×

اصول انتخاب رنگ سالن بدنسازی

  • کد نوشته: 19072
  • ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
  • دیدگاه‌ها برای اصول انتخاب رنگ سالن بدنسازی بسته هستند
  • اصول انتخاب رنگ سالن بدنسازی به گزارش هزینه بازسازی ساختمان : رنگ سالن بدنسازی ، اصول انتخاب رنگ سالن بدنسازی خواه در حال تمرین برای یک نیمه ماراتن باشید ، یا فقط سعی کنید در برنامه های کاری خود تمرینات سریعی انجام دهید ، داشتن یک سالن ورزشی خانگی راحت ترین روش برای تمرین است. اما هنگامی که […]

    اصول انتخاب رنگ سالن بدنسازی

    اصول انتخاب رنگ سالن بدنسازی

    به گزارش هزینه بازسازی ساختمان رنگ سالن بدنسازی ، اصول انتخاب رنگ سالن بدنسازی خواه در حال تمرین برای یک نیمه ماراتن باشید ، یا فقط سعی کنید در برنامه های کاری خود تمرینات سریعی انجام دهید ، داشتن یک سالن ورزشی خانگی راحت ترین روش برای تمرین است. اما هنگامی که سعی می کنید گرم و گرم نگه داشتن خانه شما به راحتی خرید تردمیل آسان نباشد – همچنین باید تصمیم بگیرید که چگونه فضا را مانند خود احساس کنید (و به شما انگیزه دهید تا آن نیمه ماراتن را خرد کنید)!

    با یک طرح رنگ قرمز بدنسازی در سالن انگیزه خود را اضافه کنید

    رنگ سالن بدنسازی

    رنگ سالن بدنسازی

    بهترین مکان برای شروع تزئین سالن بدن سازی در منزل شما با در نظر گرفتن طرح های رنگ آمیزی است. اصول انتخاب رنگ سالن بدنسازی خانگی می خواهید رنگی پیدا کنید که انگیزه شما را حفظ کند چه صبح زود یکشنبه باشد ، چه درست بعد از یک روز کاری طولانی. بازسازی باشگاه قرمز یک انتخاب عالی است زیرا شناخته شده است که یک رنگ تحریک کننده است ، همراه با قدرت و مقاومت است. اگر ایده رنگ آمیزی همه دیوارهای شما به رنگ قرمز بسیار جسورانه به نظر می رسد ، افزودن فقط یکی به عنوان دیوار لهجه را در نظر بگیرید. قرمز گرم یک گزینه عالی است زیرا به راحتی با نقره ها و سیاه هایی که در تجهیزات تمرینی برجسته هستند مطابقت دارد.

    رنگ اتاق یوگا

    در یک اتاق یوگای سبز خنک شوید

    رنگ سالن ورزش

    رنگ سالن ورزش

    برای یک اتاق یوگای خانگی ، به برخی از رنگ های آرامش بخش احتیاج دارید. سبزها و سفیدها گزینه های خوبی برای آرامش بخشیدن به انرژی هستند. برای اینکه فضای فضا را کم رنگ کنید ، رنگهای روشن تر مانند سفید مریم گلی و سفید را انتخاب کنید. با الهام از طبیعت ، رنگ سبز شما را به زمین برگردانده و انرژی پایه ای برای تمرین روزانه شما می بخشد.

    برای افزودن عمق به فضای خود ، افزودن چند آینه بلند را در نظر بگیرید. نه تنها با داشتن آینه ها باعث بزرگتر شدن فضای اتاق می شود ، بلکه به شما این امکان را می دهد که فرم خود را بررسی کنید! نکته جایزه برای کاهش هزینه: از تأمین کنندگان تمرینی جذاب چشم پوشی کنید و آینه های تمام قد خود را از IKEA بخرید.

    با یک اتاق تناسب اندام NEON BLUE رنگ سالن بدنسازی انرژی بگیرید

    رنگ باشگاه ورزش

    رنگ باشگاه ورزش

    رنگ باشگاه ورزشی

    اگر می خواهید فضای خود را به روز کنید تا روی تمرین شما تأثیر بگذارد ، اصول انتخاب رنگ سالن بدنسازی گزینه ای بهتر از طرح رنگ نئون وجود ندارد. ممکن است به نظر برسد موز ، اما یک دلیل وجود داشت که فرهنگ تمرین دهه ۸۰ روی آبی روشن ، صورتی و سبز متمرکز شده بود. رنگ های نئون تحریک کننده هستند ویلا پیش ساخته و انرژی لازم را هنگام تمرین در برنامه شلوغ به شما می دهند. یک دیوار لهجه را با ترکیدن آبی روشن امتحان کنید – ما قول می دهیم آنچه را که صحبت می کنیم خواهید دید!

    با یک سالن آموزش وزنه نارنجی ، رنگ سالن بدنسازی پررنگ شوید

    رنگ سالن ورزشی

    رنگ سالن ورزشی

    همه ما سالهاست که بر اساس مصوبه سال نو برنامه تمرین خود را وثیقه می گذاریم. افزودن اتاق وزنه به خانه راهی عالی برای پایبندی به برنامه خود است. برای یک اتاق تمرین با وزنه ، می خواهید زنگ های پررنگ را در نظر بگیرید که به شما نیرو و انرژی می دهند. نارنجی گزینه بسیار خوبی است زیرا ترکیبی از قدرت قرمز و عناصر آرام کننده سفید و زرد است. این به شما احساس مثبت و گرمی می بخشد ، تا رسیدن به قطعنامه سال جدید!

    رنگ سالن ورزشی

    اگر به دنبال فضای مینیمالیستی تر هستید ، در نظر داشته باشید که به دنبال دیوارهای سفید و گرم با یک تخته سیاه تخته سیاه بروید. دیوارهای تخته تخته یک انتخاب عالی برای یک سالن ورزشی خانگی است زیرا به شما این فرصت را می دهد تا آمار و عبارات انگیزشی خود را روی دیوار بنویسید و در عین حال جای تغییر شرایط را نیز باز می کند. دیوارهای سفید فضای شما را برای افزودن لهجه های مختلف در فضا مانند کف های چوب سخت یا یک بشکه چوبی باز می کند.

     

     

    مقالات پیشنهادی برای مطالعه رنگ سالن بدنسازی :

    ضوابط عرض پارکینگ

    طراحی باغ پشت بام

    وال پست پرین

    اموزش پرسپکتیو ناظر

    عکس پتینه دیوار

    پتینه لندنی چیست
    هزینه ساخت ویلا در هشتگرد

    آموزش اسکیس تهران

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.