×
×

نقاشی پمپ بنزین و رنگ آمیزی پمپ بنزین با ما

  • کد نوشته: 34020
  • ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
  • دیدگاه‌ها برای نقاشی پمپ بنزین و رنگ آمیزی پمپ بنزین با ما بسته هستند
  • نقاشی پمپ بنزین نقاش ساختمان دیوار نقاشی پمپ بنزین نیز به اندازه طراحی آن از حساسیت بالایی برخوردار است. پمپ بنزین ها از جمله اصلی ترین فضاهای شهری به حساب می آیند. از این رو طراحی و اجرای آنها باید کاملا مهندسی و اصولی باشد. پس از تایید طرح اولیه پمپ بنزین توسط مهندس ناظر و […]

    نقاشی پمپ بنزین و رنگ آمیزی پمپ بنزین با ما

    نقاشی پمپ بنزین

    نقاش ساختمان دیوار نقاشی پمپ بنزین نیز به اندازه طراحی آن از حساسیت بالایی برخوردار است. پمپ بنزین ها از جمله اصلی ترین فضاهای شهری به حساب می آیند. از این رو طراحی و اجرای آنها باید کاملا مهندسی و اصولی باشد. پس از تایید طرح اولیه پمپ بنزین توسط مهندس ناظر و مشاور، بنای پمپ بنزین ساخته می شود.

    تماس با ما : 09122236974

    نقاشی پمپ بنزین

    نقاشی پمپ بنزین

    مرحله آخر در آماده سازی پمپ بنزین، رنگ آمیزی پمپ بنزین می باشد. این مرحله به وسیله طراحان معماری و دکوراسیون اجرا می شود. برای رنگ آمیزی دیوارهای پمپ بنزین اغلب از رنگ های روشن مانند سفید، شیری و طوسی استفاده می شود. رنگ سفید نماد پاکیزگی، سادگی و آرامش است. به همین جهت در پمپ بنزین ها از این دسته رنگ ها استفاده می شود. از طرف دیگر در بازسازی پمپ بنزین ها جملات و هشدار های ایمنی نوشته می شود. برای اینکه این نوشته ها توجه رانندگان و مسافران را به خود جلب کند، باید در پس زمینه آنها از رنگ های روشن و خنثی استفاده شود.

    تماس با ما : 09122236974

    رنگ آمیزی پمپ بنزین

    رنگ آمیزی پمپ بنزین

    رنگ آمیزی پمپ بنزین

    رنگ آمیزی پمپ بنزین باید با رنگ های با کیفیت و درجه یک انجام شود. دوام و طول عمر نقاشی پمپ بنزین بسیار مهم است و باید به آن توجه شود. همچنین دیوار های پمپ بنزین باید به آسانی و سرعت شسته شود. از همه مهمتر رنگ مورد استفاده در طراحی پمپ بنزین باید ضد حریق باشد.

    تماس با ما : 09122236974

    پمپ بنزین

    پمپ بنزین

    شرایط زمین پمپ بنزین:

    علاوه بر نقاشی پمپ بنزین، انتخاب و گزینش موقعیت پمپ بنزین نیز حائز اهمیت است. زمینی قابلیت تبدیل شدن به پمپ بنزین را دارد که ویژگی های زیر را دارا باشد:

    • با مغازه هایی که گرما تولید می کنند مانند نانوایی، جوشکاری و … فاصله داشته باشد.
    • فاصله مجازی با خط راه آهن، لوله های گاز و دکل برق فشار قوی داشته باشد.
    • به خیابانی عریض برای جابجایی نفتکش دسترسی داشته باشد.
    • در نزدیکی رودخانه نباشد.
    • نمای ساختمان کنیتکس

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.