×

والنسیا پایتخت طراحی جهان در سال ۲۰۲۲ خواهد بود

  • کد نوشته: 29425
  • ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
  • دیدگاه‌ها برای والنسیا پایتخت طراحی جهان در سال ۲۰۲۲ خواهد بود بسته هستند
  • والنسیا پایتخت طراحی جهان در سال ۲۰۲۲ خواهد بود به گزارش بازار کار ساخت ویلا اویم شاهانه : والنسیا که پانزدهمین شهر بزرگ اتحادیه اروپا می باشد، شهری مدرن و پر جنب و جوش در ساحل مدیترانه است. این شهر مرکز تجاری معتبری است که در حال حاضر محل برگزاری فرمول یک اسپانیا می باشد. این شهر که […]

    والنسیا پایتخت طراحی جهان در سال ۲۰۲۲ خواهد بود

    والنسیا پایتخت طراحی جهان در سال ۲۰۲۲ خواهد بود

    به گزارش بازار کار ساخت ویلا اویم شاهانه : والنسیا که پانزدهمین شهر بزرگ اتحادیه اروپا می باشد، شهری مدرن و پر جنب و جوش در ساحل مدیترانه است. این شهر مرکز تجاری معتبری است که در حال حاضر محل برگزاری فرمول یک اسپانیا می باشد. این شهر که در سال ۱۳۷ قبل از میلاد مسیح به وسیله رومیان به عنوان والنتیا که به معنای قدرت و جسارت است، تاسیس شد. معماری این شهر تحت تاثیر مستقیم معماری رومی، عربی و گوتیایی می باشد که بخش اعظم آن حفظ شده است.

    والنسیا پایتخت طراحی جهان

    والنسیا پایتخت طراحی جهان

    سازمان جهانی طراحی (WDO ) هر دو سال یک بار، پایتخت طراحی جهان را تعییین می کند و این قرعه در سال ۲۰۲۲ به نام والنسیا خورده است. والنسیا که در سواحل جنوب شرقی اسپانیا قرار گرفته است، در واقع یک بندر مهم در دریای مدیترانه است که پیشینه ای تاریخی دارد و از نظر طراحی منحصر به فرد است. این عوامل سبب شده است تا این شهر به عنوان هشتمین شهر، پایتخت طراحی جهان در سال ۲۰۲۲ تعیین شود.

    سازمان جهانی طراحی(WDO ) به شناسایی شهرهایی می پردازد که به منظور ایجاد انگیزه و توسعه اجتماعی، اقتصادی، زیست محیطی و فرهنگی، از دیزاین استفاده می نمایند. شهرهایی که پیش از این از طرف سازمان جهانی طراحی انتخاب شده اند، مشخصه ای واحد دارد که آن تبدیل طراحی به عنوان یکی از روش های کلیدی تحول است. این شهرها شامل مکزیکوسیتی، هلسینکی، سئول، کیپ تاون، تورین، تایپه و لیل می باشد.

    لحظه آخر از مطرح ترین سایت هایی است که در زمینه تورهای گردشگری فعالیت می کند، در بین تمامی تورهای این سایت >> تور کیش لحظه آخری << بیشترین میزان رزرو را دارد چرا که نسبت به سایت های رقیب قیمت های شگفت انگیزی را ارائه داده است که پیشنهاد می کنم شما هم با کلیک بر روی لینک از آن ها مطلع شوید.

     ایده نامزی والنسیا برای انتقال ابتکار عمل به شرکت ها و نهاده های سیاسی از طرف یک تیم جامع که از مدیران اجرایی، طراحان و متخصصان تشکیل شده بود، به عنوان یک پروژه مطرح شد. این پروژه با هدف برجسته کردن والنسیا در کیفیت طراحی مدیترانه ای شروع به کار کرد و مسئولیت کل پروژه را انجمن  Associaciò València Capital del Disseny  به عهده گرفت. طراحی مدیترانه ای این شهر بیانگر ارزش های پیشرو گوناگون مانند برابری جنسیتی، عدالت اجتماعی، همدلی، شادی، مشارکت، پایداری و آموزش می باشد.

    طراحی جهان در سال ۲۰۲۲

    طراحی جهان در سال ۲۰۲۲

    دلیل انتخاب والنسیا، سومین شهر پرجمعیت اسپانیا، میراث طراحی دیرینه آن است. این شهر برای رشد سیاست گذاری عمومی از طراحی استفاده نموده است و طی صدها سال آثاری در زمینه های طراحی، معماری، تصویرسازی و طراحی داخلی در این شهر توسعه یافته است. زیرساخت والنسیا به طرف همزیستی با طبیعت و سازه های شهری می رود.

    انتخاب والنسیا به عنوان پایتخت طراحی جهان، نشانه ارزش گذاری به طراحی اسپانیایی است که به عنوان مجری تغییرات اجتماعی و نوآوری شهری عمل می کند.

    توجه : این مطلب آگهی ساختمان، یک تبلیغ رپورتاژ بوده و اویم شاهانه در محتوا و محصولات آن هیچگونه نظری و مسئولیتی ندارد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.