×
×

دانلود کتاب نویفرت فارسی | دانلود کتاب نویفرت ۲۰۲۲ | دانلود کتاب نویفرت ۲۰۲۱

  • کد نوشته: 13602
  • ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
  • دیدگاه‌ها برای دانلود کتاب نویفرت فارسی | دانلود کتاب نویفرت ۲۰۲۲ | دانلود کتاب نویفرت ۲۰۲۱ بسته هستند
  • دانلود کتاب نویفرت به گزارش طراحی رومی : دانلود کتاب نویفرت این کتاب یکی از بهترین کتابهاییست که هر معمار بایستی حداقل چندین بار این کتاب را مطالعه و ترسیم و ترسیم و ترسیم کند، دانلود کتاب نویفرت دائماً ایجاد شده اند. علاوه بر این ، مبلمان جدیدی که ارزش شناختن آنها را داشت ، به طور […]

    دانلود کتاب نویفرت فارسی | دانلود کتاب نویفرت ۲۰۲۲ | دانلود کتاب نویفرت ۲۰۲۱

    دانلود کتاب نویفرت

    به گزارش طراحی رومیدانلود کتاب نویفرت این کتاب یکی از بهترین کتابهاییست که هر معمار بایستی حداقل چندین بار این کتاب را مطالعه و ترسیم و ترسیم و ترسیم کند، دانلود کتاب نویفرت دائماً ایجاد شده اند. علاوه بر این ، مبلمان جدیدی که ارزش شناختن آنها را داشت ، به طور منظم به داده های Architect اضافه شده اند. در همان زمان داده های معمار توسط عناصری که توسط نوفرت نادیده گرفته شده اند ، به عنوان مثال ، برخی از نمونه های راه حل های خاص معماری یا جزئیات ساخت ، گسترش یافته است. این هدف نویسنده را تحریف می کند:

    (۱) ارائه ساده ترین الگوریتم های طراحی در عین حال تغییرناپذیر که از کپی کردن راه حل های معماری جلوگیری می کند. این الگوریتم ها مبتنی بر ارگونومی هستند – نقطه شروع طراحی معماری و مبلمان موجه فرهنگی که به تولید انبوه رسیده اند. قرار بود طرح های اساسی عملکردی و مکانی از آن ایدئوگرام ها ساخته شود. برخی از عناصر مختلف.

    (۲) بر اساس مقررات ساختمانی آلمان (به عنوان مثال حمام ، آشپزخانه ، اتاق خواب ، اتاق ناهار خوری ، سالن اجتماعات ، پله های خارجی و داخلی). بعداً ، آن نمونه از ساختمانهای خاص به کتاب فوق الذکر نوفرت اضافه شد. اخیراً با جزئیات خاص ساخت و ساز تمدید شده است.

    (۳) هر دو قطعاً بر خلاف ایده نوفرت به کتاب اضافه شدند. با وجود تمام امکاناتی که فن آوری های کنونی به ارمغان آورده اند ، می توان چنین سوالاتی را مطرح کرد: آیا داده های Architect به شکل فعلی هنوز مورد نیاز است ، کتاب نویفرت برای چه مدت طولانی ضروری است یا اینکه در آینده جایگزینی بهتر آن را پیدا خواهیم کرد. امروزه با دقت در چگونگی کار برنامه های bim می توان برخی از شواهد مستند را پیدا کرد. دانلود کتاب نویفرت می توانیم کتابخانه اشیا را با ابعادی که از قبل تعیین شده اند ، پیدا کنیم. با این حال ، این ابعاد می توانند تا حدی قابل تغییر باشند. در گذشته ، معمار داده ها برای طراحی میز با ۸ صندلی با فاصله مناسب از یکدیگر بسیار مهم بود. امروزه ورود چندین پارامتر به برنامه کافی است. این بدان معنی است که ما می توانیم داده های معمار را با الگوریتم های اطلاعات ساده یا حتی تقریباً با روش کار برنامه های پارامتریک مقایسه کنیم. در حال حاضر ، ما نمی توانیم از یک برنامه کامپیوتری برای طراحی کل رستوران با فضای آشپزخانه و امکانات ذخیره سازی فقط براساس الگوریتم ها و پارامترها استفاده کنیم. یک انسان ، یک معمار اکنون ضروری است.

    اما هیچ کس نمی داند برای چه مدت به محض اینکه هوش مصنوعی به اندازه کافی پیچیده شود ، ورود به راهنمای Neufert برای برنامه رایانه همراه با شرایط مرزی عملکردی و مکانی کافی خواهد بود و کل طراحی به صورت خودکار انجام می شود. کتاب نویفرت و پس از آن نقش یک معمار چه خواهد بود؟ ابزاری بسیار کارآمد (به عنوان مثال کامپیوتر) می تواند راحتی را تقویت کند – دانلود کتاب نویفرت ما دیگر پارامترهای چنین برنامه ای را تجزیه و تحلیل نمی کنیم ، زیرا بعد از یک “کلیک” کار می کند. معرفی رایانه های “کوانتومی” این روند را تشدید می کند ،

     نویفرت

    نویفرت

    دانلود کتاب نویفرت که امروزه با پارامتری سازی معماری بیان می شود. کارآیی این ابزار باعث می شود طراح از منبع طراحی – ایده انسان گرایانه جدا شود ، که نوفرت را برای ایجاد داده های معمار تحریک می کند. روش های زیر که در کار استفاده می شود: بررسی بصری ، سیستماتیک و فراتحلیل منبع اصلی ، که نسخه های بعدی e است. Neufert’s Architect’s Data و ارجاع آنها به شرایط کار معمار امروز. نتیجه تحقیق یافتن شباهتهای بین “کتاب راهنما” است و چه ابزار کار مدرنی که برای طراحی استفاده می شود. A. CHUDZIŃSKA ARCHITECTURAE et ARTIBUS-1/2020 6 انتزاعی ارنست نوفرت ، با صدور کتابچه راهنمای طراحی معماری و ساخت و ساز در سال ۱۹۳۶ ، آثار زندگی او را خلق کرد. در حال حاضر تصور کار معمار بدون استفاده از این موقعیت غیرممکن است.

    دانلود کتاب نویفرت با این حال ، اگرچه در اروپا بسیار محبوب است ، اما لزوماً در ایالات متحده مورد تقاضا نیست – عمدتا به دلیل تفاوت در واحدها. با این حال ، جای بررسی دارد که آیا این ماده همچنان در قاره ما به شکلی بدون تغییر ، اگرچه هنوز گسترش یافته است ، وجود خواهد داشت. اساس ایدئولوژیک کتاب درسی این فرض بود که تولید صنعتی ، ارزان تر از تولید صنایع دستی ، مشکلات اجتماعی مربوط به مسکن را حل می کند. فرض بر این بود که همه مردم نیازهای زندگی مشابهی دارند ، که در نتیجه منجر به ایجاد یک علم-ارگونومی جدید شد.

    کتاب نویفرت از آن زمان ، با این حال ، توابع جدید به طور مداوم توسعه یافته اند ، که باید به صورت پیش بینی های ایده آل – برنامه نویسی سیستماتیک شوند ، و عناصر جدیدی از تجهیزات ، ابعادی که ارزش دانستن دارد ، به طور سیستماتیک به کتاب درسی اضافه می شوند. در همان زمان ، کتاب درسی گسترش یافته است و شامل عناصری است که توسط نوفرت در نظر گرفته نشده است ، به عنوان مثال نمونه هایی از راه حل های خاص معماری و جزئیات ساخت و ساز. این هدف نویسنده را تحریف می کند.

    (۱) ارائه ساده ترین الگوریتم های طراحی اما تغییرناپذیر است که تقلید از راه حل های معماری را غیر ممکن خواهد کرد ، زیرا آنها مبتنی بر ارگونومی هستند – یک نقطه شروع در طراحی معماری – و اشیا / / مبلمان با توجیه فرهنگی از محیط بلافصل انسانی که به صورت انبوه تولید می شود. قرار بود از این عناصر برای ساختن نمودارهای اساسی کاربردی و مکانی (۲) استفاده شود ، که به موجب مقررات ساختمانی آلمان در آن زمان (حمام ، آشپزخانه ، اتاق خواب ، اتاق غذاخوری ، سالن اجتماعات ، پله های خارجی و داخلی و غیره) حل می شود. با گذشت زمان ، به عنوان نمونه ، راه حل هایی برای ساختمانهای خاص اضافه شد ، و اخیراً – قطعاً برخلاف عقاید نوفرت – جزئیات خاص ساخت و ساز.

    (۳)با توجه به امکاناتی که فناوریهای مدرن ارائه می دهند ، این سوالات مطرح می شود که آیا کتاب Neufert هنوز به شکل فعلی است و چه مدت مورد نیاز است یا اینکه چه چیزی جایگزین آن در آینده خواهد شد. امروزه می توانیم با بررسی چگونگی ساختار برنامه های bim مقدمات را پیدا کنیم. کتابخانه هایی از اشیا وجود دارد که در آنها ابعاد از پیش تعیین شده است ، اما می توانیم آنها را تا حدی تغییر دهیم. دانلود کتاب نویفرت یک بار، برای قرار دادن یک جدول با هشت صندلی در فواصل مناسب از یکدیگر ، لازم بود که دستورالعمل های کتابچه راهنمای مطالعه شود – اکنون – کافی است چند پارامتر را در برنامه وارد کنید. این کتاب کتاب نویفرت درسی را به عملکرد الگوریتم های ساده کامپیوتری و برنامه های پارامتری نزدیک می کند. در حال حاضر ما قادر به “برنامه ریزی” نخواهیم بود ،

    کتاب نویفرت

    کتاب نویفرت

    دانلود کتاب نویفرت به عنوان مثال ، کل رستوران با تجهیزات آشپزخانه و انبار فقط بر اساس الگوریتم ها و پارامترها. برای اینکار به یک معمار انسانی احتیاج است ، اما مدت زمان آن مشخص نیست. اگر هوش مصنوعی توسعه یابد ، پس از معرفی رهنمودهای نوفرت و شرایط مرزی عملکردی و مکانی در برنامه خود ، کل باید “خود طراحی کند”. پس نقش یک معمار به چه می رسد؟ ابزار بسیار کارآمد (رایانه) برای راحتی مناسب است – کتاب نویفرت ما پارامترهای برنامه را تجزیه و تحلیل نمی کنیم ، زیرا پس از فقط یک “کلیک” به درستی کار می کند. معرفی رایانه های کوانتومی این روند را تشدید می کند ، که اکنون در پارامتر سازی معماری منعکس شده است. کارآیی این ابزار ، طراح را از منبع طراحی بیشتر جدا می کند – ایده انسانی که نوفرت را به ایجاد کتاب درسی ترغیب کرد. دانلود کتاب نویفرت این مطالعه از روشهای زیر استفاده می کند: بررسی بصری ، سیستماتیک و تحلیل متا از منبع اصلی ، که نسخه های متوالی کتابچه طراحی معماری و ساخت و ساز الکترونیکی نوفرت است و اشاره آنها به شرایط کار امروز یک معمار. نتیجه تحقیق یافتن شباهت های “کتاب درسی” است

    استاندارد معماری – ارنست و پیتر نوفرت – داده های معماران

     

    دانلود کتاب نویفرت  نسخه اصلی

     

    دانلود کتاب نویفرت  نسخه فارسی

    https://dl.archina.ir/Neufert-2019-(Archina.ir).zip

    مقالات پیشنهادی برای مطالعه بیشتر :
    نقاشی ساختمان طرح شابلون

    طراحی ویلا کرمان

    ساخت کارخانه قیر

    طراحی چوب رستوران

    طراحی کلاسیک روی دیوار

    پروانه ساخت شهرداری مشهد

    مشارکت در ساخت جردن

    طراحی داخلی نئوکلاسیک
    مدت زمان ساخت یک سوله

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.