×
×

چگونه یک خانه زیبا چیدمان کنیم؟

  • کد نوشته: 12948
  • ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
  • دیدگاه‌ها برای چگونه یک خانه زیبا چیدمان کنیم؟ بسته هستند
  • چگونه یک خانه زیبا چیدمان کنیم؟ به گزارش ساخت آپارتمان : چگونه یک خانه زیبا چیدمان کنیم؟ مفهوم التقاطی که از کلمه یونانی “eklektikos” گرفته شده است ، طراحی داخلی پذیرایی و نشیمن به معنای انتخاب بهترین ها با برجسته کردن چندین سبک طراحی داخلی همراه با ترکیب بازی های دکور برای توصیف فضاهایی است که […]

    چگونه یک خانه زیبا چیدمان کنیم؟

    چگونه یک خانه زیبا چیدمان کنیم؟

    به گزارش ساخت آپارتمان : چگونه یک خانه زیبا چیدمان کنیم؟ مفهوم التقاطی که از کلمه یونانی “eklektikos” گرفته شده است ، طراحی داخلی پذیرایی و نشیمن به معنای انتخاب بهترین ها با برجسته کردن چندین سبک طراحی داخلی همراه با ترکیب بازی های دکور برای توصیف فضاهایی است که در یک سبک واحد قرار نمی گیرند. ایجاد یک خانه کاملاً جدید با انتخاب عناصر مختلف از سبک ها ، رنگ ها و رنگ های متضاد برای گرفتن اتاق های منسجم و زیبا ، به غنی ، لایه ای و کاملاً متفاوت احتیاج دارد ، که این از ویژگی های سبک برای ظهور الکتریک در دکور است تا هماهنگی را برای به تصویر کشیدن جلوه اندازه ایجاد کند.  جذاب ، عمیق ، چند لایه و عظمت این سبک همچنین می تواند در فرهنگ ها و دوره های زمانی مختلف باشد. تفکر در خارج از چارچوب با رویکرد بدون مانع برای یک طرح موفق الکتریکی ، یک تفکیک تصادفی نیست. وسایل منزل و دکوراسیون همراه با چیدمان قبلی و برنامه ریزی شده که توسط مواردی که از طریق رنگ ، طراحی داخلی ویلا شکل ، بافت ، پایان یا مقیاس با یکدیگر ترکیب می شوند ، یکپارچه است.

    چیدمان خانه

    چیدمان خانه

    با این وجود رعایت اصول طراحی داخلی هنگام تزئین با الکتریک برای ایجاد فضای داخلی هماهنگ بسیار حیاتی است ، شما باید دارای سلیقه و دانش بی عیب و نقص باشید ، بنابراین کار با متخصصان ضروری است. در اینجا ، اصول اساسی فضای داخلی را می یابید ، به خواندن ادامه دهید.

    1. مخلوط کردن دو یا سه سبک
    2. چیدمان سبک الکتریک امکان استفاده از مواد تزئینی مختلف طراحی داخلی باغ : چوب ، سنگ ، فلز ، شیشه و پارچه را فراهم می کند. لوازم و مبلمان پلاستیکی هنگام استفاده از پس زمینه و کف نیز مناسب خواهند بود.
    3. برخلاف سبک های مدرن ، التقاطی مقدار زیادی از پالت رنگ روشن را فراهم نمی کند.
    4. عناصر سبک (مبلمان ، دکوراسیون ، رنگ ها ، بافت ، مواد) باید به طور طبیعی در هم آمیخته و متعادل باشند.
    5. با ترکیبی از عملکرد ، اشکال دقیق و خطوط نرم مشخص می شود

    خانه به سبک الکتریک همیشه راحت ، زیبا و استثنایی به نظر می رسد.

    آرامش را با پالت هسته بگیرید

    رنگ سفید و خاکستری خنثی هنگام تزئین با روتختی ، چگونه یک خانه زیبا چیدمان کنیم؟ پارچه یا مبلمان که می توانید آزادانه اضافه کنید ، کم کنید و به راحتی نتایج را برای ارتقا انسجام مشاهده کنید ، بر سبک التقاطی تأثیر می گذارد.

    چیدمان منزل

    چیدمان منزل

    پالت مرجانی مشکی ، سبز زمردی و روشن با رنگ های چوبی و برنجی تضاد ایجاد می کند.

    مبلمان:

    قطعات و طرح های کلیدی بزرگ هنگام ویرایش برای جریان بهینه ضروری هستند. هر مبلمان باید اتاق دیگر را برای رسیدن به یک هدف تکمیل کند.

    چیدمان پذیرایی

    چیدمان پذیرایی

    منسوجات:

    پارچه های طبیعی ، بالش های طرح دار قومی یا شرقی ، کوسن های روشن و پرده های ساده که در آنها رنگ های زنده یا متضاد دارند ، طراحی داخلی تبریز برای داشتن هوای تازه به اتاق آرامش می بخشند.

    عکس طراحی پذیرایی

    عکس طراحی پذیرایی

    تنوع بافت:

    بافت ها را تکرار و تغییر دهید تا خانه ای التقاطی ایجاد کنید که از نظر بصری و تحریک آمیز تحریک کننده باشد. صاف با خشن ، سخت با نرم و درشت با ظریف جفت شوید و به دنبال روش های جالب برای مقایسه الگوها ، بافت ها و پایان ها باشید.

    عکس اتاق خواب آرامبخش

    عکس اتاق خواب آرامبخش

    اقلام دکوراسیون:

    اکنون با ترکیب قطعات قاب دار و بدون قاب ، اشیا int جذاب و مجسمه ها ایجاد یک دکور متنوع امکان پذیر است. طراحی داخلی هتل مقیاس و نسبت را تغییر دهید و به دنبال همبستگی در رنگ ، موضوع و نقش باشید.

    نشمین زیبا

    نشمین زیبا

    هیچ چیز بی جا به نظر نمی رسد ، اتاق ها به راحتی از یک اتاق به اتاق دیگر سرازیر می شوند و حتی به نظر می رسد که ناسازگارترین وسایل به هم می پیوندند.

    ریتم و تکرار

    خطوط ، اشکال ، چگونه یک خانه زیبا چیدمان کنیم؟ رنگ ها و بافت های مشابه برای طراحی سبک انتخابی از الزامات طراحی داخلی در کل فضا هستند.

    برخی از عناصر را وارد کنید که از نقوش تکرار می شوند. کوسن ها ، فرش و آینه حس منسجمی به شما می دهند.

    اتاق پذیرایی

    اتاق پذیرایی

    سبک التقاطی به دلیل عنصر تعجب با بالا بردن احساس اتاق شما بازیگوش است. درآمد طراحی داخلی با این حال ، ویرایش دقیق باعث می شود فضای اتاق بیش از آنکه به خوبی نظیر و شیک باشد ، احساس ناهماهنگی و بهم ریختگی داشته باشد.

     

     

    مقالات پیشنهادی برای مطالعه بیشتر :
    نقاشی ساختمان اهواز

    طراحی ویلا در زمین شیبدار

    طراحی مدرسه شاد

    ساخت کارخانه شیشه

    طراحی رستوران دو طبقه

    طراحی بام کلاسیک

    مراحل ساخت ساختمان در روستا

    مشارکت در ساخت تجاری
    پروانه ساخت روستایی

    طراحی داخلی آشپزخانه

    ساخت سوله صنعتی در مشهد

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.