×
×

بازسازی ادارات دولتی و تعمیرات ادارات دولتی

  • کد نوشته: 30784
  • ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
  • دیدگاه‌ها برای بازسازی ادارات دولتی و تعمیرات ادارات دولتی بسته هستند
  • بازسازی ادارات دولتی به گزارش مشاوره ساخت ویلا در شمال : بازسازی ادارات دولتی مستلزم رعایت نکات و قواعد مشخصی است. موارد متعددی در این زمینه نقش مستقیم و البته غیر قابل انکاری را ایفا می کنند. در واقع کارمندان یک اداره بخش زیادی از روزشان را در ادارات به سر می برند. در نتیجه لازم است […]

    بازسازی ادارات دولتی و تعمیرات ادارات دولتی

    بازسازی ادارات دولتی

    به گزارش مشاوره ساخت ویلا در شمال : بازسازی ادارات دولتی مستلزم رعایت نکات و قواعد مشخصی است. موارد متعددی در این زمینه نقش مستقیم و البته غیر قابل انکاری را ایفا می کنند. در واقع کارمندان یک اداره بخش زیادی از روزشان را در ادارات به سر می برند. در نتیجه لازم است تا برای ایجاد روحیه و نشاط بیشتر در صورتی که هر یک از واحدهای اداری نیاز به بازسازی پیدا کند مدیران مربوطه در کمترین زمان ممکن نسبت به ترمیم و تعمیر آن همت بگمارند.

    جهت بازسازی با ما در ارتباط باشید.

    بازسازی ادارات دولتی

    بازسازی ادارات دولتی

    هر چند ادارات معمولا از ردیف بودجه های مشخصی و تا سقف معینی به منظور هزینه بازسازی ادارات دولتی برخوردار هستند با این وجود لازم است تا اگر در برخی موارد نیاز به بازسازی و نوسازی اداره احساس می شود از قبل بدین منظور چاره ای اندیشیده شود.

    معمولا اکثر افراد در شهر های مختلف در اداره جات و دفاتر کاری مشغول به کار می باشند و یک سوم از شبانه روز را صرف فعالیت و کار در این اداره ها می کنند، پرسنل ادارات دولتی و موسسات با کاربری های مختلف ممکن است با توجه به ساعات کاری طولانی در شرکت ها و ادارات، راندمان کاری را رفته رفته از دست بدهند؛ از طرفی دیگر با توجه به کاربری ادارات دولتی و موسسات، در این فضاها ارباب رجویان و مراجعه کنندگان در ساعات مختلفی از روز رفت و آمد دارند؛ پس فضای یک اداره دولتی می تواند بر روی فعالیت افراد مختلفی تاثیر بگذارد.

     

    از آنجایی که عمر مفید یک ساختمان تا ۳۰ الی ۴۵ سال تخمین زده می شود، ساختمان ادارات دولتی ممکن است با گذر زمان به اجرای اقدامات مختلف بازسازی احتیاج پیدا کنند و این عدم بازسازی در صورت بروز خرابی ممکن است موجب خسارات جبران ناپذیری شود.

    بازسازی ادارات دولتی شامل چه مواردی می شود؟

    بازسازی ادارات دولتی به طور کلی می تواند مشتمل بر موارد زیر باشد:

    • رفع خرابی و نقص در سیستم های لوله کشی، فاضلاب و انشعابات دیگر آب و گاز
    • نوسازی و رفع مشکلات ناشی از حریق ناخواسته یا اتصالات جریان برق
    • پیشگیری از نفوذ رطوبت به سقف یا کف واحدهای اداری با عایق کاری مناسب
    • تجدید رنگ آمیزی و نورپردازی استاندارد در محیط اداری و سالن های اجتماعات
    • ایجاد تیغه یا دیوارهای جداکننده واحدهای اداری در صورت عدم تفکیک
    • برطرف کردن هر نوع صدای آزار دهنده یا مشکلات ناشی از آلودگی صوتی در محیط اطراف
    • نوسازی و تجهیز سالن ها از نظر ایمنی و تهویه مناسب هر یک از واحدهای اداری و سالن های اجتماعات

     

    تعمیرات ادارات دولتی

    تعمیرات ادارات دولتی

    همچنین در کنار این موارد که در بازسازی ادارات دولتی از اهمیت زیادی برخوردار هستند همچنین برخی نکات دیگر از قبیل طراحی نمای بیرونی و تعمیر پارکینگ ادارات یا واحدهای مامورسرا و مهمانسرا نیز می تواند مورد توجه قرار گرفته و در این زمینه اقداماتی توسط تیم های فنی طراحی و بازسازی صورت گیرد.

    تعمیرات ادارات دولتی

    تعمیرات ادارات دولتی

    تاثیر بازسازی ادارات دولتی بر کارکنان و مراجعین

    زمانی که دیوارهای هر یک از واحدهای اداری فاقد رنگ آمیزی جذاب بوده یا پوسته پوسته شده و رطوبت به داخل ساختمان نفوذ کرده باشد طبیعی است که خطر تخریب به تدریج این محل را تهدید می کند. از نظر روانی طراحی و بازسازی ادارات دولتی می تواند بر بازدهی مطلوب و ارزنده بودن کارکنان تاثیر مثبتی بر جای نهاده و همچنین مراجعین نیز از همان بدو ورود احساس کنند که در محیطی دلنشین قرار گرفته و مورد توجه کارکنان و مدیریت آن اداره هستند.

    بازسازی ادارات دولتی

    بازسازی ادارات دولتی

    آثار روانی ناشی از نوسازی و بازسازی محیط برای کارکنان حتی به هنگام حضور در جلسات اداری نیز که خود را در سالن اجتماعاتی می یابد که با سنگ سرامیک مخصوص به عنوان کفپوش و دیوارهایی از جنس سنگ های زینتی نوسازی شده بسیار لذت بخش است. چنین چیزی حتما می تواند در ایجاد روحیه و نشاط مضاعف در کارکنان و در نتیجه سرعت بخشیدن به روند پاسخگوی و کارسازی مراجعین نیز موثر باشد.

    بازسازی خانه قدیمی  البته این کار مشروط بر این نکته است که از تیم های طراحی و معماری حرفه ای از قبیل گروه طراحی و معماری اویم شاهانه با بیش از 11 سال سابقه در این زمینه و ساخت چندین پروژه بزرگ در سطح کشوری
    استفاده کنید.

    هزینه بازسازی ادارات دولتی

    هزینه بازسازی ادارات دولتی

    موارد موثر بر هزینه بازسازی ادارات دولتی

    هزینه بازسازی ادارات متاثر از موارد زیر است:

    • قیمت واقعی تجهیزات و مصالح به کار رفته در نوسازی
    • دستمزد تیم های تخصصی فنی و طراحی
    • هزینه موارد پیش بینی نشده (مواردی که پس از بازسازی یا نوسازی لازم است تا تغییر داده شوند مثل تغییر کاربری، حمل و نقل تجهیزات، هزینه انشعابات دیگر و امتیاز برق و تلفن و…)

     کافی است برای تحقق اهدافتان در زمینه بازسازی ادارات دولتی با استفاده از تیم های تخصصی و بومی و متدهای نوین طراحی و نوسازی با اویم شاهانه تماس بگیرید.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.