×
×

ویلاهایی با بهترین دکوراسیون ها که شما را میخکوب خود می کند!

  • کد نوشته: 31002
  • ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
  • دیدگاه‌ها برای ویلاهایی با بهترین دکوراسیون ها که شما را میخکوب خود می کند! بسته هستند
  • ویلاهایی با بهترین دکوراسیون ها که شما را میخکوب خود می کند! به گزارش تبلیغات ساختمان : برای ما ایرانی ها فرقی ندارد خانه خودمان است یا تنها برای سفر به دنبال اجاره ویلا و سوئیتی برای اقامت در طول سفر هستیم، برای ما همیشه دکوراسیون و زیبایی اقامتگاه مهم است. در سال های اخیر که […]

    ویلاهایی با بهترین دکوراسیون ها که شما را میخکوب خود می کند!

    ویلاهایی با بهترین دکوراسیون ها که شما را میخکوب خود می کند!

    به گزارش تبلیغات ساختمان : برای ما ایرانی ها فرقی ندارد خانه خودمان است یا تنها برای سفر به دنبال اجاره ویلا و سوئیتی برای اقامت در طول سفر هستیم، برای ما همیشه دکوراسیون و زیبایی اقامتگاه مهم است. در سال های اخیر که امکان رزرو آنلاین ویلا و سوئیت بین مردم باب شده میزبان ها هم بیشتر به فکر افتاده اند تا با ارائه دکوراسیون های شیک و خلاقانه مسافران بیشتری را جذب خود کنند. «لیدوماتریپ» یکی از معتبرترین و بزرگ ترین وبسایت ها رزرو آنلاین اقامتگاه در ایران است که با اقامتگاه های متنوع از رزرو ویلا در تبریز تا ویلایی در شمال یکی از بهترین گزینه ها برای رزرو اقامتگاه در سفر است. در این مقاله با ما همراه باشید تا سری به جذاب ترین و خاص ترین ویلاهای لیدوماتریپ بزنیم، شاید این بار شما مهمان این اقامتگاه ها باشید.

    اقامتگاهی سوپر لوکس در شمال تهران

    تهران هم مقصد تفریحی خیلی از مسافرین است هم مقصد سفرهای کاری. برای اقامت در شهر بزرگی مثل تهران هم گزینه های زیادی برای اجاره ویلا و هتل آپارتمان هایی لوکس خواهید داشت هم گزینه های متنوعی برای رزرو سوئیت در تهران با قیمتی مناسب تر. اما اگر به دنبال آپارتمانی فوق لوکس هستید باید به سراغ خانه های شمالی تهران بروید. درست مثل این آپارتمان که در کامرانیه قرار گرفته و با دکوراسیونی شیک و بسیار زیبا و امکاناتی مثل استخر و سونا بدون شک از لاکچری ترین گزینه های شما برای اقامت در پایتخت است. قرار گرفتن رنگ آبی سلطنتی و کرم جلوه ای خاص به این آپارتمان داده است.

    تجربه ای رویایی با اقامت در کلبه چوبی

    همه ما برای یک بار هم شده کلبه ای چوبی را در وسط جنگل تصور کرده ایم و آرزوی زندگی کردن در چنین کلبه ای را کرده ایم. این بار که برنامه سفر به شمال را داشتید تا با اجاره اقامتگاه در شمال چند روزی را استراحت کنید توصیه می کنم به سمت رامسر حرکت کنید تا تجربه اقامت در کلبه ای چوبی در میان جنگل ها رامسر را تجربه کنید. کلبه ای سوئیسی که تماما از چوب ساخته شده و یکی از خاص ترین اقامتگاه هایی است که می توانید برای اقامت در شکال سراغش بروید. این کلبه چوبی شاید لوکس به نظر نیاید اما یکی از خاص ترین و متفاوت ترین انتخاب های شما برای اقامت در رامسر می تواند باشد.

    اقامت به سبک سلبریتی ها

    اگر اهل فضای مجازی باشید و دنبال کننده صفحات سلبریتی ها احتمالا این ویلا را قبلا دیده اید. ویلایی که محل فیلم برداری یکی از کلیپ های علیرضا طلیسچی بوده است. با این حساب دیگر نیازی به توضیح نیست که این ویلا تا چه اندازه جذاب و خاص بوده که حتی انتخاب سلبریتی ها هم می باشد. ویلایی که با ظاهر خاص و امکانات رفاهی بالایش یکی از بهترین و البته خاص ترین انتخاب هایی است که برای اقامت در شمال کشور می توانید به سراغش بروید. چیزی که بیشتر از همه باعث جذابیت این ویلا شده، دیوار شیشه ای می باشد که منظره زیبای حیاط در کنار استخر روبازی که در حیاط قرار گرفته جلوه ای خاص به این ویلا داده است.

    اقامت در بوم گردی و شکوه یک عمارت تاریخی

    تاریخ پرشکوه تمدن ایران باستان چیزی نیست که بر ما پوشیده باشد. اما شاید تصور اقامت در خانه ای تاریخی که زیبایش هوش از سرمان می برد چیزی نباشد که در سفرها به فکرش باشیم. اما اگر بدانید می توانید در سفر به شهر تاریخی مثل کاشان در خانه های قدیمی شاهان و بزرگان اقامت کنید مطمئن ام در سفر بعدی تان اولین چیزی که به سراغش می روید بوم گردی هاست. بوم گردی هایی که هر کدام نه تنها مکانی جذاب برای اقامت هستند بلکه هر کدام داستانی طولانی دارند و راوی زندگی مردمان گذشته است. خانه عامری ها هم یکی از انتخاب های لاکچری اما به سبک سنتی است که می تواند حسابی سفرتان را جذاب تر کند.

    لیدوماتریپ، همسفر همیشگی سخت پسندان

    لیدوما سامانه رزرو آنلاین اقامتگاه است که در 500 شهر و روستای ایران دارای 8 هزار اقامتگاه فعال است. در لیدوماتریپ چه به دنبال ارزان ترین اقامتگاه ها باشید چه خاص ترین و لوکس ترین اقامتگاه ها می توانید پیدا کنید.

    لیدوماتریپ دارای اقامتگاه های متنوع و پوشش سراسری، پشتیبانی 24 ساعته، نماد اعتماد الکترونیک و عضو اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی است، پس با خیال راحت می توانید رزرو اقامتگاه خود را در سفر به لیدوماتریپ بسپارید.

    برای رزرو ویلا، سوئیت، آپارتمان مبله، هتل آپارتمان، کلبه چوبی، کاروانسرا، هتل سنتی، خانه روستایی و اقامتگاه بوم گردی می توانید به لیدوماتریپ مراجعه کنید. حالا وقت آن است با بررسی تصاویر، امکانات موجود در اقامتگاه، موقعیت جغرافیایی روی نقشه، قیمت و مطالعه نظرات مسافرین قبلی گزینه مورد نظر خود را برای اقامت خود انتخاب کنید. حالا کافیست تا تاریخ ورود و خروج و تعداد نفرات را نیز در سایت وارد کنید تا به همین راحتی اقامتگاه مورد نظرتان را برای سفرتان رزرو کنید.

    برای آشنایی بیشتر با خدمات این وبسایت می توانید با شماره تلفن 91070021-021 تماس گرفته و از کارشناسان پشتیبانی راهنمایی بخواهید. همچنین برای اینکه از نزدیک با خدمات این سایت آشنا شوید می توانید از طریق نشانی اینترنتی www.lidomatrip.com وارد این سایت شده و چرخی در آن بزنید.

    توجه : این مطلب آگهی ساختمان، یک تبلیغ رپورتاژ بوده و اویم شاهانه در محتوا و محصولات آن هیچگونه نظری و مسئولیتی ندارد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.