×
×

طراحی دکور مغازه سامان چوب با متد گاو بنفش!

  • کد نوشته: 31097
  • ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
  • دیدگاه‌ها برای طراحی دکور مغازه سامان چوب با متد گاو بنفش! بسته هستند
  • طراحی دکور مغازه سامان چوب با متد گاو بنفش! به گزارش تبلیغات معماری : در ابتدای شروع صحبت مان بیاید در مورد موضوعی فکر کنیم. اینکه تابحال به این مساله فکر کرده اید که چرا دو مغازه با کالاهای مشابه، هر کدام میزان فروش شان با دیگری فرق دارد؟ خب در پاسخ باید بگوییم که؛ آن مغازه […]

    طراحی دکور مغازه سامان چوب با متد گاو بنفش!

    طراحی دکور مغازه سامان چوب با متد گاو بنفش!

    به گزارش تبلیغات معماریدر ابتدای شروع صحبت مان بیاید در مورد موضوعی فکر کنیم. اینکه تابحال به این مساله فکر کرده اید که چرا دو مغازه با کالاهای مشابه، هر کدام میزان فروش شان با دیگری فرق دارد؟

    خب در پاسخ باید بگوییم که؛ آن مغازه ای که درامد بیشتری دارد؛ مسلما اصول طراحی دکوراسیون سامان چوب را رعایت کرده است.

    وقتی شما نکات کاربردی و جزئیات را در دکور و ویترین فروشگاه و یا مغازه به کار ببندید؛ تضمین می دهیم که تغییرات فاحشی را در روند جذب مشتریان مشاهده خواهید نمود.

    چیدمان کالاها؛ مهمترین اصل طراحی دکور

    در طراحی دکوراسیون مغازه، موارد بسیاری باید مدنظر قرار گیرد. از جمله نحوه چیدمان و دسترسی مشتری به اجناس است. جزئیات طراحی بسیار مهم هستند.

    اینکه چه کاری می توان انجام داد تا زمان حضور مشتری در مغازه بیشتر شود؟ ترکیب و ترتیب قرارگیری اجناس باید چگونه باشد؟

    در ابتدای امر باید سعی بر این باشد که محصولات پرمخاطب، پرفروش و شکیل در دیدرس مشتریان باشند. در ردیف های اول و یا قفسه های ابتدایی آن ها رابگذارید. دیزاین محصولات در قفسه ها هم تاثیر دارد. خلاقیت به خرج دهید و همه را بصورت ردیفی و خطی نچینید.

    سپس اجناسی که درخواست کمتری دارند را در قفسه های بالایی یا در ردیف های انتهایی بگذارید.

    با این همه توضیحات باز هم نحوه چیدمان و دسته بندی محصولات در طراحی دکور مغازه امری سلیقه ای است و هیچ گاه نمی توان قالب خاصی را تعریف نمود.

    اگر هدف شما کمک به مشتری باشد تا بتواند به راحتی تمام بتواند کالای مدنظرش را پیدا کند؛ خود به خود ایده های طراحی دکوراسیون به ذهن تان خطور می کند.

    در زمینه طراحی دکور مغازه و چیدمان و دکوراسیون می توانید به سراغ وب سایت های معتبر آموزشی و اجرایی طراحی دکور فروشگاه بروید مانند: سامان چوب، دکوبوم، چیدانه

    گاو بنفش خودتان را بسازید!

    مطالبی که در این بخش می خواهیم با شما در میان بگذاریم برگرفته از کتاب گاو بنفش است. کتابی بسیار آموزنده در زمینه تبلیغات و بازاریابی.

    تبلیغات و نحوه نمایش اجناس در دنیای پرزرق و برق و سریع امروز؛ بسیار مهم است. محصولی که شما تولید می کنید و یا می فروشید باید بصورت خارق العاده نمایش بدهید.

    در کتاب گاو بنفش به سه دوره تبلیغاتی اشاره شده است:

    • دوره پیش از تبلیغات: مشتریان تجربیات خود از خرید و محصول به یکدیگر می گفتند و یا به اصطلاح تبلیغ کلامی
    • دوره در هنگامه تبلیغات: در این دوره هر چه بیشتر آگهی های تبلیغاتی می ساختید و در تلویزیون و سایر رسانه منتشر می کردید؛ سود بیشتری داشتید. این چرخه همواره ادامه دارد و هر وقت رقیب از ما جلوتر می زد؛ باید سراغ تبلیغات گران تری می رفتیم
    • دوره پس از تبلیغات: در این ما دوباره به تبلیغات کلامی و دهان به دهان برگشتیم. با وجود شبکه های اجتماعی روند رشد تبلیغات کلامی بسیار سریع تر شده است.

    درا ین دروه تنوع اجناس آنقدر زیاد است که مشتری باید مجاب شود تا شما را انتخاب کند. چیزی خارق العاده داشته باشید.

    مانند یک گاو بنفش در میان گله گاو های سیاه و سفید باشید که تنها با نظری گذرا قابل دیدن است.

    گاو بنفش یعنی؛ محصولی متفاوت و چشمگیر. این شیوه را بازاریابی متمایز می نامند.

    دکور مغازه میوه فروشی سامان چوب با بازاریابی متمایز

    در سامان چوب مرجع معتبر طراحی دکور مغازه و طراحی دکوراسیون؛ سعی شده است از روش های بازاریابی نوین و بازاریابی متمایز استفاده شود. در این بخش به صورت خلاصه برخی از نکات مهم در دکور مغازه میوه فروشی samanchoob را بیان می کنیم.

    چیدمان قفسه های میوه

    مغازه میوه فروشی به دو قسمت نگه داری میوه و سبزی تقسیم می شود. در قسمت میوه ها از قفسه های طرح چوب، قفسه های پلاستیکی و فلزی استفاده می شود. از این سه نوع قفسه طرح پوب پلاستیکی، ظاهری شیک، مدرن و لاکچری به فضا می بخشد.

    میوه ها باید بسیار مرتب بر روی هم قرار بگیرند و همینطور قبل از چیدن، آن ها را دستمال بکشید تا براق و تمیز به نظر برسند.

    بخش دوم یعنی محل نگهداری سبزیجات، باید خنک و دور از گرما باشد، تا سبزیجات تازه باقی بمانند. بدین منظور باید از قفسه هایی که دارای یخچال هستند؛ استفاده کنید. با هزینه کردن مقداری پول در ابتدای کار و خرید این قفسه های یخچال دار، دیگر از پلاسیده شدن و از بین رفتن سبزی ها شکایت نمی کنید و از ضررهای آینده جلوگیری می کنید.

    اگر فضای مغازه کم است می توانید قفسه ها را دور تا دور بگذارید به صورتی که قسمت مرکزی و میانی خالی باشد. اما اگر مغازه بزرگ است می توانید قفسه ها را به صورت دایره وار در قسمت مرکزی قرار دهید. در این حالت مشتریان به راحتی می توانند انتخاب کنند و همینطور حالتی مدرن تر به فضا می بخشد.

    منبع سایت سامان چوب

    http://samanchoob.com/fruit-shop-decor/

    سخن آخر سامان چوب به عنوان مرجع اصلی آموزش کابینت سازی در ایران

    مهدی علیمحمدی به عنوان موسس سامان چوب مرجع اصلی آموزش کابینت سازی (samanchoob.com) و همچنین مدرس دوره های حضوری و غیر حضوری آموزش طراحی کابینت و آموزش ساخت کابینت و همینطور طراحی دکور مغازه؛ هدف اصلی اش را ایجاد تغییر و رشد در تمامی کسب و کارها و بیزنس ها می گوید. اینکه سطح رفاه مردم بالاتر برود و مشاغل کوچک و بزرگ بتوانند دسترسی یکسانی به آموزش های کاربردی داسته باشند.

    آموزش بازاریابی نوین و متمایز در طراحی دکوراسیون و کابینت سازی؛ از دیگر اهداف علیمحمدی است.

    او همچنین امید دارد تا قدمی کوچک در رشد کسب و کارهای خانگی داشته باشد و افراد زیادی را به سمت کارآفرینی و آموزش صحیح و اصولی سوق دهد.

    برای ارتباط بیشتر با سامان چوب مرجع تخصصی آموزش کابینت سازی ایران می توانید از راه های زیر استفاده کنید.

    آدرس: قم – میدان رسالت – خیابان بسیج – نبش کوچه ۵

     تلفن: ۰۲۵۳۷۷۴۷۱۵۲

    ایمیل: info@samanchoob.com

    توجه : این مطلب آگهی ساختمان، یک تبلیغ رپورتاژ بوده و اویم شاهانه در محتوا و محصولات آن هیچگونه نظری و مسئولیتی ندارد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.