×

معرفی شرکت سپکو و محصولات تولیدی این شرکت

  • کد نوشته: 37077
  • ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
  • دیدگاه‌ها برای معرفی شرکت سپکو و محصولات تولیدی این شرکت بسته هستند
  • به گزارش آگهی ساختمان : شرکت سپکو با بیش از ۱۸ سال سابقه در صنعت ساخت سینی کابل و نردبان کابل و انواع لوله فولادی برق با کلیه تجهیزات و ملزومات مورد نیاز و با بهترین منابع روز مورد نیاز دارای کارنامه ی درخشانی در این صنعت می باشد. این شرکت در کوتاه مدت مورد تایید وزرات […]

    معرفی شرکت سپکو و محصولات تولیدی این شرکت

    به گزارش آگهی ساختمانشرکت سپکو با بیش از ۱۸ سال سابقه در صنعت ساخت سینی کابل و نردبان کابل و انواع لوله فولادی برق با کلیه تجهیزات و ملزومات مورد نیاز و با بهترین منابع روز مورد نیاز دارای کارنامه ی درخشانی در این صنعت می باشد.

    این شرکت در کوتاه مدت مورد تایید وزرات های  نیرو، نفت و پتروشیمی ، صنایع ، مخابرات و دیگر ارگانها قرار گرفته است .

    محور های اصلی شرکت سپکو

    • کیفیت و رعایت استاندارد های مورد نیاز
    • قیمت مناسب
    • بهبود زمان تولید و تحویل کالا
    • مشتری مداری و جلب رضایت مشتری
    • ایجاد تنوع در تولیدات سینی کابل، لوله فولادی برق، ساپورت های تاسیساتی، نردبان کابل، رک های مخابراتی
    • نوآوری در تولید و به روزرسانی و تولیدات شرکت را نام برد.

    سینی کابل

    سینی کابل اغلب در کارخانه ها و مراکز تجاری استفاده می شوند . برای ساخت سینی کابل از صفحات فلزی با لعاب گالوانیزه استفاده می شود.

    به این ترتیب که پایه های کانال سینی مشبک به وسیله پیچ و مهره وارد حصار و بالای سقف و ستون های ساختمانی شده و در بالا طناب ها بسته می شد.

    سپس مانند هر دستگاه دیگری زمانی که طناب از محفظه کشیده می شود ، توجه به این نکته ضروری است که برای جداسازی هوای داخل محفظه و حفظ دمای مورد نظر ، آن را پانچ می کنند.

    سپکو تولید کننده سینی کابل می باشد و سینی کابل های تولید شده توسط این شرکت بصورت مشبک و غیر مشبک با رعایت استانداردهای ملی و بین المللی طراحی و ساخته می شوند ، بطوریکه کمترین مقدار ضایعات ورق و بیشتربن استحکام تحمل بار و دوام کافی در شرایط مختلف آب و هوایی را دارا باشد .

    کاربرد و ظیف سینی کابل چیست ؟

    یکی از مهمترین کارکردها و کاربردهای این دستگاه انتقال مرتب و حرفه ای برق از تابلوهای برق به تجهیزات موجود در کارخانه می باشد .

    علاوه بر این، چینش استاندارد کابل ها نسبت به یکدیگر در این سیستم حفاظتی سیم و کابل، برای افزایش یا کاهش تعداد کابل، کار را ساده و آسان می کند .

    رک ها مخابراتی

    رک های تولیدی شرکت سپکو دارای تعداد پانچ زیادی برای گردش بهتر هوا می باشند علاوه بر این ویژگی برای سهولت در امر نصب و جابجایی این رک ها درب های جانبی رک های تولیدی نیز قابلیت باز شدن دارند .

    کاربرد و وظایف رک های مخابراتی

    1. با استفاده از آن می توان محیطی مناسب برای تجهیزات شبکه که دارای تهویه مناسب باشد فراهم کرد تا تجهیزات به حداکثر بازدهی خود برسد .
    2. اگر اطلاعات مهمی را روی سرورهای خود ذخیره می کنید یا نیاز به سرویس دهی بدون وقفه دارید ، باید از رک استفاده کنید ، زیرا خطای انسانی باعث از دست رفتن اطلاعات شما می شود.
    3. رک عمر وسایل شما را افزایش می دهد زیرا با استفاده از این تجهیزات کمترین جابجایی را در حین کار آنها خواهید داشت.
    4. هنگام نصب وسایل داخل رک ها ، مخصوصاً زمانی که از رک دیواری استفاده می کنیم ، فضای کمی را اشغال می کنند، بنابراین باعث صرفه جویی در فضا می شود.
    5. در صورت استفاده از رک به راحتی می توانید شبکه را گسترش دهید و آن را مدیریت کرده و به مشکلات آن رسیدگی کنید.

    ساپورت های تاسیساتی سپکو

    ساپورت های تاسیساتی به کلیه تجهیزات مورد استفاده برای عبور و نگهداری تجهیزات و تأسیسات سازه ای اطلاق می شود . در بسیاری از موارد ممکن است به جای عبارت ساپورت های تاسیساتی از اصطلاحاتی مانند ساپورت لوله و غیره استفاده شود.

    اگرچه این اصطلاحات مفهوم مشابهی را بیان می کنند ، اما ساپورت های لوله زیرمجموعه ای از ساپورت های تاسیساتی  هستند که به دلیل درصد بالای استفاده به این نام رایج شده اند.

    ساپورت های تولید شده توسط شرکت سپکو برای نصب به روی دیوار ،تیر آهن ، سی ریل و…کاربرد دارد و از آن به عنوان زیر سری سینی و نردبان کابل استفاده می شود .

    ارتباط با شرکت سپهر پژوهان کویر سپکو

    آدرس : تهران،میدان هفت تیر،خیابان مفتح جنوبی،خیابان سمیه،ساختمان ۵۸، پلاک ۱۳۲،طبقه سوم، واحد ۳۲

    تلفن : ۸۸۵۹۴۴۶۳

    ایمیل : sepco.co@gmail.com

    وب سایت : www.sepcoir.com

    توجه : این مطلب آگهی تبلیغات، یک تبلیغ رپورتاژ بوده و اویم شاهانه در محتوا و محصولات آن هیچگونه نظری و مسئولیتی ندارد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.