×

از ۰ تا ۱۰۰ بازسازی ایستگاه راه آهن

  • کد نوشته: 32045
  • ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
  • دیدگاه‌ها برای از ۰ تا ۱۰۰ بازسازی ایستگاه راه آهن بسته هستند
  • بهسازی و بازسازی ایستگاه راه آهن به گزارش ساخت ویلا : بهسازی و بازسازی ایستگاه راه آهن باید هر چند سال یکبار برای بالا بردن سطح کیفیت تجهیزات و خدمات ارائه شده، صورت گیرد. ایستگاه راه آهن شامل بخش های مختلفی از جمله باجه بلیط فروشی، سالن انتظار مسافران، سرویس های بهداشتی، محوطه پارکینگ، اتاق […]

    از ۰ تا ۱۰۰ بازسازی ایستگاه راه آهن

    بهسازی و بازسازی ایستگاه راه آهن

    به گزارش ساخت ویلا : بهسازی و بازسازی ایستگاه راه آهن باید هر چند سال یکبار برای بالا بردن سطح کیفیت تجهیزات و خدمات ارائه شده، صورت گیرد. ایستگاه راه آهن شامل بخش های مختلفی از جمله باجه بلیط فروشی، سالن انتظار مسافران، سرویس های بهداشتی، محوطه پارکینگ، اتاق مدیریت و پرسنل و سکوی ورود قطار می باشد.

    جهت بازسازی با ما در ارتباط باشید.

    بازسازی ایستگاه راه آهن

    بازسازی ایستگاه راه آهن

    فرآیند بازسازی نظیر روسازی خطوط بوده با این تفاوت که در هنگام بازسازی، ابتدا خطوط فرسوده قدیمی جمع آوری گردیده و پس از تسطیح مجدد بستر خط و بالاست ریزی قشـر اولیه، عملیات ریلگذاری و متعاقب آن سایر عملیات تکمیلی خط انجام می شود. در عملیات بازسازی خطوط، زیرسازی مسیر نیز ترمیم می شود و حتی در برخی از پروژه های اجرا شده، زیرسازی موجود کاملاً تخریب و مجدداً عملیات زیرسازی مسیر انجام می پذیرد.

    معمولاً بعد از دو یا سه بار اجرای عملیات بهسازی خط آهن، با توجه به شرایط بهره برداری و شرایط اقلیمی منطقه تعویض روسازی خط و تقویت و تحکیم زیرسازی و بستر آن ضرورت پیدا می کند. لذا از وظایف دیگر امور نگهداری خطوط و ابنیه فنی بازسازی کلی مسیرهایی است که میزان فرسودگی مصالح و ریل ها به حدی رسیده است که خط می بایست تعویض گردد.

    برای بالا بردن سطح خدمات ارائه شده در تعمیرات ایستگاه راه آهن می توان به اضافه کردن فروشگاه های سوپرمارکت، رستوران ها و همچنین کافی شاپ اشاره کرد. بازسازی ایستگاه راه آهن یکی از اموری است، که باید زیر نظر متخصصان این امر صورت گیرد. در بخش های دیگر، بازسازی و بهینه سازی آن باید در رابطه با ارائه خدمات به مردم صورت گیرد.

    نوسازی ایستگاه راه آهن

    نوسازی ایستگاه راه آهن

    تعمیر و یا تعویض آسفالت محوطه پارکینگ یکی از مراحل بازسازی در ایستگاه راه آهن می باشد، که باید برای جلوگیری از ایجاد آسیب در خودروها انجام شود. همچنین سرویس های بهداشتی که باید از استانداردهای کافی در سیستم تهویه و امکانات بهداشتی برخوردار باشد. سالن های انتظار نیز باید مجهز به صندلی های مناسب و راحت برای انتظار کوتاه مدت مسافران باشند.

    تعمیرات ایستگاه راه آهن

    تعمیرات ایستگاه راه آهن

    در نوسازی ایستگاه راه آهن، با ایجاد فروشگاه های سوپر مارکت می توان به تامین نیازهای مراجعه کنندگان پرداخت. رستوران ها و کافی شاپ ها نیز از دیگر خدماتی است که به حفظ رفاه مسافران کمک زیادی خواهد کرد.

    تعمیرات ایستگاه راه آهن

    تعمیرات ایستگاه راه آهن

    باجه های بلیط فروشی در بازسازی ایستگاه راه آهن باید به گونه ای طراحی شوند، تا از ایجاد ازدحام و شلوغی در مقابل باجه جلوگیری شود.

    هزینه بازسازی ایستگاه راه آهن

    با توجه به اینکه ایستگاه های راه آهن زیر نظر دولت فعالیت می کنند، هزینه های بازسازی خود را از آن تامین خواهند کرد. بازسازی ایستگاه راه آهن به بودجه های بسیار بالایی نیازمند است، که با توجه به میزان هزینه های مورد نیاز تعیین می گردد.

    هزینه بازسازی ایستگاه راه آهن

    هزینه بازسازی ایستگاه راه آهن

    کلام آخر بازسازی ایستگاه راه آهن

    ایستگاه های راه آهن مکانی است برای انتقال مسافران، بنابراین باید به امکانات رفاهی و برطرف کردن نواقص آن توجه ویژه ای داشت.

     

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.