×
×

آموزش نحوه رنگ آمیزی کابینت

  • کد نوشته: 19086
  • ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
  • دیدگاه‌ها برای آموزش نحوه رنگ آمیزی کابینت بسته هستند
  • نحوه رنگ آمیزی کابینت آشپزخانه به گزارش قیمت نقاشی ساختمان : نحوه رنگ آمیزی کابینت روند طراحی به طور مداوم در حال تغییر و تحول است و در بیشتر فضاها به راحتی می توان به روزرسانی کرد تا خانه شما تازه بماند. با این حال ، برخی از اتاق ها کمی بیشتر به روز می شوند و […]

    آموزش نحوه رنگ آمیزی کابینت

    نحوه رنگ آمیزی کابینت آشپزخانه

    به گزارش قیمت نقاشی ساختمان نحوه رنگ آمیزی کابینت روند طراحی به طور مداوم در حال تغییر و تحول است و در بیشتر فضاها به راحتی می توان به روزرسانی کرد تا خانه شما تازه بماند. با این حال ، برخی از اتاق ها کمی بیشتر به روز می شوند و در نتیجه می توانند قدیمی به نظر برسند. مورد: آشپزخانه. بازسازی کامل آشپزخانه می تواند گران تمام شود و انجام آن مدت زیادی طول می کشد نقاشی ساختمان اگر به دنبال راهی برای به روزرسانی نمای آشپزخانه خود هستید اما می خواهید کمی هزینه کنید ، یک روش آسان و نسبتاً سریع برای انجام آن وجود دارد. به جای تعویض کابینت ها ، سعی کنید آنها را نقاشی کنید! شما از اینکه یک لایه رنگ چه تفاوتی ایجاد می کند تعجب خواهید کرد. حتی کابینت های قدیمی نیز می توانند در کمترین زمان کاملاً جدید به نظر برسند.

    نحوه رنگ آمیزی کابینت

    نحوه رنگ آمیزی کابینت

    هنگام نقاشی کابینت ، شما می خواهید با دوام بیشتری کار کنید زیرا کابینت شما اغلب باز و بسته می شود. رنگ پایان ملامین یا رنگ با یک ماده ملامینه بهترین گزینه برای کابینت ها است ، زیرا به دوام ترین حالت تمایل دارد. با این حال ، پایان نیمه براق یا براق نیز به خوبی حفظ می شود.

    رنگ آمیزی کابینت های خود کاری است که می توانید به تنهایی انجام دهید ، اما همچنین می تواند یک روند ظریف باشد. نحوه رنگ آمیزی کابینت مراحل مختلفی دارد ، بنابراین انجام آن می تواند مدتی طول بکشد. اگر تصمیم دارید خودتان با این کار کنار بیایید ، بازسازی ساختمان توجه داشته باشید که ممکن است چند روز در هنگام سنباده زدن و رنگ کاری ، آشپزخانه کاملاً فعالی نداشته باشید. بیایید نگاهی به مراحل مربوط به رنگ آمیزی کابینت آشپزخانه بیندازیم.

    مرحله 1: اتاق را آماده کنید

    قبل از هر کاری ، می خواهید کمد های خود را پاک کنید. به یاد داشته باشید که شما فقط درها را نقاشی نمی کنید – همچنین جلوی کابینت ها را نقاشی می کنید. همچنین می توانید منطقه را سنباده بزنید ، بنابراین بهتر است همه چیز را از بین ببرید تا پاکسازی به حداقل برسد. پس از پاکسازی کمدها ، پارچه های قطره ای را روی زمین و صفحات میز بگذارید تا از پاشش رنگ روی این سطوح جلوگیری کنید. بهتر است نوار چسب آنها را بچرخانید تا وقتی کار می کنید به اطراف بلغزانند.

    مرحله 2: کابینت ها را آماده کنید

    نحوه رنگ آمیزی کابینت

    نحوه رنگ آمیزی کابینت

    برای رنگ آمیزی درها ، باید آنها را بردارید. هنگامی که درها را جدا می کنید ، اطمینان حاصل کنید که هرگونه سخت افزار را همزمان بردارید. هنگامی که درها را برمی دارید ، هر درب و دهانه مربوطه را علامت گذاری کرده و شماره گذاری کنید تا وقتی می توانید دوباره نصب کنید ، به راحتی بتوانید آنها را مطابقت دهید. اگر از همان سخت افزار (دسته ها ، کشوها و غیره) دوباره استفاده می کنید پیچ ​​ها را به سخت افزار بچسبانید تا گم نشوند. اگر درهای کابینت شما شیشه ای دارد ، می خواهید نواحی شیشه ای را با دقت نوار چسب بزنید تا در آخر روی آنها رنگ نباشد.

    رنگ آمیزی درب کابینت

    بعد از خاموش شدن درها ، سنباده زدن در مرحله بعدی است. آنها را با کاغذ سنباده 100 ریز به آرامی سنباده بزنید تا سطح صافی برای نقاشی ایجاد شود. ویلا پیش ساخته نحوه رنگ آمیزی کابینت همچنین زمان خوبی برای پر کردن هرگونه سوراخ در هنگام کار است. پس از اتمام سنباده زدن ، آنها را با استفاده از تمیز کننده TSP تمیز کرده و سپس قبل از رفتن به مرحله بعدی بگذارید خشک شود.

    درها و جعبه های کابینت را نقاشی کنید

    اکنون وقت نقاشی گرفتن است! ابتدا باید تصمیم بگیرید که از کدام روش برای رنگ آمیزی استفاده می کنید: مسواک زدن با دست یا سمپاش. نقاشی با دست به سرمایه گذاری کمتری نیاز دارد زیرا تمام آنچه شما نیاز دارید چند برس یا غلتک است ، در حالی که برای سمپاشی شما باید یک سمپاش بخرید یا اجاره کنید. به خاطر داشته باشید که مسواک زدن به خوبی صاف کاری را ایجاد نمی کند – ممکن است در نهایت با علامت های مسواک قابل مشاهده باشید. سمپاشی پایان صاف و یکپارچه ای را ارائه می دهد و روش ترجیحی کاربرد است. بخاطر داشته باشید که می توانید کابینت های خود را نیز به جایی بفرستید تا توسط متخصصان نیز پاشیده شوند.

    نحوه رنگ آمیزی کابینت

    نحوه رنگ آمیزی کابینت

    هر کدام از روش ها را که انتخاب کنید ، توصیه می شود قبل از رنگ آمیزی رنگ نهایی خود ، از یک کت آستر استفاده کنید. پس از خشک شدن پوشش اولیه ، به دقت قطره قطره یا علامت های قلم مو را جستجو کنید. در صورت مشاهده ، می توانید قبل از استفاده از پوشش بالا ، یک سنباده سبک دیگر ایجاد کنید تا یک سطح کاملا صاف ایجاد شود هنگامی که از این پوشش راضی بودید ، قدم بعدی صبر است! قبل از استفاده از لایه دوم ، یا باز گذاشتن درهای کابینت ، اطمینان حاصل کنید که اجازه می دهید سطح رویی رنگ کاملا خشک شود. در این مرحله ، اگر قبل از جابجایی رنگ ، نحوه رنگ آمیزی کابینت رنگ خشک کاملاً خشک نشود ، رنگ به راحتی خراشیده می شود یا ایجاد می شود.

     

    مقالات پیشنهادی برای مطالعه :

    ضوابط پارکینگ کج

    طراحی تزئین باغ

    طراحی نمای مدرن باغ ویلا
    آموزش پرسپکتیو یک نقطه ای مکعب

    عکسهای از پتینه

    هزینه ساخت ویلا دماوند

    آموزش اسکیس رایگان

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.