×

قیمت هر متر مربع ورق پلی کربنات چقدر است؟

  • کد نوشته: 37101
  • ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
  • دیدگاه‌ها برای قیمت هر متر مربع ورق پلی کربنات چقدر است؟ بسته هستند
  • به گزارش آگهی ساختمان : وقتی به دنبال خرید بهترین محصول بازار هستید، توجه به هر متر مربع ورق پلی کربنات بسیار مهم است. در حقیقت، قیمت تعیین کننده میزان کیفیت، برند و مشخصات کلی محصول است. شما بدون شک بر حسب مقدار بودجه ای که دارید، ورق پلی کربنات مناسب خود را خریداری خواهید کرد. پس […]

    قیمت هر متر مربع ورق پلی کربنات چقدر است؟

    به گزارش آگهی ساختمانوقتی به دنبال خرید بهترین محصول بازار هستید، توجه به هر متر مربع ورق پلی کربنات بسیار مهم است. در حقیقت، قیمت تعیین کننده میزان کیفیت، برند و مشخصات کلی محصول است. شما بدون شک بر حسب مقدار بودجه ای که دارید، ورق پلی کربنات مناسب خود را خریداری خواهید کرد. پس مهم است که تناسبی بین مشخصات و قیمت ورق پلی کربنات خود ایجاد کنید تا بتوانید سرمایه گذاری مناسبی داشته باشید و از پول خود نهایت بهره را ببرید. در این بررسی ما به شما عوامل موثر و نحوه محاسبه قیمت هر متر مربع ورق پلی کربنات را ارائه می دهیم.

    قیمت ورق پلی کربنات چگونه محاسبه می شود؟

    قیمت ورق پلی کربنات نیز به مانند هر محصولی دیگری تابع یک سری مشخصات کلی است. برای مثال، اگر ورق تولید خارج باشد، قیمت آن بیشتر از ورق تولید داخل خواهد بود. همچنین هر چه متراژ ورق مورد نظر شما بیشتر باشد، قیمت نیز افزایش پیدا خواهد کرد. در واقع، متر مربع ورق کربنات تنها عامل موثر در قیمت نیست بلکه موارد دیگری نیز وجود دارند که قیمت هر متر مربع ورق پلی کربنات را مشخص می کنند. ما در زیر به عوامل موثر در قیمت ورق پلی کربنات اشاره می کنیم:

    نوع ورق پلی کربنات

    در بازر انواع مختلفی از ورق پلی کربنات وجود دارند که هر کدام بسته به مشخصات برای کاربردهای مختلفی استفاده می شوند. به طور کلی، ورق پلی کربنات به سه نوع زیر تقسیم می شود:

    ورق پلی کربنات موجدار

    اگر به سقفی انعطاف پذیر نیاز دارید، ورق پلی کربنات موجدار برای شما مناسب است. طراحی موجدار به استحکام بالا و همچنین انعطاف پذیری بیشتر کمک کرده است. بسته به طرح و نیاز شما ، ورق موجدار می تواند هم سقفی و هم دیواری باشد. این نوع سقف پلی کربنات را می توانید در انبارها، کارخانه ها، گاراژها و غیره مشاهده کنید. این ورق اجازه می دهد نور خورشید به محیط داخل وارد شود و فضا را روشن کند.

    ورق پلی کربنات توپر

    ورق پلی کربنات توپر بهترین جایگزین برای شیشه است زیرا ۲۰۰ برابر قوی تر است. این نوع ورق دارای استحکام ضربه ای بالایی است که باعث ماندگاری طولانی و مناسب برای سایبان، سقف نورگیر، گلخانه، مسیرهای سرپوشیده و سایر کاربردها می شود. این ورق اجازه می دهد تا نور خورشید در حالی که از اشعه ماوراء بنفش محافظت می شود، عبور کند. ورق های توپر می توانند باشند و به شما احساس داشتن شیشه را بدهد.

    ورق پلی کربنات چند جداره

    این ورق دارای چند لایه است که باعث می شود تا قوی تر از مواد دیگر باشد. ورق پلی کربنات چند جداره محکم و همچنین سبک وزن است. این محصول برای محافظت در برابر آفتاب و باران برای پیاده روها، استخرها و استادیوم ها و همچنین دیوارهای جداکننده برای عایق صدا ایده آل است. ورق چند جداره همچنین دوستدار محیط زیست است.

    متر مربع ورق پلی کربنات

    قیمت هر متر مربع ورق پلی کربنات در هزینه نهایی موثر است. در بیشتر موارد، ابعاد استاندارد ورق ها شامل ۶۰۰×۲۱۰، و ۳۰۵×۲۰۵ سانتی متر هستند. ضخامت ورق ها ی چند جدارنیز می تواند۴ تا ۳۲ میل باشند.و ورقهای پلی کربنات توپر ۱ الی ۱۵میلیمترباشند.قیمت هرمتر مربع ورق دلالت بر ابعاد (طول و عرض) و ضخامت ورق دارد. پس هر چه متر مربع ورق بیشتر باشد، قیمت آن نیز افزایش پیدا می کند.

    برند ورق پلی کربنات

    عامل دیگری که در قیمت نهایی ورق موثر است، برند محصول خواهد بود. برندهای خارجی محصولاتی با کیفیت بالاتر را تولید می کنند، در نتیجه قیمت بیشتری نیز دارند. ورق های تولید داخل ارزان تر هستند و کیفیت محصولات خارجی را ندارند. در هر دو صورت، قیمت دلار و نوسانات ارزی در قیمت هر متر مربع ورق پلی کربنات خارجی و داخلی موثر است. به شما پیشنهاد می کنیم تا به سراغ ورق ها با کیفیت خارجی بروید تا نسبت به هزینه ای که پرداخت می کنید، بهترین بازگشت سرمایه را دریافت کنید.

    کاربرد ورق پلی کربنات

    مورد آخری که در لیست قیمت ورق پلی کربنات موثر است، نوع کاربرد این محصول خواهد بود. بدون شک هر کاربردی به نوعی از ورق پلی کربنات با ابعاد و مشخصات متفاوت نیاز دارد. برای مثال، ورق مورد استفاده در یک گلخانه بزرگ متفاوت از یک پوشش سقف یک خانه خواهد بود زیرا هدف هر دوی اینها متفاوت است. به طور کلی، کاربردهای مربوط به ورق پلی کربنات به شرح زیر هستند:

    • پوشش سقف گلخانه ها
    • موانع و نرده ها
    • پانل های مقاوم در برابر ضربه و گلوله
    • سپرهای ایمنی
    • عینک محافظ
    • روکش آلاچیق
    • تقسیم کننده های اتاق
    • تعویض قطعات خودرو
    • نورگیرها و پنجره ها

    لیست قیمت هر متر مربع ورق پلی کربنات

    ورق تخت ابعاد ۳۰۵ × ۲۰۵ سانتی‌متر
    ورق ۲ میلی متر تخت ۳۸۴.۲۰۰ تومان (متر مربع)
    ورق ۳ میلی متر تخت ۸۵۰.۰۰۰ تومان (متر مربع)
    ورق ۴ میلی متر تخت ۷۶۰.۰۰۰ تومان (متر مربع)
    ورق ۶ میلی متر تخت ۱.۱۶۰.۰۰۰ تومان (متر مربع)
    ورق ۸ میلی متر تخت ۱.۵۲۰.۰۰۰ تومان (متر مربع)
    ورق ۱۰ میلی متر تخت
    ورق ۱۲ میلی متر تخت ۱.۹۰۰.۰۰۰ تومان (متر مربع)
    ورق چند جداره ابعاد ۲۱۰ × ۶۰۰ سانتی‌متر
    ورق ۴ میلی متر دوجداره ۸۷.۰۰ تومان (متر مربع)
    ورق ۵ میلی متر دوجداره ۱۱۰.۰۰۰ تومان (متر مربع)
    ورق ۶ میلی متر دوجداره ۱۱۹.۰۰۰ تومان (متر مربع)
    ورق ۶ میلی متر زنبوری ۲۰۶.۰۰۰ تومان (متر مربع)
    ورق ۸ میلی متر دوجداره ۲۱۵.۰۰۰ تومان (متر مربع)
    ورق ۸ میلی متر زنبوری ۲۲۰.۰۰۰ تومان (متر مربع)
    ورق ۱۰ میلی متر دوجداره ۲۲۵.۰۰۰ تومان (متر مربع)
    ورق ۱۰ میلی متر زنبوری ۲۲۵.۰۰۰ تومان (متر مربع)
    ورق ۱۶ میلی متر چهار جداره ۵۵۵.۰۰۰ تومان (متر مربع)

    از کجا ورق پلی کربنات خوب بخریم؟

    ورق پلی کربنات مزایای زیادی دارد که باعث می شوند در کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار گیرند. ورق پلی کربنات بسیار شفاف است و تا ۶۰ درصد بهتر از شیشه فضای داخل را گرم می کند. پلی کربنات به عنوان یک پلاستیک بادوام و سبک وزن بودن، شرایط نصب آسانی دارد. از همه مهمتر، قیمت هر متر مربع ورق پلی کربنات ارزان تر از متریال های دیگری مانند شیشه است.

    اما با توجه به فواید این محصول، موضوع دیگری که بسیار مهم است، پیدا کردن یک شرکت معتبر برای خرید ورق پلی کربنات است. به عنوان یک پیشنهاد، می توانیم «شرکت سایه ساز ایمن» را به شما معرفی کنیم. این شرکت طیف گسترده ای از انواع ورق پلی کربنات را ارائه می دهد که برای کاربردهای مختلف اعم از پوشش سقف و موارد دیگر استفاده می شوند.

    ورق پلی کربنات سایه ساز ایمن یک ماده مقاوم در برابر ضربه است که نصف شیشه وزن دارد. این متریال که تولید برندهای خارجی است، یک ماده همه کاره محسوب می شود که می تواند برای پروژه های تجاری و مصارف خانگی کاربردی باشد. این شرکت تمام محصولات شما را در متراژ مورد نیازتان برش می دهد و همچنین آمادگی لازم برای نصب ورق در محل کار شما را نیز دارد. از مزایای سایه ساز ایمن می توان به کیفیت بالای ورق ها، ضمانت خرید، پاسخگویی سریع و ارسال محصولات اشاره کرد.

    همین حالا می توانید برای خرید انواع ورق پلی کربنات از شرکت سایه ساز ایمن و یا مشاوره رایگان و بازدید در محل با شرکت سایه ساز ایمن تماس بگیرید و یا به وبسایت شرکت سایه ساز مراجعه کنید.

    ——————————————–

    ۰۲۱۸۸۴۵۲۲۷۰

    Sayehsaz.com

    تهران، خیابان شریعتی، نرسیده به چهارراه قصر، خیابان اندیشه یکم، پلاک ۶، طبقه دوم

    توجه : این مطلب آگهی تبلیغات، یک تبلیغ رپورتاژ بوده و اویم شاهانه در محتوا و محصولات آن هیچگونه نظری و مسئولیتی ندارد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.