×
×

۷ ایده برای بزرگ نشان دادن فضاهای کوچک

  • کد نوشته: 13027
  • ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
  • دیدگاه‌ها برای ۷ ایده برای بزرگ نشان دادن فضاهای کوچک بسته هستند
  • ۷ ایده برای بزرگ نشان دادن فضاهای کوچک به گزارش ساخت آپارتمان : ۷ ایده برای بزرگ نشان دادن فضاهای کوچک طراحی داخلی املاک خانه شما بزرگ یا کوچک باشد ، می توانید فضای آن را جادارتر و در عین حال دنج جلوه دهید. طراحان اویم شاهانه ۷ ترفند طراحی داخلی دارند که باعث می شود […]

    ۷ ایده برای بزرگ نشان دادن فضاهای کوچک

    ۱. از نور طبیعی و مصنوعی سبک استفاده کنید

    بهترین راه برای گسترش بصری فضا ، بیرون آوردن مناطق تاریک با استفاده از نور است ، چه طبیعی و چه مصنوعی. اگر در حال طراحی خانه جدید خود هستید ، نور طبیعی را که از پنجره ها می آید یا راه حل منحصر به فرد مانند لعاب نور ستاره در سقف را در نظر بگیرید. اگر خانه شما کوچک است و نور طبیعی زیادی ندارد ، بهترین راه حل استفاده حداکثر از نور مصنوعی با طراحی مفهومی است که حتی تاریک ترین گوشه ها را برجسته می کند.

    بزرگ نشون دادن اتاق

    بزرگ نشون دادن اتاق

    ۲. فضا را با مبلمان و چیدمان بهینه کنید.

    چه شما یک سبک کلاسیک را ترجیح می دهید و چه مبلمان به سبک مدرن ، طراحی داخلی اتاق ماساژ با توجه به اندازه ، انتخابی آگاهانه انجام دهید. یکی از بهترین راه حل ها مبلمان سفارشی دست ساز طراحی شده برای فضای دقیق است که طرح را بهینه می کند و فضای بیشتری ایجاد می کند. سادگی و حداقل گرایی مناسب خانه های کوچکتر است.

    بزرگ نشون دادن پذیرایی

    بزرگ نشون دادن پذیرایی

    راهکارهای بزرگتر نشان دادن خانه

    ۳. از پالت رنگی مناسب استفاده کنید.

    انتخاب رنگ برای فضای داخلی خانه بسیار سرگرم کننده و در عین حال پیچیده است ، ۷ ایده برای بزرگ نشان دادن فضاهای کوچک به دلیل انتخاب گسترده گزینه های موجود. برای جبران کمبود جا ، از سایه های سفید و رنگ های روشن استفاده کنید. چگونه فضاهای کوچکتر رو بزرگ نشون بدیم؟ اگر طرفدار رنگ سفید نیستید ، گزینه هایی مانند خاکستری کم رنگ ، عاج یا بژ دارید. از رنگهای روشن بعنوان پایه به همراه رنگهای روشن و تیره به عنوان ثانویه ، همراه با رنگهای برجسته در مبلمان و وسایل دکور استفاده کنید ، این امر به فضا ابعاد می بخشد.

    طراحی بزرگ فضاهای کوچک

    طراحی بزرگ فضاهای کوچک

    بزرگتر نشان دادن خانه

    ۴- کارهای هنری مناسب را انتخاب کنید.

    سبک هنری مناسب را انتخاب کنید ، ساخت ویلا این به شما کمک می کند تا از نظر بصری اتاق را بزرگتر کنید. گزینه ای برای کارهای بزرگ هنری مانند نقاشی یا مجموعه نقاشی با موضوع انتزاعی و جزئیات کمتر. سبک مدرن و شسته و رفته ، احساس دامنه را به دیوارهای شما می آورد. به عنوان یک گزینه جایگزین ، می توانید دکوراسیون دیوار شیشه ای را انتخاب کنید ، که با نمای فلزی منعکس کننده نور عمق بیشتری می بخشد.

    استفاده از پرده در طراحی داخلی

    استفاده از پرده در طراحی داخلی

    بزرگتر نشان دادن فضاهای کوچک

    ۵- از پرده های خیلی بلند استفاده کنید.

    پرده های بلندی که به پایین کف می آیند ، حتی با پنجره های کوچک ، ۷ ایده برای بزرگ نشان دادن فضاهای کوچک جلوه ای از سقف های بلند را ایجاد می کنند و باعث می شوند ارتفاع اتاق از آنچه که هست بالاتر باشد. همچنین می توانید از کرکره های رنگ روشن برای داشتن ظاهری مدرن استفاده کنید.

    7 ایده برای بزرگ نشان دادن فضاهای کوچک

    ۷ ایده برای بزرگ نشان دادن فضاهای کوچک

    چگونه فضای خانه را بزرگتر جلوه دهیم؟

    ۶. بصری فضا را با آینه ها گسترش دهید.

    استفاده از آینه های بزرگ توهم فضای چند برابر را ایجاد می کند. استفاده در فضاهای کوچک و همچنین در فضاهای بزرگ نه تنها باعث می شود تا شما به انعکاس نگاه کنید بلکه باعث گسترش بصری هر فضایی می شود. این یک ترفند طراحی جهانی است که می توانید از آن در هر قسمت از خانه خود استفاده کنید. چگونه فضاهای کوچکتر رو بزرگ نشون بدیم؟ در ورودی ، سالن ، اتاق ناهار خوری ، اتاق نشیمن یا حتی اتاق خواب از آینه استفاده کنید.

    طراحی کف

    طراحی کف

    چگونه اتاق کوچک را بزرگ نشان دهیم؟

    ۷. کف را هوشمندانه تزئین کنید.

    برای بزرگتر نشان دادن خانه خود ، رنگ روشن را برای کف انتخاب کنید ، طراحی داخلی بوتیک زنانه خواه کف مرمر باشد یا کف چوبی طبیعی. هنگام انتخاب فرش یا فرش ، ابعاد اتاق و طرح مبلمان را در نظر بگیرید. به جای زیور آلات پیچیده ، الگوهای ساده یا رنگ ساده را انتخاب کنید. ۷ ایده برای بزرگ نشان دادن فضاهای کوچک این چند ترفند به شما کمک می کند تا خانه بزرگ تری ایجاد کنید و فضای موجود را بصری گسترش دهید. برای ایده های بیشتر در مورد طراحی ،  نمونه کارهای ما را بررسی کنید  یا برای کمک به طراحی خانه خود با کارشناسان ما تماس بگیرید.

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.