×

لیست قیمت تابلو برق صنعتی در برقستان

  • کد نوشته: 47275
  • ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
  • دیدگاه‌ها برای لیست قیمت تابلو برق صنعتی در برقستان بسته هستند
  • برقستان؛ تابلو برق صنعتی یکی از حیاتی‌ترین تجهیزاتی است که در ورودی تاسیسات برق مراکز صنعتی به کار می‌رود. برای نظم دهی بین اتصالات صورت گرفته و همچنین تجهیزات الکترونیکی، تابلو برق نقش مهمی ایفا می‌کند. برای مراکز صنعتی نیاز به تابلو برق‌های مخصوصی است که باید با رعایت نکات مهم انتخاب شود. این نکات […]

    لیست قیمت تابلو برق صنعتی در برقستان

    برقستان؛ تابلو برق صنعتی یکی از حیاتی‌ترین تجهیزاتی است که در ورودی تاسیسات برق مراکز صنعتی به کار می‌رود. برای نظم دهی بین اتصالات صورت گرفته و همچنین تجهیزات الکترونیکی، تابلو برق نقش مهمی ایفا می‌کند. برای مراکز صنعتی نیاز به تابلو برق‌های مخصوصی است که باید با رعایت نکات مهم انتخاب شود. این نکات شامل بررسی مدل، سطح کیفیت، برند و قیمت این محفظه‌های برق خواهد بود.

    با توجه به اوضاع اقتصادی کشور، بررسی قیمت انواع تابلو برق صنعتی از جمله نکات مهمی است که کاربران به آن توجه دارند. بدون شک پارامترهای بسیار زیادی مستقیماً روی قیمت تابلو برق صنعتی تاثیر می‌گذارند. اگر دغدغه انتخاب یک تابلو برق صنعتی قیمت مناسب دارید، برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با بهترین تابلو برق صنعتی با ما همراه باشید.

    تابلو برق صنعتی

    تابلو برق صنعتی شامل محفظه‌‌های مخصوصی است که با جنس‌های مختلفی تولید می‌شود. همانطور که از نام این جعبه‌ها پیداست، مناسب استفاده برای صنعت برق هستند. در داخل این محفظه‌ها تجهیزاتی نظیر کنتاکتور، فیوز، ترانس اندازه‌گیری جریان و ولتاژ، چراغ سیگنال، کابل و سیم، ترمینال، شینه و غیره قرار می‌گیرد. در ورودی تمامی ساختمان‌ها برای برق‌رسانی برق استفاده می‌شود.

    برای مراکز صنعتی که نیاز به تجهیزات قوی‌تر از نوع صنعتی است باید تابلو برق‌های صنعتی نیز به کار برد. چنین محفظه‌هایی مناسب استفاده برای صنایع تولیدی و کارخانجات هستند. به منظور نظم دادن و برقراری ارتباط صحیح بین تمامی تجهیزات داخل تابلو برق یا سیستم برقی، این محفظه به کار می‌رود.

    نگهداری از تجهیزات سیستم برقی و در نتیجه برقراری ایمنی از مهم‌ترین اهداف استفاده از تابلو برق صنعتی است. تابلو برق از نظر مشخصات مختلفی نظیر ولتاژ، محل نصب، ساختار، برند و جنس طبقه بندی می‌شود. ساخت تابلو برق صنعتی باید با مواد اولیه درجه یک و مرغوب باشد تا این باکس‌ها در برابر حرارت مقاومت کنند.

    انواع تابلو برق از نظر ساختار

    تابلو برق صنعتی از نظر ساختار دارای انواع گوناگونی است. در یک دسته‌بندی کلی تابلو برق‌های صنعتی به ۶ دسته مختلف تشکیل شده‌اند. مشخصات و حتی قیمت تابلو برق صنعتی در مدل‌های مختلف متفاوت است. هریک از این محصولات در موقعیت و شرایط‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند. توصیه می‌شود قبل از خرید، اطلاعاتی در این مورد به‌دست آورده و با سنجیدن شرایط و نیازهای خود محصول مناسبی تهیه نمایید. در ادامه انواع تابلو برق شرح داده می‌شود.

    تابلو برق Metal Enclosed

    این مدل از تابلو برق‌های صنعتی معمولاً از جنس فلزات مقاوم تولید می‌شوند و تمامی تجهیزات ای محصول درون محفظه فلزی قرار داده می‌شود. لازم به‌ذکر است در این مدل پرطرفدار، هیچگونه محفظه مجزایی درون بخش اصلی تعبیه نشده است.

    تابلو برق Metal Clad

    چنین تابلو برق‌های صنعتی در قسمت داخلی خود محفظه‌های به صورت جداگانه دارند.‌ ساختار این محفظه‌ها به گونه‌ای است که تمامی تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی به صورت جداگانه در داخل آن قرار می‌گیرند.

    تابلو برق Compartment Type

    این تابلو برق‌های صنعتی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که تمامی قطعات الکتریکی و الکترونیکی در داخل آن به صورت یکپارچه به یکدیگر متصل هستند.

    تابلو برق کشویی یا Withdrawable

    تابلو برق‌های کشویی، بی‌نظیرترین تابلو برق از نظر ایمنی بالا محسوب می‌شوند و برعکس بیشتر مدل‌ها دارای محفظه‌ای جداگانه و مستقل درون محفظه اصلی است.

    تابلو برق رک (Rack)

    تابلو برق رک، یک تابلو برق صنعتی خاص و با طراحی قفسه است. تمامی تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی در داخل ساختار قفسه مانند این تابلو برق‌های صنعتی قرار می‌گیرند.

    تابلو برق Swing

    چنین تابلو برق‌هایی بیشتر مشابه مدل‌های رک هستند. این تابلو برق یک درب شیشه‌ای متحرک دارد که می‌توان از روی این شیشه به راحتی تجهیزات داخل آن را مشاهده کرد. به دلیل شیشه‌ای بودن، متحرک بودن شیشه و شفاف بودن درب شیشه‌ای، این تابلو برق قیمت بالاتری دارد.

    پارامترهای تاثیرگذار روی قیمت تابلو برق صنعتی

    قیمت تابلو برق صنعتی با در نظر قرار دادن فاکتورهای مختلفی تعیین می‌شود. یکی از نکات مهم خرید تابلو برق صنعتی بررسی قیمت آن است. شما کاربران عزیزی که سفارش تابلو برق صنعتی می‌دهید، قطعاً یکی از فاکتورهای مهمی که در نظر دارید قیمت است. ناگفته نماند که برای استعلام قیمت تابلو برق‌های مختلف می‌توانید وارد سایت https://barghestan.com/ شوید.

    جنس تابلو برق یکی از مهم‌ترین پارامترهای تعیین کننده قیمت تابلو برق صنعتی است. معمولا تابلو برق‌ها از متریال‌های فلزی، پلی کربناتی، کامپوزیتی، پلاستیکی و غیره به تولید می‌رسند. مقاومت هر یک از این متریال‌ها و همچنین هزینه خرید مواد اولیه آنها، قیمت تابلو برق را تعیین می‌کند.

    تابلو برق از نظر فاکتورهای بسیار زیادی نظیر ساختار، محل نصب و ولتاژ تقسیم شده است.‌ هر یک از مدل‌های مختلف تابلو برق با در نظر قرار دادن زمان، هزینه و موادی که برای ساخت آن به کار رفته، دارای قیمت متفاوتی هستند.

    برند تولید کننده تابلو برق صنعتی را فراموش نکنید! همه افراد تابلو برق‌های تولیدی شرکت‌های معتبر را با کیفیت مطلوب در نظر دارند. بدون شک شرکت‌های معتبر برای ساخت تابلو برق صنعتی از شرایط استاندارد، مواد اولیه درجه یک، روش‌های پیشرفته و ماشین آلات مدرن استفاده می‌کنند.

    تابلو برق در مدل‌های مختلف توکار، روکار، ایستاده و غیر طراحی شده است. هر یک از مدل‌های مختلف تابلو برق با نحوه نصب و قرارگیری متفاوت، قیمت متفاوتی نیز دارند.

    امروزه تابلو برق‌ها در دو نوع ساده و هوشمند طراحی می‌شوند. شما مشتریان عزیز خواهان تابلو برق‌های ساده هستید یا قصد خرید تابلو برق هوشمند دارید؟ بدون شک مدل‌های هوشمند دارای قیمت بالاتری هستند.

    نوع توزیع برق در تابلو برق متفاوت است و معمولاً از نظر توزیع برق تابلو برق در دو نوع دور ثابت یا متغیر است. این فاکتور را نیز برای تعیین قیمت تابلو برق صنعتی در نظر قرار می‌دهند.

    برقستان: سازنده تابلو برق صنعتی

    تابلو برق صنعتی به عنوان یکی از مهم‌ترین تجهیزات در صنعت برق وظیفه امنیت و نگهداری را به عهده دارد. برای مکان‌های صنعتی چون پالایشگاه‌ها، ایستگاه‌های توزیع، ایستگاه‌های مبدل، ایستگاه‌های برق و غیره از این محفظه‌ها استفاده می‌شود. همانطور که در این مقاله اشاره شد، این تجهیزات صنعتی خود دارای انواع مختلفی هستند.

    بدون شک شما کاربران عزیز برای انتخاب هر یک از انواع تابلو برق صنعتی از نظر جنس، سطح کیفیت، مقاومت، مدل و در نتیجه قیمت، نیاز به راهنمایی دارید. در صورتی که با صفر تا صد اطلاعات مربوط به تابلو آشنا باشید، می‌توانید بهترین تابلو برق صنعتی را با کیفیت مطلوب انتخاب کنید.

    برقستان یکی از شرکت‌های معتبر توزیع کننده انواع تجهیزات الکترونیکی و سازنده تابلو برق با قیمت مناسب است. این مجموعه انواع تابلو برق را با بهترین کیفیت و قیمت اقتصادی در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد. شما کاربران خوش‌شانس حتی می‌توانید از خدمات ویژه این شرکت معتبر نظیر نصب یا تعمیر تابلو برق استفاده کنید. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تابلو برق، می‌توانید با کارشناسان سایت برقستان تماس بگیرید.

    توجه : این مطلب آگهی تبلیغات، یک تبلیغ رپورتاژ بوده و اویم شاهانه در محتوا و محصولات آن هیچگونه نظری و مسئولیتی ندارد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.