×

جدیدترین مدل های بین کابینتی و دیوارپوش طرح سنگ

  • کد نوشته: 41159
  • ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
  • دیدگاه‌ها برای جدیدترین مدل های بین کابینتی و دیوارپوش طرح سنگ بسته هستند
  • بین کابینتی که به آنback splash  گفته میشود، فضای خالی بین کابینت های بالایی و پایینی است که کابینت بالایی را از پایینی جدا میسازد و معمولاً با کاشی ها یا سنگ های مصنوعی و یا برچسب های بین کابینتی پوشش دهی و تزئین میشود. چون معمولاً در کشور ما، از دیرباز تا به کنون، […]

    جدیدترین مدل های بین کابینتی و دیوارپوش طرح سنگ

    بین کابینتی که به آنback splash  گفته میشود، فضای خالی بین کابینت های بالایی و پایینی است که کابینت بالایی را از پایینی جدا میسازد و معمولاً با کاشی ها یا سنگ های مصنوعی و یا برچسب های بین کابینتی پوشش دهی و تزئین میشود.

    چون معمولاً در کشور ما، از دیرباز تا به کنون، تنها از متریال سرامیک و گچ، برای پوشش دیوار استفاده میشد، بسیاری از سلایق در بازار پوشش دهی نمی شدند به همین دلیل امروزه طراحی و تولید دیوارپوش ها با متریال های متفاوت، این تنوع را به منازل شما به ارمغان آورده و باعث شیک تر دیده شدن دکوراسیون شما گردیده است.

    بین کابینتی تأثیر بسیار زیادی در زیباسازی فضا و نمای آشپزخانه دارد. این روزها متریال های زیادی برای اجرا به عنوان دیوارپوش منزل و بین کابینتی آشپزخانه وجود دارد.

    یکی از رایج ترین و پرطرفدار ترین مدل های بین کابینتی و دیوارپوش طرح سنگ، صفحات ۲ و ۳ میل سنگ های مصنوعی مانند اس پی ال یا مارمونایت هستند.

    مهم ترین ویژگی که باید در یک متریال به عنوان بین کابینتی و دیوارپوش باشد، طرح و رنگ آن است که باید متناسب با دکوراسیون حاکم بر آشپزخانه باشد.

    دیوارپوش طرح سنگ و دیوارپوش طرح چوب از پرطرفدارترین متریال های موجود در بازار هستند.

    در ادامه باهم دو متریال پرطرفدار دیوارپوش و بین کابینتی را در این صنف باهم بررسی خواهیم کرد:

    مارمونایت (MARMONITE) و اس پی ال (SPL )

     

    دیوارپوش مارمونایت:

    دیوارپوش مارمونایت

    دیوارپوش مارمونایت

    مارمونایت در دو ضخامت ۱۲ و ۲ میل درحال تولید است. همه ی کد رنگ های بین کابینتی مارمونایت دارای دیوارپوش هستند (۲ ml) که این ویژگی را دیگر متریال ها ندارند.

    ضخامت ۲ میل مارمونایت به عنوان صفحه ی بین کابینت و دیوارپوش در دکوراسیون داخلی استفاده میشود که فقط دارای ابعاد ۳.۶۸*۷۶ است. بخاطر انعطافی که در این متریال موجود است، میتوان با خم کردن، از آن ها برای پوشش دور ستون ها، استخرهای دایره ای و … استفاده کرد.

    دیوارپوش مارمونایت ۲ میلی متری، یک نوع دیوارپوش بسیار محبوب در دکوراسیون داخلی است که از مواد و متریال های بسیار مرغوبی که حرف اول را در دکوراسیون داخلی میزنند، تهیه می‌شود.

    مارمونایت به دلیل ویژگی های خاصی که دارد: از جمله مقاومت در برابر خط و خش، سختی و مقاومت در برابر رطوبت و حرارت بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است.

    دیوارپوش مارمونایت ۲ میلی متری، به عنوان یک نوع دیوارپوش ضد آب، در محیط‌هایی که رطوبت و حرارت بالایی دارند، مانند حمام و آشپزخانه، استفاده می‌شود.

    البته کارکرد این دیوارپوش ها به آشپزخانه و حمام منتهی نمیشود.

    این نوع دیوارپوش، با توجه به ضخامت کمی که دارد، بسیار سبک و قابل حمل است و نصب آن نیز بسیار ساده و راحت است.

    علاوه بر این، دیوارپوش مارمونایت دارای ظاهری زیبا و جذاب است که می‌تواند به زیبایی و شکوه دکوراسیون داخلی فضا کمک کند.

    در کل، دیوارپوش مارمونایت ۲ میلی متری، یکی از گزینه های مناسب برای استفاده در محیط‌های مختلف مانند دیوارحمام و آشپزخانه، دیوارپوش خانه و اتاق خواب و دیگر مکان ها است.

    انواع دیوارپوش صفحات SPL:

    انواع دیوارپوش صفحات SPL

    انواع دیوارپوش صفحات SPL

    این صفحات نسل جدید کامپکت می باشند که در طرح ها و رنگ های زیاد در حال تولید است.

    بین کابینتی اس پی ال با طرح انزو به صورت روشن یا تیره یک انتخاب جذاب به شمار میروند.

    بین کابینتی طرح اس پی ال بریتانیکا از پرفروش ترین متریال هاییست که طرحی روشن و زیبا با رگه‌های جذاب آبرنگی و تیره دارد.

    SPL دارای ویژگی هایی مانند مقاومت در برابر رطوبت، مقاومت در برابر خط و خش و پوسیدگی، قابل شستشو و نصب آسان است.

    همچنین، این نوع دیوارپوش با توجه به طراحی متنوع و زیبا، می‌تواند به زیبایی دکوراسیون داخلی فضا کمک کند و برای محیط‌هایی با طراحی مدرن و شیک، مناسب باشد.

    در کل، دیوارپوش ۲ میلی متری از جنس SPL، یکی از گزینه های مناسب برای استفاده در محیط های با رطوبت بالا، مانند حمام و آشپزخانه و همچنین برای استفاده در فضاهای مختلف دکوراسیون داخلی با طرح زیبا و مدرن بسیار مناسب است.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.