×
×

نحوه دریافت سند رسمی ملک و اصلاح مغایرت

  • کد نوشته: 32682
  • ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
  • دیدگاه‌ها برای نحوه دریافت سند رسمی ملک و اصلاح مغایرت بسته هستند
  • نحوه دریافت سند رسمی ملک و اصلاح مغایرت به گزارش آگهی ساختمان : املاکی که فاقد سند رسمی هستند می توانند طبق قانون ۱۴۷ و ۱۴۸ ثبت اسناد و املاک، نسبت به درخواست صدور سند رسمی برای ملک خود اقدام نمایند. این قانون در جهت تسهیل فرآیند اعطای اسناد ملکی و ساماندهی آنها تدوین شده است که […]

    نحوه دریافت سند رسمی ملک و اصلاح مغایرت

    نحوه دریافت سند رسمی ملک و اصلاح مغایرت

    به گزارش آگهی ساختماناملاکی که فاقد سند رسمی هستند می توانند طبق قانون ۱۴۷ و ۱۴۸ ثبت اسناد و املاک، نسبت به درخواست صدور سند رسمی برای ملک خود اقدام نمایند. این قانون در جهت تسهیل فرآیند اعطای اسناد ملکی و ساماندهی آنها تدوین شده است که فرصت بسیار مناسبی برای صاحبان املاکی که فاقد سند رسمی هستند ایجاد کرده است.

    نحوه دریافت سند رسمی ملک و اصلاح مغایرت

    نحوه دریافت سند رسمی ملک و اصلاح مغایرت

    جریمه تخلف ساخت و درخواست سند رسمی

    مورد بسیار مهم اینکه برای صدور سند رسمی املاک فاقد سند، هیچگونه الزامی برای مراجعه به شهرداری وجود ندارد و بر همین اساس، حتی در صورت وجود تخلف ساخت نیز می توان نسبت به دریافت سند رسمی بدون پرداخت جریمه اقدام کرد. تنها در زمانی می بایست به شهرداری مراجعه کرد که قصد فروش ملک یا دریافت مجوز ساخت را داشته باشیم.

    مراحل درخواست سند رسمی برای املاک فاقد سند

    در ابتدا می بایست با مدارک موجود مانند مبایعه نامه، گواهی انحصار وراثت و … که در واقع مستندات لازم برای اثبات مالکیت ملک شماست به اداره ثبت اسناد و املاک شهر خود مراجعه نمایید. با ایجاد پرونده و طی شدن مراحل اداری، در ادامه از شما خواسته می شود که مشخصات دقیق ملک خود را در قالب نقشه یو تی ام که توسط نقشه بردارهای مورد تایید این اداره قابل انجام است، تهیه کرده و آنرا به اداره ثبت اسناد و املاک تحویل دهید. پس از اینکار، یکسری روال اداری می بایست برای تکمیل پرونده و صدور سند رسمی ملک انجام شود. پس از پایان این مراحل پس از حدود چند ماه، سند رسمی ملک شما صادر و به شما تحویل داده می شود.

    نحوه تهیه نقشه یو تی ام

    تهیه نقشه یو تی ام می بایست توسط نقشه بردارهای مورد تایید اداره ثبت اسناد و املاک انجام شود. در نقشه یو تی ام که در واقع برداشت مختصات دقیق ملکی شما بصورت نقطه های دو بعدی است، توسط دوربین های نقشه برداری یا دستگاه های جی پی اس دو فرکانسه با دقت بسیار زیاد صورت می گیرد. پس از تهیه نقشه یو تی ام، مهندس نقشه بردار آنرا بصورت ممهور و تایید شده به مالک تحویل می دهد که مالک بتواند روند تکمیل پرونده برای دریافت سند رسمی ملک را طی نماید.

    نقشه بردار برای تهیه نقشه یو تی ام

    شما می توانید درخواست تهیه نقشه یو تی ام برای ملک خود را به متخصصین گروه جی آی اس من بسپارید. این گروه دارای مهندسین نقشه بردار متخصص و مورد تایید اداره ثبت و اسناد کشور بوده و بدون هیچگونه نگرانی می توانید نسبت به اینکار اقدام نمایید. برای ارتباط با ما می توانید با شماره ۰۹۲۲۶۵۲۵۸۶۸ تماس بگیرید. ما این اطمینان را به شما می دهیم که کار شما به عالی ترین شکل ممکن انجام خواهد شد.

    توجه : این مطلب آگهی ساختمان، یک تبلیغ رپورتاژ بوده و اویم شاهانه در محتوا و محصولات آن هیچگونه نظری و مسئولیتی ندارد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.