×
×

چگونه معمار شویم؟ کاملترین آموزش

  • کد نوشته: 18109
  • ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
  • دیدگاه‌ها برای چگونه معمار شویم؟ کاملترین آموزش بسته هستند
  • چگونه معمار شویم به گزارش تبلیغات ساختمان : چگونه معمار شویم؟ چه کسی برای تحصیل در رشته معماری انتخاب می کند؟ صلاحیت بیش از هفت سال طول می کشد و تحقیقات نشان می دهد دانشجویان معماری در هر ساعت بیش از سایر همسالان خود وقت می گذارند. معماران باید “مردان رنسانس” باشند – متفکران ، طراحان […]

    چگونه معمار شویم؟ کاملترین آموزش

    چگونه معمار شویم

    به گزارش تبلیغات ساختمان : چگونه معمار شویم؟ چه کسی برای تحصیل در رشته معماری انتخاب می کند؟ صلاحیت بیش از هفت سال طول می کشد و تحقیقات نشان می دهد دانشجویان معماری در هر ساعت بیش از سایر همسالان خود وقت می گذارند. معماران باید “مردان رنسانس” باشند – متفکران ، طراحان ، صنعتگران ، ریاضیدانان ، دیپلمات ها ، فروشندگان – اما خود را در تحقق طرح های دیگران در بیشتر ، یا حتی تمام شغل های خود بسنده می کنند.

    مراحل ساخت ساختمان

    پس چرا معماری یک دوره دانشگاهی پرطرفدار و رقابتی است؟

    معماران علاوه بر اینکه در لباس های مشکی سرد به نظر می رسند و مردم را مجذوب خود می کنند ، چگونه معمار شویم به معنای واقعی کلمه می توانند دنیای اطراف خود را تغییر دهند. آنها می توانند زندگی مردم را به روشی عمیقاً مثبت تحت تأثیر قرار دهند و تعداد کمی از مشاغل چنین تحریک فکری گسترده و مداومی را ارائه می دهند. بنابراین چگونه می توان پای خود را به در وارد کرد – و سپس با اطمینان به اتاق فرو رفت؟

    این مقاله چگونه معمار شویم به شما دقیقاً نشان می دهد که چگونه از معماری ، مهارت های صحیح گرفته تا انتخاب شغل مناسب خود ، چگونه یک معمار شوید.

    چگونه معمار شویم

    چگونه معمار شویم

    یک معمار چه کاری انجام می دهد؟

    “هیچ دو روز یکسان نیست!” به کلیشه ای از زندگی کاری تبدیل شده است ، اما در هیچ کجا واقعی تر از معماری نیست. در حالی که تصویر کهن الگو از یک معمار باعث شده است که آنها روی نقشه های اصلی خم شوند ، و مداد در دست باشد ، شما می توانید در هر مرحله از یک پروژه ساختمان از جلسات استراتژی اولیه تا ارزیابی پس از اشغال درگیر شوید.

    برای تفصیل جزئیات مراحل یک پروژه ساختمانی (همانطور که توسط AIA در ایالات متحده و RIBA در انگلستان تعریف شده است) و کار خاصی که معماران در هر یک انجام می دهند ، به مقاله ما در مورد اینکه یک معمار چه کاری انجام می دهد مراجعه کنید.

    چگونه معمار شویم، معمار کیست؟

    پاسخ این سوال البته به کسی که می پرسید بستگی دارد. در حالی که فرهنگ لغت به شما می گوید کسی است که وظیفه اش طراحی ساختمان است ، کسانی که در این حرفه کار می کنند ممکن است تعریف “انسان رنسانس” را ترجیح دهند که تمام آنچه را که باید برای دستیابی به آن داشته باشند در بر می گیرد.

    از نظر فنی ، فقط یک متخصص آموزش دیده ، معتبر و ثبت شده می تواند خود را معمار بنامد. کسانی که در یک لیسانس سه یا چهار ساله متوقف می شوند هیچ ادعایی برای عنوان ندارند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد معنای واقعی معمار بودن ، نگاهی به مقاله ما با معنی و تعریف معمار بیندازید .

    چگونه معمار شویم، می خواهید چه نوع معماری شوید؟

    در حالی که “معمار” یک عنوان شغلی جذاب است ، واقعیت این است که انواع مختلفی از معمار وجود دارد. معماران طراحی وجود دارند که بر زیبایی ساختمان ها متمرکز هستند و معماران فنی که مطمئن می شوند همه قطعات به درستی در کنار هم قرار می گیرند.

    معماران مسکن و معماران مرمت وجود دارد. نویسندگان مشخصات و مدیران پروژه ، دستیاران معماری (یعنی کسانی که هنوز نمی توانند از عنوان کامل معمار استفاده کنند) و معماران وابسته (که اعضای ارشد یک شرکت و چهره عمومی پروژه ها هستند) و بسیاری دیگر علاوه بر این ، وجود دارند.

    مروری کامل بر نقشهای موجود در حرفه معماری را می توان در مقاله انواع معمار مشاهده کرد .

    ضوابط شهرداری در طراحی معماری

    درآمد معماری، چگونه معمار شویم؟

    میزان درآمد شما به عوامل مختلفی بستگی دارد ، از جمله: کشور و شهری که در آن کار می کنید. موقعیت و مسئولیت های شما سطح تجربه و مهارت شما شرکتی که در آن کار می کنید ؛ و اینکه آیا شما یک حقوق یا ساعت به شما پرداخت می شود.

    به طور خلاصه ، در ایالات متحده می توانید انتظار داشته باشید که حقوق شما به عنوان یک معمار بین 60،000 تا 90،000 $ در سال کاهش یابد. در انگلیس احتمالاً بین 35 تا 45 هزار پوند خواهد بود.

    در هر دو کشور ، دستیارهای معماری درآمد کمتری کسب می کنند در حالی که معماران کاردانی ، شرکا و مدیران می توانند به طور قابل توجهی درآمد بیشتری کسب کنند. مقاله راهنمای حقوق و دستمزد معماران ما اطلاعات بیشتری در مورد مقیاس های پرداختی معمول در این مکان و مکان های دیگر ، از جمله کانادا ، هند و دبی ارائه می دهد.

    برای معماری به چه نوع تحصیلاتی نیاز دارید؟

    برای معماری به چه نوع تحصیلاتی نیاز دارید؟

    برای معماری به چه نوع تحصیلاتی نیاز دارید؟

    چگونه معمار شویم در ایالات متحده ، انگلستان و بسیاری از کشورها حداقل 5 سال تحصیل آکادمیک (یک لیسانس به علاوه فوق لیسانس معماری) و همچنین دو تا سه سال تجربه حرفه ای برای معمار شدن لازم است. در قسمت بعدی این مقاله ، مسیرهای خاص ورود به شغل در ایالات متحده و انگلستان را بررسی خواهیم کرد.

    چگونه می توان در ایالات متحده معمار شد

    در حالی که هنوز در دبیرستان هستید

    در معماری هیچ صلاحیت پیش دانشگاهی وجود ندارد ، اما شرکت در کلاسهای ریاضی مانند هندسه و جبر ، کلاسهای هنری مانند نقاشی و مجسمه سازی و فیزیک ممکن است یک مزیت باشد. همچنین دوره های Advanced Placement در حساب ، تاریخ هنر و هنر و طراحی سه بعدی وجود دارد.

    دانشکده چگونه معمار شویم

    در کالج می توانید یکی از دو مسیر را دنبال کنید تا معمار شوید. اولین گزینه اخذ B.Arch است که پنج سال به طول می انجامد و شامل مدارک سطح لیسانس و کارشناسی ارشد می باشد. گرچه این کارآمدترین مسیر است ، اما فقط برای دانشجویانی مناسب است که از همان ابتدا مطمئن هستند که می خواهند معمار شوند (و این باید با سالهای اضافی تجربه عملی تکمیل شود).

    گزینه دوم این است که یک مدرک لیسانس چهار ساله در رشته معماری یا یک موضوع دیگر بگیرید و این کار را با M.Arch دنبال کنید. شخصی که دارای مدرک لیسانس در معماری است ، یک یا دو سال را در M.Arch سپری خواهد کرد ، در حالی که کسی که یک موضوع غیر مرتبط را مطالعه کرده است می تواند انتظار داشته باشد که سه تا پنج سال بگذرد.

    کارآموزی / تجربه چگونه معمار شویم

    چگونه معمار شویم تجربه عملی یکی از شرایط مجوز در تمام 50 ایالت است. دانشجویان معمولاً به برنامه تجربه معماری می پیوندند ، معروف به AXP ، که باید شامل 3،740 ساعت تجربه در شش زمینه باشد – مدیریت تمرین (360 ساعت). مدیریت پروژه (360 ساعت) برنامه نویسی و تجزیه و تحلیل (260 ساعت) برنامه ریزی و طراحی پروژه (1080 ساعت) ؛ توسعه و مستند سازی پروژه (1،520 ساعت) ؛ و ساخت و ارزیابی (360 ساعت).

    معاینه

    کلیه معماران کارآموز لازم است پس از داشتن تجربه لازم ، در آزمایشی موسوم به آزمون ثبت معمار یا ARE شرکت کنند.

    مجوز و مجوز

    عبور از ARE منجر به صدور مجوز و مجوز می شود. این به طور کلی به این معنی است که شما می توانید در ایالتی که در آن امتحان داده اید تمرین کنید ، اگرچه برای کسانی که قصد کار در بیش از یک ایالت را دارند نیز صلاحیت ملی ارائه می شود.

    چگونه می توان در انگلستان معمار شد؟

    مدرسه چگونه معمار شویم

    در معماری هیچ سطح A یا سطح عالی وجود ندارد ، اما Royal Incorporation of Architects در اسکاتلند پیشنهاد می کند که دروس آخر دبیرستان شما می تواند شامل انگلیسی ، ریاضیات ، هنر ، جغرافیا ، تاریخ ، زبان های خارجی و / یا مطالعات رایانه ای باشد.

    دانشگاه چگونه معمار شویم

    دانشجویان در انگلیس معمولاً B.Arch می گیرند ، اما این تفاوت با همتای آمریکایی دارد. در انگلستان ، این دوره شامل یک دوره سه ساله BA / BSc و یک سال تجربه و سپس یک دوره کارشناسی ارشد دو ساله است (که در موسسات مختلف با نام های مختلفی برگزار می شود ، مانند M.Arch یا Diploma) ، و سپس یک سال دیگر تجربه قبل از صلاحیت کامل.

    تحصیل موضوعی غیر از معماری در سطح لیسانس و سپس گذراندن دوره تبدیل کارشناسی ارشد ، همانطور که در ایالات متحده است امکان پذیر نیست.

    تجربه چگونه معمار شویم

    دانش آموزان باید حداقل دو سال تجربه در دوره B.Arch خود ، یکی قبل و دیگری بعد از استاد خود ، قبل از اینکه به عنوان معمار انتخاب شوند ، کسب کنند. اگر پیر هستید و از قبل تجربه قابل توجهی در صنعت دارید – به اندازه ای که بتوانید در سه آزمون RIBA که در زیر توضیح داده شده است موفق شوید – ممکن است نیازی به شرکت در B.Arch نباشید.

    پروانه ساخت

    معاینه

    دانشجویان باید RIBA (م Instituteسسه سلطنتی معماران انگلیس) قسمت 1 ، قسمت 2 و بخش 3 را تکمیل کنند. قسمت 1 BA / BSc است ، قسمت 2 صلاحیت کارشناسی ارشد است ، و قسمت 3 تجربه است. اگر کاندیدای مسن تری هستید و دارای تجربه گسترده ای در صنعت هستید ، می توانید در آزمونهای مربوطه برای قسمت های 1 ، 2 و 3 شرکت کنید. گذراندن همه آنها به این معنی است که شما می توانید به همان روش فارغ التحصیل B.Arch برای مجوز اقدام کنید.

    مجوز و مجوز چگونه معمار شویم

    پس از اتمام قسمت های 1 ، 2 و 3 دانش آموزان واجد شرایط ثبت نام به عنوان یک معمار در ARB (هیئت ثبت معماران) هستند.

    آموزش معماری چقدر طول می کشد؟

    آموزش معماری چقدر طول می کشد؟

    آموزش معماری چقدر طول می کشد؟

    بسته به اینکه در کدام کشور آموزش ببینید ، پنج تا هشت سال طول می کشد تا یک معمار واجد شرایط شوید . این یک انتخاب شغلی برای افراد ضعیف قلب نیست!

    گرفتن اولین شغل خود

    شما سرانجام گواهینامه را در دست خود دارید – حالا چه؟ روی رزومه و به خصوص نمونه کارهای خود کار کنید ، حضور آنلاین خود را تقویت کنید و درباره آنچه در آنجا وجود دارد تحقیق کنید. خودتان را کم فروشی نکنید ، اما مراقب باشید که بیش از حد خودتان را گران نکنید. بیشتر فارغ التحصیلان مستقیماً وارد یک شرکت معتبر نمی شوند و دستمزد سخاوتمندانه ای می دهند. هرچند سخت کار کنید و آن چیزها باید به موقع بیایند.

    انتخاب محل کار

    چگونه معمار شویم مکانی که معماران در آن کار می کنند را می توان یک شرکت ، کارگاه یا آتلیه نامید. این اصطلاحات می توانند تا حدودی به جای یکدیگر استفاده شوند ، اگرچه در انگلستان “شرکت” به طور کلی شرکت بزرگتر و “استودیو” یک شرکت کوچکتر را نشان می دهد. اگر شرکتی کلمه “معمار” را در نام خود داشته باشد ، فقط باید از معماران مجاز استفاده کند.

    اما از کجا می دانید چه چیزی مناسب شما است: یک تمرین کوچک ، متوسط ​​یا بزرگ؟ کار در یک استودیوی کوچک (که معمولاً کمتر از 10 کارمند تعریف می شود) به این معنی است که شما می توانید طیف وسیعی از تجربه را بدست آورید ، زیرا پروژه ها معمولاً کاملاً احساس راحتی می کنند.

    در یک شرکت متوسط ​​(10 تا 50 کارمند) احتمالاً خواهید دید که بخشهای مختلفی وجود دارد و شما مستقیماً به شخصی گزارش می دهید. و در یک شرکت بزرگ (بیش از 50 کارمند ، به احتمال زیاد در دفاتر مختلف بین المللی) ، ممکن است چیزهای غیر شخصی تری پیدا کنید ، اما این مزیت را دارد که کارفرمایان آینده از قبل شرکت و کار آن را می دانند.

    برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع مختلف عمل معماری و موافقان و مخالفان آنها ، ممکن است مقاله راهنمای شرکت های معماری را بخوانید .

    آیا معمار شدن سخت است؟

    پاسخ کوتاه به این بله است! این آموزش سالها به طول می انجامد ، که می تواند یک بار مالی باشد ، و مدارک معماری به بیش از سایر دروس هفته به ساعت مطالعه بیشتری نیاز دارند. شما از طیف گسترده ای از مهارت ها ، از نقاشی گرفته تا ریاضیات گرفته تا کدگذاری و مهندسی ، باید مهارت های زیادی داشته باشید.

    شما برای رسیدن به ضرب الاجل های پروژه احتمالاً روزها و ساعتهای نامنظم کار خواهید کرد و گرچه حقوق معماران قابل احترام است ، اما فقط تعداد معدودی از “استارشیکت ها” ثروتمند می شوند.

    به محض اینکه معمار شوید ، طبیعتاً مسئولیت حقوقی و مسئولیتهای دیگری را به عهده خواهید گرفت. با این حال ، این می تواند یک حرفه بسیار پاداش آور نیز باشد.

    آیا معماری حرفه خوبی است؟

    معماری یک صنعت عظیم است ، به این معنی که چشم انداز اشتغال شما پس از فارغ التحصیلی خوب است. تجزیه و تحلیل بازار کار آمریکا توسط US News نشان داد که تنها 1.4٪ از معماران آمریکایی بیکار هستند. چگونه معمار شویم US News همچنین برای تعدادی از مشاغل پیشرو کارت امتیازی تولید کرده و آنها را از 10 در دسته های مختلف رتبه بندی کرده است. معماری هفت امتیاز برای حقوق ، هشت امتیاز برای بازار کار ، دو امتیاز برای رشد آینده ، چهار امتیاز برای استرس ، و شش امتیاز برای تعادل کار و زندگی کسب کرد.

    بر اساس نظرسنجی نیروی کار ، در انگلیس ، نرخ بیکاری معماران نیز به همین ترتیب کم است و 1.2 درصد است .

    با این حال ، داده هایی از این دست فقط می توانند به شما بگویند که آیا معماری روی کاغذ کار “خوبی” است یا نه اینکه آیا این یک حرفه خوب برای شما خواهد بود. اگر شما علاقه زیادی به ایجاد ساختمانها و فضاهایی دارید که مردم آنها را دوست دارند ، و آماده هستید که برای تحقق این امر سخت تلاش کنید ، احتمالاً معماری بسیار مناسب شما خواهد بود.

    شغل شما احتمالاً متنوع خواهد بود و هرچه زمان می گذرد ، این گزینه برای خود اشتغالی دارید که این موردی است که مورد علاقه شما قرار می گیرد.

    آنچه باید قبل از معماری بدانید

    آنچه باید قبل از معماری بدانید

    آنچه باید قبل از معماری بدانید

    معماری که در تصورات عمومی وجود دارد شباهت چندانی به معماری در دنیای واقعی ندارد. بله ، کار یک معمار طراحی ساختمان است ، اما این بخش کوچکی از کار شما است. بیشتر وقت شما صرف کشف چگونگی تحقق بخشیدن به طراحی شما می شود ، که شامل مواردی مانند نشستن در جلسات ، تکمیل مدارک و ساختن نقشه های فنی است.

    قبل از ثبت نام در چندین سال آموزش ، مطمئن باشید که آماده انجام این کار کم جذاب تر هستید!

    و در مورد آن آموزش. اگر شما فردی هستید که سرگرمی های جدید را انتخاب می کند و پس از چند ماه آنها را رها می کند ، ممکن است معماری برای شما مناسب نباشد. معمار شدن یک سرمایه عظیم هم به صرف وقت و هم پول (و خون و عرق و اشک …) است و برای ادامه حیات به عزم سالم نیاز دارید.

    از طرف مثبت ، خوب است که قبل از شروع بدانید که گرچه در گواهینامه شما “معمار” گفته می شود ، اما در واقع یک کار نیست. معماران در انواع کارها از ساخت مدارس پایدار در آسیای جنوبی تا استفاده مجدد سازگار از ساختمان های میراث صنعتی تخصص دارند.

    اگر استعداد دارید ، چگونه معمار شویم راه خود را در این حرفه پیدا خواهید کرد و می توانید جایگاه مناسب خود را ایجاد کنید.

    کمیسیون ماده ۱۰۰

    چه مهارت ها و ویژگی هایی لازم است؟

    موارد زیر مهارت های اساسی برای معماری در نظر گرفته می شوند – اما توجه داشته باشید که نیازی نیست که همه اینها را به صورت بیل دار قبل از شروع آموزش داشته باشید! یک دوره دانشگاهی خوب به شما کمک می کند تا همه این موارد را توسعه دهید.

    خلاقیت

    بدون ایجاد خلاقیت فوق العاده ، می توان ساختمانهایی را ساخت که ایمن و مناسب برای اهداف باشند – اما در واقع ، آفرینش هسته اصلی کار یک معمار است. اگر ترجیح می دهید از شخص دیگری راهنمایی کنید ، یا به روش های آشنا انجام کار پایبند باشید ، احتمالاً هرگز در این زمینه برتری نخواهید داشت.

    مهارتهای فنی چگونه معمار شویم

    شما باید در تهیه پیش نویس 2D و 3D ، هم با مواد فیزیکی و هم روی صفحه نمایش متخصص شوید. تقریباً هیچ کس با این مهارت ها به دوره لیسانس نمی پیوندد. سال های دانشگاه شما زمانی است که شما واقعاً این مهارت ها را یاد خواهید گرفت و آنها را تقویت می کنید.

    مهارت حل مسئله چگونه معمار شویم

    طراحی از هر نوع فعالیت نهایی حل مسئله است ، بنابراین مطمئن شوید که از فرصت نظم و هرج و مرج لذت خواهید برد!

    مهارت های ارتباطی چگونه معمار شویم

    بله ، مهارت های ارتباطی معماران هنرمند انفرادی نیستند. چگونه معمار شویم آنها در یک تیم با دیگران کار می کنند که باید تفکر آنها را درک کنند. حتی اگر تنها یک پزشک هستید ، باید با مشتریان و سایر پیمانکاران ارتباط برقرار کنید. و ارتباط فقط به معنای گفتگو نیست. شما باید ایده های موجود در ذهن خود را به گونه ای که دیگران می فهمند و شامل کلمات نوشتاری ، تصاویر و مدل ها هستند ، به دنیای واقعی برسانید.

    مهارت های سازمانی چگونه معمار شویم

    این روزها مشاغل کمی وجود دارد که نیازی به مهارت های سازمانی ندارند. بعنوان یک معمار ، شما احتمالاً باید اولویت بندی وظایف رقبا ، رعایت ضرب الاجل ها و اطمینان از انجام تمام مدارک لازم را انجام دهید.

    در مورد خصوصیات شخصی ، عزم راسخ چندین بار ذکر شده است. (نرخ ترک تحصیل در دوره های معماری به طرز چشمگیری زیاد است .) اما داشتن آرامش و شخصیت نیز مفید است بنابراین می توانید با مشتری ها رابطه خوبی برقرار کنید و از آنجا که پروژه ها به ندرت روان اجرا می شوند ، می توانند سازگار باشند!

    چگونه معمار شویم همچنین گفته شده است که بهترین معماران کسانی هستند که به همه چیز علاقه دارند ، نه فقط ساختمانها. ممکن است از اینکه دانش ظاهراً غیر مرتبط چند بار کار خلاقانه شما به عنوان یک معمار را آگاه می کند تعجب کنید.

    آیا معمار شدن ارزش آن را دارد؟

    هیچ پاسخی ساده برای این پاسخ وجود ندارد. این خیلی به آنچه شما از زندگی حرفه ای و در واقع زندگی خود می خواهید بستگی دارد.

    صرفاً از نظر مالی ، آموزش چندین ساله ممکن است پرهزینه باشد – اما به احتمال زیاد شما بعد از فارغ التحصیلی کار پیدا می کنید و یک حقوق ثابت ، قابل احترام و رو به افزایش خواهید داشت. جهان همیشه به طریقی یا دیگری به معماران نیاز خواهد داشت.

    از نظر رضایت شغلی ، صنعت چنان متنوع است که بهانه ای برای کسالت وجود ندارد. اگر واقعاً از محیط ساخته شده هیجان زده شده باشید ، همیشه یک کار یا پروژه دیگری وجود دارد که تخیل شما را آتش می زند.

    چگونه معمار شویم در سال های دانشگاه ، ممکن است روزهایی وجود داشته باشد که احساس خلاف رضایت داشته باشید ، به عنوان مثال وقتی ایده های شما توسط همتایان و مربیان در یک معیار از بین می رود. اما سعی کنید به یاد داشته باشید این تنها راه پیشرفت شماست. از مشاوره استفاده کنید ، حرکت کنید ، و اجازه ندهید بازخورد منفی شما را از مسیر بزرگتر شما دور کند.

    از نظر تعادل بین کار و زندگی ، مسائل مربوط به حرفه معماری کاملاً شناخته شده است . با این حال ، برای بسیاری از افراد ، این به طور خودکار به معنای کاهش رضایت شغلی نیست. کسانی هستند که با پروژه های پیچیده و چالش برانگیز که قطعات قابل توجهی از زندگی آنها را اشغال می کند ، پیشرفت می کنند. و با درک بیشتر از هر زمان دیگر از نیاز کارمندان برای برقراری تعادل در زندگی کار و خانه خود ، ساعتهای طولانی به عنوان یک معمار داده نمی شود.

    برای نگاهی دقیق تر به مزایا و معایب حرفه معماری ، به مقاله ما مراجعه کنید آیا معماری و معماری ارزش آن را دارد؟

    سوالاتی که قبل از معماری از خود بپرسید

    سوالاتی که قبل از معماری از خود بپرسید

    سوالاتی که قبل از معماری از خود بپرسید

    اگر به فکر معماری شدن هستید ، چگونه معمار شویم؟ پاسخ دادن به سوالات زیر ممکن است به شما کمک کند تا تصمیم بگیرید که آیا در مسیر درستی هستید.

    • آیا بیشتر وقت خود را صرف تفکر در مورد محیط ساخته شده یا مسائل مربوط به معماری می کنید؟

    • آیا از یافتن راه هایی برای حل خلاقانه مشکلات لذت می برید؟

    • آیا آماده هستید که زمان و هزینه زیادی را صرف تبدیل شدن به یک معمار کاملاً واجد شرایط کنید؟

    • آیا از واقعیت معماری که در بالا توضیح داده شد لذت خواهید برد یا به ایده یک بودن علاقه بیشتری دارید ؟

    • آیا حاضرید کاری را انجام دهید که ممکن است ساعت کاری نامنظم و روزهای طولانی را طلب کند؟

    • آیا می توانید با انتقاد به شیوه ای مثبت ، خواه از طرف همسالان ، معلمان ، رئیس ها یا مشتری ها کنار بیایید؟

    • آیا مهارت های “نرم” مانند مهارت در برقراری ارتباط و سازماندهی حجم کار خود را دارید (یا آیا آماده توسعه آنها هستید)؟

    • چگونه معمار شویم؟

    خلاصه چگونه معمار شویم

    چگونه معمار شویم یک معمار کاملاً واجد شرایط شدن راهی طولانی و سخت است. شما باید فداکاری کنید و احتمالاً روزهایی وجود دارد که می خواهید حوله را بیندازید. اما اگر تا پایان دوره خود را به پایان برسانید ، آینده هیجان انگیزی پیش روی شماست. شما نه تنها چشم انداز استخدام عالی خواهید داشت ، بلکه به مرور زمان می توانید در زیرشاخه معماری که بیشتر شما را به وجد می آورد تخصص داشته باشید و حتی رئیس خود شوید.

    به طور خلاصه ، یک دلیل وجود دارد که دوره های معماری بیش از حد مشترک می شوند و اینکه چرا یک معمار یک جعبه خاص دارد. این یک صنعت فوق العاده ، پر از تنوع و امکان است. اگر شما چیزی جز بهبود فضاهایی که در آن زندگی می کنیم نمی خواهید و با سخت کوشی موکول نمی شوید ، حرفه معماری احتمالاً شما را بسیار خوشحال خواهد کرد.

    مقالات پیشنهادی برای مطالعه :

    ایده تزئین ویلا

    طراحی نما فروشگاهی

    قیمت اتحادیه نقاشی ساختمان 

    طراحی و ساخت ویلای چوبی

    کم هزینه ترین ساخت ویلا

    طراحی نمای کافه

    طراحی ویلا سنتی

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.