×

کدام برنامه برای نرم افزار طراحی ویلا خوبه ؟

  • کد نوشته: 11645
  • ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
  • دیدگاه‌ها برای کدام برنامه برای نرم افزار طراحی ویلا خوبه ؟ بسته هستند
  • نرم افزار طراحی ویلا نرم افزار طراحی ویلا برای طراحی ویلا این روزها مهندسین به جای طراحی دستی از کامپیوتر و نیز نرم افزار طراحی ویلا استفاده می کنند. در این مقاله سعی کردیم به شما ۸ تا از بهترین نرم افزار طراحی ویلا را معرفی کنیم، قبل از مطالعه این مقاله خدمتتان عرض گردد […]

    کدام برنامه برای نرم افزار طراحی ویلا خوبه ؟

    نرم افزار طراحی ویلا

    نرم افزار طراحی ویلا برای طراحی ویلا این روزها مهندسین به جای طراحی دستی از کامپیوتر و نیز نرم افزار طراحی ویلا استفاده می کنند.

    در این مقاله سعی کردیم به شما ۸ تا از بهترین نرم افزار طراحی ویلا را معرفی کنیم، قبل از مطالعه این مقاله خدمتتان عرض گردد در ایران بیشتر اتوکد و رویت و تردی مکس کاربرد دارد.

    نرم افزار طراحی ویلا

    نرم افزار طراحی ویلا

    نرم افزار طراحی اسکچ آپ

    1. SketchUp Pro

    SketchUp Pro با مجموعه ویژگی های گسترده، ابزار پیشرفته مدل سازی سه بعدی و تالارهای گفتگوی آنلاین، بدون شک بهترین نرم افزار طراحی خانه در آن مکان است. این نرم افزار معماری ویلا به شما امکان می دهد بدون دردسر مدل های سه بعدی خانه ها (و سایر ساختارهای مشابه) بسیار دقیق (تا یک هزارم اینچ) را طراحی کنید، همه با استفاده از عملکردهای ساده کلیک و تکان دادن ماوس اتفاق می افتد. فقط کافیست یکی از بسیاری از الگوهای از قبل بارگیری شده را انتخاب کنید، نمایی را انتخاب کنید و آماده شروع برای طراحی باشید.

    علاوه بر مدل های سه بعدی، با استفاده از ابزار “LayOut” می توانید برنامه ها، ارتفاعات، جزئیات، بلوک های عنوان و موارد دیگر را نیز ایجاد کنید. این برنامه تبدیل مدل ها به گذرگاه متحرک و پل هوایی را توضیح می دهد و همه جزئیات را آسان می کند. همچنین می توانید عناصری مانند خط ، بافت و سایه را به اسناد دو بعدی خود اضافه کنید. شما می توانید فایل ها خود را به صورت PDF، تصاویر و پرونده های CAD ذخیره کنید. یکی از چشمگیرترین ویژگی های SketchUp Pro طراحی سه بعدی است. شما می توانید از بین انواع مختلف طراحی های سه بعدی که به طور پیش فرض بر روی نرم افزار موجود است، انتخاب کنید و از آنها در طراحی خانه خود استفاده کنید.

    نرم افزار طراحی ویلا

    نرم افزار طراحی ویلا

    نرم افزار طراحی حرفه ای خانه

    1. Home Designer Professional

    این برنامه به شما کمک می کند تا هرطور که می خواهید و برای هر قسمتی از ویلا مثل طراحی داخلی، بازسازی خانه، طراحی فضای باز و … را انجام دهید و به راحتی یک ویلا را طراحی کنید.

    همچنین این برنامه طراحی ویلا به شما امکان می دهد کابینت اضافه کنید، مبلمان قرار دهید و حتی دیوارها را نقاشی کنید. این نرم افزار دارای یک قسمت گسترده از اشیا architecture معماری سه بعدی است که می تواند به طرح ها اضافه شود. می توانید نمادها را در صفحه های مختلف بچرخانید و انتخاب کنید. تنظیم ارتفاع نیز با این نرم افزار  امکان پذیر است. Home Designer Professional به شما امکان می دهد از پروژه طرحی شده خود یک فایل باز ذخیره کنید.

    نرم افزار طراحی ویلا

    نرم افزار طراحی ویلا

    نرم افزار طراحی سوییت خانه

    1. Sweet Home 3D

    استفاده از این نقشه کشی طراحی ویلا بسیار آسان تر از سایر نرم افزار هاست. بیشتر برنامه های طراحی خانه کاملاً پیچیده و کمی منحنی یادگیری دارند و این برنامه به شما کمک می کند با کمترین یادگیری بهترین عملکرد را داشته باشید.

    با استفاده از Sweet Home 3D، فقط با موس و صفحه کلید می توانید دیوارهایی مستقیم، گرد یا شیب دار با ابعاد دقیق ایجاد کنید. این نرم افزار به شما امکان می دهد درها و پنجره ها را به راحتی و با کشیدن آنها در نقشه وارد کنید. شما می توانید با استفاده از یک کاتالوگ گسترده و قابل جستجو، مبلمان را به مدل خود اضافه کنید که توسط دسته هایی مانند آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق خواب و حمام تنظیم شده است.

    با استفاده از انواع بروز رسانی ها می توان ویژگی های Sweet Home 3D را افزایش داد. این برنامه روی ویندوز، macOS، Linux و Solaris اجرا می شود.

    نرم افزار طراحی ویلا

    نرم افزار طراحی ویلا

    نرم افزار طراحی سه بعدی توتال خانه

    1. Total 3D Home, Landscape & Deck Premium Suite

    این نرم افزار جزو بهترین و سبک ترین نرم افزار طراحی ویلا است که به شما فضای خالی و بی حد و حصر برای خلاقیت هنگام طراحی اتاق و باغ را ارائه می دهد. برای شروع برنامه ریزی می توانید نقاشی ها و طراحی های مربوط به خانه رویایی خود را بارگذاری کنید کانسپت ویلا مدرن یا از ۱۴۰۰۰ نمونه را انتخاب کنید.

    برای دیدن اینکه مبلمان شخصی شما در طراحی های مختلف چگونه به نظر می رسد، می توانید تصاویر دیجیتالی قطعات و پارچه های فعلی خود را وارد کنید یا از کاتالوگ ۲۰،۰۰۰ محصول با نام تجاری استفاده کنید. تقریباً هر مکان را با پنجره ها، درها، کف، فرش، سقف، لوازم خانگی، رنگ های رنگ و کاغذ دیواری های سفارشی تجسم و طراحی کنید.

    نقشه کشی طراحی ویلا

    نقشه کشی طراحی ویلا

    نرم افزار طراحی خانه اچ چی تی وی

    1. HGTV Home & Landscape Platinum

    این برنامه به شما در محوطه سازی نیز کمک می کند و همه چیز را دقیقاً همانطور که می خواهید، ارائه می دهد.

    لازم به ذکر است که HGTV به شما امکان می دهد فضای داخلی ویلا را نیز طراحی کنید و دارای ابزارهای طراحی قدرتمند بسیاری برای طراحی داخلی است.

    نرم افزار طراحی ویلا

    نرم افزار طراحی ویلا

    نرم افزار طراحی فضای طراحی

    1. Space Designer 3D

    این نرم افزار بهترین طراحی ویلا آنلاین است. ممکن است تصور کنید فقط با نصب یک نرم افزار می توانید ویلا خود را طراحی کنید و در صورت در دسترس نبود آن نرم افزار ها، کار شما مختل است، اما باید بدانید که Space Designer 3D یک برنامه تحت وب است که به شما امکان می دهد خانه ایده آل خود را فقط با استفاده از مرورگر وب خود برنامه ریزی و تجسم کنید.

    شروع کار با Space Designer 3D ساخت یک حساب کاربری است. این برنامه به شما امکان می دهد نقشه ها را از زیرزمین تا سقف ترسیم کنید و می توانید طراحی داخلی خود را با بیش از ۵۰۰۰ مبلمان و مواد مختلف و مناسب برای استفاده های مسکونی و تجاری، شخصی سازی کنید. برنامه وب، طراحی پروژه ایجاد شده خود را به صورت دو بعدی و سه بعدی ساده می کند. Space Designer همچنین شما با استفاده از این نرم افزار می توانید به طور دلخواه یک یا چندین طرح مختلف را همزمان ایجاد کنید.

    نرم افزار طراحی ویلا

    نرم افزار طراحی ویلا

    نرم افزار طراحی هوم استایلر

    1. Homestyler

    این نرم افزار بهترین نرم افزار برای تلفن همراه و موبایل است. آیا می خواهید زمانی که در حال سفر یا در راه خانه یا محل کار خود هستید نیز از زمان خود استفاده کنید و ویلا مورد نظر خود را طراحی کنید؟ شما به راحتی می توانید این کار را انجام دهید و باید بگویم که نیازی به لپ تاپ ندارید و کافی است فقط Homestyler را نصب کنید و شروع کنید.

    Homestyler که یک برنامه قدرتمند طراحی خانه است، ویژگی های بی شماری را ارائه می دهد. این اپلیکیشن به راحتی تجسم ترکیبات مختلف محصول را ساده می کند و به شما امکان می دهد ببینید مدل های واقع گرایانه از فرش ها، نقاشی ها،  آینه ها و موارد دیگر در فضای شما چگونه به نظر می رسند. Homestyler یک برنامه رایگان است و در هر دو سیستم عامل تلفن همراه iOS و Android قابل نصب است.

    نرم افزار طراحی ویلا

    نرم افزار طراحی ویلا

    نرم افزار چیف معماری

    1. Chief Architect Premier

    عمدتا به معماران حرفه ای و برنامه ریزان ویلا این نرم افزار پیشنهاد می شود  و بدون شک Chief Architect جامع ترین و بهترین نرم افزار طراحی ویلا است. به شما پیشنهاد می کنیم این نرم افزار را یادبگیرید و جزو برترین معماران قرار بگیرید.

    این نرم افزار قادر است پروژه های تجاری و تجاری مسکونی را طراحی و مدیریت کند و همانطور که شما عناصر را ترسیم می کنید (به عنوان مثال دیوارها)، نرم افزار به طور خودکار یک مدل سه بعدی ایجاد می کند. ویژگی های سه بعدی سازی و تجسم  Architect Premier 3Dبه شما امکان می دهد مدل های ایجاد شده را از زوایای مختلف مشاهده کنید. این نرم افزار دارای کاتالوگ وسیعی از اشیا ۳D سه بعدی است و به شما امکان می دهد داده ها را در قالب های متنوعی صادر و ذخیره کنید. Chief Architect Premier هم برای کامپیوتر و هم برای Mac در دسترس است.

    نرم افزار طراحی ویلا

    نرم افزار طراحی ویلا

     

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.