×
×

بهترین موزاییک های حال حاضر بازار + بهترین منبع جهت خرید

  • کد نوشته: 27751
  • ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
  • دیدگاه‌ها برای بهترین موزاییک های حال حاضر بازار + بهترین منبع جهت خرید بسته هستند
  • بهترین موزاییک های حال حاضر بازار + بهترین منبع جهت خرید به گزارش بازار کار ساخت خانه اویم شاهانه: امروز در این مقاله کاربردی به بررسی و معرفی بهترین و پرفروش ترین موزاییک های بازار می پردازیم و هم چنین منبعی مناسب جهت خرید موزاییک و کفپوش بتنی با کیفیت و قیمت مناسب به شما معرفی […]

    بهترین موزاییک های حال حاضر بازار + بهترین منبع جهت خرید

    بهترین موزاییک های حال حاضر بازار + بهترین منبع جهت خرید

    به گزارش بازار کار ساخت خانه اویم شاهانه: امروز در این مقاله کاربردی به بررسی و معرفی بهترین و پرفروش ترین موزاییک های بازار می پردازیم و هم چنین منبعی مناسب جهت خرید موزاییک و کفپوش بتنی با کیفیت و قیمت مناسب به شما معرفی کرده ایم. پس در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

    موزاییک ها از نظر نوع و روند تولید به انواع مختلفی تقسیم می شوند که هرکدام دارای مزایا و معایب خودشان می باشند که هر فرد با توجه و بررسی ویژگی های آن  بهترین انتخاب خود را با توجه به شرایط خود می تواند انجام دهد. البته در این مقاله کوتاه و کاربردی فقط به بررسی برترین و پر فروش ترین موزاییک هایی که در حال حاضر بازار را در دست گرفته اند، پرداخته ایم.

    موزاییک پلیمری

    موزاییک پلیمری

    موزاییک پلیمری

    در حال حاضر می توان گفت که برترین و پر فروش ترین موزاییک بازار، محصولات پلیمری هستند. این کفپوش های بتنی دوست داشتنی به دلیل استفاده از افزودنی های بتن در متریال آن، که ویژگی هایی بسیار زیادی در باطن و ظاهر این محصول به وجود آورده است، بسیار محبوبیت بالایی به دست آورده است.

    در متریال موزاییک های پلیمری به دلیل استفاده از رزین و پلی استر بر پایه اتر، جذب آب این کفپوش های دوست داشتنی را به شدت پایین آورده و هم چنین باعث شکل ظاهری زیبا، براق و همچنین مقاومت بالای آن شده است. از علل های محبوبیت بالای این محصول، مقاومت بالا در کنار ضخامت کم این قطعه است که بسیار مورد توجه قرار دارد. همچنین مقاومت در برابر سرما و گرما از دیگر ویژگی های مهم این محصول است که باعث شده بسیاری از افرادی که در استفاده از کفپوش های فانتزی در مناطق سردسیر حراس دارند، رو به استفاده این قطعات بیاورند.

    تنوع بسیار بالا در طرح، رنگبندی و همچنین تنوع در ابعاد از دیگر مزیت ها این محصول است که باعث شده که همه سلایق را در بر بگیرد.

    به طور کلی موزاییک های پلیمری تمامی نیاز های یک خریدار را برطرف می کند و همین امر باعث محبوبیت و پرفروش بودن این قطعات بتنی شده است و این شکی در آن نیست. پس اگر قصد خرید موزاییک دارید، حتما موزاییک های پلیمری را در لیست و اولویت های خود قرار دهید.

    البته این نکته قابل ذکر است که تمامی موزاییک های پلیمری، دارای این ویژگی ها نیست و قطعا ویژگی های گفته شده در خصوص موزاییکی است که به صورت صحیح و توسط تولید کنندگان معتبر و استاندارد تولید شده باشد.

    پس خرید از منابع معتبر را در اولویت خود قرار دهید، زیرا جنس غیر مرغوب نیز با همان شکل ظاهری در بازار به عنوان جنس مرغوب فروخته می شود.

    واش بتن

    واش بتن

    واش بتن

    موزاییک واش بتن از اصلی ترین رقبا موزاییک های پلیمری می باشد و در کنار این کفپوش ها از پر فروش ترین موزاییک های حال حاضر بازار هستند که بسیار طرفدار دارند. واش بتن از لحاظ شکل ظاهری محصولی زیبا، جذاب و دارای ظاهری بسیار طبیعی است که از مهم ترین علل های اصلی محبوبیت آن همان شکل ظاهری طبیعی آن است.

    اما برخی از تولید کنند گان با سوء استفاده، این کفپوش های بتنی جذاب را به صورت نامرغوب و غیر افزودنی دار تولید کردند و روانه بازار کردند که بسیاری از افراد با استفاده از آن ها در مناطق سردسیر دچار ضرر های بسیاری شدند و کاملا ذهنیت آن ها نسبت به واش بتن منفی شد و هنوز هم هست. اما اگر شما نیز یکی از آن افراد هستید این اشتباه  را نکنید، زیرا دقیقا اشتباه و عدم اطلاعات کافی شما باعث شده است که از این قطعات در مناطق سردسیر استفاده کنید.

    اما در حال حاضر در کنار واش بتن های ساده و بدون افزودنی که امکان استفاده آن در مناطق سردسیر به هیچ عنوان توصیه نمی شود، واش بتن های افزودنی دار و با کیفیت تولید شده اند که بسیار و بسیار ضعف های این قطعه دوست داشتنی را پوشانده است.

    در متریال این کفپوش های دوست داشتنی، مانند موزاییک های پلیمری از رزین و پلی استر بر پایه اتر استفاده شده است که به شدت باعث کاهش جذب آب این قطعات شده است و در نتیجه باعث بالا رفتن مقاومت دمایی آن در کنار مقاومت فشاری شده است. یعنی با خیالی راحت نیز می توان از این محصولات در مناطق سردسیر استفاده کرد.

    از دیگر مزیت ها و علل های محبوبیت واش بتن ها، استفاده از سنگدانه ها با رنگ های به دلخواه مشتری در آن است و همچنین تنوع بالا در ابعاد نیز از دیگر مزیت های این کفپوش بتنی است.

    به طور کلی در صورتی که در مناطق معتدل و گرم زندگی می کنید، می توانید از واش بتن های ساده و بدون افزودنی نیز استفاده کنید، اما در صورتی که دارای شرایط جوی خاص و سرد هستید و یا محل پروژه شما در مناطق کوهستانی است، توصیه می شود که از واش بتن های افزودنی دار (رزینی) استفاده کنید.

    البته همانطور که گفتم تمامی مزیت ها هنگامی به وجود می آید که واش بتن به روش استاندارد و اصولی تولید شده باشد. حتما سعی کنید از منابع معتبر خرید خود را انجام دهید و در آخر این مقاله یک منبع معتبر جهت خرید خدمت شما اعلام خواهم کرد.

    کفپوش های بتنی پرسی

    کفپوش های بتنی پرسی

    کفپوش های بتنی پرسی

    کفپوش های بتنی پرسی، بیشتر جنبه مقاومت فشاری بالایی دارند و معمولا به عنوان محصولات فانتزی استفاده نمی شود. اما با کمی خلاقیت و بهره گیری از ترکیب چند سایز و چند رنگ این کفپوش های بتنی، یک کفسازی جذاب خواهید داشت و همین امر باعث شده است که از کفپوش های بتنی پرسی نیز بسیار در محل مختلف مانند پارک ها، پیاده رو ها و … استفاده گردد.

    در کنار این خلاقیت، کفپوش های بتنی پرسی دارای مقاومت فشاری بسیار بالایی هستند که در مقابل ترافیک های سنگین نیز مقاومت بسیار بالایی از خود به نمایش می گذارند. همچنین تنوع بسیار بالایی در ابعاد دارند که در هر سایزی  که فکرش را می کنید تولید و روانه بازار می شوند.

    به طور کلی کفپوش های بتنی پرسی نسبت به موزاییک های فانتزی واش بتن و پلیمری دارای طرفداری کمتری می باشد، اما بسیار عموم پسند و جذاب هستند که خیلی راحت در هر منطقه ای نیز می توان استفاده نمود.

    کلام آخر

    تمامی موارد گفته باید توسط یک تولید کننده معتبر و دارای استاندارد تولید شود. افراد سودجو بسیار زیاد شده اند که تمامی این محصولات را با همان شکل ظاهری اما بی کیفیت روانه بازار می کنند. از تولید کنندگان برتر این کفپوش های می توان به گروه تولیدی صنعتی آبین بتن اشاره کرد.

     در صورتی که قصد خرید انواع موزاییک مانند موزاییک پلیمری، واش بتن و کفپوش های بتنی پرسی را دارید  می توانید با خیالی راحت از آبین بتن خرید خود را انجام دهید. ضمانت به روی محصولات در کنار قیمت و کیفیت مناسب از ویژگی های این شرکت دوست داشتنی است که با توجه به رضایت دیگر کاربران به شما معرفی شده است.

    امیدوارم از این مقاله کوتاه و کاربردی لذت برده باشید.

    توجه : این مطلب، یک تبلیغ رپورتاژ بوده و اویم شاهانه در محتوا و محصولات آن هیچگونه نظری و مسئولیتی ندارد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.