×

۱۳ پرگولا زیبا برای محوطه سازی ویلا

  • کد نوشته: 20522
  • ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
  • دیدگاه‌ها برای ۱۳ پرگولا زیبا برای محوطه سازی ویلا بسته هستند
  • ۱۳ پرگولا زیبا برای محوطه با بیش از ۱۳ عکس پرگولا در محوطه با کاربرد همه کاره برای یک دورهمی مرسوم ، حیاط خلوت یا حیاط خود را به برای آماده سازی پرگولا آماده کنید. در پیش رو ، از این ایده های کلاه فرنگی یا پرگولا جهت معرفی در پروژه های شما به پرگولا […]

    ۱۳ پرگولا زیبا برای محوطه سازی ویلا

    ۱۳ پرگولا زیبا برای محوطه

    با بیش از ۱۳ عکس پرگولا در محوطه با کاربرد همه کاره برای یک دورهمی مرسوم ، حیاط خلوت یا حیاط خود را به برای آماده سازی پرگولا آماده کنید. در پیش رو ، از این ایده های کلاه فرنگی یا پرگولا جهت معرفی در پروژه های شما به پرگولا خواهیم پرداخت.

    پرگولا در محوطه

    کوتاه قامت و بلند قامت، حریم خصوصی یا یا دورهمی در حیاط خانه؟ ارتباط برقرار کرردن با آلاچیق را در نظر بگیرید.این سازه های باغ مستطیل شکل جذاب عموماً از چوب ساخته شده اند و از ستون های انتهایی تشکیل شده اند که از سقف مشبک تیرهای افقی جهت دار که بر روی تیرهای عمودی قرار دارند ساخته می شود. ابعاد آنها معمولاً از ۴ تا ۱۵ متر است و می توان آنها را به شیوه های بی پایان متناسب با علاقه های سرگرمی و سبک سرگرم کننده تزیین و استفاده کرد. در اینجا ۱۳ ایده برای الهام بخشیدن از یک بهشت ​​در فضای باز با استفاده از پرگولا به عنوان نقطه کانونی بررسی شده است.

    آویز گلدان از پرگولا

    گیاهان گلدان را در اطراف محیط آلاچیق آویزان کنید تا شکوفه های رنگارنگ را به معنای واقعی کلمه به سطح عالی برسانید. قلاب های فلزی کوچک را به تیرهای بالای سر محکم کنید ، آویزهای مفتول سیم را برای کاشت گلدان ها از سوراخ های سوراخ شده در کناره های گلدان وصل کنید و آویزها را به قلاب ها قلاب کنید. از آنجا که آلاچیق باعث کاهش آفتاب می شود ، گیاهانی مانند سایه بان یا گزنه مرده را سایه دوست یا متحمل سایه انتخاب کنید.

    پرگولا محوطه

    پرگولا محوطه

    پرگولا تابی

    برای یک حال و هوای عجیب و عاشقانه ، تاب پرگولا را از آلاچیق خود معلق کنید. طراحی ویلای کوچک تاب پرگولا را با یک زنجیر تعلیق فلزی سنگین ساخته شده خریداری کنید ، زنجیر را به تیرهای کلاه فرنگی محکم کنید ، سپس یک صندلی برای خواندن ، چرت زدن یا سواری ساده داشته باشید. گیاهان گلدار که از دو طرف تاب حلق آویز شده اند ، به وجد آمدن محیط می افزایند.

    پرگولا تابی

    پرگولا تابی

    عکس پرگولا

    بودجه لازم برای ساخت یک پاسیوی بزرگ تحت پوشش را ندارید؟ همین اثر را برای نصب سایه بان و حفظ حریم خصوصی در یک گوشه از حیاط خود داشته باشید. در اینجا پرگولا در انتهای حیاط به عنوان محیطی مناسب برای شب نشینی و ناهار خوری مهمانها در حالی که به حیاط پهن و پاشا ظاهری صمیمی تر می بخشد ، عمل می کند. صفحه نمایش حریم خصوصی و بالکن پیچیده باعث می شود نگاه ناخواسته عابران جلوگیری شود.

    عکس پرگولا

    عکس پرگولا

    نورپردازی پرگولا

    هیچ قانونی نمی گوید که نورپردازی پرگولا باید در مجاورت خانه باشد! با خیال راحت یکی از مکانهای خلوت را در چند قدمی خانه مستقر کنید. در اینجا نورپردازی پرگولا نصب شده در زیر یک درخت بزرگ به مهمانان سایه و فضای کافی برای روزمره دادن می دهد ، در حالی که صندلی های اتاق نشیمن بزرگ و نورپردازی روشن در فضای باز ، راحتی و امنیت امن پاسیو را پس از تاریکی هوا تضمین می کنند.

    نورپردازی پرگولا

    نورپردازی پرگولا

    تلفیق پرگولا با ویلا

    تلفیق پرگولا با ویلا برای حیاط پشتی خانه جذاب است ، بنابراین شما می خواهید پرگولا شما مکمل نمای خارجی خانه شما باشد ، نه اینکه مانند انگشت شست دردناک بیرون بیاید. تعداد کمی از میهمانان که از پله های این ویلا بالا می روند ، ساخت ویلا به لطف نحوه تطابق با تر و تمیز خارجی ، آلاچیق را یک ساختار جداگانه می دانند.

    تلفیق پرگولا با ویلا

    تلفیق پرگولا با ویلا

    سایبان پرگولا

    این پرگولا به لطف یک ورق پارچه ای سفید ساده نصب شده بر روی یک میله کششی که به تیرهای پرگولا محکم شده است ، در روز ، خورشید شدید تابستان را مسدود می کند و شب به عنوان یک صفحه نمایش سینما خانگی برای فیلم های مورد علاقه شما عمل می کند. مبلمان حصیری ، کوسن های روشن و گیاهان گلدانی یک محیط راحت و مفرح را برای سرگرمی فراهم می کند.

    سایبان پرگولا

    سایبان پرگولا

    نور پرگولا

    منظره تابستانی خود را با چراغ های رشته ای به سبک فانوس که با لامپ های چند رنگ جشن خودنمایی می کند ، روشن کنید. برای شروع مهمانی ، یک سیم کششی فلزی را در امتداد تیرهای آلاچیق اجرا کنید و آن را با پیچ محکم کنید. سپس ، از سیم های کابل استفاده کنید تا فانوس های منفرد را به سیم متصل کنید. چراغ ها را به یک خروجی بیرون از منزل وصل کنید و سرگرم کننده روشن شود!

    نور پرگولا

    نور پرگولا

    پارچه پرگولا

    پرده های برجسته ای که از میله های کششی نصب شده به تیرهای این پرگولا آویزان می شوند ، هاله ای بومی را از اینجا ایجاد می کنند. پرده ها را می توان به عقب بست تا به هوا یا آفتاب وارد شود و یا در خلوت برای عاشقانه رها شود. چراغ های رشته ای ، گیاهان گلدان و صندلی های چوبی پاسیو فضای زیبایی را بیشتر می کنند.

    پارچه پرگولا

    پارچه پرگولا

    پوشش سقف پرگولا

    نمی توانید گرما را تحمل کنید؟ برای بالا رفتن از پوشش سقف پرگولا برای سایه طبیعی ، انگور بهترین گزینه مناسب است. از انگورهای سفید و سیاه جهت کاشت استفاده کنید ، که ساقه های خود را به راحتی دور سازه ها می پیچند ، انتخاب کنید ،  سپس ساقه های تاک را به نخ های پرگولا با ریسمان ببندید تا رشد صعودی را شاهد باشید. وقتی انگورها به سقف می رسند ، ساقه های بالایی را به تیرها ببندید تا آنها را به رشد در سراسر سقف پرگولا مشاهده کنید. به زودی زیر یک سایبان خنک را با انگورهای زیبا لذت میبرید.

    پوشش سقف پرگولا

    پوشش سقف پرگولا

    لوستر پرگولا

    با نصب یک لوستر شیک ، پرگولا را به یک فضای لوکس تبدیل کنید. این وسیله قدیمی که از کابل هایپرگولا بر روی قلاب معلق شده است ، تزئین شده با کریستالها شما را به دوران قدیم خواهد برد و شب را برای شما سخاوتمندانه روشن خواهد کرد.

    لوستر پرگولا

    لوستر پرگولا

    پرگولا استخر

    پرگولا را با مبلمان مناسب آب و وان آب داغ به یک استخر خانه تبدیل کنید – مطمئناً این مکان را در روزهای سرد مانند تابستان محبوب می کنید. جفت شدن چوب با سایر مواد طبیعی مانند پاسیو سنگی و آجری ، عامل استقبال را افزایش می دهد.
    پرگولا استخر

    پرگولا استخر

    سقف پرگولا

    خطوط براق این پرگولا چوبی مهندسی شده با یک محیط مدرن مطابقت دارد و پوشش سقف جمع شونده آن به شما امکان می دهد  میزان آفتاب یا نور ماه را کنترل کنید. رویه پرگولا به رنگ کاکائو و مبلمان پاسیو تیره رنگ مکمل یک نمای چشمگیر را ایجاد می کند.

    سقف پرگولا

    سقف پرگولا

    پرگولا کوچک

    حیاط کوچک؟ مشکلی نیست این پرگولا کوچک فقط ۲ مربع است و در عین حال دارای یک ملافه داخلی برای بالا رفتن از انگور و یک نیمکت برای ذخیره سازی آرام و پنهانکار (وسایل باغبانی یا وسایل دیگر در زیر آن است). درست فراتر از منطقه قابل عبور از حیاط ، جایی ایده آل است ، زیرا مانعی برای بچه ها و حیوانات خانگی نیست.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.