×
×

کسب درآمد میلیاردی از خانه هوشمند با سکد

  • کد نوشته: 32597
  • ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
  • دیدگاه‌ها برای کسب درآمد میلیاردی از خانه هوشمند با سکد بسته هستند
  • کسب درآمد میلیاردی از خانه هوشمند با سکد به گزارش آگهی ساختمان :  در ابتدا خانه هوشمند تنها یک خیال و رویا بود. با پیشرفت علم این رویا پا به واقعیت گذاشت و با پیشرفت تکنولوژی جلوه های شگفت انگیزتری به خود گرفت. ساختمان هوشمند جزو جدیدترین و مدرن ترین تکونولوژی دنیا می باشد که امروزه در […]

    کسب درآمد میلیاردی از خانه هوشمند با سکد

    کسب درآمد میلیاردی از خانه هوشمند با سکد

    به گزارش آگهی ساختمان :  در ابتدا خانه هوشمند تنها یک خیال و رویا بود. با پیشرفت علم این رویا پا به واقعیت گذاشت و با پیشرفت تکنولوژی جلوه های شگفت انگیزتری به خود گرفت. ساختمان هوشمند جزو جدیدترین و مدرن ترین تکونولوژی دنیا می باشد که امروزه در کشور ما در حال رونق و توسعه است. امروزه افراد بسیاری در حال کسب درآمدهای میلیاردی از خانه هوشمند می باشند. برای آشنایی بیشتر با خانه هوشمند و مزایای آن و همچنین راه های کسب درآمد از هوشمندسازی خانه با این مقاله همراه باشید.

    کسب درآمد میلیاردی از خانه هوشمند با سکد

    کسب درآمد میلیاردی از خانه هوشمند با سکد

    خانه هوشمند

    برای همه ی ما پیش آمده که هنگام بیرون رفتن از خانه از اتفاقاتی که ممکن است در خانه بیفتد، دچار استرس و نگرانی شویم. تردیدها و نگرانی هایی همچون دزدگیر را فعال کردم؟ زیرگاز را خاموش کردم؟ نکند تلویزیون و یا چراغ ها روشن مانده باشند؟ همه ی این فکر ها می توانند آرامش شما را سلب کنند و سفر شما را با احساس نگرانی و اضطراب همراه سازند.

    خانه هوشمند به تمام این تردید ها با یک نگاه کوتاه به تبلت یا گوشی هوشمند پایان می دهد. تمامی لوازم خانه و دستگاه های موجود در منزل را می توان طوری متصل نمود تا بتوانند با شما و همچنین با یکدیگر در ارتباط باشند، حتی اگر شما صدها کیلومتر با خانه خود فاصله داشته باشید.

    هر وسیله ای که با استفاده از برق کار می کند، می تواند به شبکه خانگی شما متصل شود و تحت کنترل شما باشد. فرمان شما می تواند به صورت کنترل از راه دور، صوتی و یا فشار دادن دکمه ای در اپلیکیشن تبلت یا گوشی موبایل باشد. در هر صورت خانه از آن اطاعت خواهد کرد. اغلب دستگاه هایی که به شبکه هوشمند خانگی متصل می شوند، به امنیت، تنظیم دمای محیط، روشنایی و سرگرمی مربوط می شوند.

    اگر شما هم فیلم قدیمی smart house را دیده باشید با شنیدن عبارت خانه هوشمند شاید به یاد این فیلم قدیمی که در آن یک خانواده سه نفره برنده ی خانه ای هوشمند در یک مسابقه می شوند بیوفتید. که منزل آنها توسط دستیار مجازی به نام PAT که مخفف Personal Applied Technology به معنی تکنولوژی کاربردی شخصی است، اداره می شود.

    خانه هوشمند چیست؟

    تصور کنید که تمامی وسیله های خانه قادرند که به اینترنت متصل شوند. نه تنها گوشی های همراه و کامپیوتر ها بلکه همه چیز، از پنجره ها گرفته تا کرکره ها، دوربین ها، ساعت دیواری، چراغ ها، اسپیکر ها، لوازم آشپزخانه و آبگرم کن و هر چیزی که فکرش را می کنید.

    حال تصور کنید همه ی این وسایل قادرند باهم ارتباط برقرار کنند و به یکدیگر اطلاعات منتقل نمایند و همچنین خواسته های شما را با یک فرمان صوتی یا فشار و لمس دکمه ای در اپلیکیشن گوشی موبایل یا تبلت، انجام دهند. اینها جزوی از داستان های علمی تخیلی نیستند. بلکه اینترنت اشیاء است که جزء اصلی اتوماسیون خانه هوشمند به شمار می رود.

    به بیان کلی می توان گفت اصطلاخ خانه هوشمند، برای ساختمان و یا خانه ای استفاده می شود که در آن همه ی فعالیت ها خودکار شده و تمامی لوازم منزل، تجهیزات روشنایی، سیستم گرمایشی، تهویه، تلویزیون، سیستم صوتی، سیستم های تصویری و سرگرمی، دوربین ها، کامپیوتر ها و سیستم های امنیتی با یکدیگر در ارتباط هستند و می توان تمامی آنها را در مکانی در یک نقطه دیگر دنیا و یا داخل اتاقی در خانه کنترل کرد. در واقع می توان گفت منظور از هوشمند سازی خانه یعنی برقراری ارتباط میان دستگاه های الکترونیکی و توانایی کنترل از راه دور و صحبت با آنها.

    کسب درآمد میلیاردی از خانه هوشمند

    امروزه بازار خانه هوشمند بسیار داغ و در حال رونق و توسعه است و همه ی افراد جامعه به ایجاد فضایی مدرن تر برای خود تمایل بسیاری دارند و همه افراد به دنبال راهی برای افزایش آسایش، امنیت و صرفه جویی در زمان و هزینه های خانواده خود هستند. همه ی این موارد را می توان با هوشمند سازی خانه به دست آورد. هوشمند سازی ساختمان بها و ارزش ساختمان را دو چندان می نماید در واقع می توان گفت قیمت خانه هوشمند بسیار بالاتر از خانه های معمولی است. فعالان در این زمینه با هوشمند سازی ساختمان های خود، واحد های مسکونی را با قیمتی حتی تا حداکثر دو برابر قیمت خانه معمولی به فروش می رسانند وسودهای میلیاردی را از فروش خانه هوشمند به دست میاورند.

    مزایای خانه هوشمند

    • دسترسی مرکزی همه جانبه

    با هوشمند سازی خانه خود می توانید از تمام نقاط دنیا و در هر زمان به خانه خود متصل شوید و آن را کنترل کنید. یعنی شما قادر خواهید بود قبل از رسیدن به منزل سیستم گرمایشی یا سرمایشی منزل خود را فعال کنید تا هنگام ورود شما دمای خانه متعادل باشد.

    • زندگی مدرن

    دیگر وقت آن رسیده که با استفاده از مدرن ترین تکنولوژی های روز دنیا همانند گوشی های هوشمند به ساختمان و خانه خود متصل شویم و با تکنولوژی های روز دنیا زندگی خود را وفق دهیم. هوشمندسازی منزل موجب مدرتنیته شدن زندگی شما خواهد شد.

    • صرفه جویی در مصرف انرژی

    کنترل تجهیزات روشنایی و دیگر وسایل برقی و خاموش کردن این تجهیزات در ساعات اوج مصرف می تواند تا حد قابل توجهی در مصرف انرژی صرفه جویی نماید. با استفاده از این تکنولوژی شما میتوانید دمای خانه خود را در حد معینی ثایت نگهدارید و مثلا تعیین کنید که اگر به مدت 45 دقیقه کسی در محل حاضر نبود سیستم گرمایشی یا سرمایشی به صورت خودکار خاموش شود. یا حتی تعیین کنید که در صورت باز بودن پنجره ای به شما هشدار دهد تا از اتلاف انرژی جلوگیری شود.

    • افزایش ارزش

    با هوشمندسازی ساختمان، بها و ارزش ساختمان خود را دو برابر خواهید نمود. ساختمان های هوشمند سریعتر به فروش می رسند.

    • افزایش راحتی سالمندان و معلولین

    خانه هوشمند به افزایش کیفیت زندگی معلولین، افراد کم توان و سالمندان کمک بزرگی می نماید زیرا نیاز به حرکت داخل خانه را به حداقل می رساند و در شرایط اضطراری میتوانند با فشار یک دکمه شما را از وضعیت خود با خبر سازند.

    • افزایش رفاه

    در خانه های هوشمند اغلب کارها به صورت خودکار انجام می شوند ازین رو ساکنین این منازل از رفاه و آسایش بیشتری برخوردار هستند. سیستم ساختمان هوشمند بسیار کارآمد و اقتصادی می باشد و در کنار تمامی ویژگی های کنترلی و امنیتی بالا، رفاه بسیاری نیز به همراه دارد.

    • زمانبندی خودکار

    می توانید تمامی عملکرد های الکترونیکی ساختمان خود را با استفاده از برنامه های زمان بندی خودکار کنترل نمایید.

    • افزایش ایمنی

    خانه هوشمند با کنترل انواع لوازم برقی، گازی و دمای منزل، خطراتی مانند آتش سوزی را به صفر می رساند و همچنین با داشتن انواع سنسورهای امنیتی ساختمان شما را ضد سرقت می کند و شما می توانید با خیال راحت به مسافرت بروید. اگر شما سنسور های دزدگیر را فعال کنید که اینکار را می توانید با استفاده از گوشی همراه خود انجام دهید، در صورت باز شدن در یا پنجره ها و یا در صورت تشخیص حرکت شخصی در محیط خانه، دزدگیر عمل کرده و از طریق گوشی و یا ساعت هوشمند شما هشدار داده می شود و آژیر دزدگیر به صدا در میاید. سیستم دزدگیر به تمامی خط هایی که برای سیستم تعریف کرده باشید اعلان خطر را ارسال می کند.

    هزینه خانه هوشمند

    هوشمند سازی ساختمان دارای زمینه های مختلفی می باشد و شما نه تنها برای خانه و محل کار خود بلکه می توانید گلخانه و مرغداری و دیگر مکان های خود را هوشمند سازی نمایید و برای هر کدام از فضاهای مورد نظر خود قابلیت ویژه ای تعریف کنید. هر یک از موارد هوشمند سازی دارای هزینه خاص خود می باشد و شما می توانید با توجه به نیاز، بودجه و سلیقه خود هر یک از آپشن های مورد نظر خود را پیاده سازی نمایید.

    خانه هوشمند سکد

    ایده پردازان و آینده سازان نسل توسعه الکترونیک تحت برند سکد در زمینه مدیریت هوشمند ساختمان و هوشمندسازی ساختمان فعالیت می کنند. خانه هوشمند سکد در زمینه تجهیزات هوشمندسازی ساختمان کامل ترین پکیج را ارائه می دهد و با ارائه تجهیزات هوشمندسازی مدرن و با استفاده از دانش برنامه نویسی قوی سعی بر این دارد که آنچه لایق مردم عزیز این کشور در زمینه هوشمندسازی ساختمان است به ارمغان بیاورد.

    توجه : این مطلب آگهی ساختمان، یک تبلیغ رپورتاژ بوده و اویم شاهانه در محتوا و محصولات آن هیچگونه نظری و مسئولیتی ندارد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.