×
×

تبدیل زیر شیروانی به اتاق خواب را به ما بسپارید.

  • کد نوشته: 19079
  • ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
  • دیدگاه‌ها برای تبدیل زیر شیروانی به اتاق خواب را به ما بسپارید. بسته هستند
  • تبدیل زیر شیروانی به اتاق خواب به گزارش هزینه بازسازی ساختمان : تبدیل زیر شیروانی به اتاق خواب آماده پاک کردن تار عنکبوت در اتاق زیر شیروانی خود و تبدیل آن به یک فضای قابل زندگی است؟ نقاشی ساختمان تغییر اتاق زیر شیروانی خود از محل ذخیره سازی به اتاق خواب یا اتاق زیر شیروانی راهی عالی […]

    تبدیل زیر شیروانی به اتاق خواب را به ما بسپارید.

    تبدیل زیر شیروانی به اتاق خواب

    به گزارش هزینه بازسازی ساختمان تبدیل زیر شیروانی به اتاق خواب آماده پاک کردن تار عنکبوت در اتاق زیر شیروانی خود و تبدیل آن به یک فضای قابل زندگی است؟ نقاشی ساختمان تغییر اتاق زیر شیروانی خود از محل ذخیره سازی به اتاق خواب یا اتاق زیر شیروانی راهی عالی برای گسترش فضای خانه شما است بدون اینکه تمام وقت شما در افزودن وسایل اضافه باشد. اگر وقت بگذارید و واقعاً به فضایی که با آن سر و کار دارید نگاه کنید ، مطمئناً با اتاقی روبرو خواهید شد که احساس می کند کاملاً متناسب با بقیه خانه شماست.

    اگه بخوایم شیروانی رو به یک اتاق کاربردی تبدیل کنیم نباید از مقاوم­سازی و طراحی کف و دیوار­ها غافل بشیم. قبل از هر­ چیزی باید از استحکام کف و دیوار­ها مطمئن بشیم و بعد بریم سراغ بقیه چیز­ها.اتاق­های زیر شیروانی، معمولا به دلیل داشتن پنجره­های کوچک، تابش نور کمی هم دارن، و همین مسئله ما رو به فکر انداخت که برای افزایش نور اتاق راهکاری رو ارائه بدیم. برای بزرگ تر نشان دادن اتاق و همچنین دلباز تر شدن، سعی کنید از رنگ­های روشن استفاده کنید.

    تبدیل زیر شیروانی به اتاق خواب

    تبدیل زیر شیروانی به اتاق خواب

    چگونه یک زیر شیروانی را به یک اتاق خواب تبدیل کنیم ؟

    برای اطمینان از اینکه فضا برای تبدیل به اتاق خواب مناسب است ، باید ارتفاع ، لوله کشی و برق را از طریق فضا و یکپارچگی تخته های کف را بررسی کنید تا اطمینان حاصل شود که وزن کافی را تحمل می کنند. ما به شما توصیه می کنیم یک مهندس وارد کار شوید بازسازی ساختمان تبدیل زیر شیروانی به اتاق خواب و به فضا نگاهی بیندازید تا اطمینان حاصل شود که تبدیل فضا از نظر ساختاری امکان پذیر است. اتاق زیر شیروانی آنها می توانند به شما بگویند که چگونه باید طبق کد ساختمان محلی خود نوسازی خود را انجام دهید و شما را برای موفقیت آماده سازند.

    زیر شیروانی را به یک اتاق خواب

    زیر شیروانی را به یک اتاق خواب

    اتاق خواب شیبدار

    برای یک زیرانداز به سبک صنعتی ، شما می خواهید تا آنجا که ممکن است ساختار قابل مشاهده (سلام ، تیرهای در معرض!) را بگذارید. اگر فضای شما آجری است ، آن را در معرض دید بگذارید و لهجه های سیاه به آن اضافه کنید تا بر رنگ های طبیعی آجر تأکید شود. اتاق زیر شیروانی تبدیل زیر شیروانی به اتاق خواب برای چیزی کمی ساده تر و مدرن تر ، رنگ آمیزی آجر خود را با لحنی خنثی مانند سفید ترد یا سایه ملایم خاکستری در نظر بگیرید. برای ادامه روند صنعتی ، عناصر مبلمان مانند قفسه ها و میزهایی را که دارای چوب و فلز طبیعی هستند ، اضافه کنید.

    اتاق خواب شیبدار

    اتاق خواب شیبدار

    اتاق خواب سوئیسی

    اتاق زیر شیروانی به دنبال ظاهری به سبک انبار هستید؟ کلید دستیابی به این ظاهر چوب ، چوب و چوب بیشتر است! تیرهای در معرض نمایش را نگه دارید و در صورت امکان سایر عناصر چوب طبیعی را به آن اضافه کنید. اگر چیزی کمی یکدست تر اما هنوز هم روستایی می خواهید ، تبدیل زیر شیروانی به اتاق خواب ظاهر سفید آن را امتحان کنید. این به شما این امکان را می دهد که ظاهری کاملاً سفید و تمیز داشته باشید ، اتاق زیر شیروانی با اندکی خشن و ضخیم که هنوز هم به چوب طبیعی اجازه عبور می دهد. با استفاده از عناصر تزئینی که دارای کشوری خاص هستند و یا احساسی دست ساز برای آنها ایجاد می کنند ، شما ظاهری کاملاً ملهم از انبار ایجاد خواهید کرد که همچنان زیبا و صیقلی است.

    اتاق خواب سوئیسی

    اتاق خواب سوئیسی

    اتاق زیر شیروانی

    اتاق زیر شیروانی یک زیر شیروانی یک خانه یک طبقه چالش جالب طراحی – آن سقف های شیب دار معروف – را به نمایش می گذارد. آنها قطعاً کار با آنها را کمی پیچیده تر می کنند ، اما شما فقط باید خلاق باشید! بهتر است قبل از شروع بازسازی ، در نظر بگیرید که تمام وسایل خود را در کجا قرار می دهید. به شما این امکان را می دهد تا با استفاده از ویژگی های داخلی ، خلاقیت به خرج دهید و از فضا بیشترین استفاده را ببرید.

    اتاق زیر شیروانی وقتی صحبت از رنگ می شود ، به نحوه برخورد نور با اتاق توجه کنید. ساخت آپارتمان سقف های شیب دار می توانند فضای اتاق را کوچکتر نشان دهند ، بنابراین می خواهید رنگی را انتخاب کنید که نور را به روش مناسب منعکس کند تا فضا بلندتر احساس شود . این احتمالاً به معنی پاستیل های گرمتر مانند صورتی مایل به قرمز یا بژ خامه ای ، یا پاستیل های خنک تر مانند اسطوخودوس یا آبی آسمانی است.

    اتاق زیر شیروانی

    اتاق زیر شیروانی

     

     

    مقالات پیشنهادی برای مطالعه :

    ضوابط پارکینگ فضای باز

    طراحی باغ تمشک
    فاصله وال پست تا ستون

    آموزش پرسپکتیو در معماری pdf

    عکس پتینه سقف

    پیمانکاری ساخت ویلا در دماوند

    اموزش اسکیس خیابان

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.