×

آیا معماران سفر می کنند؟

  • کد نوشته: 22488
  • ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
  • دیدگاه‌ها برای آیا معماران سفر می کنند؟ بسته هستند
  • آیا معماران سفر می کنند؟ به گزارش ساخت ویلا : آیا معماران سفر می کنند؟ سفرهای کاری روی کاغذ جذاب به نظر می رسد. پرواز درجه یک یافتن علامت با نام شما در دروازه ورود. بیرون رفتن برای صرف شام در بهترین رستوران ها. بازگشت به خانه و گفتن داستانهایی که شروع می شود ، “وقتی […]

    آیا معماران سفر می کنند؟

    آیا معماران سفر می کنند؟

    به گزارش ساخت ویلا : آیا معماران سفر می کنند؟ سفرهای کاری روی کاغذ جذاب به نظر می رسد. پرواز درجه یک یافتن علامت با نام شما در دروازه ورود. بیرون رفتن برای صرف شام در بهترین رستوران ها. بازگشت به خانه و گفتن داستانهایی که شروع می شود ، “وقتی در توکیو / لیسبون / بوینس آیرس بودم …”

    اما آیا این برای اکثر معماران واقعیت دارد؟ واقعاً چقدر معماران به سفر می روند و به چه دلایلی؟ آیا دور بودن از دفتر کار عمدتا خوب یا بد است ؟ اگر می خواهید بیشتر یا کمتر سفر کنید ، چه کاری می توانید انجام دهید؟ این مقاله همه آنچه را که باید درباره سفر به عنوان معمار بدانید به شما می گوید.

    اگر می خواهید مسافرت کنید معماری حرفه خوبی است؟

    اگر می خواهید به سفر بروید ، معماری مطمئناً حرفه بدی نیست ، به ویژه اگر برای یک تمرین ملی یا بین المللی کار می کنید. اندازه شرکت شما یکی از بهترین پیش بینی کننده فرصتهای سفر شما است: اگر در سطح ملی فعالیت می کند ، احتمالاً شما در هر زمان به سراسر کشور اعزام می شوید. اگر بین المللی فعالیت می کند ، حتی ممکن است به سفر به جهان نیز بپردازید.

    معماران از نظر جابجایی جهانی با معلمان EFL یا عکاسان خبری نیستند ، اما احتمالاً شما بیشتر از اکثر همسالان خود دور از دفتر کار خواهید کرد.

    چرا معماران به سفر نیاز دارند؟

    معمول ترین دلیلی که معماران برای سفر به آن نیاز دارند ، شرکت در جلسات است ، چه با مشتریان و چه با سایر متخصصان صنعت. البته ، شرکت در جلسات خارج از محل کاری است که بسیاری از مردم انجام می دهند ، خواه سیاست دولت را بفروشند و هم تجهیزات کمپ را بفروشند. اما معماران قبل از در نظر گرفتن جلسات دو محل کار (دفتر/محل ساخت) دارند ، بنابراین ممکن است متوجه شوید که کمی در حال حرکت هستید.

    اگر در حال کار بر روی پروژه ای هستید که فاصله زیادی با دفتر شما دارد ، ساعات کار واقعاً می تواند جمع شود – به ویژه با بالا رفتن سن و مسئولیت نظارت بیشتر بر پروژه ها با پیشرفت آنها. برخی از سرپرستان و مشاوران از تنوع ارائه شده توسط کارهای خارج از سایت لذت می برند ، در حالی که برخی دیگر از این کار خشمگین می شوند. این بستگی به نوع شیوه زندگی شما دارد.

    دکوراسیون آرایشگاه

    معماران سالانه چقدر سفر می کنند؟

    آیا معماران سفر می کنند؟ هیچ پاسخ ثابتی برای این سوال وجود ندارد. تعدادی از عوامل را باید در نظر گرفت ، مانند اندازه شرکت شما ، تعداد پروژه هایی که در هر زمان روی آن کار می کند ، سطح ارشدیتان و مهارت های خاص شما. به احتمال زیاد در شرکت های بزرگتر که همزمان روی پروژه های مختلف کار می کنند فرصت سفر دارید و اگر زنجیره غذایی با مهارت های مطلوب بالاتر هستید.

    با این حال ، این بدان معنا نیست که می توانید سفرهای اولیه کاری خود را فراموش کنید. گاهی اوقات ، کارفرمایان به دنبال فردی هستند که مشتاق است و می تواند خود را در دسترس قرار دهد. اینجاست که معماران جوان و کم تجربه بدون خانواده یا تعهدات دیگر ممکن است نسبت به همکاران ارشد خود برتری داشته باشند.

    اگرچه این سوال که معماران چقدر سفر می کنند باید به صورت موردی پاسخ داده شود ، اما در واقع هیچ معماری به احتمال زیاد بیش از شش ماه در سال سفر نمی کند. این امر توسط اکثر افراد حد بالایی در نظر گرفته می شود و اکثر معماران سفرهای بسیار دورتر انجام می دهند! صرفاً برای کارفرما بسیار پرهزینه است ، برای کارمند بسیار طاقت فرسا است و به دلیل پیشرفت های تکنولوژیکی و تاثیرات زیست محیطی سفر ، توجیه آن بسیار دشوار است.

    معماران چقدر در ساختمان های خارج از کشور به کار می پردازند؟

    همانطور که در بالا ذکر شد ، بستگی زیادی به شرکت شما دارد. کار در یک شرکت بین المللی شانس شما را برای اعزام به خارج از کشور بسیار افزایش می دهد. اگر به زبان دیگری روان صحبت می کنید ، ممکن است تصمیم بگیرید که در کشوری که به آن صحبت می شود ، به طور دائم مستقر شوید.

    با این حال ، به خاطر داشته باشید که مدارک تحصیلی شما از یک مکان به طور خودکار به شما اجازه کار در مکان دیگر را نمی دهد. به عنوان مثال ، الزامات معماران در ایالت های آمریکا متفاوت است و معماری که در ایالات متحده واجد شرایط باشد ، باید قبل از تمرین در انگلستان ، در آزمون RIBA قسمت III شرکت کند.

    اگر کار در خارج از کشور برای شما اهمیت ویژه ای دارد ، تا آنجا که ممکن است مهارت های زبانی خود را کار کنید (در حالت ایده آل ، به عنوان یک دانش آموز). و وقتی نوبت به درخواست شغل می رسد ، شرکت های بالقوه را کاملاً تحقیق کنید: دفاتر آنها و قسمت عمده پروژه های ساختمان آنها کجا هستند؟ اگر در یک شرکت شهرهای کوچک کار می کنید ، انتظار نداشته باشید که دو بار در سال به سنگاپور سفر کنید.

    طراحی مزون

    آیا می توانید بدون سفر معمار شوید؟

    پنجاه سال پیش ، بدون معماری نمی توان به عنوان معمار کار کرد. فقط هیچ فناوری وجود نداشت که امکان بازدید از سایت از راه دور یا حتی جلسات از راه دور بیش از دو نفر را فراهم کند! اما امروزه-همانطور که همه گیری کووید -۱۹ نشان داده است-کارهای معماری بیشتری را می توان به صورت آنلاین انجام داد.

    در حالی که هیچ جایگزینی برای حضور شخصی در یک سایت و تجربه فضا از قبل وجود ندارد (و مسلماً نمی توان جایگزینی برای حضور رو در رو که روابط قوی ایجاد می کند) ، CAD ، BIM و نرم افزارهای ارتباطی سفر را به یک ضرورت کمتر تبدیل کرده اند.

    اگر واقعاً نمی خواهید سفر کنید ، آیا معماران سفر می کنند؟ راه هایی وجود دارد که می توانید آن را به حداقل برسانید. با کارفرمای خود در مورد اینکه چرا نمی خواهید این کار را انجام دهید ، شفاف باشید و آنچه را که می توانید با ماندن در دفتر ارائه دهید ، برجسته کنید. (از طرف دیگر ، اگر می خواهید به سفر بروید ، مطمئن شوید که رئیس شما نیز این را می داند!) اما این سوال را از منظر دیگری در نظر بگیرید: آیا می توانید بدون مسافرت معمار خوبی باشید ؟

    همانطور که می گویند سفر ، ذهن را وسیع می کند و این شامل مجموعه خلاقانه شما به عنوان معمار است. مگر اینکه شما بهانه محکمی داشته باشید ، مانند این که والد یک نوزاد کوچک هستید یا وقتی به فرودگاه می روید غش می کنید ، چرا از این فرصت استفاده نمی کنید؟

    سفر چه معایبی دارد؟

    اگرچه به طور کلی مسافرت به دلایلی که در بالا ذکر شد بسیار عالی است ، اما واقعیت سفر به محل کار را می توان به طور قطع زرق و برق دار دانست. ممکن است از شما خواسته شود که نمایندگی شرکت خود را داشته باشید و چشمهای درخشان و دم بوته ای داشته باشید ، زمانی که تنها کاری که می خواهید انجام دهید این است که بعد از یک پرواز طولانی بخوابید. ممکن است خانواده شما ترجیح دهند شما نروید – یا ممکن است متوجه شوید که خیلی دلتنگ آنها هستید! ممکن است به جایی اعزام شوید که علاقه ای به رفتن ندارید و شوک فرهنگی بسیار واقعی است. اما در تعادل ، هنوز دلایل بسیار بیشتری برای بله گفتن وجود دارد تا نه برای سفر.

    چرا سفر را انتخاب می کنیم؟

    همه – یا تقریباً همه – مسافرت را دوست دارند ، اما چگونه می تواند برای شما به عنوان یک معمار مفید باشد؟ در اینجا پنج راه وجود دارد. به به

    الهام گرفتن آیا معماران سفر می کنند؟

    هیچ چیز مانند حضور در مکانی جدید برای برانگیختن تخیل نیست. مطمئناً می توانید عکسهای هیجان انگیزترین معماری جهان را در کتابها و به صورت آنلاین مشاهده کنید ، اما هیچ چیز در مقایسه با قدم زدن ، داخل ، داخل و بین آنها قابل مقایسه نیست. شما می توانید وقت خود را برای مطالعه احساس واقعی ساختمان صرف کنید ، و هنگام حرکت در شهر جدید ، بسیاری از جزئیات روزمره دیگر وجود دارد که باید به آنها توجه کنید و هیجان زده شوید. کتاب طرح خود را فراموش نکنید!

    سیمان رنگی یا ملات رنگی

    یادگیری مهارت های جدید

    کشورهای مختلف ، حتی شهرهای مختلف ، روشهای بسیار متفاوتی برای انجام کارها دارند. چه زبان باشد ، چه تمرین فرهنگی باشد یا مهارت عملی ، مطمئناً بیش از یک قاب پر از سوغات به خانه خواهید آمد. این در سطح شخصی عالی است ، اما مجموعه مهارت های گسترده نیز چیزی است که توسط کارفرمایان بسیار مورد توجه قرار می گیرد.

    دوباره مغز خود را به کار گیرید

    مطالعات نشان داده است که دو زبانه یا چند زبانه بودن نه تنها به این معنی است که شما چندین سیستم برای برقراری ارتباط دارید ، بلکه برای تفکر نیز وجود دارد . همین امر را می توان در مورد گذراندن دوره های طولانی در دو یا چند فرهنگ نیز بیان کرد. قبل از سفر ، احساس می کنید که نحوه انجام کارها در خانه دقیقاً همان شیوه انجام کارها است. هرچه مکانها و فرهنگهای بیشتری را درک کنید ، ذهن شما بیشتر باز می شود – و این تنها می تواند یک چیز خوب برای خلاقیت باشد.

    علاقه مندی آیا معماران سفر می کنند؟

    هر شغلی با گذشت زمان تکراری می شود – اما اگر همیشه چیزهای جدیدی می بینید چگونه می توانید خسته شوید؟ اگرچه گفته می شود که “هیچ دو روز یکسان نیست” در شغل فرد کلیشه ای است ، اما وقتی زیاد سفر می کنید واقعاً حقیقت دارد! اگر می خواهید علاقه مند باشید ، موبایل خود را حفظ کنید.

    آیا معماران سفر می کنند؟

    آیا معماران سفر می کنند؟

    ایجاد مخاطبین آیا معماران سفر می کنند؟

    خوشبختانه یا متاسفانه ، دنیای کار اغلب مربوط به افرادی است که شما به اندازه آنچه می شناسید می شناسید. این بدان معنا نیست که شما باید در یک امتیاز متولد شوید ، بلکه باید روابط خوبی را با سایر افراد در زمینه معماری ایجاد و حفظ کنید. و سفر راهی عالی برای برقراری ارتباط با افراد فراتر از محیط کار روزانه است.

    نحوه سفر به عنوان معمار

    راه های مختلفی وجود دارد که می توانید سفر را به عنوان معمار در زندگی خود وارد کنید. موارد اصلی عبارتند از:

    سفرهای تجاری آیا معماران سفر می کنند؟

    رایج ترین راه برای سفر این است که شرکت شما شما را به دلایل عملیاتی (به عنوان مثال جلسات ، بازدید از سایت) به شهر ، ایالت یا کشور دیگری بفرستد. نکته مهم این است که هزینه های شما مانند بلیط سفر و هتل ها پرداخت می شود. اما نکته منفی این است که شما در وقت شرکت هستید و فرصتهای شما برای گشت و گذار محدود است.

    انتقال به دفتر جدید آیا معماران سفر می کنند؟

    اگر در یک شرکت ملی کار می کنید ، آیا معماران سفر می کنند؟ ممکن است این گزینه را داشته باشید که به دفتر دیگری در کشور منتقل شوید. اگر شرکت شما بین المللی فعالیت می کند ، حتی می توانید انتقال به خارج را نیز در نظر بگیرید. این امر تا حدودی به توانایی شما در صحبت با زبان مورد استفاده در دفتر مورد نظر شما بستگی دارد ، اما بسیاری از کشورها هستند که تجارت خود را تنها یا بیشتر به زبان انگلیسی انجام می دهند.

    درخواست شغل در خارج از کشور

    آیا معماران سفر می کنند؟ اگر امکان انتقال در شرکت فعلی خود را ندارید ، همیشه می توانید به طور کلی به دنبال کار جدید باشید. یک چیز را به یاد داشته باشید، هر چند، این است که به طور همزمان در حال حرکت به یک کشور جدید و فرهنگ کار جدید زیادی به دسته روانی است.

    کوچ نشین آیا معماران سفر می کنند؟ 

    این روزها بیشتر و بیشتر مردم به صورت عشایری مشغول به کار هستند ، به این معنی که آنها یک پایگاه ثابت ندارند. فناوری این امر را در بسیاری از زمینه ها از جمله معماری امکان پذیر کرده است ، اما برای همه مناسب نیست. شما باید زندگی خود را هر دو سال ، چند ماه یا حتی هفته آماده کنید – اما تنوع و استقلال ناشی از کار عشایری مزایای بزرگی است.

    کارآموزی آیا معماران سفر می کنند؟

    بعید است بتوانید کارآموزی های اجباری خود را (یعنی موارد مورد نیاز برای فارغ التحصیلی و مجوز) در خارج از کشور انجام دهید ، زیرا شرایط معماران در کشورهای مختلف متفاوت است. با این حال ، کارآموزی اولیه در خارج از کشور قطعاً امکان پذیر است. بسیاری از شرکتهای معماری بزرگتر اینها را تبلیغ می کنند و برنامه های بین المللی را برای جذب بهترین استعدادها تشویق می کنند. همچنین ، هیچ چیز نمی تواند مانع از انجام کارآموزی اجباری در داخل کشور شما شود ، اما دور از شهر خود.

    سفرهای تفریحی آیا معماران سفر می کنند؟

    شما همچنین می توانید در زمان خود سفر کنید – همانطور که بسیاری از متخصصان خلاق مستعد انجام آن هستند. این می تواند گران باشد ، اما شما استاد برنامه سفر خود هستید. شما آزاد هستید که هر کاری را که به شما انگیزه می دهد انجام دهید و ببینید!

    طراحی شهرک ویلایی و ساخت شهرک ویلایی

    خلاصه آیا معماران سفر می کنند؟

    اگرچه برخی از معماران دلایل خوبی برای اجتناب از سفر دارند ، اما برای اکثر مردم این یک مزیت شغلی محسوب می شود. چه برای ملاقات ، ملاقات و چه برای لذت بردن ، دور شدن از آشنا در سطح شخصی و حرفه ای عالی است.

    آیا معماران سفر می کنند؟ حتی اگر اولین شغل شما در یک تمرین محلی است ، دیدن همان چهار نفر در روز ، هر روز ، اگر با مشکل سفر مواجه شده اید ، راه هایی برای تحقق آن وجود دارد: سفرها ، نقل و انتقالات ، کارآموزی و موارد دیگر. حالا پاسپورت خود را کجا گذاشته اید …؟

     

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.