×
×

قیمت کلاف ساده و آجدار در آهن 118

  • کد نوشته: 40080
  • ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
  • دیدگاه‌ها برای قیمت کلاف ساده و آجدار در آهن 118 بسته هستند
  • به گزارش بازار کار ساخت ویلا : یکی از محصولات مهم و کاربردی در صنعت ساختمان‌سازی میلگرد است. میلگرد به منظور جبران مقاومت کششی بتن در سازه‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. چرا که بتن به تنهایی توانایی و تحمل لازم در برابر نیروهای کششی را ندارد. در نتیجه استفاده از میلگرد این عملکرد و ضعف را جبران […]

    قیمت کلاف ساده و آجدار در آهن 118

    به گزارش بازار کار ساخت ویلایکی از محصولات مهم و کاربردی در صنعت ساختمان‌سازی میلگرد است. میلگرد به منظور جبران مقاومت کششی بتن در سازه‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. چرا که بتن به تنهایی توانایی و تحمل لازم در برابر نیروهای کششی را ندارد. در نتیجه استفاده از میلگرد این عملکرد و ضعف را جبران می‌کند. میلگردها به طور کلی به دو دسته تقسیم می‌شوند که شامل میلگرد ساده و آجدار است. میلگرد ساده و میلگرد آجدار به دو صورت تولید شده و به بازار عرضه می‌گردد. اصولا به صورت کلاف و شاخه توزیع می‌شوند. میلگرد شاخه همان میلگردهای طویل و صاف هستند. میلگرد کلاف، میلگرد ساده و آجداری است که توسط دستگاه هایی به کلاف تبدیل می‌شود. میلگرد کلاف خود دارای دو نوع ساده و آجدار است. در این بخش قصد داریم در مورد مشخصات و قیمت کلاف ساده و کلاف آجدار صحبت کنیم. جهت دریافت اطلاعات دقیق با ما همراه باشید.

    قیمت میلگرد کلاف

    به میلگرد کلاف، وایر رود نیز می‌گویند. در واقع این محصول زیرمجموعه میلگرد است و کاربرد زیادی در صنایع مختلف دارد. در پروژه‌های عمرانی به طور گسترده از میلگرد کلاف استفاده می‌شود. قیمت میلگرد کلاف نیز بر اثر فاکتورهای مختلف تعیین می‌گردد. به طور کلی بتن در برابر نیروهای فشاری دارای مقاومت مناسبی است. اما در برابر نیروهای کششی مقاومت مطلوبی ندارد. از این رو می‌بایست به منظور جبران ضعف از میلگرد استفاده گردد. میلگردهایی که سایز کوچک‌تری دارند، با نام میلگرد کلاف شناخته می‌شوند. از مشخصات بارز میلگرد کلاف می‌توان به حجم کمتر، حمل و نقل و باربری بهتر آن اشاره کرد. بنابراین نسبت به میلگرد شاخه مزایایی نیز دارد.

    به منظور تولید میلگرد کلاف، شمش‌های فولادی که از جنس کربن، سیلیسیوم، فسفر، گوگرد و منگنز است، در کوره هایی با حرارت 1100 درجه تحت حرارت قرار می‌گیرند. پس از آن به بخش رافینگ منتقل می‌شوند. در روش نورد گرم تنش‌های پلاستیکی کم هستند، از این رو شمش‌های حرارت‌دیده از چندین ردیف غلتک عبور داده می‌شوند. اینکار سبب کاهش قطر آن‌ها می‌شود. پس از پایان این مرحله، میلگرد کلاف به دور حله‌ای می‌پیچد، این مسئله سبب تغییر شکل دادن آن‌ها می‌گردد. در نهایت به واحد خنک‌کننده منتقل شده و آماده عرضه می‌شوند.

    سایز میلگرد کلاف معمولا از 5.5 تا 16 میلی‌متر است. به منظور ساخت خرپا، تیرچه، سیم خاردار، صنایع جوشکاری و الکترود و… از این محصول  استفاده می‌شود.

    قیمت کلاف آجدار

    یکی از انواع میلگرد کلاف، کلاف آجدار است. این محصول همان میلگرد آجدار سایز کوچک است. کلاف آجدار بر طبق استانداردهای A2 و A3 تولید می‌شود. لازم به ذکر است قیمت کلاف آجدار در مقایسه با قیمت میلگرد آجدار تفاوت چندانی نداشته و هر دو تقریبا در یک قیمت هستند. کلاف آجدار در ایران توسط کارخانه‌های زیادی تولید می‌شود که رایج‌ترین آن‌ها فولاد کویر کاشان، فولاد احرامیان یزد، فولاد گلستاد و… است. سطح این میلگرد نیز مانند میلگرد آجدار شاخه، دارای برآمدگی‌های آج است. از این رو در موارد مختلفی به دلیل مقاومت بالا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

    قیمت کلاف ساده

    نوع دیگری از کلاف، کلاف ساده است. قیمت کلاف ساده بر اساس عوامل مختلفی تغییر می‌کند. کلاف ساده همان میلگرد ساده است. بنابراین سطحی کاملا صاف و یکدست دارد. این میلگرد در انواع مختلفی تولید می‌شود. در ادامه در مورد هر یک به طور مختصر توضیحاتی خواهیم داد.

    کلاف مفتول کم کربن

    یکی از انواع کلاف ساده، کلاف مفتول کم کربن است. این محصول قابلیت‌های ویژه‌ای دارد. از جمله رایج‌ترین قابلیت‌های مفتول کم کربن، کشش‌پذیری بالا، جوش‌پذیری بالا، چکش‌خواری و نورد سرد است. این نوع میلگرد کلاف ساده از مقدار کربن کمی برخوردار است. از این رو به آن مفتول کم کربن گفته می‌شود.

    کلاف مفتول کربن متوسط

    در میان انواع کلاف، کلاف کربن متوسط، دارای مقدار متوسطی کربن است. این محصول با استاندارد A1 تولید می‌شود. از نظر قیمت در مقایسه با کلاف آجدار از قیمت کمتری برخوردار است. از طرفی این محصول با استانداردهای در سایز مفتول تولید می‌شود. کاربرد کلاف ساده کربن متوسط در ساخت لاستیک، تایر و انواع فنر است.

    کلاف مفتول الکترود جوش

    این محصول همانطور که از نامش پیداست در الکترود جوشکاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین به منظور ساخت الکترود استفاده می‌شود. مقدار کربن در این محصول نسبت به دو نوع قبلی بیشتر است.

    به منظور خرید انواع میلگرد و کلاف و سایر محصولات آهن، به وب سایت آهن 118 مراجعه کنید. آهن 118 مرکزی معتبر جهت فروش انواع آهن‌آلات است. به منظور کسب اطلاعات بیشتر با ما در آهن 118 همراه باشید و یا با شماره 02154473 تماس بگیرید.

    توجه : این مطلب آگهی ساختمان، یک تبلیغ رپورتاژ بوده و اویم شاهانه در محتوا و محصولات آن هیچگونه نظری و مسئولیتی ندارد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.