×
×

با این ۳ نکته، بهترین ویلای چمستان و بخر!

  • کد نوشته: 38627
  • ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
  • دیدگاه‌ها برای با این ۳ نکته، بهترین ویلای چمستان و بخر! بسته هستند
  • به گزارش ساخت ویلا : همیشه کنار خرید ویلا در چمستان یک واژه ارزان هست،  این ما را کنجکاو می کند اما ابتدا بیایید سری به شهر چمستان بزنیم. در چمستان قدم می زنیم، یک کلمه به ذهن می رسد: جذاب. این شهر جنگلی در شمال که در میانه های مازندران جا خوش کرده، حس کتاب داستانی […]

    با این ۳ نکته، بهترین ویلای چمستان و بخر!

    به گزارش ساخت ویلا : همیشه کنار خرید ویلا در چمستان یک واژه ارزان هست،  این ما را کنجکاو می کند اما ابتدا بیایید سری به شهر چمستان بزنیم.

    در چمستان قدم می زنیم، یک کلمه به ذهن می رسد: جذاب. این شهر جنگلی در شمال که در میانه های مازندران جا خوش کرده، حس کتاب داستانی دارد، با تپه های سبز متمرکز در اطرافش و مسیر های قابل پیاده‌روی که از لابلای درختان سبز و زیر آسمانی فیروزه ای می گذرند و مایی که شیفته بعدازظهر های این شهریم. برای یک ویلای دنج، چمستان بهشت ​​خریداران است، نه تنها جاذبه های بکر دارد که از مراکز خرید در فضای باز گرفته تا بوتیک‌های خانوادگی و رستوران هایش، خاطراتی بی تکرار رقم می زنند.

    بازار های رنگی و محلی، شن زار

    در قلب ما علاقه بالقوه ای به شمال وجود دارد، به غذا های محلی، زنبیل های پر از سبزی، پسر بچه ای که لب جاده آلو ترش می فروشد، یکی آنطرف تر زیتون پرورده تبلیغ می کند و مردی میانسال تابلو به دست دعوت می کند برای اجاره یا خرید ویلا در شمال با او همراه شویم.

    برای سرمایه گذاری یا زندگی در شمال خرید ویلا اولین گزینه است. اما همیشه یک سؤال جدی وجود دارد، در کدام شهر؟ عموما در مازندران اگر خرید ویلای گران و خیلی لوکس مدنظرمان نباشد، چمستان میزبان خوبی است، اگر قرار است با یک بودجه نه چندان زیاد به سرمایه گذاری در ملک بپردازیم باز هم چمستان بهترین گزینه است و عموما خرید ویلا همکف و نیم پیلوت با متراژ های ۹۰ تا ۱۷۰ متر زیربنا، چیزی است که در چمستان به وفور یافت می شود. این شهر که با سرعت بالایی از نظر توسعه ویلا در حال رشد است، امکان خرید ویلا در شمال را برای قدرت خرید های مختلف فراهم می سازد و ما هم دقیقا به دنبال چنین فرصتی هستیم.

    چمستان، آری یا خیر؟

    مناظر بکر چمستان زیبا

    مناظر بکر چمستان زیبا

    اما آیا هر ویلایی مورد تأیید ماست، هرگز! خرید ویلا در چمستان با قیمت ارزان شدنی است و ما نیز این را تأیید می کنیم اما منظور ما از ارزان در شرایط فعلی یعنی در نیمه اول سال ۱۴۰۱، حداقل یک میلیارد تومان پول است و با کمتر از این مقدار یعنی مثلا با ۴۰۰ میلیون تومان هرگز نمی توان یک ویلای سنددار بدون نقص خریداری نمود. نظر به این که برخی آگهی ها، خرید ویلا در چمستان را با ارقامی مشابه ۳۰۰ و ۴۰۰ میلیون درحال حاضر در محیط وب یا واقعی تبلیغ می کنند، لازم دیدیم چند نکته را در این خصوص شفاف سازی کنیم.

    ۱- سند و نوع کاربری

    سند هر ملک نوع کاربری را تعیین می کند اما برخی ویلا های چمستان فاقد سند استاندارد و حتی خارج از بافت شهری هستند (به این معنا که از نظر شهرداری و تقسیمات شهری، ملک مزبور در محدود شهر نیست و امکانات و انشعابات شهری به آن تعلق نمی گیرد). این ملک می تواند پس از چند سال وارد بافت شهری شود و این ادعای کذبی نیست اما گاه ممکن است ده سال زمان ببرد بنابراین چنانچه فروشنده مدعی باشد به زودی داخل بافت خواهد شد و سند تک برگ به آن تعلق خواهد گرفت بر مبنای حرف نمی توان ویلا را خرید.

    ۲- لوکیشن

    لوکیشن و موقعیت مکانی ویلای چمستان بسیار مهم است، فاصله از جنگل، مرکز شهر و امکانات شهری مهم ترین عاملی است که موجب می شود قیمت ویلای چمستان در شرایط فعلی حتی گاه تا ۴۰۰ میلیون تومان افت کند. بدیهی است که یک ویلای دور از شهر و در حاشیه چمستان که ممکن است از نظر امنیت نیز با چالش روبرو باشد هرگز بیش از این مبلغ ارزش خرید ندارد. اگرچه ارزان است اما برای سرمایه گذاری نیز برای ما فاقد ارزش است چرا که در بلندمدت هم برای ما سودآور نیست و حتی اگر باشد به ریسکش نمی ارزد و به جای آن به سراغ صد ها ویلای خوش ساخت و معتبری می رویم که با پرداخت مبلغ بیشتر، با فراغت خیال قول یک سود خوب را در آینده به ما می دهند.

    ۳- خرید اقساطی

    آگهی های ارزان چمستان گاهی به این معناست که شما مبلغ اعلام شده را به عنوان پیش پرداخت، می پردازید و مابقی را در چند قسط پرداخت می کنید. اگرچه فرصت خوبی است اما بهتر است مشتری از همان اول در جریان نوع پرداخت باشد و حتی تبلیغ به گونه ای انجام شود که مخاطب با دیدن آگهی، تمام شرایط را متوجه شده و در صورت تمایل برای راهنمایی های بیشتر تماس بگیرد. هرچند نوسانات اقتصادی اخیر موجب شده تعداد کمی از مالکان حاضر باشد به صورت اقساطی ویلا را عرضه کنند. در روش اقساطی ۴۰ تا ۶۰ درصد قیمت همان ابتدا و مابقی در سه یا ۶ ماه پرداخت می شود که باز هم تأکید می کنیم شمار این نوع ویلا ها بسیار کاهش یافته است.

    یک خرید واقعی در چمستان

    خرید ویلا در چمستان

    خرید ویلا در چمستان

    شمار ویلا های چمستان بسیار بالاست، خوشبختانه نرخ قیمت ویلا در این شهر به گونه ای است که می توان از ۱ میلیارد صاحب ویلا شد. ساخت ویلا در چمستان غالبا به صورت فلت و نیم پیلوت و در متراژ های ۷۰ تا ۱۳۰ متر زیربنا صورت می گیرد. نیم پیلوت ها بر اساس تعداد اتاق خواب و متراژ از ۱.۵ میلیارد شروع و تا ۳ میلیارد تومان پیش می روند. اگرچه بسیاری از ویلا های فلت چمستان قیمتی در مابین ۱ تا ۱.۵ میلیارد تومان دارند اما نمونه های ۳ میلیاردی هم در میانشان دیده می شود که بر متراژ بیشتر زمین دلالت دارد (متراژ زمین در چنین کیس هایی به ۵۰۰ تا ۶۰۰ متر مربع می رسد). با پرداخت این مبلغ شما یک ویلای قانونی، دارای سند، مجهز به انشعابات شهری و با دسترسی ایده آل به امکانات چمستان خواهید داشت بطوری که نوید یک زندگی خوب و ایده آل در شمال و ارزشمند از نظر سرمایه گذاری را به شما می دهند.

    موقعیت ویلای خریداری شده

    ویلای چمستان نزدیک به جنگل و کوه است اما تا دریا هم فاصله چندانی نیست، خود چمستان فاقد دریاست اما برای دیدن دریا می توان به سراغ نور رفت که یک فاصله ۱۷ کیلومتری است. ویلای چمستان از طریق جاده چالوس و هراز قابل دسترسی است و هرچند فاصله چمستان با تهران در حال حاضر بسیار کوتاه است اما با نهایی شدن بزرگراه تهران-شمال مسافت کوتاه و بسیار سریع تر خواهد شد و می توانیم در کمتر از ۳ ساعت خود را در چمستان زیبا ببینیم و در ویلای خود با سقف بلند با یک فضای بزرگ با رنگ خنثی در حالی که پنجره ‌های تمام قد دارد شاهد تابش نور بی ‌پایان به داخل ویلا باشیم. دیوار شیشه ای ویلا را کنار بزنیم و وارد یک فضای باز بزرگ با یک گودال آتش، کباب‌پز باربیکیو، فضای غذاخوری، استخر و یک چشم انداز فوق العاده در پس زمینه شویم که شادی را به عمق قلب مان می آورد.

    در انتها | دسترسی به اطلاعات بومی و دقیق با اول خونه

    اول خونه نکات منفی مربوط به مالکیت ویلا در شمال را از بین می برد. شما لازم نیست نگران سند یا نوع کاربری ویلای شمال باشید، استعلام، ارزیابی محدوده و موقعیت ملک، آینده منطقه، ارزش ذاتی ملک، تنظیم قانونی صورتحساب تماماً در زمانی که با اول خانه هستید انجام می شود. هر ملک به طور کامل با اطلاعات مورد نیاز شما برای اقامتی آرام و راحت در سایت اول خونه بارگذاری و تشریح شده است.با اول خونه، راحت تر ویلا های امن و ارزان چمستان رو پیدا می کنی.

    توجه : این مطلب آگهی تبلیغات، یک تبلیغ رپورتاژ بوده و اویم شاهانه در محتوا و محصولات آن هیچگونه نظری و مسئولیتی ندارد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.