×

قبل از سفر به محمودآباد با هتل های محمود آباد آشنا شوید

  • کد نوشته: 40669
  • ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
  • دیدگاه‌ها برای قبل از سفر به محمودآباد با هتل های محمود آباد آشنا شوید بسته هستند
  • سفر به هر نقطه‌ای از شمال کشور به دلیل طبیعت بکر و زیبایش شما را شگفت‌زده خواهد کرد؛ محمودآباد واقع در استان مازندران، یکی از پرطرفدارترین شهرهای شمالی کشور در میان گردشگران است. این شهر فوق‌العاده زیبا از ایام قدیم تا به امروز به خاطر دریای آرامش‌بخش، تفرجگاه‌های ساحلی و فضای پوشیده از گیاهان سرسبز […]

    قبل از سفر به محمودآباد با هتل های محمود آباد آشنا شوید

    سفر به هر نقطه‌ای از شمال کشور به دلیل طبیعت بکر و زیبایش شما را شگفت‌زده خواهد کرد؛ محمودآباد واقع در استان مازندران، یکی از پرطرفدارترین شهرهای شمالی کشور در میان گردشگران است. این شهر فوق‌العاده زیبا از ایام قدیم تا به امروز به خاطر دریای آرامش‌بخش، تفرجگاه‌های ساحلی و فضای پوشیده از گیاهان سرسبز همواره موردتوجه گردشگران بوده از همین رو شهر ساحلی محمودآباد هرساله پذیرای تعداد قابل‌توجهی مسافر می‌باشد. انتخاب اقامتگاه مناسب از مهم‌ترین مواردی است که مسافران قبل از سفر به محمودآباد باید به آن توجه کنند. در محمودآباد اقامتگاه‌های بسیاری دیده می‌شود که این موضوع شاید انتخاب را برایتان سخت کند، اما نگران نباشید در ادامه می‌خواهیم بهترین هتل های محمود آباد را به شما معرفی کنیم.

    اقامتگاه‌های محمودآباد، از ویلا تا لوکس‌ترین هتل های محمودآباد

    وقتی‌که حرف از اقامت در محمودآباد یا دیگر شهرهای شمالی کشور پیش ‌می‌آید، اغلب افراد به فکر اجاره ویلا و سوئیت می‌افتند و کمتر کسی از هتل ‌های محمودآباد خبر دارد. همان‌طور که می‌دانید محمودآباد همواره میزبان مسافران زیادی است از همین رو در هر گوشه‌کنار از شهر که نگاه کنید اقامتگاه‌های متنوعی خواهید دید از ویلا گرفته تا مسافرخانه ارزان و هتل‌های لوکس گران.

    اگر به دنبال اقامتگاهی باکیفیت و با امکانات بسیار خوب هستید، قطعاً هتل های محمودآباد گزینه خوبی برای اقامت هستند؛ این هتل‌ها با ارائه بهترین خدمات و امکانات، رضایت مسافران را در طول اقامت جلب‌ کرده است؛ برای آشنایی با بهترین هتل های محمودآباد ازنظر مسافران با ما همراه باشید.

    هتل مروارید خزر | از لوکس‌ترین هتل های محمودآباد

    اگر قصد اقامت در بهترین هتل محمودآباد دارید، هتل ۵ ستاره مروارید خزر را به‌هیچ‌وجه از دست ندهید؛ این هتل در نزدیکی ساحل دریای زیبای خزر واقع‌شده است و چشم‌انداز بی‌نظیر دریا و تماشای طلوع و غروب آفتاب، از پنجره‌های اتاق هتل، بی‌شک از بهترین ویژگی‌های هتل مروارید خزر است.

    هتل مروارید خزر در سال ۱۳۸۵ با ۳۴ واحد اقامتی در ۳ طبقه فعالیت خود را آغاز نمود. شاید تصورتان از هتل مروارید خزر محمودآباد، یک هتل قدیمی با امکانات فرسوده باشد درصورتی‌که این‌چنین نیست، چراکه این هتل در سال ۱۳۹۵ جهت ارتقا امکانات رفاهی، مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت و اکنون به‌عنوان یکی از هتل لوکس محمودآباد شناخته می‌شود.

    هتل مروارید خزر دارای واحدهای اقامتی متنوع با دکوراسیون شیک، همراه با امکانات رفاهی عالی می‌باشد؛ از بهترین واحدهای اقامتی این هتل می‌توان به اتاق‌های یک‌خوابه و دوخوابه، ویلاهای دوبلکس و سوئیت‌های سه‌خوابه ۶ نفره اشاره کرد که همه این واحدهای اقامتی به امکاناتی همچون یخچال، مبلمان، تلویزیون، کمد لباس، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تهویه هوا، سرویس بهداشتی ایرانی یا فرنگی، لوازم بهداشتی و… مجهز هستند.

    هتل ساحلی خزر محمود آباد

    هتل ساحلی خزر محمود آباد

    امکانات و خدمات هتل مروارید خزر

    هتل مروارید خزر ازجمله هتل‌های ۵ ستاره محمودآباد بشمار می‌رود، پس خدمات و امکانات لاکچری این هتل دور از ذهن نیست. این هتل امکانات ویژه‌ای همچون اینترنت رایگان محدود در لابی، در اختیار مسافران قرار می‌دهد همچنین اگر با ماشین شخصی به محمودآباد سفرکرده‌اید، با خیال راحت هتل مروارید خزر را برای اقامت انتخاب نمایید زیرا هتل دارای پارکینگ با ظرفیت ۶۰ خودرو می‌باشد. ضمن اینکه این هتل با وعده صبحانه رایگان از مهمانان پذیرایی می‌کند در هتل مروارید خزر رستوران و کافی‌شاپ وجود دارد که با خوشمزه‌ترین غذاها و دسرها در محیطی دنج از شما پذیرایی می‌کنند.

    چنانچه می‌خواهید یک روز خود را در هتل بگذرانید مطمئن باشید که حوصله‌تان سر نخواهد رفت زیرا می‌توانید در فضای سبز هتل کمی پیاده‌روی کنید یا به زمین تنیس یا سالن بیلیارد برود و خودتان را سرگرم کنید. البته امکانات و خدمات رفاهی هتل مروارید خزر به همین موارد گفته ختم نمی‌شود بلکه امکاناتی دیگر مانند صندوق امانات، آرایشگاه، مرکز خرید، نمازخانه، فروشگاه و… را برای مهمانانش فراهم کرده است.

    بررسی موقعیت مکانی هتل

    هتل مروارید خزر، در ۱۴ کیلومتر محمودآباد واقع‌شده است و تا نور ۹ کیلومتر فاصله دارد؛ این موقعیت مکانی یکی از امتیازات ویژه این هتل است زیرا به دریا و بزرگ‌ترین اسکله تفریحی ایران فاصله اندکی دارد.

    آدرس هتل: مازندران، محمودآباد کیلومتر ۱۴ جاده محمودآباد به نور

    هتل‌آپارتمان اکسین محمودآباد | هتل‌آپارتمان ۳ ستاره

    بی‌شک هتل‌آپارتمان اکسین را می‌توان به‌عنوان یکی از بهترین هتل های محمودآباد شناخته شود؛ این هتل با ارائه خدمات و امکانات بسیار عالی توانسته رضایت مهمانان خود را جلب کند و اما جذاب‌ترین بخش این هتل تراس‌های بزرگ و مشرف به شالیزارها و دریا است که منظره فوق‌العاده زیبایی را به وجود آورده است.

    هتل‌آپارتمان اکسین در سال ۱۳۹۲ در ۴ طبقه و ۲۴ واحد اقامتی افتتاح شد و در سال ۱۳۹۵ جهت به‌روزرسانی تجهیزات بازسازی‌شده. هتل اکسین هر آنچه که مسافران برای اقامت راحت نیاز دارند، فراهم نموده است از امکانات داخل اتاق‌های هتل اکسین می‌توان مواردی همچون مبلمان، دراور، میزتحریر، تلویزیون، تلفن، تختخواب، سرویس بهداشتی ایرانی یا فرنگی، حمام، لوازم بهداشتی و… نام برد.

    امکانات و خدمات هتل

    اگر بخواهیم به‌طورکلی امکانات و خدمات رفاهی هتل اکسین را توصیف کنیم، این هتل امکانات بیشتری نسبت به هزینه برای مهمانان خود فراهم کرده است؛ و هتل اکسین محمود آباد، برای رفاه حال مسافران امکاناتی همچون پارکینگ رایگان با ظرفیت ۲۵ خودرو، رستوران بام و کافی‌شاپ با باکیفیت‌ترین غذاها مهیا کرده و همچنین در این هتل، وعده صبحانه به‌صورت رایگان سرو می‌شود.

     این هتل با فراهم نمودن امکانات تفریحی مثل فضای سبز با محیط زیبا و آلاچیق، سالن بیلیارد، خدمات ماساژ و فضای بازی برای کودکان اوقات خوشی را برایتان رقم خواهد زد.

    از دیگر امکانات رفاهی هتل اکسین می‌توان به اینترنت رایگان در لابی، خدمات خانه‌داری، مرکز خرید، نمازخانه، آسانسور، صندوق امانات، فروشگاه و… اشاره کرد.

    بررسی موقعیت مکانی هتل

    هتل اکسین در ۸ کیلومتری جاده محمودآباد به دریاسر و ۲۰۰ متری دریا واقع‌شده است که همین فاصله اندک به دریا و مراکز دیدنی و زیارتی شهر همچون پارک توریستی سرزمین رویاها، بازار بزرگ الغدیر و امامزاده قاسم باعث شده بسیاری از مسافران این هتل را برای اقامت انتخاب کنند.

    آدرس هتل: محمودآباد، کیلومتر ۸ جاده محمودآباد، سرخ‌رود، بعد از دهکده توریستی دریاسر

    هتل آپارتمان اکسین محمود آباد

    هتل آپارتمان اکسین محمود آباد

    متل شهر قصه محمودآباد | نزدیک‌ترین متل به دریای خزر

    متل شهر قصه، یکی دیگر از گزینه‌ها برای اقامت راحت و فراموش‌نشدنی در محمودآباد است؛ این اقامتگاه در سال ۱۳۶۰ در دو فاز ویلایی و آپارتمانی افتتاح شد و در سال ۱۳۹۵ جهت ارتقا خدمات و امکانات رفاهی بازسازی شد. این مجموعه در کل دارای ۵۷ ویلا و ۹ واحد اقامتی است که همه آن‌ها در محیطی زیبا و سرسبز در نزدیکی دریا واقع‌شده است.

    واحدهای اقامتی متل شهر قصه از امکانات نسبتاً خوبی همچون مبلمان، یخچال، تلویزیون، کمد لباس، چای‌ساز، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، حمام، لوازم بهداشتی و… برخوردار هستند.

    امکانات و خدمات هتل

     متل شهر قصه به‌عنوان یکی از هتل های محمودآباد، امکانات قابل قبولی را برای مسافران مهیا کرده است ازجمله آن‌ها می‌توان به پارکینگ روباز با ظرفیت ۶۶ خودرو، کافی‌شاپ، رستوران، چایخانه سنتی، خدمات ویژه معلولین، صندوق امانات و نمازخانه اشاره کرد؛ همچنین این مجموعه به فکر اوقات فراغت مسافران بوده و امکانات تفریحی از قبیل فضای سبز، پارک کودک، زمین ورزشی و سالن بیلیارد را برای مسافران فراهم نموده است.

    بررسی موقعیت مکانی هتل

    متل شهر قصه ازنظر موقعیت مکانی، از بهترین هتل های محمودآباد بشمار می‌رود چراکه دسترسی به جاذبه‌های شهر را آسان می‌سازد و مسافرانی که این هتل را برای اقامت انتخاب می‌نمایند، می‌توانند تنها با کمی پیاده‌روی به دریا و بازار الغدیر برسند.

    آدرس هتل: مازندران، محمودآباد، کیلومتر یک بلوار معلم، پلاک ۲۳۳

    هتل‌آپارتمان ماهان | از بهترین هتل های محمودآباد

    یکی دیگر از بهترین هتل های محمودآباد از دیدگاه مسافران، هتل‌آپارتمان ماهان است؛ این هتل در سال ۱۳۹۳ در یکی از بهترین نقاط محمودآباد فعالیت خود را آغاز نمود. این مجموعه اقامتی دارای ۲۸ باب سوئیت در محیط دنج و به‌دوراز شلوغی است که فارغ از محیط بسیار زیبای هتل سوئیت‌های شیک و مجهز، اقامت خوشی را برای مسافران رقم می‌زند. واحدهای اقامتی هتل ساحلی ماهان شامل آپارتمان یک‌خوابه دونفره، آپارتمان دوخوابه چهارنفره، سوئیت یک‌خوابه VIP و سوئیت دوخوابه VIP می‌باشد که هرکدام به امکاناتی همچون تلویزیون، کمد لباس، یخچال، تلفن، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، آشپزخانه، حمام و لوازم بهداشتی مجهز هستند.

    امکانات و خدمات هتل

    هتل‌آپارتمان ماهان ازجمله هتل‌ های محمودآباد است که با ارائه خدمات خوب و هزینه مناسب، گزینه خوبی برای اقامت است. مسافرانی که این هتل را برای اقامت انتخاب کرده‌اند در طول اقامت می‌توانند در رستوران هتل غذا نوش جان کنند و یا در کافی‌شاپ هتل خودشان را مهمان یک نوشیدنی کنند البته مسافران می‌توانند از خدمات روم سرویس استفاده کنند و سفارش خود را در اتاق میل کنند. همچنین امکان استفاده از پارکینگ غیرمسقف به‌صورت رایگان برای مسافران وجود دارد. از دیگر امکانات و خدمات رفاهی هتل‌آپارتمان ماهان خشک‌شویی، اینترنت، باشگاه ورزشی، فضای سبز، صندوق امانات، فروشگاه و غرفه، کارکنان مسلط به زبان انگلیسی و… می‌باشد.

    بررسی موقعیت مکانی هتل

    هتل‌آپارتمان ماهان در ۷ کیلومتری شهر زیبای محمودآباد واقع‌شده است، نزدیکی هتل به دریای کاسپین و ساحل اختصاصی از بهترین ویژگی‌های این هتل است زیرا مسافران با اقامت در این هتل در هر ساعت از شبانه‌روز قادرند به ساحل دریای خزر بروند و از طبیعت آرامش‌بخش دریا بهره‌مند شوند. همچنین دسترسی آسان به تفریحات هیجان‌انگیز آبی مثل جت اسکی، موتور چهارچرخ و قایق‌سواری از دیگر امتیازات ویژه این هتل است.

    آدرس هتل: مازندران، محمودآباد، دریاسر، خیابان ساحل

     متل پرستو | اقامتگاه اقتصادی در محمودآباد

    اگر به دنبال اقامتگاه باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه در محمودآباد مازندران هستید، متل پرستو یکی از بهترین هتل های محمودآباد برای اقامت اقتصادی خواهد بود. این متل سابقه سال‌های زیادی را صرف پذیرایی از مهمانان کرده است و در حال حاضر به خاطر خدمات و امکانات عالی در کنار هزینه مناسب، باعث شده همواره این هتل موردتوجه گردشگران بوده است.

    متل پرستو در سال ۱۳۹۷ جهت ارتقا کیفیت و نوسازی تجهیزات مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت. این هتل دارای ۱۴ واحد اقامتی در محوطه‌ای دنج و زیبا می‌باشد؛ اگر به‌اتفاق خانواده یا به‌صورت گروهی به محمودآباد سفرکرده‌اید با رزرو متل پرستو لحظات خوشی را کنار یکدیگر تجربه کنید.

    واحدهای اقامتی متل پرستو از امکاناتی همچون تلویزیون، مبلمان، یخچال، کمد لباس، آشپزخانه با امکانات پخت‌وپز، حمام، سرویس بهداشتی ایرانی یا فرنگی و سیستم گرمایشی و سرمایشی برخوردار هستند.

    متل پرستو محمود آباد

    متل پرستو محمود آباد

    امکانات و خدمات هتل

    متل پرستو امکانات و خدمات رفاهی قابل قبولی را برای مهمانان خود در نظر گرفته است که از بهترین آن‌ها می‌توان به رستوران و کافی‌شاپ اشاره کرد. همچنین اگر با ماشین شخصی به محمودآباد سفرکرده‌اید این هتل برای رفاه حال مهمانان بخشی از محوطه هتل را به پارکینگ اختصاص داده است.

    یکی از جذاب‌ترین امکانات این متل، ساحل اختصاصی است که مسافران با اقامت در این هتل می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز تنها با کمی قدم زدن از آرامش بی‌نظیر دریا خزر بهره‌مند شوند.

    بررسی موقعیت مکانی هتل

    متل پرستو در چند قدمی دریا و در حدفاصل دو شهر زیبای فریدون‌کنار و نور (حدود ۲۶ کیلومتر) واقع‌شده است و شما با اقامت در این هتل، با طی کردن مسیر کوتاهی می‌توانید از شهر ساحلی نور و فریدون‌کنار نیز بازدید کنید.

    آدرس هتل: مازندران، محمودآباد خیابان آزادی، خیابان دریا، انتهای دریای ۲۲

    هتل صدف محمودآباد | از بهترین هتل های محمودآباد

    اغلب مسافران در سفر به محمودآباد می‌خواهند در نزدیکی دریا اقامت داشته باشند تا هر وقت دلشان خواست به کنار دریا بروند و آرامش وجودشان را فرابگیرد. اگر برای شما هم مهم است در جوار دریای خزر اقامت داشته باشید، هتل صدف یکی از بهترین هتل های محمودآباد است که تنها چند متر با دریا فاصله دارد.

    هتل صدف محمودآباد در سال ۱۳۸۹ با دو ساختمان مجزا از هم افتتاح شد که برج صدف ۱ ساختمان قدیمی، دارای ۲۳ واحد اقامتی در ۱۲ طبقه است و اما ساختمان جدیدتر که برج صدف ۲ می‌گویند شامل ۱۵ واحد اقامتی در ۵ طبقه می‌باشد؛ همچنین این هتل جهت نوسازی تجهیزات در سال ۱۳۹۶ بازسازی شد.

    چشم‌انداز اتاق‌های یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های این هتل است زیرا پنجره اتاق‌های هتل صدف به منظره دریا، ساحل و جنگل مشرف هستند. البته نمی‌توان از امکانات خوب این هتل چشم‌پوشی کرد از بهترین خدمات درون اتاق می‌توان به تلویزیون، مبلمان، یخچال، کمد لباس، حمام، سرویس بهداشتی ایرانی یا فرنگی، لوازم بهداشتی، سیستم تهویه هوا و… اشاره کرد.

    امکانات و خدمات هتل

    هتل صدف با فراهم نمودن امکانات و خدمات خوب همچون رستوران، کافی‌شاپ، فروشگاه، سالن ورزشی، بیلیارد، پارک کودک، چایخانه سنتی، آرایشگاه، فضای سبز و… اقامت خوشی را برای مهمانان رقم خواهد زد.

    بررسی موقعیت مکانی هتل

    علاوه بر اینکه هتل صدف در نزدیکی دریا قرارگرفته است؛ دسترسی آسانی را به مرکز شهر فراهم نموده.

    آدرس هتل: مازندران، محمودآباد، خیابان شهید ناطق نوری (خیابان آزادی)، دریای ۲۸

    توجه : این مطلب آگهی ساختمان، یک تبلیغ رپورتاژ بوده و اویم شاهانه در محتوا و محصولات آن هیچگونه نظری و مسئولیتی ندارد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.