×

فولاد مهر سهند (مهر استیل)؛ نامی قابل اعتماد در صنعت آهن و فولاد

  • کد نوشته: 42579
  • ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
  • دیدگاه‌ها برای فولاد مهر سهند (مهر استیل)؛ نامی قابل اعتماد در صنعت آهن و فولاد بسته هستند
  • فولاد مهرسهند  (مهر استیل) هم اکنون آمادگی آن را دارد که تمامی نیازهای افراد به فولاد را برطرف کند. صنعت فولاد یکی از پر مصرف‌ترین صنایع است که پس از صنایع پتروشیمی روی کار آمده است. این صنعت به دلیل این که برای راه اندازی سایر صنایع کاربرد فراوانی دارد، همواره مورد توجه است. تمامی […]

    فولاد مهر سهند (مهر استیل)؛ نامی قابل اعتماد در صنعت آهن و فولاد

    فولاد مهرسهند  (مهر استیل) هم اکنون آمادگی آن را دارد که تمامی نیازهای افراد به فولاد را برطرف کند. صنعت فولاد یکی از پر مصرف‌ترین صنایع است که پس از صنایع پتروشیمی روی کار آمده است. این صنعت به دلیل این که برای راه اندازی سایر صنایع کاربرد فراوانی دارد، همواره مورد توجه است. تمامی صنایع مربوط به تولید خودرو، لوازم خانگی، انبوه سازی و تولید لوازم خانگی به مواد اولیه‌ای که در صنایع فولاد تولید می‌شوند، نیاز دارند. طبق پیش بینی‌هایی که انجام شده‌اند، در سال‌‌های آینده نیز شاهد توسعه صنایع فولاد خواهیم بود. افرادی که به این صنعت نیاز دارند، نمی‌توانند به هر شرکتی اعتماد کنند. به همین دلیل است که قصد معرفی مهر استیل با نشانی اینترنتی https://mehrsteel.com/ که نامی قابل اعتماد در عرصه صنایع فولادی است را داریم.

    جایگاه فولاد در ایران

    پیش از این که در مورد مهر استیل بیشتر بدانیم، می‌خواهیم جایگاه فولاد را در کشورمان بررسی کنیم. تولید فولاد در ایران از همان سال‌های ابتدایی تا زمانی که این صنعت توسعه یافت، روند افزایشی را طی کرده است. بنابراین می‌توانیم بگوییم که نیاز انسان روز به روز به فولاد و صنایع فولادی بیشتر می‌شود. تا جایی که آینده بازارهای صادرات و واردات فولاد در کشورمان بسیار مثبت در نظر گرفته شده است. برای برطرف کردن تقاضای زیادی که از فولاد وجود دارد، شرکت‌های مختلفی روی کار آمده‌اند. برخی از آن‌ها به صورت معتبر فعالیت می‌کنند و نیاز مشتریان را برطرف می‌نمایند. خب این شرکت‌ها قابل اعتماد هستند. اما برخی دیگر با هدف کلاهبرداری فعالیت می‌کنند. پس نمی‌توان به آن‌ها اعتماد کرد. شرکت فولاد مهر جزو شرکت‌های نامداری است که فولاد را برای کاربردهای مختلف وارد بازار می‌کند. شما می‌توانید برای برطرف کردن نیاز خود به فولاد روی فولاد مهرسهند (مهر استیل ) حساب باز کنید.

    درباره فولاد مهر سهند

    هم اکنون یکی از بزرگترین و معروف‌ترین شرکت‌هایی که به صنایع فولادی اشتغال دارد، شرکت فولاد مهر سهند یا مهر استیل است. این شرکت در ۳۰ کیلومتری شمال غرب تبریز و در شهرک صنعتی سلیمی قرار گرفته است. از سال ۱۳۸۷ احداث این شرکت آغاز شد و تا سال ۱۳۸۸ احداث آن به پایان رسید. یکی از مهم‌ترین فعالیت‌هایی که در این شرکت انجام می‌شود، وارد کردن فولاد به بازار فروش آن هم با قیمتی بسیار مناسب است.

    علیرغم مشکلاتی که در بخش‌های مختلف تولید و صدور انواع محصولات به وجود می‌آید، می‌توان با ایمنی و تخصصی که این شرکت در نظر گرفته است، از فولاد استفاده کرد. فولاد مهر سهند (مهر استیل) همواره به دنبال جلب رضایت مشتریان خود است. در دنیای امروزی که تجارت تمامی مرزها را درنوردیده است، باید تنها به شرکت‌های معتبر اعتماد کنید. رئیس هیئت مدیره این شرکت محمد محجل امامی است. این شرکت قصد دارد برای افزایش رضایتمندی مشتریان خود، برای بهبود سیستم مدیریت، برای بهبود کیفیت، برای تولید محصولاتی متناسب با محیط و سازگار با محیط زیست خط مشی‌هایی را اجرا کند. بنابراین اگرچه در حال حاضر کیفیت فولاد این شرکت‌ها زیاد است، اما در آینده بهتر هم خواهد شد. به همین دلیل خیلی از صنایع می‌توانند شمش‌های فولاد را از معتبرترین مرکز آهن و فولاد که همان فولاد مهر سهند (مهر استیل) است، خریداری کنند.

    ارزش‌های کلیدی فولاد مهر سهند (مهر استیل) چیست؟

    مدیر عامل شرکت فولادمهر سهند (مهر استیل) همواره به دنبال ارتقای این شرکت است. اما آیا به نظر شما ارتقای یک شرکت بدون توجه به ارزش‌های کلیدی، اتفاق خواهد افتاد؟ مسلما نه! برخی از ارزش‌های کلیدی که شرکت فولاد مهر برای ارتقای خدمات خود در نظر گرفته است، عبارتند از:

    • این شرکت به سرمایه انسانی خود به منزله یک سرمایه می‌نگرد. بنابراین نیروی انسانی خلاق، متعهد و باانگیزه را در شرکت استخدام می‌کند تا روند تولید را پویاتر نماید.
    • این شرکت حقوق و دستمزد مطلوبی را برای نیروهای خود در نظر گرفته است. البته این بدان معنا نیست که هزینه‌های فروش محصول را افزایش داده است. اتفاقا فولاد مهر سهند (مهر استیل ) به دنبال راه‌هایی برای کاهش هزینه‌ها، افزایش رضایت مشتری و افزایش قدرت خرید مشتری خود است.
    • شرکت فولاد مهر سهند به دنبال به کار گیری برنامه‌های مدیریتی مختلف است. جلوگیری از اتلاف منابع موجود، ذخیره سازی منابع طبیعی برای آیندگان و برنامه ریزی عملیاتی درست یکی از ارزش‌های کلیدی این شرکت به شمار می‌آید.
    • تلاش برای افزایش کیفیت محصولاتی که تولید می‌شوند و دستیابی به مشتریان وفادار

    برای رسیدن به افق‌های برتر در فولاد مهر سهند (مهر استیل)، چه اقداماتی انجام شده‌اند؟

    شرکت فولاد مهر سهند برای ارتقای اعتبار شرکت و افزایش اعتماد مشتریان، چندین خط مشی را تدوین کرده است. وجود نیروهایی متعهد و توجه به حقوق انسانی و سازمانی سبب شده است که این شرکت به طور پیوسته پیشرفت کند و نامی خوش را از خود بر جای بگذارد. صنعت فولاد صنعتی مادر در کشور ما است. پس باید نیاز سایر صنایع را به طور گسترده برطرف کند. شرکت  فولاد مهر سهند هم همین کار را انجام می‌دهد. برخی از چشم اندازها و افق‌های قابل دسترسی مهر استیل عبارتند از:

    1. افزایش میزان رضایتمندی مشتریان و ذی نفعانی که با شرکت همکاری می‌کنند. بدین منظور فناوری‌های مربوط به تولید فولاد ارتقا پیدا کرده‌اند.
    2. تلاش برای رسیدن به وضعیت مطلوب از نظر میزان ایمنی و بهداشت در محیط کار که منجر به امنیت نیروهای کاری خواهد شد.
    3. تلاش برای تولید محصولاتی که یا محیط زیست سازگاری دارند. این محصولات آلاینده زیستی نیستند و می‌توانند به طور مداوم بازیافت شوند‌
    4. کاهش شدت ریسک‌ها و خطرات موجود در کار به دنبال استفاده از تکنیک‌های ارتقای امنیت در محیط کاری
    5. با افزایش مهارت‌های تخصصی مدیران و کارکنان این شرکت، شاهد بهبود بهره وری در شرکت هستیم. با آموزش‌های اثر بخش نیز امکان افزایش بهره وری وجود دارد.
    6. تلاش برای بالا بردن میزان راندمان تولید و کاهش قسمت تمام شده کالاهایی که عمده صنایع کشور به آن نیازمندند.

     

    خرید محصولات فولادی از فولاد مهر سهند (مهر استیل )

    همان طور که گفتیم، یکی از نیازهای عمده ای که صنایع مختلف دارند، نیاز به آهن است. در واقع آهن و فولاد مهم‌ترین مواد اولیه‌ای هستند که در شرکت‌های مختلف و برای تولید محصولات جدید کاربرد دارند. چشم اندازهایی که مهر استیل قصد رسیدن به آن را دارد، شرایطی مطلوب را برای خرید محصولات فولادی ایجاد خواهد کرد. تا جایی که خیلی از شرکت‌ها به کاهش هزینه‌های تولید و کاهش قیمت مصرف کننده، می‌توانند گامی نوین در عرصه فروش بردارند.

    باید بگوییم که شرکت فولاد مهرسهند جزو شرکت‌های قابل اعتماد هم هست. همه ما می‌دانیم امروزه پیشرفت تکنولوژی منجر به افزایش کلاهبرداری به شکلی نوین شده است. اما این شرکت چنین نیست. چرا که یکی از چشم اندازهای آن جلب رضایت مشتری است و جلب رضایت مشتری با کلاهبرداری از مشتری هیچ تناسبی ندارد. پس شما می‌توانید خرید فولاد و آهن را هم به صورت عمده و هم به صورت جزئی انجام دهید. بدون این که آسیبی به اعتمادتان برسد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در یا با ثبت سفارشات خود، می‌توانید وارد وب سایت  فولاد مهر سهند (مهر استیل) به نشانی https://mehrsteel.com/ شوید.

    توجه : این مطلب آگهی ساختمان، یک تبلیغ رپورتاژ بوده و اویم شاهانه در محتوا و محصولات آن هیچگونه نظری و مسئولیتی ندارد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.