. این ترکیب رنگ دیوار آشپزخانه را با کابینت ها و کف چوبی تزئین کنید تا حال و هوایی دلپذیر داشته باشید!

    1. فولاد ضد زنگ با خاکستری و قرمز مایل به قرمز

    یک رنگ دیوار شیک و شیک برای آشپزخانه از رنگ های قرمز یا قرمز مایل به قرمز استفاده می کند که مکالمات را تحریک می کند. وقتی این لحن پر جنب و جوش را با رنگ های خاکستری سرد و متالیک براق ترکیب می کنید ، کل ظاهر بسیار زیبا می شود.

    1. چوب با زرد طلایی و فیروزه ای تکمیل می شود.

    ترکیب رنگهای داخلی آشپزخانه با رنگهای ملایم و شاد حال و هوای بسیار شادابی به دیوارهای رنگ آمیزی آشپزخانه شما می بخشد. نقاشی ساختمانی یک کابینت چوبی غنی با روکش میز سفید با روکش مات جلوه ای بسیار کلاسیک می بخشد. برای درهای کابینت با رنگهای زرد طلایی بازی کنید یا وسایل کوچک فیروزه ای و زرد را معرفی کنید تا انرژی بیشتری به رنگ آشپزخانه خود برای دیوارها بدهید.

    1. سیاه ، سفید و زرد
    رنگ آمیزی آشپزخانه

    رنگ آمیزی آشپزخانه

    رنگ زرد یکی از زنده ترین و دوستانه ترین رنگ هایی است که به نظر می رسد همیشه شما را متقاعد می کند و حال و هوای بسیار دلپذیری را ایجاد می کند. می توانید از آن برای دیوارها یا کابینت ها استفاده کنید. رنگ آمیزی آشپزخانه شما می توانید زنگ های سفید و زرد را بازی کنید. دیوارهای زرد کابینت های سفید را برجسته می کند و برعکس ، دیوارهای سفید کابینت های زرد را برجسته می کند. از این رنگ آشپزخانه برای دیوارها با میزهای سنگ مرمر سیاه یا سنگ صابون استفاده کنید که لنگرهای خوبی برای این ترکیب رنگ فراهم می کند.

    مراحل ساخت ساختمان

    1. آبی ، نعنا سبز و سفید
    رنگ آمیزی آشپزخانه

    رنگ آمیزی آشپزخانه

    این ترکیبرنگ آمیزی آشپزخانه یکی از آرامبخش ترین ترکیبات رنگ دیوار آشپزخانه شماست – بین تن های پاستل آبی و سبز بازی کنید و آنها را در یک پانچ زنده قرار دهید. از سطوح سفید برای جلوه دادن به ظاهر شاداب استفاده کنید و روی آن را با اشیاء یا وسایل سرامیکی مات یا سرامیکی رنگ کنید.

    رنگ آمیزی آشپزخانه اینها برخی از ایده های DIY برای ایجاد یا بازسازی دیوارهای آشپزخانه شما هستند و آنها را جذاب تر و با طراوت می کنند.

    before قبل از شروع نقاشی ساختمان ، مبلمان را با ورقه های پلاستیکی بپوشانید.

    • از قلاب های فنجان برای خشک کردن رنگ درها و فضای داخلی کابینت استفاده کنید.
    • مطمئن شوید که فضای داخلی را به درستی تمیز کرده اید.
    • از یک قلم مو جدید استفاده کنید ، فرآیند آماده سازی و مثل مینای دندان را تکرار کنید ، رنگ انتخاب شده را بگذارید و این کار را تکرار کنید تا به رنگ دلخواه برسید.

    مقالات پیشنهادی برای مطالعه : 

    پیمانکار ساخت ویلا

    هزینه ساخت باغ ویلا

    هزینه ساخت ویلا در دماوند

    نقاشی ساختمان و دکوراسیون

    رنگ آمیزی اتاق خواب

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.