×
×

قیمت سرامیک کف درجه دو در سال 1402

  • کد نوشته: 10644
  • ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
  • دیدگاه‌ها برای قیمت سرامیک کف درجه دو در سال 1402 بسته هستند
  • قیمت سرامیک کف درجه دو به گزارش آگهی ساختمان : قیمت سرامیک کف درجه دو نسبت به سرامیک های درجه یک حدود ۲۰ درصد ارزانتر به فروش می رسد. این سرامیک خصوصیت بدون بند و خاک سفید نیز دارد. قیمت سرامیک کف درجه دو نسبت به سرامیک های درجه یک نیز کمتر افزایش داشته است. هزینه […]

    قیمت سرامیک کف درجه دو در سال 1402

    قیمت سرامیک کف درجه دو

    به گزارش آگهی ساختمان : قیمت سرامیک کف درجه دو نسبت به سرامیک های درجه یک حدود ۲۰ درصد ارزانتر به فروش می رسد. این سرامیک خصوصیت بدون بند و خاک سفید نیز دارد. قیمت سرامیک کف درجه دو نسبت به سرامیک های درجه یک نیز کمتر افزایش داشته است. هزینه ساخت آپارتمان به همین دلیل است که خرید کاشی و سرامیک درجه دو نسبت به خرید سرامیک ها درجه یک بیشتر است. یکی از این دلایل این است که امروزه مردم به جای توجه به کیفیت محصولات، به طرح و رنگ آن ها توجه می کنند. برخی از کارخانجات تولید کننده کاشی و سرامیک تفاوت چندانی بین درجه بندی های مختلف در سرامیک ها در نظر نمی گیرند. به همین دلیل کاشی و سرامیک های تولید شده درجه یک کاملا مشابه نوع درجه دو آن است. خصوصیات سرامیک درجه دو برای کف نیز به مانند نوع درجه یک بدون بند است.

    یکی از راه های خرید ارزان قیمت سرامیک کف درجه دو این است که به صورت مستقیم از کراخانه و بدون واسطه خرید کنید. به همین دلیل قیمت به صورت چشمگیری کاهش می یابد.

    قیمت سرامیک کف درجه دو نسبت به سرامیک های درجه یک کمتر افزایش داشته است. از این رو تمایل به خرید کاشی و سرامیک درجه دو به مراتب بیشتر از خرید درجه یک است. برخی از کارخانجات تولید کننده کاشی و سرامیک تفاوت چندانی برای درجه بندی های مختلف در نظر گرفته نمیشود، از این جهت کاشی و سرامیک های تولید شده درجه یک کاملا مشابه نوع درجه دو آن است. خصوصیات سرامیک درجه دو برای کف نیز به مانند نوع درجه یک بدون بند است. همچنین خرید مستقیم از کارخانه که بدون واسطه انجام شود، سبب کاهش قیمت به صورت چشمگیری نیز خواهد شد.

    قیمت تقریبی سرامیک کف

    سرامیک کفی که جنس خوب و معمولی دارد،  قیمت حدود ۳۰ هزار تومان و تا بالای ۱۰۰ هزار تومان دارد. یکی از پرفروش ترین انواع سرامیک سایز ۶۰*۶۰ و 80*80 است که به صورت بدون بند است.

    سرامیک کف

    سرامیک کف در طرح ها و رنگ های متفاوت و متنوعی تولید می شود و همین دلیل در تفاوت قیمت سرامیک کف درجه دو است.

    سرامیک کف بهتر است از بدون بند باشد، چرا که زیبایی بیشتری به کف می بخشد و یکسان و یکنواخت بودن سرامیک باعث می شود که سرامیک ها با کیفیت تر به نظر بیایند. خرید مستقیم از کارخانه ها بسیار به صرفه تر است چرا که هزینه واسطه ها حذف می شود اصول طراحی ویلا مدرن و خرید را به صرفه تر می کند. در خرید مستقیم از کارخانه باید با متراژ بالا خرید کرد. اما اگر شما خرید در متراژ بالا نیازی ندارید، بهتری گزینه برای خرید می تواند خرید از نمایندگی ها به خصوص در هنگام تخفیف باشد.

    کاربرد سرامیک کف

    از سرامیک کف در کفپوش خانه، سرویس بهداشتی، حیاط و نیزز در پاساژ ها و مجتمع های تجاری استفاده می شود. نقاشی ساختمان یکی از پرکاربرد ترین سرامیک ها برای کفپوشریال سرامیک 80*80 است چرا که هم به صرفه تر است و هم نصب آن راحت تر است و هزینه نصب را نیز کاهش می دهد.

    ویژگی های سرامیک کف

    کاشی های درجه دو تفاوت زیادی با سرامیک های درجه یک ندارند. تفاوت این سرامیک ها این است که سرامیک  های درجه دو سرامیک هایی هستند که از نظر دید ظاهری از معایبی داشته باشند. هزینه ساخت ویلا شیشه ای به عنوان ثمال ممک است در فاصله تمامی کناره های سطح لعابدار آن ها بیش از یک یا دو خال، به قطر حداکثر نیم میلیمتر وجود نداشته باشد و یا اینکه در تمامی کناره های سطح لعاب دار آن ها فقط یک لکه لعاب نگرفتگی، حداکثر به ابعاد ۳*۲ میلیمتر وجود داشته باشد. معمولا به سرامیکی که زدگی های جزئی داشته باشد سرامیک درجه دو می گویند و به همین دلیل قیمت این سرامیک ها به نسبت درجه یک کمتر ست و به دلیل اینکه زدگی ممکن است به چشم بیاید، نقاشی منزل از آن ها در کفپوش بیشتر استفاده می شود.

    مقالات پیشنهادی برای مطالعه بیشتر : 

    قیمت نقاشی ساختمان در رشت
    طراحی راهرو آپارتمان
    ساخت ویلا در جابان

    مراحل ساخت ساختمان فلزی با عکس

    هزینه جواز ساخت

    مشارکت در ساخت گیلان

    ضوابط وال پست ها

    اموزش ترکیب رنگ شکلاتی

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.