×

قیمت سرامیک طرح سنگ در سال ۱۴۰۱

  • کد نوشته: 10635
  • ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
  • دیدگاه‌ها برای قیمت سرامیک طرح سنگ در سال ۱۴۰۱ بسته هستند
  • قیمت سرامیک طرح سنگ به گزارش  طراحی ویلا مدرن : قیمت سرامیک طرح سنگ براساس ابعادی که دارد و با توجه به طرح و نقش آن متفاوت است.  سرامیک ها از قدیمی ترین مصالحی ساختمانی هستند که در ساخت خانه و سازه های مختلف مورد استفاده قرار گرفته اند. البته این روزها این ابزارها در طرح […]

    قیمت سرامیک طرح سنگ در سال ۱۴۰۱

    قیمت سرامیک طرح سنگ

    به گزارش  طراحی ویلا مدرن : قیمت سرامیک طرح سنگ براساس ابعادی که دارد و با توجه به طرح و نقش آن متفاوت است.  سرامیک ها از قدیمی ترین مصالحی ساختمانی هستند که در ساخت خانه و سازه های مختلف مورد استفاده قرار گرفته اند. البته این روزها این ابزارها در طرح ها و مدل های مختلف و جدیدتری ساخته می شوند و کارایی هایی بسیار مفیدتری دارند. به همین دلیل است که قیمت سرامیک طرح سنگ با طرح و رنگ متفاوت، متغیر است. سرامیک ها نیز مانند هر جنس دیگری با کیفیت های متفاوت با عنوان درجه ۱ و درجه های پایین تر آن به فروش می رسند.

    کارخانه ها و نمایندگی های زیادی وجود دارد که سرامیک کف به بازار ارائه می کنند و یکی دیگر از دلایل تفاوت قیمت سرامیک طرح سنگ این است که از کدام کارخانه و با چه کیفیتی آن ها را خریداری می کنید.

    برای خرید سرامیک ارزان قیمت همراه با کیفیت خوب باید موارد زیر را رعایت کنید:

    ۱- ابتدا باید متراژ درخواستی خود را بالا برید، حداقل ۵ پالت یعنی حدود ۵۰۰ متر مربع

    ۲- ظرفیت کامیون نیز باید در نظر بگیرید، زیرا یکی از فاکتورهای مهم در پایین آوردن قیمت آن است که از تمام ظرفیت کامیون برای حمل بار استفاده شود. بعنوان مثال ظرفیت کامیون ۶ چرخ حدود ۵۰۰ مترمبع می باشد و ظرفیت کامیون ۱۰ چرخ حدود ۷۰۰ مترمربع و ظرفیت تریلی بالای ۱۰۰۰ مترمربع می باشد.

    ۳- خرید خود را باید بصورت نقدی انجام دهید.

    ۴- از آنجا که در خرید اینترنتی کاشی و سرامیک، شما نمی توانید طرح آنرا از نزدیک ببینید و فقط انتخاب از طریق تصاویری است که از طریق تلگرام برای شما ارسال می شود بنابرین طرح های پرفروش و عام پسند انتخاب کنید تا خیالتان در این مورد راحت باشد.

    ۵- نوع کاشی یا سرامیک خود را اعلام کنید تا موارد باصطلاح خوش قیمت برای شما ارائه شود و از بین آنها یکی را انتخاب نمایید.

     

    سرامیک طرح سنگ

    سرامیک طرح سنگ یکی از پر طررفدارترین مدل های  سرامیک های طرح دار است. هزینه ساخت ساختمان سازی ویژگی مهمی که محبوبیت کاشی سرامیک طرح سنگ را افزایش می دهد، کیفیت بالای این سرامیک ها است.

    سرامیک طرح سنگ به دلیل نگهداری بهتر و دوام و مقاومت بیشتری که نسبت به سنگ ها دارد، بیشتر فروش دارد و همچنین نسبت به سنگ ها  قیمت سرامیک طرح سنگ، ارزان تر است. همچنین سرامیک طرح سنگ به دلیل مقاومت نسبت به آب در محیط های مرطوب یا در سرویس بهداشتی که آب زیادی روی این سرامیک ها می ریزد، به جای سنگ طبیعی که کارایی ندارد، قابل نصب است. هزینه ساخت ویلا در لواسان همچنین این سرامیک در فضا خارجی خانه نیز قابل نصب است. طرح و سایز کاشی طرح سنگ در دکوراسیون داخلی منزل بسیار متنوع است. استفاده از سرامیک طرح سنگ مرمر و همچنین کاشی طرح سنگ تراورتن سایز بزرگ در کف سالن پذیرایی، باعث می شود که این فضا بزرگتر به نظر برسد و باعث جذابیت در سالن پذیرایی شما می شود. اغلب معماران، رنگ های تیره تری از سرامیک طرح سنگ برای دیوار حیاط و نمای ساختمان را ترجیح می دهند و به تازگی، استفاده از سرامیک های طرح سنگ گرانیت به عنوان کاشی در بین سرامیک ها پرطرفدار شده است.

    آمدن صنایع نوین و فناوری های جدید در زمینه تولید کاشی و سرامیک و ظهور نسل جدید کاشی و سرامیک مقاوم که با عنوان پرسلان شناخته می شود، کاشی ها و سرامیک ها دارای تنوع رنگ های متنوعی شدند و شما می توانید سرامیک های طرح سنگ را در هر شکل و طرحی که نیاز داشته دارید، از بازار خریداری کنید.

    اما سنگ ها وضعیت متفاوتی نسبت به کاشی و سرامیک پرسلان دارند و از آنجایی که به جز سنگ های مصنوعی بقیه سنگ ها طبیعی هستند در نتیجه آنها محدودیت هایی در زمینه طرح و رنگ و مقاومت دارند و رنگ آمیزی منزل قیمت سرامیک طرح سنگ نسبت به سنگ ها کمتر است.

    مقالات پیشنهادی برای مطالعه بیشتر : 

    مقالات پیشنهادی برای مطالعه بیشتر : 

    هزینه نقاشی ساختمان متری چنده
    طراحی آپارتمان دوبلکس کوچک
    ساخت حیاط ویلا

    مراحل ساخت فنداسیون ساختمانهای اسکلت فلزی

    اخذ پروانه ساخت تجهیزات پزشکی

    مشارکت در ساخت لاهیجان

    شکل وال پست

    آموزش ترکیب رنگ سرخابی

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.